Claudia Eve

apua apua apua

Onko kukaan käynyt selvänäkijä Claudia Even luona? Kyselin hintaa, 70 e puoli tuntia, emmin vielä onko sen arvoista? Tulee Helsinkiin elokuussa.

66

9218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkistaja!

      Hintoja täällä ei saa nuin mainostaa, muuten poistetaan ne viestit.

      • apua apua apua

        no kallistahan tuo on, en sitä mainosmielessä laittanut, ja siksi mietinkin menisinkö vai en.
        Mutta onko kukaan käynyt, miten ennustuksen kanssa kävi?


      • apua apua apua
        apua apua apua kirjoitti:

        no kallistahan tuo on, en sitä mainosmielessä laittanut, ja siksi mietinkin menisinkö vai en.
        Mutta onko kukaan käynyt, miten ennustuksen kanssa kävi?

        eikö kukaan ole käynyt Claudian luon?????


      • Kokemusta on
        apua apua apua kirjoitti:

        eikö kukaan ole käynyt Claudian luon?????

        Olen käynyt 2 kertaa, en mene enää. Minun piti erota kaksi vuotta sitten, olen edelleen naimisissa. Erään työasian tiesi hyvin. Eve ei katso korteista vaan vein hänelle valokuvia. On hintava, mutta en ihan suoralta kädeltä suosittele.


      • apua apua apua
        Kokemusta on kirjoitti:

        Olen käynyt 2 kertaa, en mene enää. Minun piti erota kaksi vuotta sitten, olen edelleen naimisissa. Erään työasian tiesi hyvin. Eve ei katso korteista vaan vein hänelle valokuvia. On hintava, mutta en ihan suoralta kädeltä suosittele.

        no mietin ihan samaa, paljon julkisuudessa mutta tosi lyhyt aika ja kallis on kyllä.
        Susta siis tuntui ettei nähnyt oikein......


      • Kokemusta on
        apua apua apua kirjoitti:

        no mietin ihan samaa, paljon julkisuudessa mutta tosi lyhyt aika ja kallis on kyllä.
        Susta siis tuntui ettei nähnyt oikein......

        Minusta ei kannata laittaa niin paljon rahaa, ei sen arvoinen. Jos liikut Turussa päin, siellä on hyvä nälijä Leena Hurten. Saat numeron fonectasta.


      • apua apua apua
        Kokemusta on kirjoitti:

        Minusta ei kannata laittaa niin paljon rahaa, ei sen arvoinen. Jos liikut Turussa päin, siellä on hyvä nälijä Leena Hurten. Saat numeron fonectasta.

        en käy ikinä turussa. Eikö nähnyt sulle, vai eikö toteutunut, vai tuliko rahastuksen maku?


      • Tässä neuvoa
        apua apua apua kirjoitti:

        en käy ikinä turussa. Eikö nähnyt sulle, vai eikö toteutunut, vai tuliko rahastuksen maku?

        Selvää rahastustahan tuo on. Ajattele nyt itse: 70 euroa puolesta tunnista! 140 euron tuntipalkka! Olisitko markka-aikana lyönyt kenellekään vähän vajaa 500 markkaa kouraan että tuossa, ota ja puhu mulle pehmoisia puolen tunnin ajan?

        Ajattele nyt itsekin millaisesta maksat. Ajatteletko että hänellä on noin lyhyt aika, ja noin kallis hinta sen vuoksi että hänen ovellaan on populaa jonoksi asti? No ei todellakaan. Mieti millainen miljonääri hän olisi jos hän saisi tuolla hinnalla jonon ovensa taakse!

        Noin kallis hinta ja noin lyhyt aika on siksi käytössä että hän ei jäisi kiinni puhumalla itseään pussiin, jonka riski koko ajan kasvaa mitä kauemmin näkijä on asiakkaan kanssa kasvokkain. 70 euron hinta on siksi että hän loisi kuvitelmaa asiakkaille olevansa muka jotenkin arvostettu, tunnettu ja hyvä. Hän on tunnettu vain siksi että on kaunis ja on Dingon soittajan kanssa naimisissa.

        Yleensä näkijöiden hintatasona on ollut 25 euroa, mikä sekin on kallista. 50 euroa on ollut jo niin raivostuttavan kallista että useimmat ovat jättäneet suosiolla sellaiset näkijät väliin. 70 euroa on niin julkean älytön hinta, suorastaan hävytön hinta, että jos sinulla on laittaa sellaisia rahoja taivaan tuuliin jollekin huijarille joka puhuu sinulle paskaa vain hikisen puolen tunnin ajan, johon kuuluu myös kättelyt, tervehdykset ja muut valmistelut, niin miksi et antaisi sitä rahaa suoraan hyötyyn ja esimerkiksi hyväntekeväisyyteen? Tai anna sama raha minulle jos rahasta haluat eroon. Minäkin voin ennustaa sinulle tuohon hintaan ja taitojeni perusteella takaan sinulle sen että et tule erottamaan sitä Claudian ennustuksista lainkaan.

        Ajattele sen lisäksi että jos et halua laittaa tuota 70 euroa hyväntekeväisyyteen, niin laita se ainakin hyvään tarkoitukseen ja tee hyvää itsellesi, älä Claudialle. Nimittäin täälläkin palvelee ilmaisia ennustajia pilvin pimein jotka osaavat ihan yhtä hyvin katsoa sinulle elämääsi eteenpäin.

        Sitäpaitsi tässä on sinulle sellainen ehdotus josta saat paljon paremman hyödyn, oikean sijoitusvinkin elämällesi. Laita tuo 70 euroa hyviin naposteltaviin ja virvokkeisiin, osta jotain kaunista koristetta, grillattavaa ja järjestä pihallasi tuttavillesi illanistujaiset lämpimänä kesäiltana. Pyydä heitä tuomaan omia naposteltavia, tai grilli mukaan jos ei omat voimat riitä, ja siinä on sinulle tukea ja ystävyyttä pitkäksi aikaa. Käytä se raha ystävyytesi vahvistamiseen ja kasvattamiseen, kutsu mukaan naapureita ja työtovereitasi ja kasvata omaa sosiaalista verkostoasi ja sitten kun joskus tipahdat sosiaalisilta tikapuilta alaspäin ja tulee murhetta ja surua, on sosiaalinen verkostosi vahva ja kannattelee sinua turvallisesti. Se on kunnon sijoitus tulevaisuuteen. Se on sinun omaa työtäsi elämääsi ja tulevaisuuttasi varten ja kun teet itse sitä tulevaisuuttasi, sinä et tarvitse huijareiden valheellista apua.


      • apua apua apua
        Tässä neuvoa kirjoitti:

        Selvää rahastustahan tuo on. Ajattele nyt itse: 70 euroa puolesta tunnista! 140 euron tuntipalkka! Olisitko markka-aikana lyönyt kenellekään vähän vajaa 500 markkaa kouraan että tuossa, ota ja puhu mulle pehmoisia puolen tunnin ajan?

        Ajattele nyt itsekin millaisesta maksat. Ajatteletko että hänellä on noin lyhyt aika, ja noin kallis hinta sen vuoksi että hänen ovellaan on populaa jonoksi asti? No ei todellakaan. Mieti millainen miljonääri hän olisi jos hän saisi tuolla hinnalla jonon ovensa taakse!

        Noin kallis hinta ja noin lyhyt aika on siksi käytössä että hän ei jäisi kiinni puhumalla itseään pussiin, jonka riski koko ajan kasvaa mitä kauemmin näkijä on asiakkaan kanssa kasvokkain. 70 euron hinta on siksi että hän loisi kuvitelmaa asiakkaille olevansa muka jotenkin arvostettu, tunnettu ja hyvä. Hän on tunnettu vain siksi että on kaunis ja on Dingon soittajan kanssa naimisissa.

        Yleensä näkijöiden hintatasona on ollut 25 euroa, mikä sekin on kallista. 50 euroa on ollut jo niin raivostuttavan kallista että useimmat ovat jättäneet suosiolla sellaiset näkijät väliin. 70 euroa on niin julkean älytön hinta, suorastaan hävytön hinta, että jos sinulla on laittaa sellaisia rahoja taivaan tuuliin jollekin huijarille joka puhuu sinulle paskaa vain hikisen puolen tunnin ajan, johon kuuluu myös kättelyt, tervehdykset ja muut valmistelut, niin miksi et antaisi sitä rahaa suoraan hyötyyn ja esimerkiksi hyväntekeväisyyteen? Tai anna sama raha minulle jos rahasta haluat eroon. Minäkin voin ennustaa sinulle tuohon hintaan ja taitojeni perusteella takaan sinulle sen että et tule erottamaan sitä Claudian ennustuksista lainkaan.

        Ajattele sen lisäksi että jos et halua laittaa tuota 70 euroa hyväntekeväisyyteen, niin laita se ainakin hyvään tarkoitukseen ja tee hyvää itsellesi, älä Claudialle. Nimittäin täälläkin palvelee ilmaisia ennustajia pilvin pimein jotka osaavat ihan yhtä hyvin katsoa sinulle elämääsi eteenpäin.

        Sitäpaitsi tässä on sinulle sellainen ehdotus josta saat paljon paremman hyödyn, oikean sijoitusvinkin elämällesi. Laita tuo 70 euroa hyviin naposteltaviin ja virvokkeisiin, osta jotain kaunista koristetta, grillattavaa ja järjestä pihallasi tuttavillesi illanistujaiset lämpimänä kesäiltana. Pyydä heitä tuomaan omia naposteltavia, tai grilli mukaan jos ei omat voimat riitä, ja siinä on sinulle tukea ja ystävyyttä pitkäksi aikaa. Käytä se raha ystävyytesi vahvistamiseen ja kasvattamiseen, kutsu mukaan naapureita ja työtovereitasi ja kasvata omaa sosiaalista verkostoasi ja sitten kun joskus tipahdat sosiaalisilta tikapuilta alaspäin ja tulee murhetta ja surua, on sosiaalinen verkostosi vahva ja kannattelee sinua turvallisesti. Se on kunnon sijoitus tulevaisuuteen. Se on sinun omaa työtäsi elämääsi ja tulevaisuuttasi varten ja kun teet itse sitä tulevaisuuttasi, sinä et tarvitse huijareiden valheellista apua.

        Olipa pitkä kirjoitus, viisaita ajatuksia, en vain ole koskaan nähnyt ilmaista ennustajaa,
        ja surua ja murhetta kyllä on jo ja olen jo pudonnut tikapuilta :)


      • Usvaneida
        apua apua apua kirjoitti:

        Olipa pitkä kirjoitus, viisaita ajatuksia, en vain ole koskaan nähnyt ilmaista ennustajaa,
        ja surua ja murhetta kyllä on jo ja olen jo pudonnut tikapuilta :)

        Minäkin olen selvänäkijä. Aivan ilmainen olen Et tosin ole nähnyt minuakaan joten tottapa puhuit, hehe. Olen sitä mieltä ettei oikea selvänäkijä taloissa ja turuilla huutele kyvyistään, eikä maksua peri avustaan. Itse en ole niin koskaan tehnyt enkä tule tekemään tulevaisuudessakaan.


      • sinililja2
        Usvaneida kirjoitti:

        Minäkin olen selvänäkijä. Aivan ilmainen olen Et tosin ole nähnyt minuakaan joten tottapa puhuit, hehe. Olen sitä mieltä ettei oikea selvänäkijä taloissa ja turuilla huutele kyvyistään, eikä maksua peri avustaan. Itse en ole niin koskaan tehnyt enkä tule tekemään tulevaisuudessakaan.

        Hei
        Katsoisitko viisikymppiselle naiselle mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Elämäni tällä hetkellä on yksinäistä vaikka olen aviossa. Kaverisuhde ei oikein minulle riitä eikä toivoakaan muusta ole.
        Terveisin
        Sinililja


      • Tekopyhäkö olet?
        Usvaneida kirjoitti:

        Minäkin olen selvänäkijä. Aivan ilmainen olen Et tosin ole nähnyt minuakaan joten tottapa puhuit, hehe. Olen sitä mieltä ettei oikea selvänäkijä taloissa ja turuilla huutele kyvyistään, eikä maksua peri avustaan. Itse en ole niin koskaan tehnyt enkä tule tekemään tulevaisuudessakaan.

        Hienoa jos sinulla on varaa olla maksua pyytämättä ajastasi,
        mutta oletko sitä mieltä että oikea näkijä ei tarvitse ruokaa eläkseen ja kotia sekä vaatteita ?

        Itsekästä ahneutta vaatia toista kärsimään ja palvelemaan itseään, useimiten pelkän uteliaisuuden, ei avun takia.


      • Usvaperrrrsse
        Tekopyhäkö olet? kirjoitti:

        Hienoa jos sinulla on varaa olla maksua pyytämättä ajastasi,
        mutta oletko sitä mieltä että oikea näkijä ei tarvitse ruokaa eläkseen ja kotia sekä vaatteita ?

        Itsekästä ahneutta vaatia toista kärsimään ja palvelemaan itseään, useimiten pelkän uteliaisuuden, ei avun takia.

        Paholaisen puhetta.


    • pettynyt..........

      olen ollut ja ihan paska...

      • käynyt

        Olen käynyt vuoden sisään kolmella näkijällä, jotka ovat kaikki kertoneet hyvin samankaltaisia asioita (mm. tulevista opiskeluista [en todellakaan ole suunnitellut opiskelevani enää], tulevasta avomiehestä, työasioista jne). Yksi heistä on ollut Claudia, selkeästi kallein, mutta kertonut ehkä osuvimmin ja yksityiskohtaisimmin lähitulevaisuuden asioista. Työkuviot tiesi selkeästi, kuin myös mieskuvion. Pidemmän aikajakson ennustusten toteutumista toki odotellaan edelleen :)

        Omien tähän astisten kokemusten perusteella voin siis suositella Claudiaa, vaikka hintaa onkin.


    • fudde

      Ennustan, että huijari vie rahasi ja joudut kierteeseen. Älä eksy

    • et näin

      Claudia eve on huijari, radiossa oli haastattelu. Jossa sinne otettiin sattumanvaraisesti soittaja jolle piti ennustaa. Eve kyseli ympäripyöreästi ajatuksia ja onki monin tavoin tietoa soittajalta, samalla lukien sitä ja tehden päätelmiä joita se kutsuu selvänäöksi. Eli johdattelua, ja sit asiakas kuvittelee että se näki ne asiat jostain "kristallipallosta" täyttä kusetusta. todellinen näkijä ei kysele mitään vaan kertoo sen miltä tuntuu, ja se on siinä. Juuri tuon kyselyn takia mitä claudia pitää, saa asiakkaan tuntemaan että sepäs on tarkka näkijä..... Claudia Eve on huijari

      • pettynyt5

        Juuri tuon kyselyn takia tuli tunne, että aika huijausta koko touhu.


    • seitkyt eukkuu

      Saa oman tv ohjelman tämä selvänäkijä.

    • pettynyt5

      Katso aloittamani keskustelu ko. ennustajasta tuolla alempana. En tod. suosittele.

    • mirkkunella

      Tulipa vilkaistua tänään ensimmäinen jakso Claudia Even näkemisistä.
      Olipa aika veikeä juttu! Lähinnä tuo ohjelma herätti vain huvittuneisuutta. Olen niin monen näkijän kanssa ollut tekemisissä ja osaan kyllä eroittaa aidot ja teeskentelijät toisitaan.
      On todellisiakin selvänäkijöitä joita olen tavannut, mutta heitä on harvassa kuin korvia.
      Kristiina Savosta on parhaasta päästä. Sydämellinen ja tietää oikeasti. Ei voi puhua samana päivänä Kristiinasta ja Claudia Evestä lainkaan. Kristiina on paljon halvempi ja aika ei ole vain puoli tuntia.

      Näkyy olevan kaksi Kristiinaa netissä kun sieltä selailee. Toisesta ei ole kokemusta, mutta Savossa asuvasta Kristiinasta on.

      • SIINÄ NÄKIJÄ

        mirkkunella

        Onko Kristiina K Savosta, puh 045...joka ennustaa/tietää jopa tuttavien nimiä ja sehän on ihmeellistä?

        Itse soitin hänelle ja ekakerta oli vastaaja, mutta sitten vastasi. Oli sairaana kotona, joten ei halunut "ennustaa" mitään. Juttelimme kuitenkin kauan ja epäilen, että hänen numeronsa on näitä "kalliita", jotka ei aina tarvitse olla jotain 00700 alkuisia.

        Tämä tuttavien nimien tietäminen ei ole mitään selvännäköä, mikäli työpaikka on, kuten minulla kolmessakin paikassa. Sairaanahan sinne tiedostoihin ei pääse, mutta muutoin olisin voinut kertoa vaikka mitä! Oma numeroni on salainen, mutta se ei ole määrätyillä rekistereillä.

        Claudialla olen käynyt kerran ja hän tiesi (arvasi) mieheni sairauden. Mitäs nuo vanhat ukot, ainahan niille joku eturauhas syöpä ilmaantuu, jos vain lääkäriin menee.

        Se oli hieman ihmeellinen, että hän sanoi minun eroavan ja muuttavan tai ehkä mieheni kuolee? Naureskelin mielessäni, että 44-v yhdessä!!! Mutta niimpä vain lähdin lätkimään. Hyvin hän kuvaili myös asuntoni, lähellä järveä, mutta ei ihan pihasta näy???

        Eronnut en ole vielläkään, asun vain toisaalla ja miehelläni todettiin eturauhas syöpä, josta hän on toipunut.

        Sitä tässä nyt odottelen, että mistä se uusi mies ja varakas ilmestyy kuvioihini? Lapseni sanoikin, että kuka sinut älyää tulla kotisohvalta hakemaan????

        Mitä tulee tuohon nina kallioon, niin todellinen huijari. Hänen ennustuksensa saa lukea horoskoopeista, kun vain valitsee sopivat lauseet.

        Kuka ei haluaisi olla mielessään aikaansaapa ja hyvää on ollut menneisyydessä ja tulee olemaan tulevaisuudessakin!!!!
        Onnenlukukin oli 7, joka tietää hyvää, sillä olihan raamatussakin nämä lihavat ja laihat vuodet!!!!

        Mutta sittempä nainen paljasti karvansa, kun kerroin lisäpyyntönä perinnöistä ja mainitsin toisesta tyttärestäni, joka ei ole, no ei kumpikaan, naimisissa ja hän on hieman känkkäränkkä???

        Siispä "näkijä" alkoikin "ymmärtää" minua, että onhan se vaikeaa hyväksyä, että lapsi on lesbo!!!!!!! Ei tottavieköön ole. Joskus liikaakin miehiä piirittää varaksta tytärtäni, joka ajeli taannoin upoudella Jaguaarillaan. Nythän se on jo vanha, tytär ja auto.

        Totta´kai ninakin oli varma, että uusi mieshän minulle tulee ja pian?? Olihan hän lukenut jostain vanhainkodissa avioituneista pareista!!!! Itse soitin poliisit, kun naapurin ukkeli alkoi soitella turhaan ovikelloani. Joten se siitä.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka teidän ennustukset ovat pitäneet paikkansa.


      • ErÄS NäkIJä
        SIINÄ NÄKIJÄ kirjoitti:

        mirkkunella

        Onko Kristiina K Savosta, puh 045...joka ennustaa/tietää jopa tuttavien nimiä ja sehän on ihmeellistä?

        Itse soitin hänelle ja ekakerta oli vastaaja, mutta sitten vastasi. Oli sairaana kotona, joten ei halunut "ennustaa" mitään. Juttelimme kuitenkin kauan ja epäilen, että hänen numeronsa on näitä "kalliita", jotka ei aina tarvitse olla jotain 00700 alkuisia.

        Tämä tuttavien nimien tietäminen ei ole mitään selvännäköä, mikäli työpaikka on, kuten minulla kolmessakin paikassa. Sairaanahan sinne tiedostoihin ei pääse, mutta muutoin olisin voinut kertoa vaikka mitä! Oma numeroni on salainen, mutta se ei ole määrätyillä rekistereillä.

        Claudialla olen käynyt kerran ja hän tiesi (arvasi) mieheni sairauden. Mitäs nuo vanhat ukot, ainahan niille joku eturauhas syöpä ilmaantuu, jos vain lääkäriin menee.

        Se oli hieman ihmeellinen, että hän sanoi minun eroavan ja muuttavan tai ehkä mieheni kuolee? Naureskelin mielessäni, että 44-v yhdessä!!! Mutta niimpä vain lähdin lätkimään. Hyvin hän kuvaili myös asuntoni, lähellä järveä, mutta ei ihan pihasta näy???

        Eronnut en ole vielläkään, asun vain toisaalla ja miehelläni todettiin eturauhas syöpä, josta hän on toipunut.

        Sitä tässä nyt odottelen, että mistä se uusi mies ja varakas ilmestyy kuvioihini? Lapseni sanoikin, että kuka sinut älyää tulla kotisohvalta hakemaan????

        Mitä tulee tuohon nina kallioon, niin todellinen huijari. Hänen ennustuksensa saa lukea horoskoopeista, kun vain valitsee sopivat lauseet.

        Kuka ei haluaisi olla mielessään aikaansaapa ja hyvää on ollut menneisyydessä ja tulee olemaan tulevaisuudessakin!!!!
        Onnenlukukin oli 7, joka tietää hyvää, sillä olihan raamatussakin nämä lihavat ja laihat vuodet!!!!

        Mutta sittempä nainen paljasti karvansa, kun kerroin lisäpyyntönä perinnöistä ja mainitsin toisesta tyttärestäni, joka ei ole, no ei kumpikaan, naimisissa ja hän on hieman känkkäränkkä???

        Siispä "näkijä" alkoikin "ymmärtää" minua, että onhan se vaikeaa hyväksyä, että lapsi on lesbo!!!!!!! Ei tottavieköön ole. Joskus liikaakin miehiä piirittää varaksta tytärtäni, joka ajeli taannoin upoudella Jaguaarillaan. Nythän se on jo vanha, tytär ja auto.

        Totta´kai ninakin oli varma, että uusi mieshän minulle tulee ja pian?? Olihan hän lukenut jostain vanhainkodissa avioituneista pareista!!!! Itse soitin poliisit, kun naapurin ukkeli alkoi soitella turhaan ovikelloani. Joten se siitä.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka teidän ennustukset ovat pitäneet paikkansa.

        Miksi otat ylipäätään keneltäkään tulkintaa, kun niihin et usko? Olet ottanut moneen yhteyttä sekä jokaisen haukkunut.
        Miehestäsi et ole ottanut eroa vaan roikut hänessä. Kuitenkin odotat rakkautta jota et tule koskaan saamaan. Nuoruudessa olet hairahtanut kerran jos toisenkin vieraisiin miehiin, alkoholi on myös ollut mukana aika voimakkaana. Perintöäsi et haluaisi antaa tyttärellesi koska tunnet kaunaa sekä katkeruutta häntä kohtaan. Onnea et tule löytämään katkeruutesi vuoksi vaan ihan yksin vietät loppu elämäsi. sinulle on todella vaikea tehdä katsantoa, olet kovin sulkeutunut. Mutta tässä sinulle muutama tulevaisuuden asia


      • mirkkunella
        ErÄS NäkIJä kirjoitti:

        Miksi otat ylipäätään keneltäkään tulkintaa, kun niihin et usko? Olet ottanut moneen yhteyttä sekä jokaisen haukkunut.
        Miehestäsi et ole ottanut eroa vaan roikut hänessä. Kuitenkin odotat rakkautta jota et tule koskaan saamaan. Nuoruudessa olet hairahtanut kerran jos toisenkin vieraisiin miehiin, alkoholi on myös ollut mukana aika voimakkaana. Perintöäsi et haluaisi antaa tyttärellesi koska tunnet kaunaa sekä katkeruutta häntä kohtaan. Onnea et tule löytämään katkeruutesi vuoksi vaan ihan yksin vietät loppu elämäsi. sinulle on todella vaikea tehdä katsantoa, olet kovin sulkeutunut. Mutta tässä sinulle muutama tulevaisuuden asia

        Mikäs pahanilman lintu itse olet ennustamaan?? En "roiku" miehessäni, vaan muutan pian takaisin, koska lapsenlapset eivät tarvitse enää mummin hoitoa, ..koululaisia kun ovat jo.

        Mitä tulee mukamas pettämisiini ja juomisiini, niin ei mieheni ole ainoa ollut, kuten en minäkään miehelleni ja juomisenikin lienee hyvin hallinnassa.

        Perinnöt on annettu jo lapsille, enkä niitä sure. Tyttäreni ei ole lesbo ja on känkkäränkkä toisille perillisille, koska haluaa myydä osuutensa ja toiset ei halua myydä. Mitäpä hän ulkomailla asuvana tekisi jollain maapläntillä Suomessa?

        Tämän enempää onnea en ole etsimässäkään ja ainakaan joku toinen mies ei pystyisi sitä minulle antamaankaan. Huvittaa vain nuo ennustukset, joissa kuvitellaan, että kaikki on etsimässä jotain ihmeonnea tai uutta puolisoa!!!

        Miltähän sekin mahtaisi näyttää, kun mummi alkaisi pyöriskellä jonkun oudon ukkelin matkassa??? Naurettavaa!!


    • lankaan mennyt?

      nina mullekki näki ton numero 7 että joko viikkoa tai päivää että alkaa miehen kanssa säpinät..nooo tästä on nyt 8kk aikaa ja säpinöistä ei tietoakaan :)

      • ihan tyytyväinen

        Minulle näki numeron 5 ja ajattelit että just joo, mutta joulukuun 5 pvä sitten tapahtui erittäin iloinen ja positiivinen asia. Ei mennyt viittä viikkoa tai kuukautta, tajusin kun asia tapahtui että hitto on viides päivä ja siitä viestiä laitoinkin hälle.
        Lankaan mennyt: jossei sulla säpinää niin kato ittees peilistä, kyllä mun mielestä tulkinnasta ainakin minun selviää että miten kannattaa edestä etten sössi koko juttua.


      • Naurava nainen
        ihan tyytyväinen kirjoitti:

        Minulle näki numeron 5 ja ajattelit että just joo, mutta joulukuun 5 pvä sitten tapahtui erittäin iloinen ja positiivinen asia. Ei mennyt viittä viikkoa tai kuukautta, tajusin kun asia tapahtui että hitto on viides päivä ja siitä viestiä laitoinkin hälle.
        Lankaan mennyt: jossei sulla säpinää niin kato ittees peilistä, kyllä mun mielestä tulkinnasta ainakin minun selviää että miten kannattaa edestä etten sössi koko juttua.

        Joka kerta kun Ninaa arvostellaan, perään kuuluu puolustavia viestejä eri nimimerkeillä. Aina!
        Jännä juttu, voitte itse todeta saman alaspäin rullaamalla. Olen varma että Nina kijroittelee niitä itse.


      • ihan tyytyväinen
        Naurava nainen kirjoitti:

        Joka kerta kun Ninaa arvostellaan, perään kuuluu puolustavia viestejä eri nimimerkeillä. Aina!
        Jännä juttu, voitte itse todeta saman alaspäin rullaamalla. Olen varma että Nina kijroittelee niitä itse.

        Vai niin luulet. Eikös se sillon kun kirjoittaa ni kirjoittaa ihan nimellä ja mulla vaan nyt sattuu olemaan hyvä kokemus hänestä, on muistakin näkijöistä esim. kristallisilta on ollut hyvä ainakin minun kohdallani siltä just otin puolen vuoden katsannon, siis kristallisillalta. Claudiasta ei ole hyvää kokemusta, hän enemmän puhui ympäripyöreitä ja uteli, ja kuitenkin on niin kallis että sillä rahalla jo haluaa saada muutakin kun ympäripyöreetä jutustelua. Iholla ohjelmassa Claudia ennusti sille toiselle joka sarjassa on niin ympäripyöreitä se siinäkin puhui


    • Hattutemppuja

      Eli mitä tästä opimme?

    • abababa1

      Eipä jäänyt kovin vakuuttava kuva emännästä kun piipahti BB extrassa...mikään ei lopulta mennyt kuten hän "ennusti"...eli eiköhän hänkin ole yksi niistä tyypeistä jotka ottaa rahan sieltä mistä helpoiten saa...eli kusettamalla herkkäuskoisia. Kivahan se on kun ei tarvi töissä käydä ja saa muhkean tilipussin suht helpolla...

      • silmät sielun peili

        kyllä se voi näkyjä ja välähdyksiä saada, mutta en myöskään usko että joka tilanteisiin ja jokaiselle ihmiselle. Uskon muutenkin että näyt tulee yllättäen tunteena ja kun on itse "tyhjä" ja selkeyden tilassa. Kukaan ei saa näkyjä jos on itse draamojensa pyörteissä ja elämän solmuissa, ei myöskään yksikään näkijä, joten en luottaisi kun hyvin rauhallisen ja tasapainoisen oloiseen näkijään.
        Miksi useimmat ihmiset ei itse tunne tai näe asioita on siksi, koska he eivät koskaan pysähdy kuuntelemaan ja edes tee tilaa mielessään vastaan ottaa todellista tietoa eivätkä he harjoita herkkyyttä/meditaatiota. Siispä kysykää vain tietoisen oloisilta ihmisiltä, joilla on itsellä henkistä herkkyyttä ja joiden läsnäolo puhuu puolestaan. 0700 numerot voi ainakin unohtaa heti alkuun ja kaikki tarinan kertojat.


    • mk89y

      70€ on iso maksu puolesta tunnista. Kuittihan siitä pitäisi aina saada.
      Kuka edes kehtaa kuunnella toisesta pask** puhumista. Jokaisella on taitoja kanssaihmisistä tehdä analyysejä. Claudia on tietävinään. Puhuu senverran paljon, että niistä varmasti edes joku osuisi oikeaan.
      Kun aloittaa, pienenä olet syntynyt, siinä yksi oikeaan osunut. Kaikki muu meneekin sitten mönkään.

    • wasara2

      Minä voin kertoa teille että itäsuomessa asustaa maailman paras ennustaja ja parantaja, Hänellä on suora ja rikkomaton yhteys Jumalaan ja kuten kaikki tietää Jumala tietää kaiken, ihan kaiken ihmisen kohtalosta. Tuntimaksu on tosiedullinen, voisi melkein puhua TES-maksusta tässä asiassa mutta kun Jumalan nimellä ei saa rahastaa .

    • mummu2

      selvännäköisyys on lahja.itselläni n 86.prosentin selvännäköisyys.autan läheisiäni .ja jeesus voimaani.joskus yksinäni näen en huopaa ja souddda vaikka joskus haluaisin.lapseena 8v.näin serkkuni kuoleaan ja nähnyt syntyiä kuolemiaa y.kyl tiedän et voisin tienata.näkyni iollut 86.prosentin luokkaa .ei kiinnosta rahastaa.olen köyhä ja sairaskin.jesuksen sanoma tärkein minulle.surun ja tuskan jälkeen näin sen. siksi irrjoituksenikin haparroi.en ole vahva teoissa.mut noin ....onta asiaa toteutunut.en ymmär miks selvänäkijät rahaa himoittee se ei olejumalan lahja vaan ahneus.ottakaa sivut inddikolapset.ja tutustukaa todelliseen rakkauden mailmaan.sivustaseuraaja olen ja ymm. kaattelen ku ite ja ihmiset ei usko rakkauteen.kaikkea hyvää.etsikää itsenne ette tarvitse selvännäkijää vaan rakkauden itseenne ja toisiin.enkeleitä

    • 12+8

      mä nyt vastaan tuohon Claudiaan. Olin itse kesällä juttelemassa, ekana kysyi mistä haluat tietää. Töistä vastasin ja alkoi kertoilemaan mitä siittä näki (asioita läpikäyn juuri nyt mistä kertoi) totesi myös että alat opiskelmaan, olin juuri edellisellä viikolla laittanut hakupaperit kouluun (tammikuussa alkoi opiskelu ja marraskuussa oli pääsykokeet) kysyi myös kolme eri kertaa kauanko olen mieheni kanssa ollut
      (meillä pikkaisen erikoinen aloitus suhteessa) vastasin, että 15 vuotta. Ilmeet ja eleet Claudialla oli hyvin erikoiset kun kysyi kolmesti saman kysymyksen ja jäin miettimään, että miksi? No kuukausi istunnosta erosimme mieheni kanssa, olemme olleet erossa siis noin 7 kk. Nyt alkaa näyttämään, että palaisimme ukon kanssa uudestaan tapailemaan ja yrittämään uudestaan.

      Väitän siis, että Claudia näki tämän ero hässäkän ja paluun. Sitä ei vaan sanonut, ainoa mitä toisti kun kysyi kolmesti kauanko olemme olleet, "en näe että eroatte."

    • ajatus vain

      Luulen myös, että hinta on noin korkea sen vuoksi, että se rajaa soittajia ja vastaanotolle menijöitä. Julkisuuden myötä on varaa pyytää mutta varmaan myös kysyntä on kasvanut ja hän on kai vielä yksinhuoltaja nainen.

      • mietteitä vain.

        No ei tuo varmaan kaikkein helpoin jobi liene kuunnella ihmisiä ja yrittää heille katsoa tulevaisuuteen.
        Kai täällä maailmassa kaikille tilaa löytyy, pääasia että yritetään muistaa että jokaisella on tunteet ja nuokin palvelut lienevät vaapaaehtoisia käyttäjilleen.


    • pettymystenpettymys

      Olen aiemmin käynyt Claudian vastaanotolla ja ollut silloin melko tyytyväinen ennustuksiinsa , ei siis siihen että olisi kertonut vain hyviä asioita , vaan että "nähnyt"jotakin oikein. No tässä jo pidemmän aikaa ollut fiilis , että pikkusen mennyt maku koko tyyppiin , kaikki julkisuushässäkkä ym. No päätin vielä taannoin kuitenkin soittaa hänelle ja voi shit..ensinnäkin oli tunne että omat ajatuksensa oli muualla, taisi siinä kokkailla tai tehdä jotakin muuta "ennustuksen"lomassa , sellasta kilinää ja kolinaa taustalta kuului.Oikeestaan koko ajan sai kysellä ja lypsää asioita , paljonkaan ei sanonut oma-aloitteisesti mitään ja kaikki aika mitäänsanomatonta ympäripyöreetä..-ja koko komeus n 11min se 60e, tosin otin tässä itse ihan tietoisen riskin. Mutta- olis pitänyt vaan luottaa omaan intuitioonsa ja olla soittamatta - mulla oli nyt kyllä viiminen kerta, tiedän monta muuta pätevämpää näkijää!

    • Kyllä toi

      veloitus on aivan kauhee, ja silti välinpitämätön asenne asiakasta kohtaan. Claudia Even pitäisi vähän tsempata ja pitää ihmisiä enemmän arvossa, kuin mitä tekee tällä hetkellä, muuten kyllä asiakkaat kaikkoaa. Mitä tulee siihen tv-ohjelmaan, niin katsoin joskus kun niitä tuli toiselta kanavalta peräkkäin monta. Siinä sen suoraan sanottuna vitsikkyyden näki, sanoi kaikille samoin, että mulla nousee että olet ajatellut kirjoittaa kirjan. No varmaan onkin aika monella julkisuuden henkilöllä ollut tämä mielessä, käynyt ainakin. Huippu oli se kun sanoi näin sille Mikko Koukille, ei mennyt montaa päivää kun lehdessä oli, että Kouki aikoo kirjoittaa kirjan, Claudia Evestä.

    • pamela8

      Ohjelmasta ei kyllä millään tavalla tullut tunnetta, että kysessä olisi oikeasti näkevä ihminen. Viiden lapsen yksinhuoltaja - niin kaikkea pitää yrittää.

      En kirjoita tätä ilkeyttäni, mutta hänellähän oli lapsi sairaalassa jonkun infektion vuoksi. Asiasta oli monen sivun juttua seiskassa ja taisi olla muissakin humpuukilehdissä. Siinä hän kertoi, kuinka he pelkäsivät syöpää. Tuli vaan mieleen, että eikö ns. näkeminen sitten toimi omassa elämässä /omien lasten kohdalla. Kai luulisi, että hän olisi pystynyt näkemään, että lopputulos hoidossa on hyvä. Tämä vain vahvisti sitä, ettei ole kyse näkijästä. Tai voihan se olla, että seiska maksaa jotain jutuista.
      En ole itse näkijä, mutta aistin voimakkaasti asioita ja sen onko kyseessä hätä vai ei - en tiedä mistä se tunne tulee. Olen myös huomannut, että esimerkiksi tiedän hyvin varhaisessa vaiheessa seurustelevista pareista, tuleeko heistä paria vai ei - vaikka olisivat kovinkin rakastuneista. Tulee vaan tunne.

    • mki9t

      En todellakaan usko Claudian ennustustaitoihin.
      Jokainenhan voi itse aavistella, mitä tulevaisus toisi tullessaan.
      Ihmisella itsellään on kuudes aisti, vaisto. Hän itse saattaa ounastella tulevaa.
      Ei siihen ennustajaeukkoa tarvita. Kuka tahansa voi ryhtyä ennustajaksi. Ei sellaiseen Claudialla yhtään enempää lahjoja, kuin kenellä muullakaan tavallisella tallaajalla.

    • yksi asiakas

      HÄVETKÄÄÄÄÄ JA OIKEIN KUNNOLLA JOKAIKINEN HAUKKUJA.
      näkijä ei näe kaikille toinen näkee toiselle ja toinen toiselle, minulle kaikki ei ole nähnyt en heitä silti parjaa ja hauku. Claudia sanoin hienosti, että ihmiset hakkaavat puukolla selkään minkä kerkeävät. se on tämä suomalainen kateus

      • en häpeä

        Jaa,mistähän evelle vois olla kateellinen,ihmettelen syvästi.Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä,tunnen tyypin tai paremminkin tiedän monen vuoden ajalta.Empaattisuus muita ihmisiä kohtaan puuttuu täysin,mutta se on vain mielipiteeni,mutta ei koskaan hänen vastaanotolleen meikäläinen mene.Miten niin on haukkumista jos ihmiset kertoo kokemuksiaan,heillä on siihen TÄYSI oikeus,ei tarvitse maksaa maltaita töykeästä ja kylmästä tulkinnasta,joka ei vielä pidä paikkaansa.HUOMIO..tämä on mielipide ei haukkumista.


    • Jonna.ai

      itse tiedän selvännäkijän (monta muutakin "taitoa" tällä henkilöllä.)

      Maksuna ollut omantunnon mukaan ennustuksesta. Tosin tästä on parisen vuotta jo. Hyvin osui rakkaus, lapsen saanti ja kaikki paikalleen!

      Ennustaja Mennis on hän, aloittanut sivunsa rakentelut, mut ei ole julkisuudessa oleva, vaan on tehnyt näitä auttaakseen ihmisiä.

      Suosittelen!

    • elä kuin näkijä

      Jonna: puhutko nyt claudiasta? vai jostain Menniksestä? vai oman tunnon mukaan, olet siis luultavammin läheinen. muilta ottaa 70€ puol tuntia ja ei ole tyhmä jos pyytää tyhmä on se joka maksaa.

      nyt jännästi keskustelu meni claudiaan tämän hetkisen BB:n mukaan jossa hän kyllä näyttää todellisen luonteensa. ilkeä,juonitteleva ja toisia selkään puukottava ihminen. Puhuu rauhasta ja ei siedä paskanpuhumista ja jo seuraavassa hetkessä on itse tälläinen. mielenkiintoista seurattavaa.

      lähtee seuraavassa äänestyksessä

    • Jonna.ai

      Puhun siis Mennis nimimerkillä tekevästä. En ole hänen tuttunsa, vaan teki monen monelle silleen et sai omantunnon mukaan maksaa.

      En voi hänen sivuansa laittaa tänne, sillä mainostus on kielletty.
      Sivustaan puuttuu kyl hinnasto, päivitetään joten en tiedä onko pysynyt edelleen samalla tavalla tuo maksu.

    • eikukaantunne

      Ei kai joku ihan aidosti usko, että sen enempää BB-Claudia kuin kukaan muukaan "näkisi" mitään, vaan kertoo ennalta harjoiteltuja juttuja, jotka sopivat ikään, sukupuoleen jne. lähes kenelle tahansa.

      Tulevaisuus ei vaan ole ennustettavissa, koska me itse ja ympäristö vaikutamme omaan tulevaisuuteemme ja vain rahaa kahmivat huijarit uskottelevat muuta. Ah ja voi, että ihmistä voi monin tavoin putsata rahoistaan.

      • jepsjepss

        Niin kai sitä voisi ajatella, kun järjellä asioita koittaa ajatella. Mutta minun kohdallani kävi ikävästi - näkijä tiesi mistä tulen sairastumaan kroonisesti (ja ei, ei korvienväli ole kyseessä), vaikka tällaisesta vaivasta ei ollut mitään merkkiä. Ja nuori kun olin ja olen edelleen, sairaus ei ole iän tuomia juttuja suinkaan. Sellasta. Arvausko? No, hyvin arvas, kun ei ole edes "kansantaudit" kyseessä.


    • näkijäkö muka

      Mionet on näkijät käyty ja harva on tiennyt oikeasti. Julkisuudessa ollut Marja Pennanen ei tiennyt minulle mitään tulevaisuudesta, (kävin pari kertaa hänen vastaanotollaan) ja kallis kuin mikä. Meediona hän tiesi hyvin poismenneitten läheisteni nimet, mutta ennustukset menivät pahasti pieleen.

      Rahastuksen makua hänenkin kohdallaan pahasti.

      • niihhh

        Marja Pennanen ei olekaan ennustaja vaan meedio. Eihän kaikki selvänäkijätkään ole meedioita eikä ennustajia, jokaisella oma juttu.


    • kauhia1

      Niin kateellinen muija tuo Claudia ettei mitään rajaa. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Syöksee vihaa ja on kateellinen kuin 5 vuotias, pahansuopa.
      Ei tollasella mielenjuoksulla voi olla mitään todellisia näkyjä.

    • Hahhaahhhaaa :D

      Nythän sen todellinen luonne on paljastunut siellä bb-talossa XD

      • kolikon toinen puoli

        En ymmärrä tuota Claudian pahansuovaksi haukkumista. Itse en ole koskaan BB:stä perustanut, mutta nyt olen ko. sarjaa katsonut ihan hänen takiaan. Enkä ole minkäänlaista pahansuopuutta nähnyt. Claudia puhuu kyllä suoraan, mutta minun mielestäni aiheesta, ja tervettä järkeä osoittaen. Kiinnittää tarkasti huomiota ihmisten pinnallisuuteen tms. Kaikki eivät tällaista kritiikkiä kestä ja kuulevat sen haukkumisena. Itsekin usein reagoin loukkaantumalla, jos minua kritisoidaan.

        Kaikilla meistä on kuudes aisti, ja vaikka tuota aistiaan osaisi käyttääkin (esim. Claudia, joka näkee asioita), on silti ihminen. Kukaan meistä ei voi sanoa miten käyttäytisi suljetussa tilassa. Eikä kukaan meistä voi väittää, ettei koskaan sortuisi puhumaan ajattelemattomasti. Ei näkijätkään pyhimyksiä ole. Ihmisiä niinkuin me muutkin. Claudiankin hermo kiristyy tuolla, varsinkin kun joukossa on muutama ihminen, joiden kanssa hänen kemiat selkeästi kohtaa. Ajatelkaas itse tilannetta, että joutuisitte viikkokausiksi ärsyttävien ihmisten kanssa sujlettuun tilaan.

        Ja ennustajallehan mennään yleensä silloin, kun omassa elämässä on vaikea tilanne. Suunta hukassa. Silloin kun suunta on selvä, luotetaan yleensä omiin valintoihin. Tavallaan siis ennustajalla käyminen on kyvyttömyyttä ottaa vastuu teoistaan ja kuunella omaa sydäntään. Avoin sydän kyllä kertoo mihin kuuluu lähteä (olen itsekin kysynyt ennustajalta tuollaisessa epävarmassa tilanteessa)


    • kolikon toinen puoli

      En ymmärrä tuota Claudian pahansuovaksi haukkumista. Itse en ole koskaan BB:stä perustanut, mutta nyt olen ko. sarjaa katsonut ihan hänen takiaan. Enkä ole minkäänlaista pahansuopuutta nähnyt. Claudia puhuu kyllä suoraan, mutta minun mielestäni aiheesta, ja tervettä järkeä osoittaen. Kiinnittää tarkasti huomiota ihmisten pinnallisuuteen tms. Kaikki eivät tällaista kritiikkiä kestä ja kuulevat sen haukkumisena. Itsekin usein reagoin loukkaantumalla, jos minua kritisoidaan.

      Kaikilla meistä on kuudes aisti, ja vaikka tuota aistiaan osaisi käyttääkin (esim. Claudia, joka näkee asioita), on silti ihminen. Kukaan meistä ei voi sanoa miten käyttäytisi suljetussa tilassa. Eikä kukaan meistä voi väittää, ettei koskaan sortuisi puhumaan ajattelemattomasti. Ei näkijätkään pyhimyksiä ole. Ihmisiä niinkuin me muutkin. Claudiankin hermo kiristyy tuolla, varsinkin kun joukossa on muutama ihminen, joiden kanssa hänen kemiat selkeästi kohtaa. Ajatelkaas itse tilannetta, että joutuisitte viikkokausiksi ärsyttävien ihmisten kanssa sujlettuun tilaan.

      Ja ennustajallehan mennään yleensä silloin, kun omassa elämässä on vaikea tilanne. Suunta hukassa. Silloin kun suunta on selvä, luotetaan yleensä omiin valintoihin. Tavallaan siis ennustajalla käyminen on kyvyttömyyttä ottaa vastuu teoistaan ja kuunella omaa sydäntään. Avoin sydän kyllä kertoo mihin kuuluu lähteä (olen itsekin kysynyt ennustajalta tuollaisessa epävarmassa tilanteessa)

    • claudia eve hyihelvt

      Ei ole ollut mitään riitoja claudia even lähön jälkee vaikka viina virrannut vielä enemmän. Kyllä se jotain kertoo millainen tyyppi oli kyseessä. Puhui vain pahaa toisista selän takana ja sitten mielisteli.

      • Katariina H

        Huonoa karmaa saatte haukkujat. Ei voi kun sääliä teidän ahdasmielisyyttä. kun kerran täällä haukutte ihan nimellä niin pistäkää nyt ihmeessä omakin nimenne, hyvä siellä on anonyyminä huudella


      • Sari7
        Katariina H kirjoitti:

        Huonoa karmaa saatte haukkujat. Ei voi kun sääliä teidän ahdasmielisyyttä. kun kerran täällä haukutte ihan nimellä niin pistäkää nyt ihmeessä omakin nimenne, hyvä siellä on anonyyminä huudella

        Kyllä Claudia tiesi hyvin menneisyyden ja sairauden ja tämän hetkisestä tilanteestani .. Tulevaisuus näyttää pitääkö paikkaansa kun vasta viime viikolla soitin .. Tyytyväinen olen !!!


    • ihmettelen vaan

      Ihmettelen sitä, kun lehdessä oli että hänellä on jättivelat, niin miten hän on ne onnistunut järjestämään. Hänellähän on aika mittavat tulot kai kun hän kierteleekin eri paikkakunnilla ja asiakkaita on jonoksi asti...

      • tsemppiä claudialle

        Olisikohan exä jättänyt hänet yksin selviämään lapsikatraan kanssa taloussotkujen keskelle.

        Tulee mieleen se Pandora-nimisen laulajan karsea taloustilanne aikoinaan, tuommoista sattuu, kaikenlaista.

        Aina ei tiedä toisen ihmisen ahdinkoa että mitä Claudiallakin oikeasti taustalla.
        Mielenkiintoinen tapaus hän on, parhain tyyppi Iholla-sarjassa ja BB-talossa.
        Mun suosikki ainakin oli.


    • kokemukseni

      Mun kokemuksen mukaan, monet ottaa 70, tunnista tosin. Tai yksi oli sellainen millä kesti muistaakseni puolitoista tuntia tuolla hinnalla. Sekin oli minusta kallaista, ellei sitten ole tosi rikas, minä en ole.

    • Näkijä -60

      Itse osaan katsoa tulevaan jonkin verran. Näen myös enneunia. Katson kortteja pyynnöstä. Olen osunut oikeaan. Näen ihmisten auran ja väläyksiä tulevasta. Koskaan en ole rahaa ottanut. Hyvän mielen olen saanut avusta. Itse koen että rahan ottaminen veisi kyvyn koska tämän teen auttaakseni, en rahastaakseni. Kuka tahansa osaa manipuloida ihmistä ns. samaistumaan siihen mitä ympäri pyöreästi kerrotaan. Voi kun itsekin osaisin tuon taidon. Manipuloida. Oikeat ennustajat ovat ihan muualla kuin palvelunumeroissa. Kun ihmisen kohtaa kadulla, kertoo jotain hänen henk.koht elämästään ja kertoo kuinka päästä eteenpäin, se on auttamista parhaimmillaan. Ei siinä rahaa tarvita. Sydäntä vain. Ja sitä ei ole luuriin vastaavalla Olgalla tai Tatjaanalla.

      • mikä on aitoa

        Mikä tarve sinulla oli tulla mainostamaan itseäsi Claudian ketjuun? ja kyllä ne oikeat ennustajat on muita kuin nämä tatjanat ja olgat. Nämä jotka ovat firmojen palkkalistoilla eivät ole näkijöitä. Minä suosittelen yksityisiä ennustajia.


    • kari9

      onko tosiaan niin vaikeata uskoa jumalaan ja poikaansa jeesukseen,joka pelasti meidät ristinkuolemalla!?uskotte miluummin meedioihin,jotka harrastavat okkultismia ja asettavat sitäkautta ihmiset suureen vaaraan.vielä kerran:-kuolleet eivät voi eikä pysty ottamaan yhteyttävvaan ne ovat saastaisia henkiä (demoneja),jotka esiintyvät läheisinä ym.ihmishahmoina! raamattu varoittaa noista hengistä monessakin eri luvussa;-sillä ne SAASTUTTAVAT teidät!!! vain jeesus kristus voi auttaa ja lohduttaa,uskokaa viimein tämä totuus,ennenkuin on liian myöhäistä!!

      • taas näitä demoneita

        Nämä uskovaiset demonipelottelijat tekevät eniten tuhoa hengellistä kotia etsiville ihmisille hysteerisellä uhoomisellaan.

        Eräs pitkänlinjan hengenmies ja kristitty pappi tuumas lepposasti : senkun ennustelette tulevaa ei kai siinä mitään kunhan ei ala haitata normaalielämää.

        Hänen mielestään ihmisiä pelottelemalla ei muuta saada aikaan kuin karkotusta mahdollisimman kauemmas seurakunnan piiristä-- avoin keskustelu aina parempi eli pohtia mitä ihmiset hakevat sieltä ja millaisiin kysymyksiin haluavat vastausta.


    • BulllllllllllShit

      Olen käynyt Evellä, ja oli niin puhdasta huijausta, ettei pahemmasta väliä. Rouva istui sohvallaan juttelemassa niitä näitä, ja leikki psykologia, ei nähnyt mistään mitään. Kysymys ei siis missään nimessä selvänäkemisestä, ennustamisesta tai mistään, ihan puhdasta jutustelua, mistä MINÄ maksoin hänelle...täysin turhaan. Ei nähnyt ihmissuhteistani, terveydestäni, työstäni tai mistään mitään. Ihan uskomatonta roskaa.
      Huijari se nainen on, surkein "selvänäkijä" ikinä.

    • Anonyymi

      Tottakai huijausta. Kaikki selvänäkijät on...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe