sivulle pääsee, pitääkö sinne kirjautua ja antaa kaikki tietonsa, ei kiinnosta kovinkaan mukavalta jaella tietojaan täysin turhaan, että voi osallistua keskustelua tai antaa muille vinkkejä.
Mitä kaikkea sinne täytyisi ittestä kertoa, säilyykö ne tiedot siellä ja saako muut lukijat näkyviin esim profiilin tms. kautta?
Miten tuonne Itsetyydytys.org
5
920
Vastaukset
- Neuvoja.
osoiteriville www.itsetyydytys.org ja napautat sen jälkeen enteriä.
Ei pitäisi olla vaikeaa.
Hoh hoijaa teitä uusavuttomia, kun tämäkin piti neuvoa.- Viisas71
Niin, hieno ja ilmainen mainoshan tuo oli jos et sitä tajunnut.
- Runkut rulettaa
Viisas71 kirjoitti:
Niin, hieno ja ilmainen mainoshan tuo oli jos et sitä tajunnut.
Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.
Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle. - känsäkoura
Runkut rulettaa kirjoitti:
Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.
Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle.No ihan oikeesti, napsauta vaikka etusivun chat-osiota, niin ilmestyy teksti jossa nimen omaan ilmoitetaan ettet mitään nimiä ja tietojasi mihinkään laita.
- bkjkkp
Runkut rulettaa kirjoitti:
Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.
Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle.ei siellä mitään oikeaa sähköpostiosoitetta kysellä.
Kirjoitat vain jotain siihen osoitteen kohdalle, muistat vaan että heität kissanhäntämerkin ja pisteen jälkeen jonkun päätteen niinkuin sähköpostiosoitteissa on ja sitten keksit nimimerkin ja salasanan ja siinä se on - ei muuta kuin muistat nimimerkkisi ja salasanan, niin pääset kirjoittamaan. Jos joskus unohdat salasanasi, niin ongelmana tietysti on se että sen jälkeen et sitä voi saada sähköpostiisi, mutta kukaan ei ole kieltänyt tekemästä toista tiliä.
Netissä sääntö numero 1: Omia yhteystietoja tai henkilötietoja ei anneta mihinkään vaikka niitä kysyttäisiin, ei varsinkaan runkkusivuille.
Tervetuloa vaan jauhamaan paskaa, se on sentään sellainen paikka missä on toimiva ylläpito ja mistä kaikki "Kutsuni":n kaltaiset palstahäiriköt ja moralistijeesustelijat saavat välittömästi lähtöpassit jos alkavat kitisemään tai häiritsemään yhtään ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481