mä rakastan k m

yksi hullu n

kala miestä vaikka kuinka pahasti siitä puhutaan et minkälainen kalat mies on mut mä haluun vain hänet ja tuun ralstamaan mun kala miestä aina.. mut hän on niin vaikea luonteelta ja saamaton mies... miten saa häntä syttymään ja rakastumaan itseeeeeeeeeeeeeeeeeeni???? hän väittää että tykkää musta ja halua olla mun kaa, mut ei osaa päättää mistään asiasta.... i awnt him so much

4

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Asioista päättäminen ei ole Kalan vahvuuksia. . . Tosin kyllä sitten, kun elämä kolhii riittävän kovasti ja kipeästi Kalaa, hän oppii tekemään päätöksiä hyvinkin ripeästi ;)))
      Itse olen samanlainen. Teen muutoksia elämässäni vasta sitten, kun on aivan pakko!! . . . Moni jo luovuttaisi siinävaiheessa kokonaan, kun minä alan vasta toimimaan ;)))

      • yksi fishu<3

        olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)


      • Kala-ukko
        yksi fishu<3 kirjoitti:

        olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)

        Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))


      • yks nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))

        kertoo jo paljon... todellakin oot hullu kun rakastat kala miestä hyi hyi hyi... miten voit rakastua tommoseen epämääräiseen ihmiseen!! ei kalat miestä voi rakastaa koska se ei osaa ottaa vastaan eikä arvosta sun rakkauttasi. kokemukseni mukaan neuvosin sua pysy kaukana kalat herroista:-) ei se tee sut onnelliseksi ihan varmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasti. se tuhoa sua ja tee susta aivan nolla.
        onnea matkaa vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe