Kyllä nyt vi**ttaa! :(
Onko kukaan joutunut uhriksi maksukortin kopioimisen takia.
Olin huhti-toukokuun Puolassa (Ustron ja Stettin) työmatkalla ja siellä tein muutamia ostoksia ja nostoja automaateilta.
Tunnuslukua kirjoittaessa aina peitin toisella kädellä pin-koodin.
Epäilen että automaatin kautta ovat pin-koodin ja sirukortin/magneettijuovan saaneet.
Pieni epäilys on myös eräs ruokapaikka ustronissa.
Tililtä hävinnyt noin 2800e ja pankissa epäilivät että saattaa tulla vielä muutamia nostoja.
Yli 3500e ei ainakaan nostot mene kun se on tällä hetkellä rajana.
Miten nyt menetellä?
Kuulemma jossain tapauksissa luottokunta korvaa varastetut rahat?
Työpaikan puolesta on myös matkavakuutus.
Maksukortin kopioinnin uhriksi joutuminen
53
19995
Vastaukset
- 3+2
Jos kortti on fyysisesti sulla ja se on kopioitu/tiedot varastettu, niin kortin myöntäjä korvaa kaikki vahingot. Kai se kortti on nyt suljettu? Ja tee reklamaatio niistä vääristä ostoista/nostoista.
- puola_onkin_perseest
Kortti on tallessa mulla ja se on suljettu. Tosin pankkivirkailija käski sen katkaista, ja tein sen.
Mut otin varmuuden vuoksi pois kortin puolikkaat poies roskiksesta niin onpahan jotain todistusta että kortti on mulla.
Reklamaation teen huomenna. Ja varmaankin kyttikselle rikosilmoitusta tekemään. - .
puola_onkin_perseest kirjoitti:
Kortti on tallessa mulla ja se on suljettu. Tosin pankkivirkailija käski sen katkaista, ja tein sen.
Mut otin varmuuden vuoksi pois kortin puolikkaat poies roskiksesta niin onpahan jotain todistusta että kortti on mulla.
Reklamaation teen huomenna. Ja varmaankin kyttikselle rikosilmoitusta tekemään.TAPPAJA LÖYTYNYT!!!!
Lukekaa loput:
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/
- saamaton hallitus
Ei tarvitse mennä edes ulkomaille. Hämäräsakit täällä urkkimassa selän takana kaupoissa ja automaateilla tunnuslukuja ja kopioimassa kortteja. Helsingissä ja isommissa kaupungeissa on arkipäivää.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/05/1130356
Pankit alkavat vähitellen vetäytyä vastuusta, lisäävät asiakkaan todistustaakkaa.
http://www.vartti.fi/artikkeli/6d7b67e3-9be5-45c1-949e-738370e737f6
Tämä maa on jo kerjäläisten, varkaiden ja huijareiden paratiisi sekä koko maailman sossu.- pitää olla tarkkana
Voitte olla myös turva-aukon uhri:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article374891.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-15022010 - 13+5
pitää olla tarkkana kirjoitti:
Voitte olla myös turva-aukon uhri:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article374891.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-15022010Tässä viitatussa turva-aukossa varas tarvitsee varastaa kortin fyysisesti. Alkuperäisen kysyjän tapauksessahan tällaisesta varkaudesta ei ollut kysymys.
- -.-
13+5 kirjoitti:
Tässä viitatussa turva-aukossa varas tarvitsee varastaa kortin fyysisesti. Alkuperäisen kysyjän tapauksessahan tällaisesta varkaudesta ei ollut kysymys.
Miksi ihmeessä kauppoihin piti saada kalliilla kustannuksella ne tunnuslukunäppyrit? Ennen pärjättiin ihan hyvin! Varkaita oli urkkimassa korkeintaan automaateilla, mutta nyt tunnusluvut viedään jo kaupan kassalla.
Kuka voisi selittää, miten nykyinen näppäilyjärjestelmä on asiakkaalle yhtään sen turvallisempi? -.- kirjoitti:
Miksi ihmeessä kauppoihin piti saada kalliilla kustannuksella ne tunnuslukunäppyrit? Ennen pärjättiin ihan hyvin! Varkaita oli urkkimassa korkeintaan automaateilla, mutta nyt tunnusluvut viedään jo kaupan kassalla.
Kuka voisi selittää, miten nykyinen näppäilyjärjestelmä on asiakkaalle yhtään sen turvallisempi?ilman näppäily laitetta sinun korttia voi käyttää kukatahansa jos tekee alle 50e ostoksia, nyt kuiten pitää tietää myös tunnusluku.
- Seteliseppo
-.- kirjoitti:
Kuka voisi selittää, miten nykyinen näppäilyjärjestelmä on asiakkaalle yhtään sen turvallisempi?Sanot "Kuka voisi selittää, miten nykyinen näppäilyjärjestelmä on asiakkaalle yhtään sen turvallisempi? "
Uudistuksen tarkoituksena on saada järjestelmä turvallisemmaksi pankeille ja kaupoille. Älä haaveile siitä että se olisi asiakkaalle turvallisempi.
Selitykset ovat sitten erikseen.
- tips
Menehän nyt ensimmäiseksi tekemään se rikosilmoitus lähimmälle poliisilaitokselle, koska pankissa kumminkin tarvitaan tieto ja dokumentti siitä että rikosilmoitus on tehty ennenkuin asiaa ruvetaan tutkimaan.
siis jos olet nostanut omalta tililtäsi et siis luottokortilla niin eihän silloin tietenkään luottokunta korvaa vaan oma pankkisi saattaa kattaa vahingot, mutta tietenkin jos olet tehnyt oston visalla, masterilla tms. silloin voi olla mahdollista että korvaus tulee täältä?- puola_onkin_perseest
Rikosilmoitus tehty.
Ei kait siinä muuta kun odottamaan miten käy...
Sampo Mastercardia oon siis käyttänyt aina.
Puolaa ei voi tosin täysin syyttää.. olin kreetalla 1 viikon kesäkuussa ja käytin mastercardia 3 kertaa.
2 kertaa nostin automaatista ja yhden kerran syötiin lounas.. äijjä vei mut jonnekkin eri huoneeseen ja otti multa kortin ja laittoi sen ihan samannäköiseen laitteeseen mitä suomessakin käytetään.. sit näppäilin tunnusluvun peittäen sen verran "itselläni" ettei kukaan nähnyt.
Mutta tosiaan puolassa tuli käytettyä ihan normi kaupoissa, urheiluliikkeissä, parturissa, yksityisissä pienissä putiikeissa... mahdotonta sanoa missä tiedot on rosvottu :\
Mastercardi on nyt tuossa pöydällä vieressä leikattuna.. en vielä laita roskikseen jos sitä sattuu tarttemaan todisteena. - puola_onkin_perseest
puola_onkin_perseest kirjoitti:
Rikosilmoitus tehty.
Ei kait siinä muuta kun odottamaan miten käy...
Sampo Mastercardia oon siis käyttänyt aina.
Puolaa ei voi tosin täysin syyttää.. olin kreetalla 1 viikon kesäkuussa ja käytin mastercardia 3 kertaa.
2 kertaa nostin automaatista ja yhden kerran syötiin lounas.. äijjä vei mut jonnekkin eri huoneeseen ja otti multa kortin ja laittoi sen ihan samannäköiseen laitteeseen mitä suomessakin käytetään.. sit näppäilin tunnusluvun peittäen sen verran "itselläni" ettei kukaan nähnyt.
Mutta tosiaan puolassa tuli käytettyä ihan normi kaupoissa, urheiluliikkeissä, parturissa, yksityisissä pienissä putiikeissa... mahdotonta sanoa missä tiedot on rosvottu :\
Mastercardi on nyt tuossa pöydällä vieressä leikattuna.. en vielä laita roskikseen jos sitä sattuu tarttemaan todisteena.Kerrottakoot vielä että kyseessä ei ollut luottokortti vaan pankkikortti. Rahat hävisivät siis suoraan tililtä, joten luottokuntahan ei tätä korvaa...
Tästä sitä oppii.. en enää käyttötilillä säilytä noin isoja summia... ja muutenkin siirryn enemmän tuohon käteisen käyttöön...
Voiko tämmöiseen korttipelleilyyn enää luottaa ollenkaan? :\
- .......
vei ja seli seli
- polska
niin ,taitaa kaveri olla myos lihaostoksilla, olen puolassa ollut yli 40 kertaa ei edes polkupyoraa varastettu, olisitko juopotelellut yms,,, kivaa,,,suomessa tyhjeni kaverin tili hesassa 2000 euroon asti
rahamies käyttää seteleitä...
- niinpä niin
Ei kai rahamiehet sentäs niin typeriä ole.
- 12e480
ennen vanhaan nostettiin rahat pankin tiskiltä.ei ollut pelkoa,että joku kurkkii tili numeroa.ja olihan siinä virallinen valvoja.nyky tekniikka tuo helpotuksia,mutta suuria riskejä,
- BANK DIREKTOR
Köyhät ja maksu häiriö listalla eivät saa luottokorttia,joten siinähän se syy.
- Santeri777
Vain sinisilmäinen pöljä joutuu tuollaisen kohteeksi. Jokainen tervejärkinen osaa varautua maailmalla liikkuessaan vastaaviin huijaustapauksiin ja varautuu ETUKÄTEEN järjestämään käteisvarojen jatkuvuuden ja korttia käyttäessä mahdollisten väärinkäytösten minimoimiseen.
Käytännössä tarkoittaa sitä että käyttörahaa pidetään käteisenä eri paikkoihin laitettuna, mikäli varkaus tapahtuu eivät siinä tapauksessa kaikki käteisvarat mene (aina on takaportti).
Kortilla maksettaessa käytetään ns.käyttökorttia jolle siirretään tarpeen vaatiessa käyttöön mahdollisesti tarvittavia varoja, pieniä summia kerrallaan (tilisiirrot pankin kautta tarvittaessa, eli pidetään summa mahdollisimman pienenä).
Pääasiallista korttia jolla varallisuus lepää ei pidä KOSKAAN pitää mukana eikä missään nimessä antaa muiden käyttöön (pois silmistä) eikä missään nimessä käyttää käteisnostoihin automaateilta.
Suomessa ei noita kikkoja juurikaan tarvitse käyttää mutta maailmalla liikkuessa nuo käytännön pienet kikat tulevat ns.maksamaan vaivan, pienellä vaivalla turvaa selustansa ja pitää takaportin aina auki. - Yleistä tämä on
Monelle tätä tapahtuu eikä yksin ulkomailla vaan suomessa suurin osa kortin kopioinnista.
Entinen mangneettijuova kortti oli turvallisempi sillä aina myyjän oli tarkistettava ostajan henkilöpaperit, mut jos sulla on tää pin tunnus niin ei myyjä ees ole velvollinen sitä tarkistaan ja nyt näitten uusien säännösten mukaan on kortin omistaja vasttussa.
Itse ihmettelen miksi se kuvallinen kortti on niin hankala toteuttaa? eli jos ei sama henkilö kun kuvassat ja tunnus ei täsmää nin kortti haltuun ja poliisit paikalle ja myyjälle vielä mojova palkkio.
Pankit eivät vain tunnusta et tää nykyinen sirukortti on liian helppo kopsata, vaan yrittävät selitellä jollain huoratalo selityksillä kortin epäonnistunutta systeemiä- fdsfsdsdfs
Magneettikortti on yhtä helppo kopioida kuin paperi kopiokoneessa. KAIKKI kopioinnit Suomessa (ja näitä on tapahtunut kymmeniä ellei peräiti satoja kertoja vuodessa) on tapahtunut magneettikortista. Maailmalla magneettikorttien kopiointien määrät ovat satoja tuhansia joka vuosi. En tunne yhtäkään tapausta, jossa kopiointi olisi tapahtunut sirusta. Kopiointi voidaan suorittaa sekunneissa ja satojen eurojen arvoisilla laitteilla.
- Kamerat katossa
fdsfsdsdfs kirjoitti:
Magneettikortti on yhtä helppo kopioida kuin paperi kopiokoneessa. KAIKKI kopioinnit Suomessa (ja näitä on tapahtunut kymmeniä ellei peräiti satoja kertoja vuodessa) on tapahtunut magneettikortista. Maailmalla magneettikorttien kopiointien määrät ovat satoja tuhansia joka vuosi. En tunne yhtäkään tapausta, jossa kopiointi olisi tapahtunut sirusta. Kopiointi voidaan suorittaa sekunneissa ja satojen eurojen arvoisilla laitteilla.
heti kopiointi tapahtui.
Eli ei kannata uskotella sirun luotettavuutta koska kopiointi tapahtuu sinun näppäillessä tunnuslukua ja samalla kamerat kuvaa näppäilysi pintunnuksen.
Kpkemusta monella ja jopa pankit myöntää sen.
- Lukutoukka.........
Varkaat varmaan laittaisivat säälistä muutaman euron lissää tilille, kun on niin köyhä! Silti minulla on 400 euron päivänostorajoitus, se pitää sitten aisoissa jos sinne joskus sen verran tulisi.
Minua aina ihmetyttää se, että on torveloita, jotka säilyttävät selväkielisen tunnusluvun lompakossa ja eivät rajoita nostomääriä!
Tyhmyydestä sakotetaan! Ei ole pankin vika useimmiten!- yksityistäminen
tunnusluvun säilyttämisellä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.
Myöskin 400 ekee nostoraja ulkomailla on sama kun lähtis ilman korttia meillä ainakin johan se palaa viishenkisenperheen syömiseen.
Tunnusluku on helppo vaikka suomessa nähä kun asiakas näppäilee sen alkon kassala sillä valvontakamerat on nykyisin myymälöissä niin hyviä ja onhan se jo selvää miten esimerkiksi järjestäytynyt rikollisuus on pesitynyt yksityisiin vartionti liikkeisiin. - gft
Kolme vääräätunnuslukua mukaan lompakkoon.
- Pipsanteri
yksityistäminen kirjoitti:
tunnusluvun säilyttämisellä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.
Myöskin 400 ekee nostoraja ulkomailla on sama kun lähtis ilman korttia meillä ainakin johan se palaa viishenkisenperheen syömiseen.
Tunnusluku on helppo vaikka suomessa nähä kun asiakas näppäilee sen alkon kassala sillä valvontakamerat on nykyisin myymälöissä niin hyviä ja onhan se jo selvää miten esimerkiksi järjestäytynyt rikollisuus on pesitynyt yksityisiin vartionti liikkeisiin.Meillä 6 hengen porukan päiväruoat maksoi n. 30 euroa eli ollaan kaukana 5 hengen 400 euron ruoista. Tulikohan vähän pistettyä tippiä? :-)
- Hölö hölö
Pipsanteri kirjoitti:
Meillä 6 hengen porukan päiväruoat maksoi n. 30 euroa eli ollaan kaukana 5 hengen 400 euron ruoista. Tulikohan vähän pistettyä tippiä? :-)
5x6 luulin kysymyksessä olevan ruoka jota ei makseta nakkikioskilla joten myönnän olevan väärin ymmärretty.
Vartiointi liike muuten ei ole yhdys sana jos se kirjoitetaan sanallisesti ja tarkoitetaan erillistä vartiointiliikettä.
- Paukku*
Jospa käytit tuota jossain vaikka ruokapaikassa tai muissa ostoksissa. Myyjä saattoi käydä sitten käydä takahuoneessa tai omalla automaatilla kopioimassa ja ottamassa vaikka vielä skannauksen.
Mikset käyttänyt noissa nostoissa korttia, jolla ei olisi noin suuria summia, no tietysti voi olla pikkusumma myyntimiehelle, minulle kuitenkin olisi aika paukku!- puola_onkin_perseest
Nostettu rahavaluutta oli ZAR merkkistä (noin 29000 ZAR)... raha-automaatin omistaja oli NedBank eli rahat nostettu etelä-afrikassa..
- sdfdsfdsf
nostan aina suomessa lentokentältä sen verran rahaa, kun uskon tarvitsevani matkalla ja vaihdan ne saman tien kohdemaan valuutaksi. Kortteja en edes kantele mukana matkoilla ollessani, vaan niitä käytän vain, jos tulee hätätapaus, tai budjetti menee överiksi.
Olen kuullut miljoonaa tarinaa, miten turisteja kusetetaan korttien kanssa, esimerkiksi tuote veloitetaan moneen kertaan, mutta kuitin, jonka allekirjoitat koskee vaan yhtä tuotetta. Kortilta veloitetaan kaupan yhteydessä siivu, josta et tiedä yhtään mitään.
- dj ibouti
Mä oon puolalainen ja en v!%&u tykkää et joku kirjoittaa et Puola on perseestä.
- tähtähtää
mitä sinä puolalainen tykkäät tai olet tykkäämäti, haha hah haa. Jos nyt sattuisit OIKEASTI olemaan puolalainen, niin otappa mopo alle ja lähe hippulat vinkuen sinne polskien maahan pois täältä ihmisten tieltä.
- Yftrus
tähtähtää kirjoitti:
mitä sinä puolalainen tykkäät tai olet tykkäämäti, haha hah haa. Jos nyt sattuisit OIKEASTI olemaan puolalainen, niin otappa mopo alle ja lähe hippulat vinkuen sinne polskien maahan pois täältä ihmisten tieltä.
Puola on sivistysvaltio mm. Kopernikus ja Chopin. Päinvastoin meillä kotona on nykyisin yleissivistys kovin kortilla.
- cslgökd
Lopettakaa se korttien kopiointi sitten.nsillä perusteellaham alooirtaja soin että puola on perse.....
- osuupankki asiakas
moi jos maksat kortilla pidä se aina näkyvilla älä anna sitä tarjoilijalle joka käy kassalla tai muualla silloin kopio jos syöt esim ulkona teranssilla..oli tässä max kanavalla joku aika sitten ohjelma miten huijarit kopio kortteja..
- harhaileva katse
Vaihtaisi tämän?Hmm,pankkikortin oikein vanhanajan vastakirjaan?
- muillekin.
Minulta kopioitiin viime joulukuussa Mastercard New Yorkin lomamatkallamme. Käytin sitä hotellissa, isoissa tavarataloissa ja parissa pikkuliikkeessä. Paria kuukautta myöhemmin kopioidulla kortilla oli tehty ostoksia New Yorkin kaupoissa tonnin edestä. Huomasin asian laskusta ja kuoletin kortin sekä tein välittömästi reklamaation, joka oli helppo juttu koska pystyin todistamaan olleeni kortin väärinkäytön aikana muualla. Väärinkäytökset eivät jääneet minun kontolleni.
Tänä vuonna meiltä varastettiin Lontoossa laukku ja mukana meni Visa-kortti. Laukku vietiin lukitusta huoneesta. Pitkäkyntiset olivat onnistuneet nostamaan kortilla automaatista rahaa ilman pin-koodia. Kuoletimme kortin välittömästi varkauden huomattuamme, mikä rajoitti tappioita. Silti he ehtivät nostaa kolme tonnia. Tein rikosilmoitukset poliisille UK:ssa ja Suomessa sekä reklamaation Luottokunnalle. Myöskään tässä tapauksessa väärinkäytökset eivät jääneet meidän kontollemme.
Olen käyttänyt Visaa ja Mastercardia aktiivisesti yli 10 vuoden ajan, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia ennen näitä kahta tapausta. Käytän kortteja runsaasti mm. ulkomaan matkoilla työn vuoksi (laskutan jälkikäteen talolta kulut) ja korttien limiitit ovat yhteensä 12.000 euroa. Ainakaan minulla ei missään nimessä joku muutaman satasen luottoraja toimisi. Viimeisimmät korttilaskuni Visasta ja Masterista olivat yhteensä 7000 euroa.
Onneksi luottoyhtiöt kuitenkin kantoivat vastuun väärinkäytön tapauksissa mukisematta ja olenkin jatkanut korttien päivittäistä käyttöä surutta. Täytyy kyllä myöntää, että otti päähän koska molempien korttien kanssa ongelmat tulivat melkein samaan aikaan. Ennenkuin selvisi, etteivät ongelmat jää minun vastuulleni, olin jo leikkaamassa kortteja poikki ja siirtymässä pysyvästi käteiseen. Toisaalta, vorot veivät Lontoossa myös käteistä sen mitä laukussa oli, joten ei sekään turvallista ole.
Tärkein mitä nykyään teen on se, että tarkistan joka ikinen päivä nettipankista korttien tapahtumatiedot. Näin voin reagoida mahdollisimman nopeasti mahdollisiin ongelmiin. Meiltä vietiin kortilla rahaa ilman pin-koodia vaikka kyseessä oli sirukortti, mutta siitä huolimatta en koskaan käytä korttia paikassa missä en pysty peittämään riittävän hyvin näppäimistöä syöttäessäni pin-koodia. Ulkomailla kaupoissa näppäimistö on välillä sellaisessa paikassa, että kauempaakin näkee näppäilyt. Lisäksi pienissä liikkeissä ulkomailla maksan mieluummin käteisellä.- puolaonparas
Perus rahamiehen puhetta... mutta meikäläiselläpä on tilillä vielä enemmän rahaa ja korttilaskukin joka kuussa yli 10000, aivan sama vaikka vähän varastetaan, vitut nostorajoista, ne on köyhille!!!
- TolloPullo
Tyhmyydestä sakotetaan. Minun kaveri ottais Tollo-merkkistä italialaista viiniä tuossa tilassa!
itell on onneksi se 50e nosto raja päivisin ja muutenki pitäs yrittää laittaa säästötillille rahaa ku eihän ne sieltä pysty varastamaan minu tietääkseni O,o
- BANK DIRECTOR
Onhan näistä varoitettu,moneen kertaan itse en usko huijauksiin jos noudattaa pankin antamia varo määräyksiä,toisaalta suurimpaan osaan tapauksista liittyy vahvasti alkoholi joten pysykää selvin päin ja tarkistakaa missä korttia vingutatte,mulla löytyy kokemusta ympäri maailmaa,20 kymmenen vuoden ajalta,joten turha mankua,eikä luottokunta ole vastuussa kortin holtittomasta käytöstä.Me muut vastuulliset kortin käyttäjäthän nää edellä mainitut torveilut maksaa jossain muodossa.
- Cfou
Mulla on moneybookers.com:n Mastercard normi visan/mastercardin rinnalla. Siirrän sinne rahaa sen verran että ei kirpaise, jos häviää tms. Kortti tosin toimii vain "on-line" systeemeissä, mutta ei ole ollut ongelma tähän mennessä. Maksuksi tarjoan kyseistä korttia ensiksi ja jos ei toimi, niin käteisellä sitten eikä tarvitse käyttää normi visaa/mastercardia.
Cfou
Puhelulaskuihini alkoi tulla palvelutx-viestien maksuja.Aluksi oletin kysyneeni jotain puh-nroa,laskutus säilyi entisellään,jolloin tiukkasin operaattoreiltani laskuttajaa jota ei annettu.Sain yhä viestejä joissa kehoitus tilata ilmainen ´Miss Teddy Bear`jonka poistin lueettelosta.Uhatessani rikosilmoituksella sain viestin miten voin kekeyttää tilaukseni.Mitään vastinetta en koskaan saanut mihin laskuttava yhtiö perusti,joten odotan kuluttajalautakunnan toimia tai teen rikosilmoituksen JAMBA´sta.
- Rahaa?
Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.
Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.
Saako tästä oikeasti rahaa?
Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.
Minne se raha sitten saadaan?
Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.
http://www.allstarbux.com/?ref=vilz
Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.
Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen. - piipaadingding
Rahaa? kirjoitti:
Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.
Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.
Saako tästä oikeasti rahaa?
Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.
Minne se raha sitten saadaan?
Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.
http://www.allstarbux.com/?ref=vilz
Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.
Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.Mitä järkeä kenenkään olisi maksaa sinulle tuollaisia summia sivujen avaamisesta? : D
- ISO-V
Itse kaytan aina kateista maksuvalineena, se on taysin varma ja luotettava tapa maksaa. Ei korttia kannata kayttaa muuhun kuin rahan nostoon pankkitililta. Itsellani ei ainakaan ole ikina ollut mitaan ongelmaa, kun nain olen tehnyt. http://mattiviikate.newsvine.com/
- hyvä_sampo
Sampopankilta tuli reklamaatio korttitapahtumista.
Sain kaikki rahat takaisin viimeistä senttiä myöten.
Ei tarvinnut maksaa omavastuutakaan.
Kerrankin tuuria mulla. - 1+10
hyvä_sampo kirjoitti:
Sampopankilta tuli reklamaatio korttitapahtumista.
Sain kaikki rahat takaisin viimeistä senttiä myöten.
Ei tarvinnut maksaa omavastuutakaan.
Kerrankin tuuria mulla.Hyvä homma. Näin se kuuluukin mennä, jos on joutunut syyttää korttikopioinnin uhriksi.
- Pappa 43
1+10 kirjoitti:
Hyvä homma. Näin se kuuluukin mennä, jos on joutunut syyttää korttikopioinnin uhriksi.
Sirukorttilla nostin rahaa 8.9 Toompuiestee 37 pankkiautomaatista.Kukaan ei ollut lähellä,mutta niin vaan joku nosti omiin tarpeisiin 2x 660,eur rahaa .Vaikka kortti oli minulla taskussa.
Kannatta kiertää automaatti kaukaa etenkin ilta-aikaan.
- pankkikortti
Hanki 2 pankkikorttia / luottokorttia.
Toiseen pankkikorttiin / luottokorttiin siirrät vain sen verran rahaa jota tarvitset auton tankkaamisessa ja käteisen nostamisessa automaatista.
Siihen pankkikorttiin / luottokorttiin jossa pidät enemmän rahaa tilillä hankit nostorajoituksen jotta kukaan ei voi tiliäsi tyhjentää.
Jos matkustat ulkomaille niin maksa ostoksesi aina käteisellä.
Jos menet joko kotimaassa tai ulkomailla ravintolaan niin maksa aina käteisellä.- suurta.kusetusta
Niin että maksaisin kahdesta kortista. Turvallisuudesta kannattaa maksaa.... suurta kusetusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428