Otetaas vaikkapuheeksi sitten se sellainen mies, joka saa pään kääntymään.
Jossa on sitä jotain.
Minllainen se oikein on?
Aina luetellaan pitkä litania ulkonäköön liittyviä asioita, mut ei se varmaan ole ulkonäkö se tärkein.
Se on siellä miehessä jossain sisällä, sen persoonassa.
Se on se katse ja suupielen kohoaminen, se yllättävä kommentti ja pikkuinen twist persoonassa.
Kun tietää, että siellä on enemmän, kuin mitä pinnalle näkyy.
Mutta ei se silmää miellyttävä ulkonäkökään paha asia ole.
Kumma kyllä, sillä ei ole kritterejä, vaan oikeassa ihmisessä kaikki asiat osuu kohdalleen.
Se vaan on se jokin.
Sanottakoot sitä sitten vaikka kemiaksi.
Vai kuinka?
Mies.
134
967
Vastaukset
- Hopia
sponttaanisti sen kummemmin miettimättä.
Ensivaikutelman antaa olemus, ryhti, tapa liikkua. Olemuksesta heijastuu hyvä itsetunto.
Siisti olla pitää. Pitkä, harteikas, sopivasti lihaksikas. Tumma tai vaalea, parralla tai ilman, ihan sama.
Kun lähemmäs pääsee niin katse (onko pilkettä silmissä).
Kätely ei saa olla märkää taikinaa. Kohtelias, huumorintajuinen.
Mies voi täytää kaikki edellä mainitut kriteerit eikä silti kolahda. Eli oikeassa olet, kemiaa on oltava ja sitä en pysty määrittelemään. Sitä vaan on tai ei ole.
Toisaalta se kemia voi löytyä kun tutustuu ihmiseen paremmin, rakkaus kehittyy ajan myötä ja rakkauden myötä se pääkin kääntyy..... ;)- Anjaniina.
jossain vaiheessa itsekin ajattelin noin, että se rakkaus voi kehittyä, vaikkei se heti kolahda.
Enpä te samaa virhettä toiste ;)))
Oikeesti.
Jollei siinä ensinäkemisessä ole sitä jotain, on mies vain kaveri..
Mut jos siinä on, niin....
huh..
Kättely kertoo kyllä paljon. Rehti ihminen puristaa kunnolla.
Tänä kesänä, ensimmäisen kerran tapasin miehen, joka puristi niin lujaa, että oli päästä parkaisu ;)
Vanhempi, sellainen tee se itse mies ;) Melkoisen kunnioitettava ropaaja. - Hopia
Anjaniina. kirjoitti:
jossain vaiheessa itsekin ajattelin noin, että se rakkaus voi kehittyä, vaikkei se heti kolahda.
Oikeesti.
huh..
Tänä kesänä, ensimmäisen kerran tapasin miehen, joka puristi niin lujaa, että oli päästä parkaisu ;)
Vanhempi, sellainen tee se itse mies ;) Melkoisen kunnioitettava ropaaja.rakkauden kehittymisestä. Sama ukko on ollut läpi elämän. Olet varmaankin oikeassa ensikohtaamisen tärkeydestä, tiedä häntä.
- Anjaniina.
Hopia kirjoitti:
rakkauden kehittymisestä. Sama ukko on ollut läpi elämän. Olet varmaankin oikeassa ensikohtaamisen tärkeydestä, tiedä häntä.
mitätöidä sanojasi, puhuin vain omasta kokemuksesta.
Voi hyvinkin olla että jollekulle toi toimii.
Minulle ei.
Olen sellainen "ensisilmäykseen" uskova.
Kaveruusasioissakin.
On ihmisiä, joita en edeslähesty, kun tiedän ettemme tule toimeen keskenään.
Ajan kans nämä on huomannut. - Hopia
Anjaniina. kirjoitti:
mitätöidä sanojasi, puhuin vain omasta kokemuksesta.
Voi hyvinkin olla että jollekulle toi toimii.
Minulle ei.
Olen sellainen "ensisilmäykseen" uskova.
Kaveruusasioissakin.
On ihmisiä, joita en edeslähesty, kun tiedän ettemme tule toimeen keskenään.
Ajan kans nämä on huomannut.vastaustasi ottanut :)
Eihän näissä asioissa vain yhtä totuutta ole. Jokainen löytäköön oman totuutensa ja tapansa elää ja tulla onnelliseksi. - Anjaniina.
Hopia kirjoitti:
vastaustasi ottanut :)
Eihän näissä asioissa vain yhtä totuutta ole. Jokainen löytäköön oman totuutensa ja tapansa elää ja tulla onnelliseksi.Voisihan se kuitenkin olla niinkin, että se sellainen pitempään harkintaan liittyvä rakkaus oliskin parempi ja kestävämpi.
Siinä ikäänkuin aloitettaisi siitä, mikä ei ole niin hurmoksellista.
Eli tavallaan opeteltaisiin ottamaan ihminen ihmisenä.
En tiedä.
Eihän rakkaus ja parisuhde ole hetken hurmosta vaan elinikäinen totutuskamppailu;)
Toisinsanoen, hyvä parisuhde vaatii paljon työtä. - Hopia
Anjaniina. kirjoitti:
Voisihan se kuitenkin olla niinkin, että se sellainen pitempään harkintaan liittyvä rakkaus oliskin parempi ja kestävämpi.
Siinä ikäänkuin aloitettaisi siitä, mikä ei ole niin hurmoksellista.
Eli tavallaan opeteltaisiin ottamaan ihminen ihmisenä.
En tiedä.
Eihän rakkaus ja parisuhde ole hetken hurmosta vaan elinikäinen totutuskamppailu;)
Toisinsanoen, hyvä parisuhde vaatii paljon työtä.Alun hurma katoaa väistämättä. Pitääkin kadota, umpi rakastuneena ihminen ei ole täysin järjissään ja toimintakykyinen.
Pidän hyvänä lopputuloksena sellaista kumppanuutta. Arki pyörii, ollaan kavereita. ........
"Totuuskamppailu", aika hyvä termi ;)) - Anjaniina.
Hopia kirjoitti:
Alun hurma katoaa väistämättä. Pitääkin kadota, umpi rakastuneena ihminen ei ole täysin järjissään ja toimintakykyinen.
Pidän hyvänä lopputuloksena sellaista kumppanuutta. Arki pyörii, ollaan kavereita. ........
"Totuuskamppailu", aika hyvä termi ;))se toisen särmien hiominen ja niihin sopeutuminen.
Eihän se aina helppoa ole.
Olisko just siksi olemassa se "sokaistuminen"?
Sillä jos ihminen täysissä järjissään katselis toisen vikoja, se ottas hatkat aika nopeesti.
Mut nyt se näkee vaan maailman ihanimman miehen, ei sen haisevia sukkia ;)))) - masa1949
Anjaniina. kirjoitti:
Oikeesti.
huh..
Vanhempi, sellainen tee se itse mies ;) Melkoisen kunnioitettava ropaaja.olen 61 v ja kokemusta on aika paljon. on klahtanut heti ja kovaa eikä soilti kestänyt. Nyt vimeinenh suhe on kestänyt kohta 2v ja paranee joka päivä, jota ei uskoisi mutta näin se vain on. Tapasin tämän ihanan naisen tansseisassa eli hain häntä jotenh kai siinä jotain oli, mutta ei sillai kun joskus aikaisemmin on kolahtanut.Nyt RAKKAUS KASVAA JOKA PÄIVÄ. Siinä on myös mukana erotiikka jota meilä on hyvin paljon jokia päivä. Ei sentään joka päivä yhdyntää , mutta pientä hyväilyä suukottelua usein oäivittäin sanoja ym.MAHTAVAA
- tanj a
Mulla kääntyy pää tosi harvoin ja tuntuu, että harvassa on sellaisia sisikuntaa sykähdyttäviä urhoja.
Joitakin vuosia sitten kesälomalla kotimaisen lomakohteen terassilla istuttiin ja samaan pöytään pelmahti lauma "vanhempia setiä", joista yksi oli erityisen mukavan ja rennon oloinen. Jos olen muutenkin puhelias, niin oli mukavaa kun sai toisen puheliaan kaveriksi ja miehessä oli vain sitä jotakin myönteistä elämän energiaa, joka veti kuin magneetti puoleensa. Etteikö olisi ollut hyvämallisen suomalaismiehen näköinen muutenkin, kuten suomalainen mies voi halutessaan olla.
Joten kaippa minä miehessä arvostan jonkinlaista karismaa ja sanavalmiutta. Ulkonäkö on loppujen lopuksi aika pieni tekijä, jos toisen sisikunnasta ei kumpua mitään.- Anjaniina.
onkin.
Mutta on siinä sekin, että mistä katselee.
Jos katselee jonkin erikoisen harrastuksen omaavia ihmisiä, on niillä luultavasti persoonaakin.
On pakko olla, jollei se ole sellainen...jokapojan juttu. - tanj a
Anjaniina. kirjoitti:
onkin.
Mutta on siinä sekin, että mistä katselee.
Jos katselee jonkin erikoisen harrastuksen omaavia ihmisiä, on niillä luultavasti persoonaakin.
On pakko olla, jollei se ole sellainen...jokapojan juttu.Nyt voin tähän vielä lisätä, kun otit sen sanan harrastus esille, että miehellä oli intohimona traktorit. Ajaa pärrytti ihan kokoontumisajoihinkin ja olin sulaa laavaa kuullessani siitä ;DDD Kuvittele nyt kivan näköinen suomalaismies traktorin pukilla, niin kyllä siinä vaan sellainen romanttinen vivahde oli ilmassa aika pitkäänkin.
Saa nauraa!
Mä olen aina tykännyt maalaispojista ja haaveilin sellaisesta jo pikkulikkana, joten sainkin sitten elämänkumppaniksi. Tosin oli muuttanut kaupunkiin ja maaseutu on yhä siellä kaukana. - Heikunkeikku
tanj a kirjoitti:
Nyt voin tähän vielä lisätä, kun otit sen sanan harrastus esille, että miehellä oli intohimona traktorit. Ajaa pärrytti ihan kokoontumisajoihinkin ja olin sulaa laavaa kuullessani siitä ;DDD Kuvittele nyt kivan näköinen suomalaismies traktorin pukilla, niin kyllä siinä vaan sellainen romanttinen vivahde oli ilmassa aika pitkäänkin.
Saa nauraa!
Mä olen aina tykännyt maalaispojista ja haaveilin sellaisesta jo pikkulikkana, joten sainkin sitten elämänkumppaniksi. Tosin oli muuttanut kaupunkiin ja maaseutu on yhä siellä kaukana.kiitos vaan, että saa ihan luvalla nauraa.
Minäpäs sitten nauran. :)))
Traktorimies kuulostaa hauskalta.
Ja vielä lisäyksenä, että nauruni on positiivista.
Joo, romanttista vivahdetta minäkin olin huomaavinani ilmassa.:) - tanj a
Heikunkeikku kirjoitti:
kiitos vaan, että saa ihan luvalla nauraa.
Minäpäs sitten nauran. :)))
Traktorimies kuulostaa hauskalta.
Ja vielä lisäyksenä, että nauruni on positiivista.
Joo, romanttista vivahdetta minäkin olin huomaavinani ilmassa.:):D
Tämä on kiva aihe, siis ylipäätään koko ketju! - Heikunkeikku
tanj a kirjoitti:
:D
Tämä on kiva aihe, siis ylipäätään koko ketju!Joo, niin onkin kiva ketju:)
Huolimatta, että pikkariikkisen lähti mun niskavillani villahtamaan pörhölle ja tuli kirjotettua känkkäränkähtävää tekstiä.
Tänään on erilainen päivä. Aamusta asti oli virtaa (ei Olavi) niin paljon, että nyt on tää yläkerta siivottu.
Perunat kohta kypsiä. Niskavillat littanana niskas, pienoinen hiki tuli siivotes.
Kissillä punkki niskas. IIK. :( Sitä en ilikiä pois ottaa. Oikeastaan pelkään koko kissaa.
Iltasella vien sen miniän luo. Hän on teräsnainen, eikä pelkää punkkia. Lupasi ottaa sen pois.
Punkkiatulat on ostettu apteekista.
Hupsista, taisin poiketa aiheesta.
Ei täs auta muu, kuin sanoa: Täten ristin tämän haaran Rönsyksi.:) - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, niin onkin kiva ketju:)
Huolimatta, että pikkariikkisen lähti mun niskavillani villahtamaan pörhölle ja tuli kirjotettua känkkäränkähtävää tekstiä.
Tänään on erilainen päivä. Aamusta asti oli virtaa (ei Olavi) niin paljon, että nyt on tää yläkerta siivottu.
Perunat kohta kypsiä. Niskavillat littanana niskas, pienoinen hiki tuli siivotes.
Kissillä punkki niskas. IIK. :( Sitä en ilikiä pois ottaa. Oikeastaan pelkään koko kissaa.
Iltasella vien sen miniän luo. Hän on teräsnainen, eikä pelkää punkkia. Lupasi ottaa sen pois.
Punkkiatulat on ostettu apteekista.
Hupsista, taisin poiketa aiheesta.
Ei täs auta muu, kuin sanoa: Täten ristin tämän haaran Rönsyksi.:)oikein näitä keksiikään?
Miten sille, voi, juolahtaa mieleen?
H. - tympii, tympii
HTZA kirjoitti:
oikein näitä keksiikään?
H.jotain häneltä ihan suoraan gallerian kautta, ehkä kaikkia ei kiinnosta teidän välisenne asiat.
- HTZA
tympii, tympii kirjoitti:
jotain häneltä ihan suoraan gallerian kautta, ehkä kaikkia ei kiinnosta teidän välisenne asiat.
yhteytä kanssani muutenkaan.
Liian cool kun on. Kauhea pakastin.
Ja lyön vetoa, että et olisi kommentoinut, jos ei sinua harmittaisi ja kiinostaisi.
Anna minun nyt vongata, seuraat sit sivusta, rakkaustarinat ovat aina romanttisia, sellaisia kyyneleet silmiin tuovia.
Lupaan kyllä, että pyrin kyllästymään.
Ja sit on sun tsaanssi.
:)
H. - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
oikein näitä keksiikään?
H.Tuota, siis. Jos suot, että kysyn, niin tällätytitkös nyt vahingossa viestisi väärälle henkilölle?
- HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
Tuota, siis. Jos suot, että kysyn, niin tällätytitkös nyt vahingossa viestisi väärälle henkilölle?
Sinulta piti kysymän, miten verkkokeinussa käy tuo unelmoiminen?
H. - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
Sinulta piti kysymän, miten verkkokeinussa käy tuo unelmoiminen?
H.Ei unelmoinneilla saa mitään aikaan. Elämää, elämää ja siinä kieppumista. Siinä on verkkokeinua tarpeeksi meikäläiselle.:)
Minä pesin parvekkeen kaks mattoa ja eteisen maton. Tuola ne hulmuilee, kaiteella.
Pyöriskelin siinä tyhjällä parvekkeella, niska kenossa kattoa kattellen. Sitten mietin, että jos vaihtais huonekalujärjestystä ja miten sen tekisin. Joka nurkkaan tepastellessani, niin enköhän yhen nurkan kohdalla tärähyttänyt päätäni semmoseen rautaiseen mikä-sen-nimi-on:hin ja pipi päähän asettui.:(
Uudet Legginssit, tos oottamas. Eikä siinä vielä kaikki. Mahdottoman hieeeaaano tunika henkarissa.
Oottelen hiusteni kuivumista, tänään en viitsi föönata, ettei kuivu hiukset korpuksi. Kohta pukeudun ja lähden kopsottelemaan tonne ihmisten ilmoille. Illan suus, kopsottelun jälkeen, tuun kotia kattomaan jos punkkikissa olis tullu kotia. Se kantolaatikkoon ja ajan sen sitten atulakäsittelyyn.
Niin, että tämmösiä arkisia unelmointia, joita ei unelmiksi nyt piittaa edes sanoa.
Eleleskelemistä paremminkin. - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
Ei unelmoinneilla saa mitään aikaan. Elämää, elämää ja siinä kieppumista. Siinä on verkkokeinua tarpeeksi meikäläiselle.:)
Minä pesin parvekkeen kaks mattoa ja eteisen maton. Tuola ne hulmuilee, kaiteella.
Pyöriskelin siinä tyhjällä parvekkeella, niska kenossa kattoa kattellen. Sitten mietin, että jos vaihtais huonekalujärjestystä ja miten sen tekisin. Joka nurkkaan tepastellessani, niin enköhän yhen nurkan kohdalla tärähyttänyt päätäni semmoseen rautaiseen mikä-sen-nimi-on:hin ja pipi päähän asettui.:(
Uudet Legginssit, tos oottamas. Eikä siinä vielä kaikki. Mahdottoman hieeeaaano tunika henkarissa.
Oottelen hiusteni kuivumista, tänään en viitsi föönata, ettei kuivu hiukset korpuksi. Kohta pukeudun ja lähden kopsottelemaan tonne ihmisten ilmoille. Illan suus, kopsottelun jälkeen, tuun kotia kattomaan jos punkkikissa olis tullu kotia. Se kantolaatikkoon ja ajan sen sitten atulakäsittelyyn.
Niin, että tämmösiä arkisia unelmointia, joita ei unelmiksi nyt piittaa edes sanoa.
Eleleskelemistä paremminkin.käraste...
H.
Hah.
Fakta on että jos gorillauros ei olisi ujo vaan seksuaalisesti yhtä härski kuin ihmislaji niin ihminen olisi aikoja sitten kuollut sukupuuttoon. Naiset olisivat risteytyneet vain gorillojen kanssa ja risteytymät olisivat olleet hedelmättömiä.- Hopia
olla kiitollinen gorillauroksen ujoudesta !!
;) PupuPuskasta kirjoitti:
Ai tämä?
http://yle.fi/ohjelmat/287486Vaikka sekin, tuo ujous on niiden lajityypillinen ominaisuus. Siksi ovat vaikeita saada lisääntymään eläintarhoissa.
- Anjaniina.
eilen Ivo ohjelman, Ivollahan ei meinannut tulla jutusdta mitään, kun se katseli blondeja..
Se ohjelma kyllä auttoi ymmärtämään miestäkin... yohuuhkaja kirjoitti:
Vaikka sekin, tuo ujous on niiden lajityypillinen ominaisuus. Siksi ovat vaikeita saada lisääntymään eläintarhoissa.
Gorilla ei kyllä varmasti kääntäisi päätäni katsomaan itseään sillä silmällä. Ja toisekseen luulisin useimpien ihmistenkin muuttuvan kovin ujoiksi, jos heidät laitettaisiin samaan häkkiin satunnaisesti valittujen kumppaneiden kanssa lisääntymään ja yleisö pällistelisi aidan ulkopuolella.
Anjaniina. kirjoitti:
eilen Ivo ohjelman, Ivollahan ei meinannut tulla jutusdta mitään, kun se katseli blondeja..
Se ohjelma kyllä auttoi ymmärtämään miestäkin...Se oli uusinta, on tullut joskus aiemminkin.
Mutta teesini on edelleen se että puhuvat naiset miten paljon miehen henkisistä ominaisuuksista, tiukan paikan tullen ne eivät paina valinnassa juur mittä. Ulkonäkö, raaka voima/valta ja raha ratkaisevat.- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Se oli uusinta, on tullut joskus aiemminkin.
Mutta teesini on edelleen se että puhuvat naiset miten paljon miehen henkisistä ominaisuuksista, tiukan paikan tullen ne eivät paina valinnassa juur mittä. Ulkonäkö, raaka voima/valta ja raha ratkaisevat.eri mieltä, mutta sehän oli tarkoituskin.
Niinkuin miehiä, on naisiakin monenlaisia.
On niitä naisia, jotka haluaa päästä elämässä helpolla.
Mut onko sekään helppoo, jos pitää rikkaan miehen napatakseen olla huolissaan 24/7 ulkonäöstään ja laitella silikooneja nahkansa alle?
Lajn kehittymisen kannalta nämä rikkaudella pullistelevat miehet ja silikooneilla pinnistelevät naiset, ne ei ole tärkeitä.
Ne on sitä pintaliitoporukkaa, joka menee siitä mistä aita on matalin.
Vai kumman arvelet olevan helpompaa:tehdä vaikutus isipapan rahoilla ostetulla Porschella vaiko tehdä vaikutus omalla sisäisellä persoonallaan ja henkisillä kyvyillään?
Mutta turvallinen mies...se on pop, jokaisen naisen mielestä.
Jotta....
Ja hyvinminusta tuntuu, että ne mattimeikäläisetkin on kelvanneet suomalaisille maijameikäläisille.
Niitä kävelee käsikynkkää tuolla Suomen toreilla ja tapahtumissa melkoinen määrä... yohuuhkaja kirjoitti:
Vaikka sekin, tuo ujous on niiden lajityypillinen ominaisuus. Siksi ovat vaikeita saada lisääntymään eläintarhoissa.
yhtä gorillaa ujous haitannut, kun kaltereitten takana veteli estoitta käteen hoitajan ja kuvaajaporukan edessä. Gorillan hoitaja siihen totisena sanomaan että se olisi halunnut paritella sen naispuolisen toimittajan kanssa. On se hyvä ku me ihmiset muka tiedämme mitä joku elukka ajattelee.
Toi ohjelma esitettiin joskus muutama vuosi sitten.Anjaniina. kirjoitti:
eri mieltä, mutta sehän oli tarkoituskin.
Niinkuin miehiä, on naisiakin monenlaisia.
On niitä naisia, jotka haluaa päästä elämässä helpolla.
Mut onko sekään helppoo, jos pitää rikkaan miehen napatakseen olla huolissaan 24/7 ulkonäöstään ja laitella silikooneja nahkansa alle?
Lajn kehittymisen kannalta nämä rikkaudella pullistelevat miehet ja silikooneilla pinnistelevät naiset, ne ei ole tärkeitä.
Ne on sitä pintaliitoporukkaa, joka menee siitä mistä aita on matalin.
Vai kumman arvelet olevan helpompaa:tehdä vaikutus isipapan rahoilla ostetulla Porschella vaiko tehdä vaikutus omalla sisäisellä persoonallaan ja henkisillä kyvyillään?
Mutta turvallinen mies...se on pop, jokaisen naisen mielestä.
Jotta....
Ja hyvinminusta tuntuu, että ne mattimeikäläisetkin on kelvanneet suomalaisille maijameikäläisille.
Niitä kävelee käsikynkkää tuolla Suomen toreilla ja tapahtumissa melkoinen määrä...Jos hyvännäköisellä tuhlailevalla ääliöllä on isäpapan Porsche, voittaa mennen tullen minkä tahansa Einsteinin tai Schillerin joka ajelee omalla maksetulla Ladallaan. Pappahan kuolee ja ääliö perii rahat.
Turvallisuus on sitten toinen juttu. Onhan tutkittu että nämä turvalliset miehet kelpaavat kyllä lasten ja eukon elättäjäksi mutta pennut tehdään näiden hyvännäköisten, johtavien tai rahakkaiden ääliöiden kanssa. Naisten syrjähypyt ovat naisille edelleen suuri tabu, miehet suorastaan pakotetaan puhumaan omistaan ja keksimään niitä jos niitä ei todellisuudessa ole.- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
Jos hyvännäköisellä tuhlailevalla ääliöllä on isäpapan Porsche, voittaa mennen tullen minkä tahansa Einsteinin tai Schillerin joka ajelee omalla maksetulla Ladallaan. Pappahan kuolee ja ääliö perii rahat.
Turvallisuus on sitten toinen juttu. Onhan tutkittu että nämä turvalliset miehet kelpaavat kyllä lasten ja eukon elättäjäksi mutta pennut tehdään näiden hyvännäköisten, johtavien tai rahakkaiden ääliöiden kanssa. Naisten syrjähypyt ovat naisille edelleen suuri tabu, miehet suorastaan pakotetaan puhumaan omistaan ja keksimään niitä jos niitä ei todellisuudessa ole.Oliko tuo: "Jos hyvännäköisellä tuhlailevalla ääliöllä on isäpapan Porsche, voittaa mennen tullen minkä tahansa Einsteinin tai Schillerin joka ajelee omalla maksetulla Ladallaan." Niin eli oliko tuo vain Sinun mielipiteesi, vai tarkoititko, että Tiedät Kaikkien ajattelevan niin?
Kirjoitit myös "NaisTEN syrjähypyt......... mieHET pakotetaan......."
Miten voit kirjoittaa toisten/muiden ihmisten ajatteluja? Et edes kirjoittanut, että Arvelet asian olevan niin tai Luulet niin tai se Ehkä on niin....jne...
Monista mielipiteistäsi olen pitänyt tai olen ollut samaa mieltä, mutta tämä oli sellainen, että niskakarvat nousivat ylähä. - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Jos hyvännäköisellä tuhlailevalla ääliöllä on isäpapan Porsche, voittaa mennen tullen minkä tahansa Einsteinin tai Schillerin joka ajelee omalla maksetulla Ladallaan. Pappahan kuolee ja ääliö perii rahat.
Turvallisuus on sitten toinen juttu. Onhan tutkittu että nämä turvalliset miehet kelpaavat kyllä lasten ja eukon elättäjäksi mutta pennut tehdään näiden hyvännäköisten, johtavien tai rahakkaiden ääliöiden kanssa. Naisten syrjähypyt ovat naisille edelleen suuri tabu, miehet suorastaan pakotetaan puhumaan omistaan ja keksimään niitä jos niitä ei todellisuudessa ole.Jos kerran sanot niin.
Omat kokemukset kyllä puhuu hiuekan toista.
Aika mielenkiintoinen ajatus, että kaikki lapset on hyvänäköisten miesten lapsia ja ne tavallisen näköiset miehet vaan sit huolehtii ja elättää ne ;)))
Sit toinen kyssäri. Jos naiset ei tee syrjähyppyjä, niin kenen kanssa ne miehet niitä tekee ;) Heikunkeikku kirjoitti:
Oliko tuo: "Jos hyvännäköisellä tuhlailevalla ääliöllä on isäpapan Porsche, voittaa mennen tullen minkä tahansa Einsteinin tai Schillerin joka ajelee omalla maksetulla Ladallaan." Niin eli oliko tuo vain Sinun mielipiteesi, vai tarkoititko, että Tiedät Kaikkien ajattelevan niin?
Kirjoitit myös "NaisTEN syrjähypyt......... mieHET pakotetaan......."
Miten voit kirjoittaa toisten/muiden ihmisten ajatteluja? Et edes kirjoittanut, että Arvelet asian olevan niin tai Luulet niin tai se Ehkä on niin....jne...
Monista mielipiteistäsi olen pitänyt tai olen ollut samaa mieltä, mutta tämä oli sellainen, että niskakarvat nousivat ylähä.Olen joskus lukenut referaatin jostakin tutkimuksesta jossa todettiin juuri että naiset valitsevat seuransa sen mukaan millainen auto sillä on kun vastaavasti miehet eivät seuralaisen autoon kiinnitä mitään huomiota.
Myös oma elämänkokemus vahvistaa tuota päätelmää. Tunnen kovin monia naisia jotka ovat vaihtaneet miehen heti varakkaampaan kun ovat sellaisen kiinni saaneet tai vanha on joutunut esimerkiksi työttömäksi.
Kyllä sellainen tällaisen sivullisenkin niskakarvoja nostattaa.
Yksittäistapauksia voi suuntaan ja toiseen olla, mutta onhan näitä vastaavia trendejä lisääkin koko ajan: esimerkiksi Itä-Euroopan ja Kaukoidän naiset jotka naivat täältä selvää rahaa, ja vastaavasti täkäläiset varakkaat naiset jotka hakevat itselleen hyvännäköistä seuraa etelämpää.Anjaniina. kirjoitti:
Jos kerran sanot niin.
Omat kokemukset kyllä puhuu hiuekan toista.
Aika mielenkiintoinen ajatus, että kaikki lapset on hyvänäköisten miesten lapsia ja ne tavallisen näköiset miehet vaan sit huolehtii ja elättää ne ;)))
Sit toinen kyssäri. Jos naiset ei tee syrjähyppyjä, niin kenen kanssa ne miehet niitä tekee ;)Niin, tutkimukset osoittavat että miehet ja naiset tekevät saman verran syrjähyppyjä, mutta kysyttäessä naiset vähättelevät ja miehet liioittelevat niiden määrää.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
Olen joskus lukenut referaatin jostakin tutkimuksesta jossa todettiin juuri että naiset valitsevat seuransa sen mukaan millainen auto sillä on kun vastaavasti miehet eivät seuralaisen autoon kiinnitä mitään huomiota.
Myös oma elämänkokemus vahvistaa tuota päätelmää. Tunnen kovin monia naisia jotka ovat vaihtaneet miehen heti varakkaampaan kun ovat sellaisen kiinni saaneet tai vanha on joutunut esimerkiksi työttömäksi.
Kyllä sellainen tällaisen sivullisenkin niskakarvoja nostattaa.
Yksittäistapauksia voi suuntaan ja toiseen olla, mutta onhan näitä vastaavia trendejä lisääkin koko ajan: esimerkiksi Itä-Euroopan ja Kaukoidän naiset jotka naivat täältä selvää rahaa, ja vastaavasti täkäläiset varakkaat naiset jotka hakevat itselleen hyvännäköistä seuraa etelämpää.On mahdollista, että monet (miehet) Luulevat, että naiset kiinnittävät huomiota vaikkapa nyt siihen, minkälainen auto on. Voisin minäkin kirjoittaa tähän, että minulla on kokemuKSIA siitä, miilä tavalla Monet miehet yrittävät tuoda itseään "tykö" kertoilemalla varakkuudestaan tai todellakin minkä merkkinen auto on jne... En kuitenkaan tahdo yleistää, että Kaikki miehet tekisivät niin.
Myös on kokemuksia monista naisista (naistuttavapiirini), jotka ovat myös kertoilleet mielipiteitään siitä, mikä merkitys miehen varakkuudella on, suhteessa vähemmän varakkuuteen.
JOS ynnättäisiin naisten määriä. Eli jos sinulla on omia elämän kokemuksia naisista ja heidän ajattelustaan ja minulla taas tuttavapiirissä liuta naisia, joiden kanssa asiasta olen keskustellut, niin mielenkiintoista olisi tietää, että kummalla meistä on enemmän (naismäärä) "kenttätietoa"?
No, tuo on sellainen kysymys, johon en odota vastausta. Mahdoton kysymys. Mutta kuitenkin....
Ohitan tuon mainitsemasi "lukenut referaatin jostakin tutkimuksesta...."
Rasittaa, kun kuulen jonkun sanovan joistakin Tutkimuksista yms., harvemmin kuitenkaan muistaa, Missä semmonen tutkimus olisi nähtävänä, Mistä on joskus jotakin lukenut. Kuitenkin muistaa yllättävän tarkkaan, mitä siinä mahdollisessa tutkimuksessa on lukenut.
Oho, oonkohan nyt vähän kiukkuusella tuulella, kun yhtäkkiä huomasin, että mun niskakarvat mennen tullen pörhöttää. Joinakin päivinä oon aika ärhäkkä takertuilemaan ja jopa saivartelemaan asioista. Paha vika.:(
Useimmiten syy hampaitteni näyttämiseen ja murisemiseen, johtuu asioitten Yleistäminen ja asioitten (ihmisten) niputtaminen. - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, tutkimukset osoittavat että miehet ja naiset tekevät saman verran syrjähyppyjä, mutta kysyttäessä naiset vähättelevät ja miehet liioittelevat niiden määrää.
Kirkon moraalikäsityksestä ja yleisestä moraalikäsityksestä ovat vastuussa...miehet.
Nainen on ollut altavastaaja näissä hommissa länsimaissa aina.
Nyt eletään ensimmäisiä vuosikymmeniä, kun naisella on itsemääräämisvalta.
Jos olet taloudellisesti ja sosiaalisesti riippuvainen siitä kaljamahasta, joka sohvalla rötköttää, tekeekö mielesi mennä kerskailemaan, että naapurin miehen kans...jotain...
Jos yhteiskunta kohtelee siinä syyllistämispyuolessa kumpaakin sukupuolta tasaveroisesti, ei naisellakaan pitäisi olla mitään ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Heti kun seuraava asetelma muuttuu....
Mies, jolla on paljon naisia on "naisten mies" ja kunnioitettava ja kadehdittava
Nainen, jolla on paljon miehiä onkin vastaavasti huora...
Eikös sinunkin mielestäsi asetelmassa ole silloin jotain vialla?
Mielenkiintoinen keskustelu käytiin, kun kaveri, jolla tosiaan oli paljon naisia..katsoi oikeudekseen vikitellä toisten miesten vaimoja.
Ei nähnyt siinä mitään pahaa.
Mutta nousi seinälle, kun tuli puhe, että muilla miehillä olis vastaavasti oikeus lainata hänen vaimoaan...
Eiks se ole jotenkin...kaksinaismoraalia? - Anjaniina.
Heikunkeikku kirjoitti:
On mahdollista, että monet (miehet) Luulevat, että naiset kiinnittävät huomiota vaikkapa nyt siihen, minkälainen auto on. Voisin minäkin kirjoittaa tähän, että minulla on kokemuKSIA siitä, miilä tavalla Monet miehet yrittävät tuoda itseään "tykö" kertoilemalla varakkuudestaan tai todellakin minkä merkkinen auto on jne... En kuitenkaan tahdo yleistää, että Kaikki miehet tekisivät niin.
Myös on kokemuksia monista naisista (naistuttavapiirini), jotka ovat myös kertoilleet mielipiteitään siitä, mikä merkitys miehen varakkuudella on, suhteessa vähemmän varakkuuteen.
JOS ynnättäisiin naisten määriä. Eli jos sinulla on omia elämän kokemuksia naisista ja heidän ajattelustaan ja minulla taas tuttavapiirissä liuta naisia, joiden kanssa asiasta olen keskustellut, niin mielenkiintoista olisi tietää, että kummalla meistä on enemmän (naismäärä) "kenttätietoa"?
No, tuo on sellainen kysymys, johon en odota vastausta. Mahdoton kysymys. Mutta kuitenkin....
Rasittaa, kun kuulen jonkun sanovan joistakin Tutkimuksista yms., harvemmin kuitenkaan muistaa, Missä semmonen tutkimus olisi nähtävänä, Mistä on joskus jotakin lukenut. Kuitenkin muistaa yllättävän tarkkaan, mitä siinä mahdollisessa tutkimuksessa on lukenut.
Oho, oonkohan nyt vähän kiukkuusella tuulella, kun yhtäkkiä huomasin, että mun niskakarvat mennen tullen pörhöttää. Joinakin päivinä oon aika ärhäkkä takertuilemaan ja jopa saivartelemaan asioista. Paha vika.:(
Useimmiten syy hampaitteni näyttämiseen ja murisemiseen, johtuu asioitten Yleistäminen ja asioitten (ihmisten) niputtaminen.huoh...joo.
Otettiinko niissä huomioon toisaankin _kaikki: asiaan liittyvät seikat.
Entäpä... jos se työttämäks jäävä äijä oli jo juonut vuosia ja se oli syy työttömyyteen.
Saattoi sitten olla se viimeinen pisara vaimolle.
Toki monelle naiselle, hintavampi auto on joskus merkki siitä, että miehen talous on kunnossa.
Mutta siihen liittyy sitten paljon muutakin joka merkitsee.
Just se juppi, joka sillä Porschella ajaa ja esiintyy silkkipusakassa, jos se tulee vippamaan multa 20...niin en menis vannomaan, et sen talous on kunnossa.
Noi tutkimukset on sitä, että asiat saadaan kyllä näyttämään siltä kuin halutaan, kun tutkitaan just oikealla lailla.
Vai mitä sanot tutkimuksesta, jossa sanotaan että tupakasta ei ole terveyshaittaa...sellaisakin teki, nimekkäät yliopistot... - Heikunkeikku
Anjaniina. kirjoitti:
huoh...joo.
Entäpä... jos se työttämäks jäävä äijä oli jo juonut vuosia ja se oli syy työttömyyteen.
Toki monelle naiselle, hintavampi auto on joskus merkki siitä, että miehen talous on kunnossa.
Just se juppi, joka sillä Porschella ajaa ja esiintyy silkkipusakassa, jos se tulee vippamaan multa 20...niin en menis vannomaan, et sen talous on kunnossa.
Noi tutkimukset on sitä, että asiat saadaan kyllä näyttämään siltä kuin halutaan, kun tutkitaan just oikealla lailla.
Vai mitä sanot tutkimuksesta, jossa sanotaan että tupakasta ei ole terveyshaittaa...sellaisakin teki, nimekkäät yliopistot...Mieluummin tahdon ihmisen sanovan Oman mielipiteensä, eikä oman mielipiteensä tukenaan joku Tutkimus, jota ei kuitenkaan anneta minun luettavakseni. Kyllä ja joo, tutkimuksia on erilaisia ja hyvin, Hyvin, tärkeää on se, millä tavalla se tutkimus on tehty ja mitkä seikat on otettu huomioon.
Yksi asia tuosta varakkuudesta myös, että eihän se niinkään ole, että nimenomaan varakas ihminen on Vain varakas ja muuten täysi paskaläjä. Saattaahan joukossa olla varakkaita Hyvin fiksuja-filmaattisia-älykkäitä-kilttejä-varteenotettavia ja mitä täs nyt vielä lisäis, miehiä. Paskaläjiä löytyy monista "varakkuusluokista", kuten myös tietysti "kultakimpaleita".
Mitähän nyt meinasinkaan sanoa. Mitä aloin ajamaan takaa. Voi-voi. Huomasin kadottaneeni punaisen langan. Toi edellinen oli tarkoitettu Alustavana juttuna varsinaiselle ajatukselle. Se ajatus vaan nyt katos.
Heh, joskus käy näin.
Apua. Anjaniina. kirjoitti:
huoh...joo.
Vai mitä sanot tutkimuksesta, jossa sanotaan että tupakasta ei ole terveyshaittaa...sellaisakin teki, nimekkäät yliopistot...Itse asiassa tuo työttömyysjuttu oli viime laman aikoihin samassa taloyhtiössä kuin missä asuttiin. Tuttu pariskunta, ei ennen mitään ongelmia. Siitä vain eukko hyppäsi lennossa kersoineen kelkasta toiseen, alle kahden kuukauden.
Ja juppihan ei vipannut sulta sitä kakskymppistä vaan jostakin muualta, pääasia että se käyttää sen sinuun.
Niin, en hetkeäkään odottanut että yksikään nainen pystyisi näkemään yhdenkään naisen toimissa ensimmäistäkään epäilyttävää motiivia.Anjaniina. kirjoitti:
Kirkon moraalikäsityksestä ja yleisestä moraalikäsityksestä ovat vastuussa...miehet.
Nainen on ollut altavastaaja näissä hommissa länsimaissa aina.
Nyt eletään ensimmäisiä vuosikymmeniä, kun naisella on itsemääräämisvalta.
Jos olet taloudellisesti ja sosiaalisesti riippuvainen siitä kaljamahasta, joka sohvalla rötköttää, tekeekö mielesi mennä kerskailemaan, että naapurin miehen kans...jotain...
Jos yhteiskunta kohtelee siinä syyllistämispyuolessa kumpaakin sukupuolta tasaveroisesti, ei naisellakaan pitäisi olla mitään ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Heti kun seuraava asetelma muuttuu....
Mies, jolla on paljon naisia on "naisten mies" ja kunnioitettava ja kadehdittava
Nainen, jolla on paljon miehiä onkin vastaavasti huora...
Eikös sinunkin mielestäsi asetelmassa ole silloin jotain vialla?
Mielenkiintoinen keskustelu käytiin, kun kaveri, jolla tosiaan oli paljon naisia..katsoi oikeudekseen vikitellä toisten miesten vaimoja.
Ei nähnyt siinä mitään pahaa.
Mutta nousi seinälle, kun tuli puhe, että muilla miehillä olis vastaavasti oikeus lainata hänen vaimoaan...
Eiks se ole jotenkin...kaksinaismoraalia?Olen aina kannattanut tasa-arvoa enkä nytkään muuta takaa aja. Tarkoittaa vain että naisten viat otetaan samaan kriittiseen tarkasteluun kuin miestenkin.
Miehistä näkee heti kuka on ääliö ja kuka jotakin muuta. Naisista tätä ei huomaa kuin vasta myöhemmin ja yllätykset ovat järjestään ikäviä.Heikunkeikku kirjoitti:
On mahdollista, että monet (miehet) Luulevat, että naiset kiinnittävät huomiota vaikkapa nyt siihen, minkälainen auto on. Voisin minäkin kirjoittaa tähän, että minulla on kokemuKSIA siitä, miilä tavalla Monet miehet yrittävät tuoda itseään "tykö" kertoilemalla varakkuudestaan tai todellakin minkä merkkinen auto on jne... En kuitenkaan tahdo yleistää, että Kaikki miehet tekisivät niin.
Useimmiten syy hampaitteni näyttämiseen ja murisemiseen, johtuu asioitten Yleistäminen ja asioitten (ihmisten) niputtaminen.No, jos asia ei sinuun sovi ja jos haluat tarkastella vain yksittäistapausta, ei pitäisi olla mitään syytä nostatella niskakarvojaan. Puhe on siis vallan muista kuin sinusta, jos näin on.
Mutta siitä itse asia ei muuksi muutu että naiset puhuvat erittäin usein muuta kuin todellisuudessa tekevät. Ja mies joka tämän unohtaa naisten kanssa keskustellessaan on typerys.- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Olen aina kannattanut tasa-arvoa enkä nytkään muuta takaa aja. Tarkoittaa vain että naisten viat otetaan samaan kriittiseen tarkasteluun kuin miestenkin.
Miehistä näkee heti kuka on ääliö ja kuka jotakin muuta. Naisista tätä ei huomaa kuin vasta myöhemmin ja yllätykset ovat järjestään ikäviä.silloin on kyllä vika tutkijassa ;)
Kyllä ne on ikäviä ne seuraamukset huonojen miestenkin kanssa...voin kertoa, että nekin viat huomaa vasta vuosien jälkeen..
Mitä koetin sulle sanoa, on että se on miesten "vika" että naisten on pidettävä todellinen luonteensa salassa, koska miehet loi moraalikäsitteet ja niissä ei naiselle myönnetty samoja oikeuksia kuin miehille.
Sillai se maailma makaa...
Meidän naisten, on koitettava tulla toimeen sen perinnön kanssa... - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Itse asiassa tuo työttömyysjuttu oli viime laman aikoihin samassa taloyhtiössä kuin missä asuttiin. Tuttu pariskunta, ei ennen mitään ongelmia. Siitä vain eukko hyppäsi lennossa kersoineen kelkasta toiseen, alle kahden kuukauden.
Ja juppihan ei vipannut sulta sitä kakskymppistä vaan jostakin muualta, pääasia että se käyttää sen sinuun.
Niin, en hetkeäkään odottanut että yksikään nainen pystyisi näkemään yhdenkään naisen toimissa ensimmäistäkään epäilyttävää motiivia.juppi käytä sitä minuun, vaan itseensä ;)
Etkä sä tiedä, mitä perheissä sisällä tapahtuu.
Ulkoiset puitteet saattaa hyvinkin olla kunnossa. Arki on jotain muuta...
Luulin minäkin eräästä työkaverista, (15 V) ettei se juo, kunnes sanoi eräänä maanantaina, ettei muista mihin autonsa jätti....
Siitä, ettäkö kukaan nainen ei naista moittis.
Niin mistä tulee sanonta, että nainen on naiselle susi.
Miks näinkin pitkään keskusteluun antauduin, on siinä, että syyllistät ja yleistät.
Kaikki naiset sitä, kaikki naiset tätä...
Ei se niin mene.
NAiset ja miehet...on samanlaisia ja erilaisia, erehtyviä, hyviä ja huonoja.
Me, sinä ja minä, voidaan puhua yksittäistapauksista ja tarkastella historiaa...ei ne suhteet ihmisten välillä siitä miksikään muutu ;))
Kolmanneks tai neljänneks, kannattais ehkä tutustua NykynaiseeN...joka uskaltaa olla just sitä mitä haluaa...nuoret miehet on niiden kans ongelmissa, kun se mies ei olekaan enää naiselle pääasia ;))) Vaan moni muu juttu.
Tytöt ei enää uskokkaan lirkuttelua ja kusetuksia, vaan panee miehet tiukoille.. ;))))
Naiset menee, ottaa ja jättää...ihan kuin miehet aikoinaan...
Ottavat tatuointeja, matkustavat, ostavat kotinsa ja viittaavat kinttaalla miehelle ja lapsille ;>)))) - Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
No, jos asia ei sinuun sovi ja jos haluat tarkastella vain yksittäistapausta, ei pitäisi olla mitään syytä nostatella niskakarvojaan. Puhe on siis vallan muista kuin sinusta, jos näin on.
Mutta siitä itse asia ei muuksi muutu että naiset puhuvat erittäin usein muuta kuin todellisuudessa tekevät. Ja mies joka tämän unohtaa naisten kanssa keskustellessaan on typerys.En tarkastellut asiaa yksittäistapauksena tai ajatellut vain Minua. Annoinko kirjoitukseni perusteella sellaisen kuvan?
On mahdollista, että sinulla on sellaisia kokemuksia naisista, jotka puhuvat muuta ja tekevät muuta ja tästä syystä arvelet, että Kaikki naiset toimivat niin.
Minulla on joka tapauksessa semmoinen tunne, että lähestymme tätä asiaa eri tavoilla. Voisi melkein sanoa, että eri "säännöillä". Eri kokemuksin ym. ym. Ajattelutapamme poikkeavat toisistaan.
Oli syy mikä tahansa, niin voi kaiketi todeta, että olemme eri mieltä asioista. Ainakin tästä asiasta.
Tässä sinulle 50%:a, minä pidän loput.
Sinun kantilta katsottuna, minä ajattelen väärin.
Minun kantilta katsottuna, sinä ajattelet väärin.
Fifty-fifty
Mitä se haittaa, vaikka eri mieltä ollaankin. Jos ollaan, niin ollaan.
Hyvä kuitenkin, että molemmat saavat sanoa oman mielipiteensä. Sehän kaiketi keskustelun tarkoitus on.
On kuitenkin turha jatkaa "väittelyä", koska lopputulos kuitenkin tulisi olemaan sama, kuin nyt jo on todettu.
Vielä yksi asia. vastasit jollekin, että miehestä näkee heti, onko se ääliö.
Mistä sen heti näkee? - Anjaniina.
Heikunkeikku kirjoitti:
Mieluummin tahdon ihmisen sanovan Oman mielipiteensä, eikä oman mielipiteensä tukenaan joku Tutkimus, jota ei kuitenkaan anneta minun luettavakseni. Kyllä ja joo, tutkimuksia on erilaisia ja hyvin, Hyvin, tärkeää on se, millä tavalla se tutkimus on tehty ja mitkä seikat on otettu huomioon.
Yksi asia tuosta varakkuudesta myös, että eihän se niinkään ole, että nimenomaan varakas ihminen on Vain varakas ja muuten täysi paskaläjä. Saattaahan joukossa olla varakkaita Hyvin fiksuja-filmaattisia-älykkäitä-kilttejä-varteenotettavia ja mitä täs nyt vielä lisäis, miehiä. Paskaläjiä löytyy monista "varakkuusluokista", kuten myös tietysti "kultakimpaleita".
Mitähän nyt meinasinkaan sanoa. Mitä aloin ajamaan takaa. Voi-voi. Huomasin kadottaneeni punaisen langan. Toi edellinen oli tarkoitettu Alustavana juttuna varsinaiselle ajatukselle. Se ajatus vaan nyt katos.
Heh, joskus käy näin.
Apua.tutkimukset on monesti laput silmillä tehtyjä.
Sillä muuten ne joutus ottamaan huomioon KAIKKI muuttujat, ja silloin asiasta tulis mahdottomuus...
Aivan, varakkaitakin on monenlaisia. lieroja ja ei lieroja.
Turvallisuus on kuitenkin ihmiselle se ykkösjuttu, siihenhän ihmiskunta pyrkii ja ehkä jonkun mielestä varakkuus on tae turvallisuudesta.
On eri syödä pihviä ja lohta, kuin kituuttaa opiskelijan kämpässä riisillä ja tonnikalalla (jota muuten ei sit enää opiskelijat pysty kustantaan) Anjaniina. kirjoitti:
silloin on kyllä vika tutkijassa ;)
Kyllä ne on ikäviä ne seuraamukset huonojen miestenkin kanssa...voin kertoa, että nekin viat huomaa vasta vuosien jälkeen..
Mitä koetin sulle sanoa, on että se on miesten "vika" että naisten on pidettävä todellinen luonteensa salassa, koska miehet loi moraalikäsitteet ja niissä ei naiselle myönnetty samoja oikeuksia kuin miehille.
Sillai se maailma makaa...
Meidän naisten, on koitettava tulla toimeen sen perinnön kanssa...Niin, sekin on tutkittu juttu että naisille kelpaa vain sellainen mies joka kelpaa muillekin naisille.
Ajattelehan, jos nyt jossakin tulisi vastaan joku ikäisesi Einstein tai Schiller joka sanoisi kun asiaa noin vaivihkaa kysäiset ('sulla on varmaan ollut elämässäs kauheesti naisia?') että ei, hän on viettänyt aina nuhteetonta poikamiehen elämää ilman yhtään naista ja nyt hän sitten olisi sinuun niiiiin rakastunut. Etkös vaan mielessäsi ajattele että varmaan valehtelee, tai onko se homo, tai sillä ei varmaan värkit pelaa tms yms, ja sanot kaiken maailman kohteliaisuuksia samalla kun hipsit pikapikaa takavasemmalle.- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, sekin on tutkittu juttu että naisille kelpaa vain sellainen mies joka kelpaa muillekin naisille.
Ajattelehan, jos nyt jossakin tulisi vastaan joku ikäisesi Einstein tai Schiller joka sanoisi kun asiaa noin vaivihkaa kysäiset ('sulla on varmaan ollut elämässäs kauheesti naisia?') että ei, hän on viettänyt aina nuhteetonta poikamiehen elämää ilman yhtään naista ja nyt hän sitten olisi sinuun niiiiin rakastunut. Etkös vaan mielessäsi ajattele että varmaan valehtelee, tai onko se homo, tai sillä ei varmaan värkit pelaa tms yms, ja sanot kaiken maailman kohteliaisuuksia samalla kun hipsit pikapikaa takavasemmalle.hyvä mies, sulla on kauheet ennakkoasenteet.
Just seurannut mielihyvällä, kun hiljainen 45 poikamies...siis todella...khöhm neitsyt...löysi täältä suomi24:stä itselleen morsiammen.
Ja hienosti pelaa...
Toki Schillerin skippaisen minäkin...ja Einsteinillä taitas muuta olla mielessään kuin...romantiikka...pareen, että hän keskittyi siihen...mitä oli tekemässä ;))))
Mistä v*****sta sä oikein revit nuo tutkimukset, joihin uskot kuin raamattuun?
Iltalehdestä?
Sä olet niin älykäs, ettet voi olla noin tyhmä...vedätät perhana... Anjaniina. kirjoitti:
juppi käytä sitä minuun, vaan itseensä ;)
Etkä sä tiedä, mitä perheissä sisällä tapahtuu.
Ulkoiset puitteet saattaa hyvinkin olla kunnossa. Arki on jotain muuta...
Luulin minäkin eräästä työkaverista, (15 V) ettei se juo, kunnes sanoi eräänä maanantaina, ettei muista mihin autonsa jätti....
Siitä, ettäkö kukaan nainen ei naista moittis.
Niin mistä tulee sanonta, että nainen on naiselle susi.
Miks näinkin pitkään keskusteluun antauduin, on siinä, että syyllistät ja yleistät.
Kaikki naiset sitä, kaikki naiset tätä...
Ei se niin mene.
NAiset ja miehet...on samanlaisia ja erilaisia, erehtyviä, hyviä ja huonoja.
Me, sinä ja minä, voidaan puhua yksittäistapauksista ja tarkastella historiaa...ei ne suhteet ihmisten välillä siitä miksikään muutu ;))
Kolmanneks tai neljänneks, kannattais ehkä tutustua NykynaiseeN...joka uskaltaa olla just sitä mitä haluaa...nuoret miehet on niiden kans ongelmissa, kun se mies ei olekaan enää naiselle pääasia ;))) Vaan moni muu juttu.
Tytöt ei enää uskokkaan lirkuttelua ja kusetuksia, vaan panee miehet tiukoille.. ;))))
Naiset menee, ottaa ja jättää...ihan kuin miehet aikoinaan...
Ottavat tatuointeja, matkustavat, ostavat kotinsa ja viittaavat kinttaalla miehelle ja lapsille ;>))))No tässähän olen seurannut mielestään nykynaisen argumentointia joka mitätöi yksin tein kaikki kokemukseni ja tietoni jotka minulle sentään sinua pidemmän elämän aikana ovat kertyneet. Käsittelyn lopputulos vastaa juuri sitä käsitystä mikä minulla naisista noin yleensä on.
Eikä ole mitään tarvetta lähteä etsimään helmiä paskatunkiosta. Olen elänyt hyvää elämää siitä lähtien kun exän petivaatteet makkarista ulos kannoin. Mikään ei pakota typerään riskinottoon.Heikunkeikku kirjoitti:
En tarkastellut asiaa yksittäistapauksena tai ajatellut vain Minua. Annoinko kirjoitukseni perusteella sellaisen kuvan?
On mahdollista, että sinulla on sellaisia kokemuksia naisista, jotka puhuvat muuta ja tekevät muuta ja tästä syystä arvelet, että Kaikki naiset toimivat niin.
Minulla on joka tapauksessa semmoinen tunne, että lähestymme tätä asiaa eri tavoilla. Voisi melkein sanoa, että eri "säännöillä". Eri kokemuksin ym. ym. Ajattelutapamme poikkeavat toisistaan.
Oli syy mikä tahansa, niin voi kaiketi todeta, että olemme eri mieltä asioista. Ainakin tästä asiasta.
Tässä sinulle 50%:a, minä pidän loput.
Sinun kantilta katsottuna, minä ajattelen väärin.
Minun kantilta katsottuna, sinä ajattelet väärin.
Fifty-fifty
Mitä se haittaa, vaikka eri mieltä ollaankin. Jos ollaan, niin ollaan.
Hyvä kuitenkin, että molemmat saavat sanoa oman mielipiteensä. Sehän kaiketi keskustelun tarkoitus on.
On kuitenkin turha jatkaa "väittelyä", koska lopputulos kuitenkin tulisi olemaan sama, kuin nyt jo on todettu.
Vielä yksi asia. vastasit jollekin, että miehestä näkee heti, onko se ääliö.
Mistä sen heti näkee?Koirat kun tunnet, miesten ja naisten ero on sama kuin uros- ja narttukoirien.
Sitä soveltaen.
En usko että kovin paljon eri mieltä ollaan, minun kokemuksistani puuttuvat vain ns hyvät kokemukset naisista. Ja sen verran kokemuksia kuitenkin on ettei yhtään lisää kaipaa. Umpikuja siis.Anjaniina. kirjoitti:
hyvä mies, sulla on kauheet ennakkoasenteet.
Just seurannut mielihyvällä, kun hiljainen 45 poikamies...siis todella...khöhm neitsyt...löysi täältä suomi24:stä itselleen morsiammen.
Ja hienosti pelaa...
Toki Schillerin skippaisen minäkin...ja Einsteinillä taitas muuta olla mielessään kuin...romantiikka...pareen, että hän keskittyi siihen...mitä oli tekemässä ;))))
Mistä v*****sta sä oikein revit nuo tutkimukset, joihin uskot kuin raamattuun?
Iltalehdestä?
Sä olet niin älykäs, ettet voi olla noin tyhmä...vedätät perhana...Kerron vain kuten asia on. Juuri tuon takia se Einstein tai Schiller ei kuuna päivänä kehtaisi sanoa että hänellä ei mitään naisia ole ollutkaan, vaan valehtelisi niitä näitä, mutta ei mitään vakavampaa -tyyliin.
Naisethan kilpailevat toisten naisten tavoittelemisen arvoiseksi sertifioimista miehistä keskenään, naisten kesken siis. Kukaan nainen ei todellisuudessa halua ryhtyä pioneeriksi tai koemaistajaksi saati sitoutua mihinkään vakavampaan jos miehellä ei ole näyttöjä että kelpaa muillekin. Miehet jahtaavat kokemattomia naisia mutta unohtavat että niistäkin tulee siinä samalla kokeneita, ja oppivat naisten tavoille nopeammin kuin uskoisikaan.- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
No tässähän olen seurannut mielestään nykynaisen argumentointia joka mitätöi yksin tein kaikki kokemukseni ja tietoni jotka minulle sentään sinua pidemmän elämän aikana ovat kertyneet. Käsittelyn lopputulos vastaa juuri sitä käsitystä mikä minulla naisista noin yleensä on.
Eikä ole mitään tarvetta lähteä etsimään helmiä paskatunkiosta. Olen elänyt hyvää elämää siitä lähtien kun exän petivaatteet makkarista ulos kannoin. Mikään ei pakota typerään riskinottoon.sulla on asiat niinkuin pitääkin.
Olet tyytyväinen omaan olotilaasi.
Mutta, kuten sanoit, kokemukset ovat sinun, siksi tuo yleistäminen ei toimi...
Eikö sinusta ole kummallista, että olemme eläneet tätä elämää rinnan samaan aikaan ja silti mielipiteet ovat näinkin erilaisia?
Minä ymmärrän naisen elämää historian kautta ja sinä sen kautta, että omat liitot ei ole toimineet.
Miehistä ajattelen samalla tavalla.
Omat pari kovaa kokemusta eivät ole kääntäneet minua vihaamaan miehiä tai puhumaan heistä aliarvioivasti, vaikka joskus leikinpäiten niin teenkin.
En korota tässä itseäni ylitsesi, en vain tiedä miten muuten sanoa se, että ihminen on yksilö.Jokainen suhde on omanlaisensa.
Joskus niitä mätämunia sattuu jokaisen tielle, vaan ei niistä kannata jäädä märehtimään.
Elämä on, joskus se lyö nokalleen, joskus se kantaa siivillään..
Lyhyt se on joka tapauksessa, enkä meinaa ainoalaatuista omaa aikaani kitkeryyteen.. - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Kerron vain kuten asia on. Juuri tuon takia se Einstein tai Schiller ei kuuna päivänä kehtaisi sanoa että hänellä ei mitään naisia ole ollutkaan, vaan valehtelisi niitä näitä, mutta ei mitään vakavampaa -tyyliin.
Naisethan kilpailevat toisten naisten tavoittelemisen arvoiseksi sertifioimista miehistä keskenään, naisten kesken siis. Kukaan nainen ei todellisuudessa halua ryhtyä pioneeriksi tai koemaistajaksi saati sitoutua mihinkään vakavampaan jos miehellä ei ole näyttöjä että kelpaa muillekin. Miehet jahtaavat kokemattomia naisia mutta unohtavat että niistäkin tulee siinä samalla kokeneita, ja oppivat naisten tavoille nopeammin kuin uskoisikaan.varma siitä että vedätät.
Eiköhän tässä ole jo tullut tarpeeksi aiheesta, siirryn lukemaan Daily Mailini ;)
Jatketaan taas joskus... Anjaniina. kirjoitti:
sulla on asiat niinkuin pitääkin.
Olet tyytyväinen omaan olotilaasi.
Mutta, kuten sanoit, kokemukset ovat sinun, siksi tuo yleistäminen ei toimi...
Eikö sinusta ole kummallista, että olemme eläneet tätä elämää rinnan samaan aikaan ja silti mielipiteet ovat näinkin erilaisia?
Minä ymmärrän naisen elämää historian kautta ja sinä sen kautta, että omat liitot ei ole toimineet.
