Rahat on

kuin paska

hyödyllistä vain levitettynä? Yritys kurkistaa Arin tähtikarttaan

http://astrologiantaika.wordpress.com/2010/07/21/raha-on-kuin-paska-hyodyllista-vain-levitettyna/

3

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krapu-l

      kaksosella ole aina puolensa ja puolensa?
      Ristiriitainen persoona parhaimmillaan.

    • tähdet tähdet

      Koivunen lukee tämän ja ajattelee, että minkäs kohtalolleen voi kun se on kerran tähtiin kirjoitettu ja käyttää surutta rahaa pokeriin ja uhkapeleihin ja jättää laskut maksamatta ulosottoon ja polttaa ketjussa rahansa ja terveytensä savuna ilmaan. Ari on saanut poikkeuksellisen lahjakkuuden laulamiseen ja musiikkiin, älykkyyden, sosiaalisuuden ja komean ulkonäön eli paljon enemmän kuin suurin osa meistä saa ja kaikki avaimet menestyä ja elää onnellista elämää vailla rahahuolia. Valitettavasti Arilta kai puuttuu määrätietoinen ote viedä uraansa ja elämäänsä eteenpäin ja ilman kavereitaan, jotka toivat hänet idolsiin, hän haaveilisi edelleen menestyksestä karaokebaarissa. Suomirockin menestyjillä (Ville Valo, Jonne Aaron, Eicca Toppinen, Lauri Ylönen, Tomi Putaansuu) tätä vaadittavaa määrätietoisuutta ja kunnianhimoa on, mutta Ari identifioituu taiteilijahipiksi, jolla ei olisi tällä hetkellä uraa ilman Ben Varonin määrätietoisuutta ja kunnianhimoa.

      Ari kai haaveilee ja uskoo edelleen isoihin voittoihin pokerissa, vaikka pokeritähti-ohjelma näytti, että lörpöttelevällä korttinsa paljastavalla riskinottotyylillään hän vain pääsee eroon rahoistaan ja parasta olisi lopettaa rahapelit kokonaan ja hakea apua peliriippuvuuteen, mikäli se on ongelma. Esim. Ville Valo ja Jonne Aaron panostavat tosissaan uraansa ja haluavat menestyä ja lopettivat tupakoinninkin, koska artistille ääni on rockimagoa tärkeämpi asia. En usko, että Arilla olisi itsekuria lopettaa tupakointia, vaikka hänen ainutlaatuisen hienoa ääntään kannattaisi varjella, koska juuri se voi tuoda Arille suurta menestystä (myös taloudellisesti). On kuitenkin paljon helpompaa esiintyä tupakkamannekiinina, vaikka nelikymppisenä reilun kymmenen vuoden päästä ääni, sydän ja keuhkot olisivatkin rapakunnossa. Ehkä joku tupakkayritys sponsoroi Aria, kun tupakan pitää näkyä hyvin kaikissa kuvissa.

      Tämähän ei tietenkään mulle kuulu, paitsi että mulla on korkea-asteinen addiktio Koivusen ääneen ja lauluun, jota haluan kuulla mahdollisimman paljon tulevina vuosikymmeninä. Ari on hieno ihminen ja toivon, että se on terve ja onnellinen ja että se voi elättää itsensä ja perheensä musiikilla, mikäli se edelleen on sille se tärkein asia elämässä.

      • WWWWMMM

        ite uskon hetkeen täs ja nyt. jos on keuhkot resuna nyt niin lopettaa röökin. jos taas ei niin ei lopeta. ite lopetin syystä tukehdu tai lopeta rööki ja walitsin sen ei tukehtumisen en niinkään ei röökaamist. se waan tuli kuwaan ku walitsin ton toisen;))) mitä sit waik kuolis röökiin tms. musa elää mut jokasen omaa walintaahan se ja tilanteest riippuu. ollakseen kunnianhimonen pitää olla tulewaisuuteen suuntautunu. ehkä ari on hetkes eläjä. sitä aina joteski hämmästyy ku täyttää wuosii et onks wiel täs leiris. ihan kiwa tänään kuunnel musaa. periaattees kaikki pitää duunaa tänää ku huomist ei oo ennenku se oletettawast tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe