huijarikauppias!!!

ropelli221

Älkää ihmeessä ostako mitään perämoottoripurkaamo m.j seppälän liikkeestä.
Itse ostin kyseisestä liikkeestä potkurin tuli väärä potkuri tilalle ---> palautin potkurin rahoja olen odotellut 6viikkoa yhteyden ottoihin ei vastata eli täysi huijari koko mies.

70

18322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas

      Minä en asioi kyseisessä firmassa. Myyjän asenne puhelinkeskustelun aikana oli jo riittävän ärsyttävä.

      • Saman kohtelun sain minäkin tänään. En osta sieltä mitään. Kyllä muualta löytyy, jos ei Suomesta, niin mistä vaan muualta.


    • Mikä paikka

      Oikein pötjöttelöö?

      • Propello Stoppo

        oikein Vantaalla ja tekee kovasti venho ym ropellerikauppaa!


      • scand 550
        Propello Stoppo kirjoitti:

        oikein Vantaalla ja tekee kovasti venho ym ropellerikauppaa!

        Minäkin kerran potkuria sähköpostitse kyseisestä liikkeestä.Vastaukseksi tuli sähköposti jossa sanottiin että katso verkkosivuiltamme,ei voinut sanoa suoraan että onko vaiko eikö ole kyseistä potkuria.Potkuria en heiltä sen enempää viitsinyt anella, ostin muualta...


    • keulapotkuri
      • lähes kusetusta

        tämä perämoottoripurkaamo pyysi käytetystä (ties kuinka vanhasta) kaukohallintalaitteesta 50 % enemmän kuin mitä maksoi uusi vastaava liikkeestä.

        Eihän se tosin ole hölmö joka pyytää...


      • 1q2w
        lähes kusetusta kirjoitti:

        tämä perämoottoripurkaamo pyysi käytetystä (ties kuinka vanhasta) kaukohallintalaitteesta 50 % enemmän kuin mitä maksoi uusi vastaava liikkeestä.

        Eihän se tosin ole hölmö joka pyytää...

        on tämä purkaamo, sain kalajoelta yamaha 140hv koneeseen uuden laatikossa olevan potkurin huomattavasti halvemmalla kuin tältä seppalältä olis saanut vanhan korjatun potkurin. onhan tuo jo omilla netti sivuillakin niin vittumaisen nököinen mies että ei siltä kannata mitään ostaa.


      • cruiser fdfgb
        1q2w kirjoitti:

        on tämä purkaamo, sain kalajoelta yamaha 140hv koneeseen uuden laatikossa olevan potkurin huomattavasti halvemmalla kuin tältä seppalältä olis saanut vanhan korjatun potkurin. onhan tuo jo omilla netti sivuillakin niin vittumaisen nököinen mies että ei siltä kannata mitään ostaa.

        ota yhteyttä kuluttaja asiamieheen tahi poliisiin kyseessähän on petos
        tollaiset nilkit tulee saattaa vastuuseen


      • ohjettapulaan
        cruiser fdfgb kirjoitti:

        ota yhteyttä kuluttaja asiamieheen tahi poliisiin kyseessähän on petos
        tollaiset nilkit tulee saattaa vastuuseen

        Tee rikosilmoitus petos-epäilystä, ja koska hän saa vastikkeetonta tuloa asiakkaalta, tiedustele myös verotoimistosta onko perusteettomasti pidätetystä summasta maksettu veroja, ja millä perusteella.

        vuosia sitten minulla oli aivan samanlainen tilanne erään suomalaisen cd-levyjä myyvän liikkeen kanssa, mikään kuluttajasuojalla uhkailu sähköpostissa ei auttanut, ja puheluihin ei vastattu mutta kun tiedustelin onko minulta petoksella saadusta rahastani maksettu verot, niin rahat tuli tililleni seuraavana päivänä...


      • se joka toista haukkuu..
        ohjettapulaan kirjoitti:

        Tee rikosilmoitus petos-epäilystä, ja koska hän saa vastikkeetonta tuloa asiakkaalta, tiedustele myös verotoimistosta onko perusteettomasti pidätetystä summasta maksettu veroja, ja millä perusteella.

        vuosia sitten minulla oli aivan samanlainen tilanne erään suomalaisen cd-levyjä myyvän liikkeen kanssa, mikään kuluttajasuojalla uhkailu sähköpostissa ei auttanut, ja puheluihin ei vastattu mutta kun tiedustelin onko minulta petoksella saadusta rahastani maksettu verot, niin rahat tuli tililleni seuraavana päivänä...

        Uskomaton marttakerho.taitaa kaikilla olla hameet, en tunne kyseistä herraa, mutta vähän sääliksi käy, eks oikeesti ole parempaa tekemistä.ja sinä jota ei naama miellytä ja sinä joka etsit miestä niin ei ne mitkään treffisivut .menkää sinne liikkeeseen sanomaan jos on jotain asiaa mitä te täällä itkette?


      • Anonyymi
        se joka toista haukkuu.. kirjoitti:

        Uskomaton marttakerho.taitaa kaikilla olla hameet, en tunne kyseistä herraa, mutta vähän sääliksi käy, eks oikeesti ole parempaa tekemistä.ja sinä jota ei naama miellytä ja sinä joka etsit miestä niin ei ne mitkään treffisivut .menkää sinne liikkeeseen sanomaan jos on jotain asiaa mitä te täällä itkette?

        Taidat olla niitä jees Mi meinasin sanoa mies mutta siellä hän toimistossa makoilee "laituri parlamentti "ja Lumi hangessa yks koulu-poika tekee mitä suuret naiset käskee


    • nyt pojat

      Eiköhän pojat nyt vähän liijoittele, itse olen tehnyt pari hyvää kauppaa liikkeen kautta ja tuotteetkin tuli nopsaan. Ja jos ulkonäkö ei kiinnosta, niin se ei tälle palstalle kuulu, jos herra on kiinnostunut kauniista miehistä, niin voi mennä niitä muilta palstoilta etsimään.

      • xxyy

        tästä paistaa läpi...


      • asadde
        xxyy kirjoitti:

        tästä paistaa läpi...

        käyntikortissakin lukee osat toiminta takuulla aika lyhyt takuu tuntuu olevan takuu loppuu siihen kun rahat saa näppiin


      • aika...
        asadde kirjoitti:

        käyntikortissakin lukee osat toiminta takuulla aika lyhyt takuu tuntuu olevan takuu loppuu siihen kun rahat saa näppiin

        Jos olet käynyt paikanpäällä kyseisessä rytölässä heinäkuussa eli koko vuoden parhaimpana sesonkiaikana niin huomaat varmaan, että puhelin soi lähes jatkuvasti. Kaikkiin puheleuihin ei vaan ehdi vastata kun pitää paikanpäällä olevia asiakkaitakin palvella. Luulisin asian selviävän kun käyt paikanpäällä tai palaat asiaan hieman hiljaisempaan vuodenaikaan. En ole itsekkään aina tyytyväinen ollut matin hintoihin tai tavaran laatuun, mutta en nyt sentään ihan huijjariksi alkaisi väittää. Kyllä se tattarisuon vanha patruuna osaa vielä suolasemmat hinnat kertoa.


      • hihei
        aika... kirjoitti:

        Jos olet käynyt paikanpäällä kyseisessä rytölässä heinäkuussa eli koko vuoden parhaimpana sesonkiaikana niin huomaat varmaan, että puhelin soi lähes jatkuvasti. Kaikkiin puheleuihin ei vaan ehdi vastata kun pitää paikanpäällä olevia asiakkaitakin palvella. Luulisin asian selviävän kun käyt paikanpäällä tai palaat asiaan hieman hiljaisempaan vuodenaikaan. En ole itsekkään aina tyytyväinen ollut matin hintoihin tai tavaran laatuun, mutta en nyt sentään ihan huijjariksi alkaisi väittää. Kyllä se tattarisuon vanha patruuna osaa vielä suolasemmat hinnat kertoa.

