Kuvia vailla.

SugarMouse

Näin ko se rapapallon mettästys lähenee niin sitä pittää alkaa hommaahmaan kampetta.

Kuvia pitäs tusina tai kaksi hommata, mutta onko värillä väliä??! Ko sitä näkkee nyt vaikka minkänäköstä ja hintasta sorsakuvaa myynnissä niin onko värityksellä niin väliä vai? Laskeutuuko helpommin kuvile jos väritys on tarkka ja selkeä vai kelpaako "sinnepäin" väritys samallalailla?

Olettako ruukanu navea käyttää ko oletta lyöhneet munat turpeesseen vai pelkällä puvulla?

Järkevistä kommenteista kiitosta.

7

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48rssew

eli joskus -70 luvulla isäukon kans vuolimme styroksista linnunkaaveita ja vähän jotaki maalia pintaan..olivat aika paksukaulaisen hirviön näkösiä, kaula oli päätä paksumpi mutta kyllä vain tehosivat..varsinkin kun kaislikon reunassa hieman niinkuin kaislikon sisällä kelluivat.

• rtgfd

Jättäääkää se ankat omaan rauhaansa e niitä tarvihe tappaa

• erämies10
        rtgfd kirjoitti:

meidät metsästäjät rauhaan, ei me sinua kuitenkaan uskota.

• dgwadsf
        erämies10 kirjoitti:

meidät metsästäjät rauhaan, ei me sinua kuitenkaan uskota.

Puolet naaras heinureita ja puolest uros.

• SugarMouse
        dgwadsf kirjoitti:

Puolet naaras heinureita ja puolest uros.

mutta kysymyksenä oli että onko värityksellä väliä koska kaupoissa myydään kuvia joiden väritys poikkeaa oikeasta värityksestä ja pelkkien kuvien keskenkin on suurta eroa värityksessä. Eli onko niin justiinsa jos väritys ei olekkaan ihan priimaa??!

• SugarMouse
        rtgfd kirjoitti:

pohjois-pohjanmaan alapäästä poijes?

• _Jalmari_
        SugarMouse kirjoitti:

mutta kysymyksenä oli että onko värityksellä väliä koska kaupoissa myydään kuvia joiden väritys poikkeaa oikeasta värityksestä ja pelkkien kuvien keskenkin on suurta eroa värityksessä. Eli onko niin justiinsa jos väritys ei olekkaan ihan priimaa??!

En ole huomannut eroja. Itselläni on vaaleampia sorsakuvia ja sitten niitä oikean värisiä. Mutta ei kannattaa niitä halvimpia ostaa jos haluaa et kuvat säilyy hyvin. itse ostin viime vuonna niitä halppis kuvia niin jo samana vuonna maali irtosi osittain kuvista pois. tuolla ihan hyvät kuvat http://www.aa-metsastys.com/uusi/en_houkutuskuvat,232.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe