Miten tuonne Itsetyydytys.org

Runkut rulettaa

sivulle pääsee, pitääkö sinne kirjautua ja antaa kaikki tietonsa, ei kiinnosta kovinkaan mukavalta jaella tietojaan täysin turhaan, että voi osallistua keskustelua tai antaa muille vinkkejä.
Mitä kaikkea sinne täytyisi ittestä kertoa, säilyykö ne tiedot siellä ja saako muut lukijat näkyviin esim profiilin tms. kautta?

5

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

      osoiteriville www.itsetyydytys.org ja napautat sen jälkeen enteriä.

      Ei pitäisi olla vaikeaa.

      Hoh hoijaa teitä uusavuttomia, kun tämäkin piti neuvoa.

      • Viisas71

        Niin, hieno ja ilmainen mainoshan tuo oli jos et sitä tajunnut.


      • Runkut rulettaa
        Viisas71 kirjoitti:

        Niin, hieno ja ilmainen mainoshan tuo oli jos et sitä tajunnut.

        Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.

        Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle.


      • känsäkoura
        Runkut rulettaa kirjoitti:

        Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.

        Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle.

        No ihan oikeesti, napsauta vaikka etusivun chat-osiota, niin ilmestyy teksti jossa nimen omaan ilmoitetaan ettet mitään nimiä ja tietojasi mihinkään laita.


      • bkjkkp
        Runkut rulettaa kirjoitti:

        Sanoin ehkä hiukan epäselvästi, ensinnäkin en todellakaan mainosta sivua, tuon löytää jokainen hakemallakin, pointti oli se, että sivulle pääsee kyllä, joten ihan tuollaist apua en todellakaan kaivannut, vaan kysyin, miten sinne pitää kirjautua ja mitä tietoja kysellään, jotta voi osallistua keskusteluihin tai laittaa jonkin hyvän linkin jollekin kuvalle tai videolle, minkä on löytänyt tai vaihtaa vaikkapa matskua kinnostuneiden kanssa eli mitä vaan.

        Ei se riitä, että naputtelee osoitteen, kun en löydä mitään, minne kirjoittaa ja en haluaisi ainakaan ihan tuosta vaan antaa tietojani sivun ylläpidolleni, jollei olekaan hyvä saitti tai anna mitään vastaavaa hyötyä, roskapaskapostia senkin edestä tms. Eli laitetaan kysymys uudelleen, ehkä joku hahmottaisi hiukan paremmin, mistä on kyse, ettei tarvitse ihan rautalangasta vääntää asioita joka hemmolle.

        ei siellä mitään oikeaa sähköpostiosoitetta kysellä.

        Kirjoitat vain jotain siihen osoitteen kohdalle, muistat vaan että heität kissanhäntämerkin ja pisteen jälkeen jonkun päätteen niinkuin sähköpostiosoitteissa on ja sitten keksit nimimerkin ja salasanan ja siinä se on - ei muuta kuin muistat nimimerkkisi ja salasanan, niin pääset kirjoittamaan. Jos joskus unohdat salasanasi, niin ongelmana tietysti on se että sen jälkeen et sitä voi saada sähköpostiisi, mutta kukaan ei ole kieltänyt tekemästä toista tiliä.

        Netissä sääntö numero 1: Omia yhteystietoja tai henkilötietoja ei anneta mihinkään vaikka niitä kysyttäisiin, ei varsinkaan runkkusivuille.

        Tervetuloa vaan jauhamaan paskaa, se on sentään sellainen paikka missä on toimiva ylläpito ja mistä kaikki "Kutsuni":n kaltaiset palstahäiriköt ja moralistijeesustelijat saavat välittömästi lähtöpassit jos alkavat kitisemään tai häiritsemään yhtään ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe