Voisiko joku täydentää? Meller sanoi pari päivä sitten että oli nähnyt näyn, että hän jatkoi johtamistyötään jo kuolleiden saarnaajien kanssa, jotka jatkoivat työtään siitä mihin se oli pysähtynyt. Näillä kaikilla saarnaajajohtajilla oli erityinen voitelu ja asema. Mellerillä tietty osa, mikä?
Pikku tyttönä naapuri odotti Mellerin kertomaa maailmanloppua marjamatkallamme. M:llä on paljon ufo jne outoja juttuja.
Kuka perii M:npestin patmoksessa?
Mellerin ohjelma
4
682
Vastaukset
- SunnuntaiAamuna
tosiaan "pitäkää se mikä on hyvää" pätee Mellerinkin suhteen. Hänen omia profetioitaan en jaksa kuunnella (niistä suurin osa jäänyt toteutumatta), mutta joskus hänen ohjelmassaan ihan asiaakin ja hyviä vieraita/ haastattelijoita.
- Jope.48.
saman. Minulle tuli aikoinaan sellainnen kirje. Melleriltä kun annat sen ja summam, niin Jumala on kuin pumeranki, se palauttaa sen heti, takaisin, Melleriltä, jäi varmaan tassä kusetuksessa. Huomaamatta että kun, pumeranki saavuttaa, maalin se ei palaa takaisin.Valitettavasti olen jo kyllästynyt, näihin Mellerin satuinhin. Hänen tyttärensä varmaan, kuin on hiekkalaatikko ijässä, ottaa vastaan nämä sadut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990