Miehistä ajattelen samalla tavalla.
Omat pari kovaa kokemusta eivät ole kääntäneet minua vihaamaan miehiä tai puhumaan heistä aliarvioivasti, vaikka joskus leikinpäiten niin teenkin.
En korota tässä itseäni ylitsesi, en vain tiedä miten muuten sanoa se, että ihminen on yksilö.Jokainen suhde on omanlaisensa.
Joskus niitä mätämunia sattuu jokaisen tielle, vaan ei niistä kannata jäädä märehtimään.
Elämä on, joskus se lyö nokalleen, joskus se kantaa siivillään..
Lyhyt se on joka tapauksessa, enkä meinaa ainoalaatuista omaa aikaani kitkeryyteen..Aijaa että sinun kokemuksesi ovat yleisiä mutta minun yksityisiä. Ja tutkimustulokset jotka ovat ristiriidassa sinun yleisten kokemuksiesi kanssa ovat mitättömiä.
Aika heikko heitto.
Yritä olla asiallinen.- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
Koirat kun tunnet, miesten ja naisten ero on sama kuin uros- ja narttukoirien.
Sitä soveltaen.
En usko että kovin paljon eri mieltä ollaan, minun kokemuksistani puuttuvat vain ns hyvät kokemukset naisista. Ja sen verran kokemuksia kuitenkin on ettei yhtään lisää kaipaa. Umpikuja siis.Älä nyt Heevetti sano, että et usko että kovin paljon eri mieltä ollaan. Kiesus.
Me olemme Ihan eri mieltä. Kertakaikkiaan. Mitä sitä muuksi vänkäämään.
En Ymmärrä, miten voit niputella ihmisiä. Sitä tässä oon vaan ihmetellyt, miten Voit ajatella noin hmmmm...alkeellisesti. Anteeksi tuo sana. Se tuli siitä, kun en ymmärrä, miten voit joidenkin omien yksittäisten kokemusten perusteella väittää, että naiSET tekevät/ajattelevat niin ja niin.
Tässä sinulle "Heikunkeikku"-nimimerkki, jonka takana kirjoittaa nainen. Pistä nyt minutkin siihen pläjään, siihen Tyhmääkin tyhmempien naisläjään, koska ilmoitan nyt, että tosiaan taidan olla Tyhmä, koska en ymmärrä ollenkaan ajattelutapaasi. Yleensäkin mukavinta olisi, jos minulle selitetään asiat, kuin 4-vuotiaalle.
Monesti oon näin sanonut live-keskustelussa. Koska jos en ymmärrä asiaa ja miten se ajatellaan, niin eihän siitä keskustelusta mitään tule.
Joo, koirat tunne:) Ja hyvin. Oikeastaan tuo oli ainoa tämän ketjun sanomisesi, jonka ymmärrän:)
Siis jos ymmärrän.
Tuolla jollekin sanoit, että kannatat tasa-arvoa. Siihen jo meinasin ängetä väliin sanomaan jotakin, mutta en sitten tullutkaan, että ei tule luuloa, että känkkäränkkäilen tai juoksen perässä vänkäämään ja tuputtamaan omia ajatuksia.
No niin, elikkä sanon sen asiani nyt.
Meinasin kirjoittaa, että minä en ajattele naisten ja miesten tasa-arvoa, vaan ajattelen, että miehet ja naiset ovat ihmisiä. Siis ihmisiä. Jotka sitten ovat joko miehiä tai naisia. Ja tästä johtuen ovat himpun verran erilaisia. Jotka on hyvä ottaa huomioon. Soveltaen siis.
Voi ei, miksi en osaa selittää mitään lyhyesti.:( Olen pahoillani.:(
Tuo kirjoittamasi, että "Umpikuja siis." Niin se on kurjaa. Tavallaan ymmärrän.
Mutta olet kuitenkin jäänyt johonkin ajattelun puoleenväliin ja ehkä siinä syy siihen, miten niputtelet naisia.
Jos minä olisin jäänyt tämän narsistimiehen "satimeen" (jonka tapasin mieheni kuoleman jälkeen), niin tuomitsisin KAIKKI miehet paskaläjän alimpaan ja haisevimpaan ja liejuisimpaan kohtaan.:/ Siis jos olisin tuon perusteella ajatellut, että tottahan Kaikkien Täytyy olla sen kaltaisia.
Luojan kiitos mulla on piiiiitkä ja hyvä avioliittoni muistissa.
(Lupaan, että en kirjoita enää näin pitkästi)
Öh, ainakaan tänään, enkä kuukauteen. Joo :) Heikunkeikku kirjoitti:
Älä nyt Heevetti sano, että et usko että kovin paljon eri mieltä ollaan. Kiesus.
Me olemme Ihan eri mieltä. Kertakaikkiaan. Mitä sitä muuksi vänkäämään.
En Ymmärrä, miten voit niputella ihmisiä. Sitä tässä oon vaan ihmetellyt, miten Voit ajatella noin hmmmm...alkeellisesti. Anteeksi tuo sana. Se tuli siitä, kun en ymmärrä, miten voit joidenkin omien yksittäisten kokemusten perusteella väittää, että naiSET tekevät/ajattelevat niin ja niin.
Tässä sinulle "Heikunkeikku"-nimimerkki, jonka takana kirjoittaa nainen. Pistä nyt minutkin siihen pläjään, siihen Tyhmääkin tyhmempien naisläjään, koska ilmoitan nyt, että tosiaan taidan olla Tyhmä, koska en ymmärrä ollenkaan ajattelutapaasi. Yleensäkin mukavinta olisi, jos minulle selitetään asiat, kuin 4-vuotiaalle.
Monesti oon näin sanonut live-keskustelussa. Koska jos en ymmärrä asiaa ja miten se ajatellaan, niin eihän siitä keskustelusta mitään tule.
Joo, koirat tunne:) Ja hyvin. Oikeastaan tuo oli ainoa tämän ketjun sanomisesi, jonka ymmärrän:)
Siis jos ymmärrän.
Tuolla jollekin sanoit, että kannatat tasa-arvoa. Siihen jo meinasin ängetä väliin sanomaan jotakin, mutta en sitten tullutkaan, että ei tule luuloa, että känkkäränkkäilen tai juoksen perässä vänkäämään ja tuputtamaan omia ajatuksia.
No niin, elikkä sanon sen asiani nyt.
Meinasin kirjoittaa, että minä en ajattele naisten ja miesten tasa-arvoa, vaan ajattelen, että miehet ja naiset ovat ihmisiä. Siis ihmisiä. Jotka sitten ovat joko miehiä tai naisia. Ja tästä johtuen ovat himpun verran erilaisia. Jotka on hyvä ottaa huomioon. Soveltaen siis.
Voi ei, miksi en osaa selittää mitään lyhyesti.:( Olen pahoillani.:(
Tuo kirjoittamasi, että "Umpikuja siis." Niin se on kurjaa. Tavallaan ymmärrän.
Mutta olet kuitenkin jäänyt johonkin ajattelun puoleenväliin ja ehkä siinä syy siihen, miten niputtelet naisia.
Jos minä olisin jäänyt tämän narsistimiehen "satimeen" (jonka tapasin mieheni kuoleman jälkeen), niin tuomitsisin KAIKKI miehet paskaläjän alimpaan ja haisevimpaan ja liejuisimpaan kohtaan.:/ Siis jos olisin tuon perusteella ajatellut, että tottahan Kaikkien Täytyy olla sen kaltaisia.
Luojan kiitos mulla on piiiiitkä ja hyvä avioliittoni muistissa.
(Lupaan, että en kirjoita enää näin pitkästi)
Öh, ainakaan tänään, enkä kuukauteen. Joo :)No jos olet tiukasti sitä mieltä että olemme eri mieltä niin olkoon sitten niin.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
No jos olet tiukasti sitä mieltä että olemme eri mieltä niin olkoon sitten niin.
Aha, siis annat keskustelussa periksi :)
Noh, leikkiä-leikkiä laskettelin.
tai sitten en :)
Heh heh.
Kiitos kuitenkin mielipiteitten vaihdosta.
Täälä oon ootellut parvekkeen katon tekijää ja harmitellut, kun ei tule.
Vähän aikaa sitten tuli. Saapi jäädä sitä tekemään.
Minä poistun föönaamaan hiukseni ja lähden vaateostoksille.
Ihan hirrrrrvittävästi rupes tekemään mieli jotakin kivaa.
Ihan kiva tyyppi oot, vaikka hieman jääräpäinen ja ja ja töksäyttelijä.
Ja monissa asioissa ajattelumme yhtyilee. En voi väittää muuta, vaikka tällä hetkellä vähäkö tekis mieli.:)
Mukavaa päivää kuitenniiiiiii..... - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Aijaa että sinun kokemuksesi ovat yleisiä mutta minun yksityisiä. Ja tutkimustulokset jotka ovat ristiriidassa sinun yleisten kokemuksiesi kanssa ovat mitättömiä.
Aika heikko heitto.
Yritä olla asiallinen.turhautumista havaittavissa.
Just tän takia sun kans ei ole kiva keskustella, sä alat herjaamaan/aliarvioimaan, jollet saa tahtoas läpi. Ajattelin jo että oli kiva keskustelu, mut ei sitten ollutkaan, näköjään.
Mut edelleenkin, poistun takavasemmalle...
Jää sä etsimään... Voittoa.. Heikunkeikku kirjoitti:
Aha, siis annat keskustelussa periksi :)
Noh, leikkiä-leikkiä laskettelin.
tai sitten en :)
Heh heh.
Kiitos kuitenkin mielipiteitten vaihdosta.
Täälä oon ootellut parvekkeen katon tekijää ja harmitellut, kun ei tule.
Vähän aikaa sitten tuli. Saapi jäädä sitä tekemään.
Minä poistun föönaamaan hiukseni ja lähden vaateostoksille.
Ihan hirrrrrvittävästi rupes tekemään mieli jotakin kivaa.
Ihan kiva tyyppi oot, vaikka hieman jääräpäinen ja ja ja töksäyttelijä.
Ja monissa asioissa ajattelumme yhtyilee. En voi väittää muuta, vaikka tällä hetkellä vähäkö tekis mieli.:)
Mukavaa päivää kuitenniiiiiii.....No en kai mää muutakaan voi jos perustelut eivät kelpaa.
Mutta jos mää tunnen vain huonoja tapauksia, sellaisia jotka ovat vaihtaneet miestä kaupan kassasta sähköasentajan kautta diplomaattiin ja siitä monimiljonääriin tai sitten sellaisen joka on nainut kuusi miestä ja tyhjentänyt jokaisen pankkitilin tai sitten sellaisen joka nai kaksikymmentä vuotta itseään vanhemman hiirulaisen ja hävisi sitten alle vuodessa tämän rahojen kanssa Espanjaan tai sellaisen joka eräänkin kanssa seurustellessaan tienasi samaan aikaan salaa opiskelurahojaan sänkyhommilla tai sellaisen joka seurusteli eräänkin kanssa vain saadakseen erään toisen mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan itsestään (sekin kohtaus järjestettiin just siihen kun oltiin siellä sängyssä, kuin huonossa saippuasarjassa) tai.... näitä riittää (esim exän seikkailut jäivät vielä tarinapankkiin).
Mutta yksittäistapauksia kaikki, enkä halua niistä täydellistä kokoelmaa. Nämä riittävät vallan hyvin yleiskuvan muodostamiseksi. Harmi etten pysty olemaan tämän positiivisempi, aineksia siihen ei kertakaikkiaan ole.- mertaska
yohuuhkaja kirjoitti:
No en kai mää muutakaan voi jos perustelut eivät kelpaa.
Mutta jos mää tunnen vain huonoja tapauksia, sellaisia jotka ovat vaihtaneet miestä kaupan kassasta sähköasentajan kautta diplomaattiin ja siitä monimiljonääriin tai sitten sellaisen joka on nainut kuusi miestä ja tyhjentänyt jokaisen pankkitilin tai sitten sellaisen joka nai kaksikymmentä vuotta itseään vanhemman hiirulaisen ja hävisi sitten alle vuodessa tämän rahojen kanssa Espanjaan tai sellaisen joka eräänkin kanssa seurustellessaan tienasi samaan aikaan salaa opiskelurahojaan sänkyhommilla tai sellaisen joka seurusteli eräänkin kanssa vain saadakseen erään toisen mustasukkaiseksi ja kiinnostumaan itsestään (sekin kohtaus järjestettiin just siihen kun oltiin siellä sängyssä, kuin huonossa saippuasarjassa) tai.... näitä riittää (esim exän seikkailut jäivät vielä tarinapankkiin).
Mutta yksittäistapauksia kaikki, enkä halua niistä täydellistä kokoelmaa. Nämä riittävät vallan hyvin yleiskuvan muodostamiseksi. Harmi etten pysty olemaan tämän positiivisempi, aineksia siihen ei kertakaikkiaan ole.et kai sää kuulu tohon eliitti porukkaan joka arkadianmäellä päättää joka asista. Nehän nai ristiin ja kihlaa jos jonkun kotkottimen. Voi vitsi.
mertaska kirjoitti:
et kai sää kuulu tohon eliitti porukkaan joka arkadianmäellä päättää joka asista. Nehän nai ristiin ja kihlaa jos jonkun kotkottimen. Voi vitsi.
No en. Sitoutumattomilla ei sinne ole asiaa.
Anjaniina. kirjoitti:
varma siitä että vedätät.
Eiköhän tässä ole jo tullut tarpeeksi aiheesta, siirryn lukemaan Daily Mailini ;)
Jatketaan taas joskus...Siinä oli väite, johon voi vastata. Sinulla ei ole edellytyksiä arvioida henkilöäni. Pysy asiassa.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
No en kai mää muutakaan voi jos perustelut eivät kelpaa.
Mutta yksittäistapauksia kaikki, enkä halua niistä täydellistä kokoelmaa. Nämä riittävät vallan hyvin yleiskuvan muodostamiseksi. Harmi etten pysty olemaan tämän positiivisempi, aineksia siihen ei kertakaikkiaan ole.Hello taas. On kotiuduttu, vaatepussukoiden kera :) Joo ja pikkasen meikkejäkin ostin.
No niin, tässäpä en nyt sitten tiedä, mitä sanoa. Kokemuksesi naisista ovat rajuja. Esimerkkitapausten nojalla sanoisin, että himpun verran ymmärtämystä puoleltani on havaittavissa. Ajattelen, että toki ovat muokanneet mielipiteitä meistä naisista, vaikka olisikin suotavaa edelleen, että ei käytettäisi Kovin yleistävää ja suorastaan havaittavissa olevaa vihaisuuttakin meitä kohtaan.
Toki mun puolelta oleva niskakarvojen-nousu-murinaärhäkkyys johtui siitä, koska en kuunaan enkä ikinä itse käyttäytyisi noin, eikä myöskään tuttavapiirissä olevat naiset ole mainitsemiesi naisten kaltaisia.
En kuitenkaan väitä, että kaikki naiset ovat enkeleitä, koska itse tunnen "enkeleitä". Tottahan toki niin miehissä, kuin naisissa on paskapäisiä tyyppejä.
En yritä kiännellä tai viännellä mielipiteitäsi tai edes sentin vertaa muuttaa niitä.
Enkä osaa ajatella, että miten minä Itse suhtautuisin miehiin, jos kohdalleni olisi osunut noin monta epämiellyttävää tyyppiä, kuin sinun kohdallesi on tapahtunut.
Kirjoitin tuolla aikaisemmin sinulle, että en Ymmärrä ajatteluasi. Oikeastaan nyt ymmärrän ja hyvä, kun vähän valaisit asiaa. Pöyristyttävää luettavaa oli, huh huh.
Ollaan siis kavereita :) Ja ellet pahastu, niin äkkinäisen halauksen annan sinulle, huolimatta että itse et semmosesta piittaa ja huolimatta, että en ole laisinkaan halailevaa tyyppiä itsekään. :) Heikunkeikku kirjoitti:
Hello taas. On kotiuduttu, vaatepussukoiden kera :) Joo ja pikkasen meikkejäkin ostin.
No niin, tässäpä en nyt sitten tiedä, mitä sanoa. Kokemuksesi naisista ovat rajuja. Esimerkkitapausten nojalla sanoisin, että himpun verran ymmärtämystä puoleltani on havaittavissa. Ajattelen, että toki ovat muokanneet mielipiteitä meistä naisista, vaikka olisikin suotavaa edelleen, että ei käytettäisi Kovin yleistävää ja suorastaan havaittavissa olevaa vihaisuuttakin meitä kohtaan.
Toki mun puolelta oleva niskakarvojen-nousu-murinaärhäkkyys johtui siitä, koska en kuunaan enkä ikinä itse käyttäytyisi noin, eikä myöskään tuttavapiirissä olevat naiset ole mainitsemiesi naisten kaltaisia.
En kuitenkaan väitä, että kaikki naiset ovat enkeleitä, koska itse tunnen "enkeleitä". Tottahan toki niin miehissä, kuin naisissa on paskapäisiä tyyppejä.
En yritä kiännellä tai viännellä mielipiteitäsi tai edes sentin vertaa muuttaa niitä.
Enkä osaa ajatella, että miten minä Itse suhtautuisin miehiin, jos kohdalleni olisi osunut noin monta epämiellyttävää tyyppiä, kuin sinun kohdallesi on tapahtunut.
Kirjoitin tuolla aikaisemmin sinulle, että en Ymmärrä ajatteluasi. Oikeastaan nyt ymmärrän ja hyvä, kun vähän valaisit asiaa. Pöyristyttävää luettavaa oli, huh huh.
Ollaan siis kavereita :) Ja ellet pahastu, niin äkkinäisen halauksen annan sinulle, huolimatta että itse et semmosesta piittaa ja huolimatta, että en ole laisinkaan halailevaa tyyppiä itsekään. :)Äägh, olen täydellinen halailuallergikko. Tytärtä pitää halailla kun se sellaista vaatii mutta muuten pysyttelen kaikista noin käsivarren mitan päässä jos vain nopeus riittää.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
Äägh, olen täydellinen halailuallergikko. Tytärtä pitää halailla kun se sellaista vaatii mutta muuten pysyttelen kaikista noin käsivarren mitan päässä jos vain nopeus riittää.
Äläs nyt kuule ole niin olevinas.
Hyvä, jos sulla on Tytär, opettaa sut käytöstavoille :)
Täh, ekkai sää luule, että tarkotin halailulla, että tryykäisin sun tykös niin likille,
että ihan etumukset koskis toisia?
Enkai mä nyt SELLAINEN nainen sentäs ole.
Käsivarren mitan päästä minäkin tarkotin halata. Ja nopiasti, puo pitkällä susta lukien pois päin.:) - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
Täh, ekkai sää luule, että tarkotin halailulla, että tryykäisin sun tykös niin likille,
Käsivarren mitan päästä minäkin tarkotin halata. Ja nopiasti, puo pitkällä susta lukien pois päin.:)on lukenut HTZA:aa hyvin, ja hyvä niin.
Viehkoa viekottelua.
H. HTZA kirjoitti:
on lukenut HTZA:aa hyvin, ja hyvä niin.
Viehkoa viekottelua.
H.Tällä kunniasanallani: Kenttä on sinun, ruuna Vonkaus. Joka osaltaan. Minulle sinun ei kannata olla kateellinen kenestäkään täällä.
Aion elää itsekseni niin kauan kuin se on mahdollista. Inhoan yksinäisyyttä paljon, paljon vähemmän kuin potentiaalista huonoa seuraa. Ja kaikki seura on potentiaalista huonoa seuraa.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Tällä kunniasanallani: Kenttä on sinun, ruuna Vonkaus. Joka osaltaan. Minulle sinun ei kannata olla kateellinen kenestäkään täällä.
Aion elää itsekseni niin kauan kuin se on mahdollista. Inhoan yksinäisyyttä paljon, paljon vähemmän kuin potentiaalista huonoa seuraa. Ja kaikki seura on potentiaalista huonoa seuraa.anna palaa vaan, minun pitäisi aina laittaa naurava hymiö perään, että lukujat tajuaisivat, vastaukseni olevan huulenheittoa.
Anteeksi, tarkoitukseni ei ollut loukata,
H. HTZA kirjoitti:
anna palaa vaan, minun pitäisi aina laittaa naurava hymiö perään, että lukujat tajuaisivat, vastaukseni olevan huulenheittoa.
Anteeksi, tarkoitukseni ei ollut loukata,
H.Et sinä minua loukannut, itsesi vain häpäisit kun et osannut piilottaa mustasukkaisuuttasi. Muistaakseni olen sanonut tuon ylemmän sinulle jo kerran aiemminkin. Usko siihen, ja itseesi.
- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Et sinä minua loukannut, itsesi vain häpäisit kun et osannut piilottaa mustasukkaisuuttasi. Muistaakseni olen sanonut tuon ylemmän sinulle jo kerran aiemminkin. Usko siihen, ja itseesi.
hyvä, pääsimme samalle tasolle huulenheitossa.
Vakavasti puhuen, minua rassaa jokainen nainen, joka lirkuttelee muille miehille.
Heevetin pettäjät!
Ota nyt uusi asenne minuun, hervottomaan huulenheittäjään.
Minua ei saa ottaa vakavasti palstalla.
Eikä ihan puhelimessakaan.
Soita ,hyvä mies. - t.l.
yohuuhkaja kirjoitti:
Et sinä minua loukannut, itsesi vain häpäisit kun et osannut piilottaa mustasukkaisuuttasi. Muistaakseni olen sanonut tuon ylemmän sinulle jo kerran aiemminkin. Usko siihen, ja itseesi.
T ä ä l l ä v o i olla mustasukkainen :/ ?? Siis kirjaimiin ja niistä tehtyihin lauseisiin? Kyllä mä ny ihmettelen.
Toi hartsaturjan osaa kaiketi naisia naurattaa ja jekuttaa, siis luulisin, mutt ei hän kait sitten sen enenpää viitti, senkin luulisin :)
Kaks päivää ja sitten alkaa ihana l o m a, viis viikkoo. Tääkin oli pakko sanoo :))
Alotukseen olenkin jo vastannut eli tää juttu meni ny sitten ihan alotuksen ohi. - HTZA
t.l. kirjoitti:
T ä ä l l ä v o i olla mustasukkainen :/ ?? Siis kirjaimiin ja niistä tehtyihin lauseisiin? Kyllä mä ny ihmettelen.
Toi hartsaturjan osaa kaiketi naisia naurattaa ja jekuttaa, siis luulisin, mutt ei hän kait sitten sen enenpää viitti, senkin luulisin :)
Kaks päivää ja sitten alkaa ihana l o m a, viis viikkoo. Tääkin oli pakko sanoo :))
Alotukseen olenkin jo vastannut eli tää juttu meni ny sitten ihan alotuksen ohi.minä en ole mustasukkainen, minua vain epäillään siitä vammasta.
Noh...tuota, sasus sais kyllä keskittyä, enämpi minnuu.
H. HTZA kirjoitti:
minä en ole mustasukkainen, minua vain epäillään siitä vammasta.
Noh...tuota, sasus sais kyllä keskittyä, enämpi minnuu.
H.No, todisteet yllä näyttävät muuta.
Kuten sanoin, aihetta ei ole.HTZA kirjoitti:
hyvä, pääsimme samalle tasolle huulenheitossa.
Vakavasti puhuen, minua rassaa jokainen nainen, joka lirkuttelee muille miehille.
Heevetin pettäjät!
Ota nyt uusi asenne minuun, hervottomaan huulenheittäjään.
Minua ei saa ottaa vakavasti palstalla.
Eikä ihan puhelimessakaan.
Soita ,hyvä mies.No ei ole asiaa.
Ja minuthan tapaa ihan livenäkin. Tänäänkin pyöräilin, valokuvailin ja kirjoittelin vaikka miten kauan Vanhankaupunginlahden maisemissa.- Hopia
ootte hauskoja, taas saatu päivän huumoripläjäys!
Hihihiiii.......
;)))) - HTZA
Hopia kirjoitti:
ootte hauskoja, taas saatu päivän huumoripläjäys!
Hihihiiii.......
;))))töyhtöjä korvien takana.
Sit fiksujakin, osittain.
Kun neitoset sanaillee, nousee kauhea äläkkä ja kaikki poistuu.
Vaan met miehet, meillä on, niinku, tuota sivistystä. Heikunkeikku kirjoitti:
Käsivarren mitan päästä minäkin tarkotin halata. Ja nopiasti, puo pitkällä susta lukien pois päin.:)Mää mitään luule, varaudun vain kaikkeen. Nopeutta on vielä treenattava.
Mutta kesän lämpöä, sitä kun vielä riittää.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Mää mitään luule, varaudun vain kaikkeen. Nopeutta on vielä treenattava.
Mutta kesän lämpöä, sitä kun vielä riittää.vasta toinen lomaviikko menossa, kolme jäljellä.
Joten pumpaa lisää ilmaa.
Ja ajele iltaisin, saatat nähdä Perhokalastavan ukon, vanhankaupungin koskella. Vaan ei ensiviikolla, olen Jyväskylän Suurajoissa.
Lirkuttelen siellä, kaikenlaisille myyjille.
H. - Hopia
HTZA kirjoitti:
töyhtöjä korvien takana.
Sit fiksujakin, osittain.
Kun neitoset sanaillee, nousee kauhea äläkkä ja kaikki poistuu.
Vaan met miehet, meillä on, niinku, tuota sivistystä.hienoa, että sivistystäkin vielä löytyy! Hih!
Tämä sivistymätön poistuu areenalta ja palaa ruumiillisen työn pariin.
Ei tule muuten valmista. Siispä pensseli kätöseen ja menoksi ;)))) HTZA kirjoitti:
vasta toinen lomaviikko menossa, kolme jäljellä.
Joten pumpaa lisää ilmaa.
Ja ajele iltaisin, saatat nähdä Perhokalastavan ukon, vanhankaupungin koskella. Vaan ei ensiviikolla, olen Jyväskylän Suurajoissa.
Lirkuttelen siellä, kaikenlaisille myyjille.
H.Höh, kävin jo siellä päin.
Nyt jonkun tarttis pestä täällä mattoja, ja vaikka kuinka katselen, ei täällä näy muita kuin minä. Kai sitä sitten huomenissa. Viikonlopuksi saanee ehkä likankin mukaan samaan puuhaan, tai sitten ei...- HTZA
on kaadettu tuoppejakin, toisen niskaan.
Teininä kastettiin yksi kaveri ojaan.
Kerran yrittivät antaa minulle turpaan, vanhempansa tulivat kotiini valittamaan. Suuttuivat kun minussa ei ollut mitään jälkiä Näettehän! ettekö näekkin!!! tuo se hakkasi!!!
Isä nauroi ne ulos.
Äiti, leikillisesti, moitti.
Eivät enää yrittäneet mutta suutaan soittivat.
H. - HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Höh, kävin jo siellä päin.
Nyt jonkun tarttis pestä täällä mattoja, ja vaikka kuinka katselen, ei täällä näy muita kuin minä. Kai sitä sitten huomenissa. Viikonlopuksi saanee ehkä likankin mukaan samaan puuhaan, tai sitten ei...kuumalla kelillä, Heinäkuussa ne eivät enää kuiva, koska kosteus lisääntyy.
Ja kala ei liiku kuumalla.
Ja jos tulet likan kanssa mattopesulle Vanhankaupunginkoskelle, uit sinä ensin, ja tytön iästä riippuen, katsotaan mitä tapahtuu.
H. - HTZA
kaikuvat kieleltäsi Gandalf.
Valkoisen käden reilukopla, on minulle vieras termi.
Nosta siis sauvasi jka tee taikajuoma, vaan ei Obelixille.
Noro lim!, noro lim! anna huultesi kuiskata, niin vie valkea ratsu sinut hölmöjen ylitse, talloen ne kavioihinsa.
Galadriel odottaa sinua.
Ystäväsi
H. Anjaniina. kirjoitti:
turhautumista havaittavissa.
Just tän takia sun kans ei ole kiva keskustella, sä alat herjaamaan/aliarvioimaan, jollet saa tahtoas läpi. Ajattelin jo että oli kiva keskustelu, mut ei sitten ollutkaan, näköjään.
Mut edelleenkin, poistun takavasemmalle...
Jää sä etsimään... Voittoa..Jatkokysymykset edelleen:
1. Miten sinun yksityiset kokemuksesi antavat pätevämpää tietoa kuin kenenkään muun, esimerkiksi minun tai sen mihin tieteen keinoin pystyy?
2. Miten väännät sen että väität itselläsi olevan tuollaista lähinnä jumalalliseksi katsottavaa tietoa minun aliarvioivaksi asenteekseni? Sinä tuollaista väittämällä aliarvioit, herjaat jne jos et saa tahtoasi läpi, en minä. Sinä pilaat alatyylilläsi keskustelun kun argumentit loppuvat etkä moukkamaisuuttasi kehtaa anteeksi pyytää (ei silti että mitään anteeksi saisitkaan). Lue joskus omia juttujasi ja ymmärrä hävetä.
3. Mitä peliä oikein pelailet tuon sheriffin kanssa?
Kilauta kavereille jos et osaa itse vastata (mikä nyt näyttää täysin selvältä).
- Heikunkeikku
No olipas helpolta kuulostava kysymys. Ihan naurattais koko naaman täydeltä, ellei ryömisi kysymyksen sisään ja kattelis vähä tarkemmin.
Toki saattaa olla, että vanhenpuren niska on jäykistynyt sen verran, että pää ei helpolla kiäntyile.
On se yhdessä olo semmonen elämän korkeakoulu, että en osaa sanoa toista koulua, joka menisi tämän yli.
Tuo mainitsemasi Kemia on mystinen juttu. Ja mielenkiintoinen. Toisaaltaan pelkällä kemialla ei pitkälle pötkitä, jos ne "ei-kemiat" on ihan erilaisia, kuin itsellä. (olisinkohan voinut selittää tuota asiaa vaikeammin? Ei tuu mieleen, jos tulee, niin teen lisäyksen :))
Ulkonäölliset ominaisuuden antavat kyllä jonkinlaista ensivaikutelmaa ja kertoo Joistakin luonteenpiirteistä. Ehkä avittaa määrätyllä tavalla sitä, tuleeko edes mieleen tahtoa tutustua henkilöön lähemmin.
Miksi näin?
Siksi, että jos ihminen harrastelee vaikkapa urheilua, niin on oletettavaa, ettei hän aina alvariin loju vain sängyn pohjalla. On kenties energisempi. Jaksavaisempi monissa asioissa, verrattuna sellaisiin, jotka kävellä flätystävät laahustavin askelin ja "hidasliikkeilevät", vaikkapa siinäkin, kun vain istuvat lavittalle tai nousevat siitä.
Sivusilmällä huomaan myös, jos miehellä on edes pienoisia pavun näköisiä lihaspalleroita käsivarsissa. Jos on ihan-ihan semmonen, ettei vaikkapa tee mitään ruumiillista työtä, niin se näkyy ainakin vähäsen kropassa.
Huumori on sellainen, että se selittää paljon ihmisestä. Se Mille nauraa, kertoo ihmisestä paljon.
Se on myös tärkeää, että ihmisen kanssa voi olla ihan hiljaa.
Liian puhelias, koko ajan suu auki höpöttämässä jotakin, ei kolahda minuun.
Niin ja sitten ihmisen suhtautuminen Luontoon. Se on kyllä Tosi tärkeää, että se on samaa aaltopituisuutta omien arvojen kanssa.
Kuten huomaat, ei tästä mun jaarituksesta tule yhtään mitään. :(
Kysymyksesi on mahdoton, tai ainakin Lähes mahdoton.
Huh, onneksi en etsiskele kumppania. Jos niin tekisin, niin en varmaan pääsisi puusta pitemmälle.
Olen melko varma, että en mieleistäni löytäisi. Ne mun ikäiset mieleiset miehet ovat naimisissa, luulen.- Anjaniina.
kauhistuttaa ihmislajin kehitys.
Jos kauneusihanne on mies ja nainen joilla ei ole lihaksia lainkaan, pelkkää luuta ja nahkaa, niin ei täällä kauaa potkita...siis pallolla.
Ihminen on kehittämässä itsestään lajia, jolla ei ole selviytymisen mahdollisuutta.
No se on sitä evoluutiota ja on pakko olettaa, että evoluutio on viisaampi kuin minä?
Sulle sanoisin, että tee sellanen sadan kohdan tsekkauslista!
Se mukana sit terassille istuskelemaan.
Siihen kun sitten uros pörähtää, niinkus mehiläinen hunajakipon ympärille kieli pitkällä hääräämään, niin lyöt listan pöytään.
Että ja ....nimi oli...
ja kun se täyttää sitä listaansa, ni sä voit vaikka poisjuoda sen lämmenneen oluen...tai siis sen joka oli vaarassa lämmetä.
Jos se kampee siittä ylös ja häipyy...ni mihin se olis ollu hyvä muutenkaan?
Häh? - Heikunkeikku
Anjaniina. kirjoitti:
kauhistuttaa ihmislajin kehitys.
Jos kauneusihanne on mies ja nainen joilla ei ole lihaksia lainkaan, pelkkää luuta ja nahkaa, niin ei täällä kauaa potkita...siis pallolla.
Ihminen on kehittämässä itsestään lajia, jolla ei ole selviytymisen mahdollisuutta.
No se on sitä evoluutiota ja on pakko olettaa, että evoluutio on viisaampi kuin minä?
Sulle sanoisin, että tee sellanen sadan kohdan tsekkauslista!
Se mukana sit terassille istuskelemaan.
Siihen kun sitten uros pörähtää, niinkus mehiläinen hunajakipon ympärille kieli pitkällä hääräämään, niin lyöt listan pöytään.
Että ja ....nimi oli...
ja kun se täyttää sitä listaansa, ni sä voit vaikka poisjuoda sen lämmenneen oluen...tai siis sen joka oli vaarassa lämmetä.
Jos se kampee siittä ylös ja häipyy...ni mihin se olis ollu hyvä muutenkaan?
Häh?En ihan noin pohjaan asti mennyt mietteissäni. Tarkoitan ihmislajin kehitystä.
Ihan ja vain omalta kantiltani tuumiskelin/vastasin.
Tottakai on myös merkitystä, että missä Iässä kumppania etsii.
Tarkoitan, jos on hyvin nuori ja ajattelee perheen perustamista ja lapsien hankkimista, niin tuumailut ovat
vähän erilaisia, kuin nyt tässä iässä.
En tee mitään sadan kohdan tsekkauslistaa :)
Enkä mene terassille (siis jos menen) siinä mielessä, että alkaisin siinä odottelemaan, että joku mies tulisi siihen pörräämään. Menen terassille jonkun ihmisen kanssa, jonka kanssa tahdon sitten jutella ja keskittyä häneen.
Jos pöytääni väkisin tuppaantuisi joku mies, niin ensi ajatus olisi, että hän on epäkohtelias. Eri asia, jos tulee pyytämään tanssimaan, mutta tosta-noin-vaan samaan pöytään istumaan ja silmäpeliä pitämään tai lirkuttelemaan tai flirttailemaan, niin johan harmittaa. En ylipäätään pidä liian flirttailevista miehistä.
En myöskään pidä semmosesta tanssiin hakijasta, joka alkaa lähestymään ja litistelemään ja muuta semmosta. Hän on vieras ihminen ja jos en muutenkaan tykkää, että tupataan Liian lähelle, niin tanssilattia ei ole muka "tekosyy", että siellä voi alkaa tekemään vaikka mitä.
Kohteliaalla tavalla tuon sen esille, mikäli joku jotakin kokeilee tanssilattialla :)
On hyvin Pieni todennäköisyys, että sopiva mies löytyisi jostakin terassilta. Kun en itsekään ole mikään terassi-ihminen.
Mutta edelleen sanon, että En etsiskele miestä. Mulla on jo ollut mies. Se riittäkööt. - Anjaniina.
Heikunkeikku kirjoitti:
En ihan noin pohjaan asti mennyt mietteissäni. Tarkoitan ihmislajin kehitystä.
Ihan ja vain omalta kantiltani tuumiskelin/vastasin.
Tottakai on myös merkitystä, että missä Iässä kumppania etsii.
Tarkoitan, jos on hyvin nuori ja ajattelee perheen perustamista ja lapsien hankkimista, niin tuumailut ovat
vähän erilaisia, kuin nyt tässä iässä.
En tee mitään sadan kohdan tsekkauslistaa :)
Enkä mene terassille (siis jos menen) siinä mielessä, että alkaisin siinä odottelemaan, että joku mies tulisi siihen pörräämään. Menen terassille jonkun ihmisen kanssa, jonka kanssa tahdon sitten jutella ja keskittyä häneen.
Jos pöytääni väkisin tuppaantuisi joku mies, niin ensi ajatus olisi, että hän on epäkohtelias. Eri asia, jos tulee pyytämään tanssimaan, mutta tosta-noin-vaan samaan pöytään istumaan ja silmäpeliä pitämään tai lirkuttelemaan tai flirttailemaan, niin johan harmittaa. En ylipäätään pidä liian flirttailevista miehistä.
En myöskään pidä semmosesta tanssiin hakijasta, joka alkaa lähestymään ja litistelemään ja muuta semmosta. Hän on vieras ihminen ja jos en muutenkaan tykkää, että tupataan Liian lähelle, niin tanssilattia ei ole muka "tekosyy", että siellä voi alkaa tekemään vaikka mitä.
Kohteliaalla tavalla tuon sen esille, mikäli joku jotakin kokeilee tanssilattialla :)
On hyvin Pieni todennäköisyys, että sopiva mies löytyisi jostakin terassilta. Kun en itsekään ole mikään terassi-ihminen.
Mutta edelleen sanon, että En etsiskele miestä. Mulla on jo ollut mies. Se riittäkööt.yritin huumoria, meni näköjään metsään.
- Heikunkeikku
Anjaniina. kirjoitti:
yritin huumoria, meni näköjään metsään.
Höps, ei mitään soritteluita.
Et metsään mennä löntystänyt. Ymmärrän, että huumorilla kirjoitit,
mutta vastasin kuitenkin tuolla tavalla, kuten vastasin.
Haitanneeko tuo mitään.
- Sol57
ajattelen tai tunnen. Tuo ensivaikutelma siinä muutaman ensi minuuttiien aikana. Kertoo jo paljon. Olen tätä josus miettinyt myös. Voi olla että, syynä sitten yksinkertaisesti vain se että, elämänsä aikana on kohdanut suht paljon erilaisia ihmisiä;))
Jos, sitten ajattelee sitä ihastumista tämän perusteella. Se ei kuitenkaan aina voi IHAN täysin luotettava tapa ole...Vääriäkin arvioita voi syntyä. Rakkaus sellainen kyllä joka syntyy mielestäni nimeomaan sitten kun toisen on pikkuhiljaa tutustunut paremmin ja paremmin vuosien mittaan. Tunteeko sitä koskaan ihmistä toista täydellisesti onkin jo ihan toinen kysymys...Hyvä kuitenkin että, ihminen oppii edes itsensä siis jotenkin;)) tarkoitan kyllä mitä kirjoitin...muuten on vaikea oppia tuntemaan myöskään toista ihmistä...Olipas syvällistä;))
tsau:Friidu- Anjaniina.
siinä ei ole mitään pahaa, mutta se rakkaus...
Ihastuksestahan ei läheskään aina seuraa mitään pysyvää? - Sol57
Anjaniina. kirjoitti:
siinä ei ole mitään pahaa, mutta se rakkaus...
Ihastuksestahan ei läheskään aina seuraa mitään pysyvää?rakkaus mitataan niissä todellisissa vastoinkäymisissä siinä arjessa. Jääkö toinen viereesi vai lähteekö. Tämä Arja Saijonmaa tuttu laulu: Mistä löydät sä ystävän....minusta se laulu ystävyydestä mutta laulu myös todellisesta rakkaudesta...Niinkuin sanotaan kaikki se kestää, kaikki hitsi myöskin kärsii;)) ja kaiken se toivoo...
tsau:Friidu - Anjaniina.
Sol57 kirjoitti:
rakkaus mitataan niissä todellisissa vastoinkäymisissä siinä arjessa. Jääkö toinen viereesi vai lähteekö. Tämä Arja Saijonmaa tuttu laulu: Mistä löydät sä ystävän....minusta se laulu ystävyydestä mutta laulu myös todellisesta rakkaudesta...Niinkuin sanotaan kaikki se kestää, kaikki hitsi myöskin kärsii;)) ja kaiken se toivoo...
tsau:FriiduKaarina Määttä on tehnyt aiheesta tutkimusta ja olen valmis allekirjoittamaan suurelta osin hänen ajatuksensa.
Hyvä parisuhde vaatii yleensä yhteisen päämäärän tai päämääriä ;)
Siksi pitäis olla kiinnostunut samoista asioista.
http://www.speakersforum.fi/images/uploads/newsletters/0011.pdf - Sol57
Anjaniina. kirjoitti:
Kaarina Määttä on tehnyt aiheesta tutkimusta ja olen valmis allekirjoittamaan suurelta osin hänen ajatuksensa.
Hyvä parisuhde vaatii yleensä yhteisen päämäärän tai päämääriä ;)
Siksi pitäis olla kiinnostunut samoista asioista.
http://www.speakersforum.fi/images/uploads/newsletters/0011.pdfsosiaalisella taustalla ja arvomaailmalla ja yhteisillä mielenkiinnon kohteilla. On minustakin suuri vaikutus ja oikeastaan se on hyvä asia. En olisi nykyiseen mieheeni tutustunut. Vaikka aivan lähekkäin mekin aikanamme toisiamme asuimme;))) lähes samassa pihapiirissä...Tuo yhteinen asia mistä meilläkin kaikki lähti oli koirat. Perheessämme kun jossain vaiheessa sitten kaksi isoa koiraa...Nyt ei yhtään. Eli nämä koirat saivat meidät yhteen;)) kyllähän siinä tietysti muukin...mutta, edesauttoivat vähän avittivat sitä tutustumista.... Ensimmäinen mieheni kanssa meillä yhteinen järjestötausta nuoruudesta;)) eli samat arvomaailmat jotka toivat yhteen....Kyllä tähän uskon...että, tämä on tärkeä pointti....Ainakin omalta kohdaltani se aina pätenyt jollain tavoin....että, on löytynyt jokin yhteinen tekijä....
tsau:Friidu - Anjaniina.
Sol57 kirjoitti:
sosiaalisella taustalla ja arvomaailmalla ja yhteisillä mielenkiinnon kohteilla. On minustakin suuri vaikutus ja oikeastaan se on hyvä asia. En olisi nykyiseen mieheeni tutustunut. Vaikka aivan lähekkäin mekin aikanamme toisiamme asuimme;))) lähes samassa pihapiirissä...Tuo yhteinen asia mistä meilläkin kaikki lähti oli koirat. Perheessämme kun jossain vaiheessa sitten kaksi isoa koiraa...Nyt ei yhtään. Eli nämä koirat saivat meidät yhteen;)) kyllähän siinä tietysti muukin...mutta, edesauttoivat vähän avittivat sitä tutustumista.... Ensimmäinen mieheni kanssa meillä yhteinen järjestötausta nuoruudesta;)) eli samat arvomaailmat jotka toivat yhteen....Kyllä tähän uskon...että, tämä on tärkeä pointti....Ainakin omalta kohdaltani se aina pätenyt jollain tavoin....että, on löytynyt jokin yhteinen tekijä....
tsau:Friiduvanhempanakin pitäisi olla yhteinen päämäärä/kiinnostuksen kohde.
Teillä matkailu? - Sol57
Anjaniina. kirjoitti:
vanhempanakin pitäisi olla yhteinen päämäärä/kiinnostuksen kohde.
Teillä matkailu?ehkä myös tämä luonnon rakkaus...Olen minä kyllä saanut tämän mieheni jopa kiinnostumaan teatterista ja joihinkin näyttelyihin jopa. Nykyisin hän pitää siitä että, pidän hänelle näitä historian luentoja ja luen joskus jopa artikkelija ja kirjoja ääneen..hän kun itse jaksa;))....Ehkä se kulinaristinen herkuttelu myös...arvostamme molemmat hyvin tehtyä ruokaa..olkoonkin vaikka ihan tavallinen arkiruoka;)) Tuo ravintolossa syönti joskus se extra..minullekin...vähemmän hänelle...itselleen..Ei jaksa enää ravintola-ruoasta innostua niinkään..
tsau:Friidu
sieltä täältä ja kylläpäs ainakin yöhuuhkajalla oli mielipiteet. No kuitenkin en ole omaa ukkoani valinnut autojen taikka muittenkaan rikkauksien tähden. Ihan tavallinen renttu jolla huumori käy yksiin kanssani, on huomaavainen ja avulias muitakin kohtaan. Ja tärkein on se ettei ole väkivaltainen.
Olisi noita miehiä riittänyt rikkaimmistakin piireistä, mutta aina ne oli juuri niitä pettäjiä tai muuta vikaa löyty mistä en pitänyt. No leskikin olisin jo meneen kertaan jos olisin heihin sortunut, ehkä rikaskin olisin.- Anjaniina.
tuo monesti lieveilmiöt :(
Ja hulluhan se selllainen vauras olis joka sumeilematta jakais rahansa, ei, kyllä ne osaa pitää niistä kiinni.
Niin minäkin tekisin.
Parasta se olsi sen vauraudenkin kanssa, että se olis yhdessä kerättyä, jos senyt sitten se tärkein juttu on.... Anjaniina. kirjoitti:
tuo monesti lieveilmiöt :(
Ja hulluhan se selllainen vauras olis joka sumeilematta jakais rahansa, ei, kyllä ne osaa pitää niistä kiinni.
Niin minäkin tekisin.
Parasta se olsi sen vauraudenkin kanssa, että se olis yhdessä kerättyä, jos senyt sitten se tärkein juttu on....ei todellakaan ole se tärkein, niinku joku täällä ajattelee naisten ajattelevan. Riittää että päivittäisen toimeentulon saa ja elää silti onnellisesti yhdessä.
En tiedä jos nyt saisin sen perinnön joka minulle lain mukaan kuuluisi, että olisinko pihi. En usko, kyllä minä jakaisin sen ukkoni kanssa ilomielin.- Jäykkäniska.
Nittaminax kirjoitti:
ei todellakaan ole se tärkein, niinku joku täällä ajattelee naisten ajattelevan. Riittää että päivittäisen toimeentulon saa ja elää silti onnellisesti yhdessä.
En tiedä jos nyt saisin sen perinnön joka minulle lain mukaan kuuluisi, että olisinko pihi. En usko, kyllä minä jakaisin sen ukkoni kanssa ilomielin.Todella köyhistä oloista lähteneenä olen kaiken kehityksen kokenut myönteisenä.
En ole oppinut esittämään vaatimuksia.
Rakentamisemme loppuvaiheessa, hoitaessani raha-asiat, täytyi minun kerran kertyoa miehelleni kirstun pohjan olevan näkyvissä.
Noiden "pulavuosien" jälkeen en ole kiinnittänyt huomiota koko asiaan.
Koskaan ei ole kortin raja tullut vastaan ja se riittää minulle.
Tyttönä ollessa käytetyillä autoillaan tms. leuhkivat jätkät olivat lähinnä kuvottavia!
Kaikki yliampuva, teennäinen esittäminen tökkäsi.
Meillä on kaikki yhteistä.
Mummojen pienet perinnöt siirsimme suoraan lapsillemme. Jäykkäniska. kirjoitti:
Todella köyhistä oloista lähteneenä olen kaiken kehityksen kokenut myönteisenä.
En ole oppinut esittämään vaatimuksia.
Rakentamisemme loppuvaiheessa, hoitaessani raha-asiat, täytyi minun kerran kertyoa miehelleni kirstun pohjan olevan näkyvissä.
Noiden "pulavuosien" jälkeen en ole kiinnittänyt huomiota koko asiaan.
Koskaan ei ole kortin raja tullut vastaan ja se riittää minulle.
Tyttönä ollessa käytetyillä autoillaan tms. leuhkivat jätkät olivat lähinnä kuvottavia!
Kaikki yliampuva, teennäinen esittäminen tökkäsi.
Meillä on kaikki yhteistä.
Mummojen pienet perinnöt siirsimme suoraan lapsillemme.kyllä jos ajatellaan, että mitä tekisin komealla autolla tai isolla asunnolla. Ukko kuitenkin ajaa sillä autolla ja isoa asuntoa en edes jaksaisi siivota ja kuka niitä huoneita käyttäisi.
Jääkapissakaan tarvii olla jos jotain hanhenmaksaa tai kaviaaria, kun ei sitä kukaan jaksaisi syödä joka päivä.
Peritöverothan sillä pienentää jos omille lapsilleen ne törkkää ja olkoon niin.
- GloriaJoy
miettiny et sellainen elämänehtoon komistus olisi mukava olla. miu vaan ei tiedä onko hänenlaistaan olemassa; miuta viisaampi hänen täytyy ehdottomasti olla ja oikeasti uros sellanen jolla napsahtaa päälle kesto ON nappula heti, kun miut eka kerran kohtaa ja miu on ikuisesti hänen number one and the only. My Mysterious Man ... voisit tallustela miun luo.
- Sol57
mutta olet sie jo hänet löytänytki täältä..;))) Kyllä HÄN tallustelee lopulta sinun luoksesi.... (Vitsi tiedät ketä tarkoitan;)) Minulle ei taritse sitten olla mustasukkainen minä vaadin niin vähän huomiota silloin tällöin vaan ....öhöh..;))
tsau:Friidu - henrjii
tyypejä kyllä löytyy, eikö se ole hyvä kun saa syttymään, ja sammumaan tarvittaessa.
- GloriaJoy
henrjii kirjoitti:
tyypejä kyllä löytyy, eikö se ole hyvä kun saa syttymään, ja sammumaan tarvittaessa.
sushukkanen siel, laumassa on aina oltava sielunyhteys ilman OFFeja
- GloriaJoy
Sol57 kirjoitti:
mutta olet sie jo hänet löytänytki täältä..;))) Kyllä HÄN tallustelee lopulta sinun luoksesi.... (Vitsi tiedät ketä tarkoitan;)) Minulle ei taritse sitten olla mustasukkainen minä vaadin niin vähän huomiota silloin tällöin vaan ....öhöh..;))
tsau:Friidusanattomaksi, vaan miupa onkin hiljaista sorttia
- surkimus
Sol57 kirjoitti:
tsau:Friiduarvata,kuka tämä HÄN on...sen verran olen seurannut kirjoituksianne,mut tyhjän saa pyytämättäkin,viisainta olisi pysyä kaukana...voi voi!
- Jäykkäniska.
En muista että tarkoittamassasi mielessä olisi pääni koskaan kääntyillyt.
Kääntyilyt ovat rajoittuneet kielteisiin huomioihin.
Nykyinen ja samalla ensimmäinen mieheni lähestyi ensin minua minun aikaisemmin häntä huomaamatta.
Ei siinä mikään suuri rakkaus roihahtanut mutta hyvin aloimme yhdessä viihtymään.
Mieheni vaatimattoman itsevarma käytös ja määrätietoisuuden tuntu tekivät oloni turvalliseksi.
Hän ei korostanut itseään eikä pyrkinyt tekemään vaikutusta ulkoisilla symboleilla.
Ei painostanut eikä kiirehtinyt.
Käsitykseni hänen johdonmukaisuudestaan ja luotettavuudestaan vahvistui hyvin nopeasti.
Toisaalta hän oli ja on edelleen impulsiivisuudessaan mielenkiintoinen.
Kyllä tässä tiettyä ristiriitaa on mutta arvaamattomuudessaankin hän on jotenkin ennakoitavissa.
Ajoittain on sellainen tunne että kohta jotain tapahtuu.
Vakaa ja turvallinen mutta samalla vaihteleva ja värikäs on tämä yhteiselämä ollut.- Jäykkäniska.
Kehoituksi kirjoitelmaa.
Aihepiiri tuntuu minulle vieraalta.
Mieheni on miehekäs ja tilanteen vaatiessa karskikin mutta vieraissa hyppääminen on kyllä tuntematonta.
Olemme ilmeisen vanhanaikaisia tai laiskoja koska minullakaan ei ole ollut tarvetta syrjähyppyihin.
Mieheni uskollisuutta minulla ei ole syytä tippaakaan epäillä.
Vai mistä siinä nyt on kysymys?
sanoa,että tällä hetkellä ei kiinnostais kyllä yksikään miespuolinen..Sama mikä on,mut ei kiitos..
Oon tullu varmaan allergiseks..:Pkun olin lenkillä, tuli vastaan rullailija kera sauvojen. Näytti aika hyvältä, piti tosiaan katsoo
taakseen miltä pe.., takapuoli näytti.
Vastasin vaan avauksen ekaan lauseeseen, noihin kemiajuttuihin ei nyt oikein jaksa..että höpisen vaikka lemmikeille ei oo vielä niin pahaks päässyt, että palstalla vastailisin itelleni..
Kato on käyny välissä.. ;))
- te.li
Tuohon aivan aloituksen alkuun sanoisin omalta kohaltani, mikä saa pääni kääntymään. Siis ilman mitään sen kummempia ajatuksia.
Sillä ei ole mitään tekemistä iän, näön tai varallisuuden kanssa, joka saa pääni kääntymään.
Reippaan oloinen, puhdas ja siististi omalle tyylille sopivasti pukeutunut, lisäksi miehestä (naisesta) tulee esille myös "fiksuus", eikä silläkään ole merkitystä varallisuuden tai muun statuksen kanssa, sillä enhän tunne ihmistä, katselen vain ohitse kulkevaa :) - o.tunnus
Olin tos Roi Onnelassa, ni tiskille jakkaroihin vierekkäin tartuttiin minä ja maajussi Aslakki..kyl oli kemia kohallaan heti ja silmiinkin katsottiin siinä puhe..ripulien välillä ja kilpailukin oli siinä välillä, kuka meistä ehtii tarjoo paukkua..mut pilasivat illan merkillä valon..ja sit ulkona totesimme et olemme heteroja kumpikin :(
Ei tullu mitään, mut ollaan nyt sit kavereita..vaikka jäpä oli hmm..jussimaalle ohjelmassa hmm,..ni eipä ollu mun kans hmm ..hissun ja kissun :)
Eise ollu iso, eikä pitkä..eikä silleen paksukaan, ihan miellyttävä ja oli sillä näköökin, siis ihan ok Aslakki se oli :) - arvaa kuka
mies jäi.
Voi tätä palstaa.- kemisti kö
Kyllä miehen varallisuus on tehokkain , siinä kemiat väistyvät . Vanha totuus on totta vieläkin.
- raha ratkaisee
kemisti kö kirjoitti:
Kyllä miehen varallisuus on tehokkain , siinä kemiat väistyvät . Vanha totuus on totta vieläkin.
paras kemia, totta puhut.
kemisti kö kirjoitti:
Peritty raha vetänee puoleensa tietyn tyyppisiä naisia?
Itse hankittu varallisuus kertoo jotain henkilöstä itsestään.
Näiden vaurastumisen edellytyksinä olevien ominaisuuksien uskon kiehtovan naisia ylipäätään.
Olkoon sitten kyseessä "tee se itse"-mies tai menestynyt pankkirosvo.
Tietyt ammatit näyttävät vetoavan tittyihin naistyyppeihin.
Ylläolevat yrittävät olla valistuneita arvauksia!?- 3330
niin ja montako vuotta tätä on jatkunut :)
Miehen pitää olla tällainen ihana. Lähetän tän äkkiä ennenkuin meidänkin ketju lähtee. Toivottavasti linkitys onnistuu ja tytöt nauttikaa.
http://www.youtube.com/watch?v=kDZlRidqiFg- Korppis
Piipahdin joku aika sitten tällä osastolla ja kirjoitin minkälaiset naiset kääntävät päitä ketjuun. Kun tulin nyt takaisin ketju on poistunut.
Onko niin, että koska aloittaja oli käyttänyt samantyylistä tekstiä sinun aloituksesi kanssa se poistettiin vaikka siinä oli kyse naisista? Vai onko naisasia jo loppuun keskusteltu aihe vai miksi ketju poistui?
Minä tosin mielipiteessäni otin kantaa lihaviin ohikulkeviin sekä naisiin, että miehiin, jotka kääntävät pääni. Oliko se jotenkin tuhmasti kirjoitettu. No, ei liene eka poisto eikä viimeinen joten jatkakaa ; ))oli sanasta sanaan sama kuin jo palstalla oleva aloitus, vain yksi sana oli eri. Siinä syy poistoon jos ette sitä huomanneet.
- Ihmettelinkin aloitu
Hyvä että poistettiin, jos ei mielikuvitusta enempää että pitää matkia jo laitettua aloitusta niin surkeeta on.
Eikä mulle ainakaan olis edes tullu mieleen vastata siihen. - tätä täällä
Ihmettelinkin aloitu kirjoitti:
Hyvä että poistettiin, jos ei mielikuvitusta enempää että pitää matkia jo laitettua aloitusta niin surkeeta on.
Eikä mulle ainakaan olis edes tullu mieleen vastata siihen.aloitusta tarkoittanutkaan, enkä olisi vastannut siihen itsekään.
- ihmettelinkin aloitu
tätä täällä kirjoitti:
aloitusta tarkoittanutkaan, enkä olisi vastannut siihen itsekään.
En ole kyllä tähänkään ketjuun vastannut kun sulle, enkä muutenkaan nyt täällä juuri mihinkään.
En jaksa aina samaa, eri sanoilla vaan. - Korppis
ihmettelinkin aloitu kirjoitti:
En ole kyllä tähänkään ketjuun vastannut kun sulle, enkä muutenkaan nyt täällä juuri mihinkään.
En jaksa aina samaa, eri sanoilla vaan......leiki enää samalla hikkalaatikolla enkä lainaa lapiotani en, sinä vain olet kamu jookosti ; )
mahdat tarkoittaa taas että reilut muodostaa palstan ytimen. tietäääkseni olen ainoa koko kerhosta joka tekee aloituksia ja ne eivät ole mitenkään kaksisisa. :)
Niin jos nyt edes tarkoitit meitä yleensä sanomalla reilut.- HTZA
Mitäs täällä kiukutellaan?
Isojen tyttöjen kertoman mukaan, kuulostaa kun olisin naistentanssien naistenhuoneessa?
Isot ihimiset, kukkikaa nyt kauniisti, jos mikään ei teitä keinuta, niin keinuttakaa lanteitanne ihan itse.
Ihailijanne
H. - Korppis
HTZA kirjoitti:
Mitäs täällä kiukutellaan?
Isojen tyttöjen kertoman mukaan, kuulostaa kun olisin naistentanssien naistenhuoneessa?
Isot ihimiset, kukkikaa nyt kauniisti, jos mikään ei teitä keinuta, niin keinuttakaa lanteitanne ihan itse.
Ihailijanne
H.; ) alek sää hippapiiloa minä katoan kohta ; )
ruma kun on mies, niin kyllä saa päät kääntymään.
Kääntyi ne päät tai sitten ei, eipä sillä loppupeleissä taida olla merkitystä, mies tai nainen. Ainakaan, jos sen kanssa on tarkoitus vähääkään pidempää yhdessä elää.
Eli kyllä se sinne kemian puolelle menee, ainakin itsensä kannalta tuntuisi viisaimmalta.- RIMMIR
tuli aika myöhään illalla, rannalle , reppu selässä,ruskeaksi paahtunut vihreäsilmäinen Adonis. Siinä hän kuori vaatteensa kehostaan ja juoksi meren maininkeihin vilvoittelemaan. Kävi vain umpisukkeluksissa ja niin hän taas lähti Varmaankin oli patikka- taikka pyörämatkalla tämä sopusuhtainen Mies. Kaunista katseltavaa ... tällaisen vanhan tädin silmään. Voi mieskin olla kaunis.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725