Käärme vedessä?

Kyy!

Näin unta jossa hyppäsin vettä täynnä olevan vadin yli.
Hypätessäni huomasin, että vadissa oli käärme (vedenpinnan alla).
Vesi oli kirkasta, vadin väriä en muista.
Säikähdin, mutta onneksi se ei hyökännyt vedestä ylös vaan oli paikoillaan, kerällä.
En ollut varma oliko käärme kuollut vai elossa.
Hievahtamatta se pysyi paikoillaan.

6

2933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyy!

... tämä hyppääminen tapahtui siis laiturilla.
      laituri oli harmaa tai ruskea.

• Kyy!

TIETÄÄKÖ KUKAAN?

• jotain tätä
        Kyy! kirjoitti:

TIETÄÄKÖ KUKAAN?

Vältät tilanteita, joita joutuisit jälkeen päin katumaan.
        Kyy voi olla hankala ihminen, jolla on myrkyllinen mieli.

• "9"

Elämäntilannetta tietämättömänä on kovin vaikeaa lähteä tulkitsemaan, mutta koetetaan.. *

Käärme unessa on siitä kinkkinen symboli, että unen tunnelma vaikuttaa kovasti. Jos uni on pelottava ja se jää ahdistamaan, uni varoittaa. Jos taas olosi on helpottunut, käärme on positiivinen merkki.

Jos kyse oli tosiaan kyykäärmeestä, jossain lähelläsi on ihminen, johon ei kannata luottaa. Oletko viime aikoina tutustunut uuteen ihmiseen? Ehkäpä olet onnistunut välttämään lähemmän tutustumisen johonkin itsellesi pahaan ihmiseen? Kyy saattaa merkitä myös jotakuta, joka on "päässyt karkuun".

Hyppy vadin yli saattaisi merkitä sitä, että olet vihdoinkin päässyt yli jostain sinua vaivaavasta asiasta (esim vaikea työtilanne, sairaus) tai henkilöstä (joka on ollut vaikea asia sinulle)

Koska vadissa oli vettä, uni voi olla myös kehotus tehdä tuo loikka, eli yrittää päästä irti/yli/ohi sinua vaivanneesta asiasta.

*aloittelen vasta, toivottavasti en loukkaa ketään

• Kyy!

HEI!

KIITOS TULKINNASTASI!
        Et loukkaa minua mitenkään = )
        Olen kiitollinen tulkinnastasi.

Tyttäreni näki nyt myös unta käärmeistä!
        Voisitkohan tulkita senkin unen vielä?
        Kirjoitimme tyttäreni unen tänne tänään.
        Löydät sen ketjusta ylempää (17 vuotiaan tyttäreni uni).
        Mitähän se voi tarkoittaa, kun hänkin näki unta käärmeistä ja hänenkin enessaan oli käärme veden alla.
        Minun unessani se oli vadissa ja tyttäreni unessa järvessä.
        Hänen unissaan käärmeet myös purivat häntä ja minua = (.

Kiitos!

• selvinnakija

Mina taas nain unta etta kuljin lasisen ison uima-altaan reunaa jonka vesi oli samean valkoista ja siina uiskenteli iso kasa kaarmeita. Olin kauhuissani mutta rauhallinen kuintiesin etta kaarmeet ovat vain siella vedessa mihin en aikonut hypata!Mitas tama tarkoittaa sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe