saakelin helle!!!!!!!!

samilainen

Kyllä menee kesä hienosti pilalle kun nestehukka vaivaa ja kämppää ei saa viileäksi,sää tiedotukset ennätys väärässä,busseissa tukestuu kun ei ilma kierrä,elektroniikka laitteita ei viitsi laittaa päälle kun eivät siedä kuumuutta,vaatteita menee pyykkiin enemmän mitä ehtii pestä. Tämä on vain valitus keskustelu joten helteen nauttijat älkää vaivautuko. Kyllä on meinannut tv lentää ikkunasta monet kerrat kun lupailevat lisää tätä hornan paska keliä. Missähän vaiheessa tulee se vitun ¨helliminen¨ helteellä? Vissiin siinä vaiheessa kun järki lähtee...

9

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12ó6564969

talvella valitat sitten ,että on kylmä ja paljon lunta,ei toimi mitkään vehkeet,auto ei lähde käyntiin,wittu mitä valittajia,AARGHH..muuta ambomaalle ,siellä on su hyvä olla.

• samilainen

NO VOI NYT VITTU!! kyllähän sitä aina valittaa saa ja voi, tarkoitus oli vain vertaistuki mielessä tehdä tämä topicci. En valita kuin äärilämpö tiloista mutta mitähän vittua itse tekisit jos aurinko paistaa klo14-20 vitun lämpimänä suoraan ikkunoihin ja talo on kivitalo joka ei siinä perkeleen ¨viileässä¨23c yölämpötilassa ehdi paskaakaan jäähtyä,joten 33c sisällä joka vitun päivä ollut jo 3viikkoa . Taidan ensi kesänä lähteäkkin ulkamaille, kylmään maahan. Ei ole suomalaisen keli tämä tälläinen. vituttaa....

• 38

Elämään ei kuitenkaan mahdu kuin ne 50-100 kesää.

• samilainen

Otsikko on saakelin HELLE EI KESÄ, KIRJOITAN NYT SITTEN ISOLLA ETTÄ HUONONÄKÖISIMMÄTKIN VITTUA TAJUAA. MINÄ PIDÄN KESÄSTÄ MUTTA EN VITUN KUUMISTA HELLE ILMOISTA JA NYT TODELLA KUUMA HELLE NIIN TODELLA SUURI VALITUS JA EI EN VALITA IKINÄ KYLMYYDESTÄ KOSKA KYLMÄLLÄ VOI PUKEA LÄMPIMÄMMIN MUTTA MITÄHÄN VITTUA TEET KESÄLLÄ KUN HIOSTAA VAIKKA OLISI ALASTI.

• Oot tavallisen oikeessa. Helppo se on kaupunkisa olla mut täällä maalla oma kaivo pikkuhiljaa kuivuu.

• Jääman

Huomenna alkaa sää viilentyä ja viilentyy kerralla niin paljon, että lauantaina on enää 10 astetta päivällä joten silloin saat sinäkin asuntosi viilenemään kun vain pidät ikkunat ja ovet auki mutta siinä tapauksessa kannattaa varautua siihen, että vettä sataa sisällekin.

• samilainen

Siis asun kotkassa ja tähän mennessä suurinpiirtein kaikki sateet mitä on luvattu ei ole tullut lähellekään koko kaupunkia ja kun ei ole pilviäkään niin aika moista murhaa on ollu. Minä harvemmin valitan säästä koska haluan kaikki neljä vuoden aikaa ku se on hyvää vaihtelua kunhan ne on normaalin rajoissa.

• kuuma...

itsekin kärsin kuumuudesta ja kovasta hikoilusta. Ei jaksa turhaan lähteä liikenteeseen busseilla, kun on sitten selkä märkänä ja hikinen. Vaatteita ei jaksa edes pestä, annan kuivua ja laitan saman hikisen paidan uudelleen päälle, kohta se on kuitenkin taas hiestä märkänä, kun istuu näissä busseissa täällä "stadissa".

• jopa.

Olisitpa nähnyt 5 uutisissa kun ne sielä kävelivät yli metrin kokosien lumihankien väliin syntyneissä railoissa ja lämpöä oli 35 astetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe