mä rakastan k m

yksi hullu n

kala miestä vaikka kuinka pahasti siitä puhutaan et minkälainen kalat mies on mut mä haluun vain hänet ja tuun ralstamaan mun kala miestä aina.. mut hän on niin vaikea luonteelta ja saamaton mies... miten saa häntä syttymään ja rakastumaan itseeeeeeeeeeeeeeeeeeni???? hän väittää että tykkää musta ja halua olla mun kaa, mut ei osaa päättää mistään asiasta.... i awnt him so much

4

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

Asioista päättäminen ei ole Kalan vahvuuksia. . . Tosin kyllä sitten, kun elämä kolhii riittävän kovasti ja kipeästi Kalaa, hän oppii tekemään päätöksiä hyvinkin ripeästi ;)))
      Itse olen samanlainen. Teen muutoksia elämässäni vasta sitten, kun on aivan pakko!! . . . Moni jo luovuttaisi siinävaiheessa kokonaan, kun minä alan vasta toimimaan ;)))

• yksi fishu<3

olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)

• Kala-ukko
        yksi fishu<3 kirjoitti:

olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)

Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))

• yks nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))

kertoo jo paljon... todellakin oot hullu kun rakastat kala miestä hyi hyi hyi... miten voit rakastua tommoseen epämääräiseen ihmiseen!! ei kalat miestä voi rakastaa koska se ei osaa ottaa vastaan eikä arvosta sun rakkauttasi. kokemukseni mukaan neuvosin sua pysy kaukana kalat herroista:-) ei se tee sut onnelliseksi ihan varmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasti. se tuhoa sua ja tee susta aivan nolla.
        onnea matkaa vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4433
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3098
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2864
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2635
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2509
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      42
      2279
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2255
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2194
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2015
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe