Yksinkertaisen tyylikäs hääpuku pitkillä hihoilla ja kauluksilla syys-/talvimorsiamelle! Puku on ompelijalla tehty ivoryn värisestä morsiussatiinista. Siinä on pieni laahus, jossa lenkki nostamista varten. Puvun alla minulla oli yksivanteinen alushame, jossa ympärysmitta 190cm. Puku on suunilleen kokoa 36. Olen 169cm pitkä ja minulla oli pukua käytettäessä 3cm:n korot. Puku on kerran käytetty ja sen jälkeen pesulassa pesetetty.
Hp. n.250e
Hinta on neuvoteltavissa ja mahdollista saada kaupanpäälle ivoryn värinen yksikerroksinen sifonkihuntu, pituus n.60cm sekä kengät kokoa 38 3cm:n koroilla. Myynnissä myös mainitsemani alushame, koko S.
Hp. 20e/neuvoteltavissa. Kengät ja hunnun myyn myös erikseen edullisesti.
Kuvia lähetän mielelläni. Yhteydenotot [email protected]
Myydään hääpuku, vannehame, kengät ja huntu
may.a.
1
1013
Vastaukset
- morsian2011
paljon huntu maksaa? missäpäin löytyy???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642883- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342