        ITSE olen huomannut ilmeisen ylimielisyyden näiden venkeisareiden käytöksessä tavallista tallaajaa kohden, mut hieman silmää tekevimmillä levitetään punaista mattoa ja aivan ymmärettävästä syystä , lypsetään sitä mistä sitä maitoa tullee, eli tissiä (ei kuiteskaan naapurin vaimon vaan tyttären :).


      • vesipetodd
        hihei kirjoitti:

        ITSE olen huomannut ilmeisen ylimielisyyden näiden venkeisareiden käytöksessä tavallista tallaajaa kohden, mut hieman silmää tekevimmillä levitetään punaista mattoa ja aivan ymmärettävästä syystä , lypsetään sitä mistä sitä maitoa tullee, eli tissiä (ei kuiteskaan naapurin vaimon vaan tyttären :).

        joo olen huomannut saman, kyseinen liike kyllä muu mutta kun osat on paskoja tai vääriä silloin ei ole mitään palautus mahdollisuutta.


      • bn
        vesipetodd kirjoitti:

        joo olen huomannut saman, kyseinen liike kyllä muu mutta kun osat on paskoja tai vääriä silloin ei ole mitään palautus mahdollisuutta.

        varovaisuutta näiden herrojen kanssa monelle jää huijareista paskan maku suuhun


    • Jasomaster

      EN menis kehumaan Päijät-Hämeen peräprutku purkaamoakaan. Soitto eilen päivällä potkuri asiasta, pyysi soittamaan seuraavana päivänä, että katsotaan siihen mennessä. Noh tänään soitto aamupäivällä, ei oltu etsitty ja pyyntö soittamaan iltapäivällä.
      Soitto puoli neljältä niin äijä vastaa todella vittuuntuneena puhuen samaan aikaan jon kun muun kanssa ja käskee soittaan tunnin päästä ja lyö luurin korvaan.

      Tolla asiakaspalveluasenteella ei pidemmän päälle kauppaa synny. Tuskin tulee toisten soiteltua.

      Ihmettelen vaan että mistä vitusta noita Tarzaneita välillä sikiää näihin purkaushommiin.

    • kala10+

      molemmilla herroilla tattis ja vantaa ,on kyllä sika hinnat,soitin kerran kaasukahvaa,vantaalla 100e,tattis 70 e,ja pörssistä maakunnasta 10e rahti5e.


      mutta asiakas palvelussa hartikainen vie voiton.....vanhan ajan kauppamies,ja oikein mukava vanha patruuna.mukava asioida ja vaikka vain käydä turisemassa.seppälä v.....sen ylimielinen.kierrän kaukaa.

      • Venemoottori romis

        Vanhemman tattismiehen kanssa on välillä yrittänyt tehdä kauppaa jo lauttasaaren aikoina. Melkein joka kerta on jäänyt tosi paha maku suuhun, hinta nousee sovitusta, ei oikeen välitä asiakkaista.

        Tämä uudempi yrittäjä, nykyisin myös tattarisuolla, on paljon parempi. Eihän täältäkään voi vaatia stockmanin palvelua, mutta asiat sujuu kun tulee hiljaisempaan aikaan. Heillä on aikaa jutella ja auttaa neuvoilla jne. Tähän mennessä, noin 5 kertaa kauppaa käyneenä, on vielä positiivinen kuva liikkeestä.


    • varakas

      ostakaa köyhät uusia niin on takuu ei tarvi valittaa

    • Muu maa mansikka

      Ahneutta riittää noissa kuvioissa ja hädänalaista käytetään härskisti hyväksi. Itse tilaan ulkomailta kaikki osat. Ei tarvitse näitä lutkuttajia elättää.

    • Mercury/Honda miäs

      Honda BF90 nelarin startti käytetty "ei aavistustakaan paljon käytetty" asenteella 600 euroa. Jenkeistä 320 45 kotiin tuotuna! Näillä hinnoilla luulisi suomalaisilla purkaajilla yms. olevan hiukan parempaa asennetta! No palvelu nimikehän olisi pitänyt julistaa pannaan jo heti renki-piika aikakauden jälkeen!

    • potkurinprikka 100e

      ei se tyhmä joka pyttää vaan se joka maksaa; näyttää noita tyhmiä riittävän kun näkyy kauppiaalla hyvin pyyhkivän

      • todella1

        toden totta


      • väärää_hokemaa

        rikollisen virheellinen hokema: kyllä muuten tyhmä tai hullu voi olla se pyytäjäkin. Havainnot lisääntyneet vuosittain.


    • Hyvin pyyhkii

      Ostakkee, Ostakkee.

    • propeloimaan

      toisen tappio on toisen voitto. KO. liike on ihan toimiva. Jos lähet henkselit paukuttaen tilittämään ongelmista, saat varmasti yhtä tympeän vastauksen. Asiakaspalvelussa on tietenkin nieltävä kaikki Pee, jota typerät asiakkaat suoltaa, mutta rajansa kaikella.

    • Hyvä pulju

      60 hp Jammuun ostin cdi-boksin kyseisestä Seppälän purkamosta ja hyvin on pelittäny. Uusi liikkeessä 690€, purkuosa ~240€. Nopiasti tuli perillekin..

      • juu juu

        Ottamatta kantaa ko. liikkeeseen, niin 690,- muutaman transistorin sisältämästä muoviaskista ei ole kallista, vaan ihan mielisairasta.

        Purkuliikkeet käyttävät tietenkin tätä idiotismia hyväkseen. Tarvikeosina noita cdi bokseja saa yleensä parilla sadalla jo ihan uutena.


      • Romupaja

        Toi Tattiksella oleva liike on kyllä niin sekaisin nykyisin että ihmetyttää miten pitkään se enää pysyy toiminnassa.


      • köyhä luuseri
        Romupaja kirjoitti:

        Toi Tattiksella oleva liike on kyllä niin sekaisin nykyisin että ihmetyttää miten pitkään se enää pysyy toiminnassa.

        Seppälähän pyörittää yli millin liikevaihtoa. Käykää tarkistamassa Kauppalehden sivuilta. Alkaa kuulemma edustaa uutta Merkurya ensi kesänä.


      • Lskdjfhgytur
        köyhä luuseri kirjoitti:

        Seppälähän pyörittää yli millin liikevaihtoa. Käykää tarkistamassa Kauppalehden sivuilta. Alkaa kuulemma edustaa uutta Merkurya ensi kesänä.

        No onneksi ei tarvitse ostaa uutta Mercuria sieltä. On sen verran sotkuista että itse ostaisin uudet koneet siistimmästä paikasta.
        Onnea yrittäjälle kuitenkin.


      • Tossu rules
        Lskdjfhgytur kirjoitti:

        No onneksi ei tarvitse ostaa uutta Mercuria sieltä. On sen verran sotkuista että itse ostaisin uudet koneet siistimmästä paikasta.
        Onnea yrittäjälle kuitenkin.

        En kyl Merkkuriin sekaantuis vaikka myytäis Aseman kellosta.


      • Anonyymi
        köyhä luuseri kirjoitti:

        Seppälähän pyörittää yli millin liikevaihtoa. Käykää tarkistamassa Kauppalehden sivuilta. Alkaa kuulemma edustaa uutta Merkurya ensi kesänä.

        No Nyt heitit todella hyvän jos Mercury edes vähän viitsii vaivautua ja kunnioittaa dealer teamia puhut suurta paskaa


    • JasuJusuPetteri

      Vietetään 24-27.12. ÄLä osta mitään venetarvikkeita päiväää. (paitsi netistä, jyrkemmät potkurit. Niin piästään lujempooo)

      • Hanuh

        www.wimace.com tuolta löytyy kaikenlaista osaa niin uutta kuin vanhaa. Kannattaa soittaa myös sillä löytyy muutakin kuin mitä netistä löytyy. Itse hommasin potkurin, cdi-boksin ja spaymaalia. Hyvä palvelu!


