Kuinka usein voi antaa koiran uida järvessä? Onko siitä mitään haittaa esim. koiraniholle jne.?
Koiran uiminen?
polskis ja molskis
2
410
Vastaukset
- rodustakin,*
Itse en anna enää koiran uida usein juuri siksi ettei tule iho-ongelmia. Koirallani on pohjakarva joka pitäisi saada kuivaksi uinnin jälkeen.
Jos sinulla on mahdollisuus kuivata koira niin miksipä ei voisi uida useinkin. Näin ajattelen. Kunhan vesi on puhdasta tai sitten suihkussa käynti uinnin jälkeen. Uiminenhan on nivelille ja lihaksille erinomainen kuntoutus.- tyhgg
Rodusta riippuu. Itsellä bordercolliet pitää käydä usein uimassa päivässä, koska muuten ne saavat lämpöhalvauksia herkästi, kun tekevät töitä ja ovat aktiivisia koiria ja musta valkoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976