      • Heehheee

        Olipa mahtavasti osia. Oliko oikein yksi purettu kakskymppinen merkku. :D


      • Motori
        Heehheee kirjoitti:

        Olipa mahtavasti osia. Oliko oikein yksi purettu kakskymppinen merkku. :D

        löysin myös wimacelta perän kun soitin.


    • wimace

      Itse löysin tuolta ETEC-iin suuttimen ja puolan.
      Kannattaa soittaa, 5 eteccia löytyy purkuosina.

      • EiKannata

        Etec-romun korjaus on kannattamaton homma.
        Parempi ostaa nelari, niin ei tule murheita.


      • sököjä

        150 niitä löytyy


      • sököjä
        sököjä kirjoitti:

        150 niitä löytyy

        jamahoita tarkoitin


    • KANNATTAAPA

      huijarikauppias!!!. KAIKKI PUOLEEN HINTAAN. SUOMI24 LISENSSIN HALTIJOILLE -80%. OVET SELÄLLÄÄN. TERVETULOA.

    • Voi_kyrsä

      Varokaa kyseistä liikettä!!!! Juuri hain matkahuollosta Yamahan potkuriin mutterin ja kaksi prikkaa mutterin alle. Maksoi vain 95 euroa!!!
      No toisaalta oma vika kun kysyin vain löytyykö ja laittakaa postiin.... Uudet olis saanut puolta halvemmalla kun olis odottanut pari päivää kauemmin.
      Vahingosta viisastuu. :)

      • osaatko_asioida_kaupassa

        Niin et viitsinyt sitten kysyä mitä maksaa ja siitä hyvästäkö myyjää pitää varoa? Etkä reklamoinut tai palauttanut lähetystä vaan maksoit kiltisti, mistä syystäkö myyjää pitää varoa?

        Tilaatko uuden Bentleyn Englannista kysymättä hintaa ja JOS on kallis vastoin luulojasi on huijarimyyjä ja huudeltava netissä. Myyjä ei voi tosin tietää mitä ihan keskenäsi luulet, vaikka siitä jotain välittäisikin, mikä osoittaa että huijarihan se toki on.


    • moraalinvartija69

      Kun alkuperäisen uuden saa jopa kalliilla suositushinnalla puolet halvemmalla kuin käytetyn niin kyllä kauppias kusettaa. Kauppiaalle sama homma kuin kusis pakkasella housuunsa eli hetken lämmittää mutta kohta on vielä kylmempi. Netti on siitä hyvä että paljastuu tämmöiset onnenonkijat jotka vievät hyväuskista ei asiantuntevaa ostajaa kuin litran mittaa.

    • RaakaArzka

      Itseolen potkurikupoilla käynyt Hyvin on toiminut potkurin saanti niin pikkukoneesee kuin 50 hv Yammuunkin. Kyll piää tietä mitä haluaa ennenkuin purkaamosta tilaa. Tai mennä paikan päälle. Turha kauppiasta syytä. Versioita on miljoonia joten ottakaa itse selvää mitä haluatte. Ja uusiahan saa vaikka mihin kunhan lompakko kestää!

      • Ikjuyhgtrfdh

        Kato kauppias itse mainostaa :)
        Ja sitten taas oikomaan ja maalaaman niitä potkureita paukkupullolla!


    • woehywweepäewee

      Kyllä siellä käytetylle tavaralle hinta osataan sanoa ja korkea sellainen. En olisi uskonut aiemmin lukemaani kirjoitusta jotta saman osan saa uutena marmoritiskiltä halvemmalla ellen olisi itse kokenut sitä.

    • romurohmu

      Erittäin ylimielinen käytös myyjällä ja hinnat enemmän kuin uusilla osilla.kannattaa olla tarkkana jos jotain ostaa
      en todellakaan suosittele-paskan maku suussa hyh hyh

      • Anonyymi

        Itse kans ostin bensaletkun.
        Enemmänhän se maksoi kuin uusi ja siitä en siltikään mieltäni pahoittanut, koska en jaksanut ajaa Tattikselta kauemmas testatakseni moottoriani... Tosin ehdotin itse hinnaksi 20€ joten oma moka 😂


    • Jarimatti

      Kiitokset tästä, ajattelin mennä perämoottorikaupoille mutta taidankin kiertää todella kaukaa

    • kunatt

      Haistakaas ny itkupillit pyyhkimätön perse.

      • Anonyymi

        Tuosta tuli vaan pesijänä mieleen, että pyyhitty tai ei, niin sehän haisee ihan yhtä pahalle. Eihän siitä ny pyyhkien haju lähde 😝


    • hintatietoinenkuluttaa

      Lasipalatsin marmoritiskiltä saa asiakaspalvelun kaupanpäälle ja uuden osan halvemmalla kuin tuolta käytetyn. Romuttamolla on hyvät hinnat - kauppiaalle itselleen.

    • Anonyymi

      Moni mies ei osaa myydä jääkairaa helikopterin lapana, mutta tämäpä perämoottori äijä osaa.
      Vene-ala on muutenkin täynnä huijareita ja kiskureita, hinnoitteluissa mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Paska asiakaspalvelu jatkuu.. onpa ihme ukko

      • Anonyymi

        Jos oikeesti on noin huonosti hommat niin enpä ihmettelisi ukkoa vaan asiakkaita jotka rahoittaa sen ukon hommat vuodesta toiseen. On alalla sentään jotain kilpailua.


      • Anonyymi

        Samat kokemukset , lähes vi...uilua heti kun jotain kysyy , ja hinnat aivan älyttömät.
        8 Hv 2 tahti jammun rikiputki pyysi 350 eur , muualta sain moottorin 250 eur


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä itsekin näin useamman vuoden satunnaisen asioinnin jälkeen todeta, ettei kaupankäynti ole sieltä rehellisimmästä päästä. Myydään korjattuja/kunnostettuja osia ja sitten, kun alat kyselemään (osaat kysyä) tarkempia kysymyksiä, niin käykin ilmi, ettei osan todellisesta kunnosta ole mitään tietoa, eli tarkempia tutkimuksia ei ole viitsitty tehdä. Osa on vain ulkoa tehty toimivan näköiseksi. Jos olet jo ehtinyt tekemään ostoksen ilman tarkempia kyselyjä (sillä asenteella, että luotetaan myyjän asiantuntemukseen & rehellisyyteen) ja menet myöhemmin takaisin osan hajottua kyselemään, niin todetaan, etteiväthän nämä yleensä kestäkään?! Huono maku jäänyt, valitettavasti...

    • Anonyymi

      Kiitos tiedoista. Piti soitella perämoottorin osista, jos vähänkin uskomista näihin kirjoituksiin niin jätän väliin.

      • Anonyymi

        Kannattaa aina uskoa mitä netissä kirjoitetaan. Ja varsinkin suomi24.fi sivuilla. Onnea ja menestystä joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Pari kertaa asioinut seppälän purkaamolla viimekesänä ja molemmilla kerroilla oli palvelu hyvää ja asiallista sekä hinta toisen ostoksen tehtyäni suorastaan halpa.Suosittelen.

      • Anonyymi

        Olen käynnyt monta kertaa, palvelu ok, hinnat suht kohdillaan..joten en tiedä mitä tässä itketään


    • Anonyymi

      13 vuotta on kilpailija muistuttanut että ala on epärehellinen ja samalla pilannut oman maineensa.

    • Anonyymi

      Asiallinen kaveri ja valikoimaa löytyi vanhaan Yammuuni. Se kannattaa välillä mennä peilin eteen ihmettelemään saamaansa paskaa palvelua. Jos oot niin köyhä ettei ole varaa uuteen potkuriin joita Mattikin myy niin osta se maalattu käytetty vaihtoehto.
      Ja köyhyytesi hyvin todennäköisesti johtuu tyhmyydestäsi, tyhmyys veneily-harrastuksestasi.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe