mä rakastan k m

yksi hullu n

kala miestä vaikka kuinka pahasti siitä puhutaan et minkälainen kalat mies on mut mä haluun vain hänet ja tuun ralstamaan mun kala miestä aina.. mut hän on niin vaikea luonteelta ja saamaton mies... miten saa häntä syttymään ja rakastumaan itseeeeeeeeeeeeeeeeeeni???? hän väittää että tykkää musta ja halua olla mun kaa, mut ei osaa päättää mistään asiasta.... i awnt him so much

4

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Asioista päättäminen ei ole Kalan vahvuuksia. . . Tosin kyllä sitten, kun elämä kolhii riittävän kovasti ja kipeästi Kalaa, hän oppii tekemään päätöksiä hyvinkin ripeästi ;)))
      Itse olen samanlainen. Teen muutoksia elämässäni vasta sitten, kun on aivan pakko!! . . . Moni jo luovuttaisi siinävaiheessa kokonaan, kun minä alan vasta toimimaan ;)))

      • yksi fishu<3

        olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)


      • Kala-ukko
        yksi fishu<3 kirjoitti:

        olet ja olet aivan oikeassa allekirjoitan sen sulle:=) minäkin olen kalat mut nainen ja annan virtaa viedä mun elämää eteenpäin sitten kun on pakko tehdä muutoksia ja ei oo muuta mahiksia teen sitten radikaalia muutoksia ja ripeesti myös:-D näin se on ei voi mitään.. kalat on kalat.
        kaikkea hyvää sulle:-)

        Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))


      • yks nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Joskus aivan huvittaa, kuinka ihmiset yrittävät hyötyä Kalan kiltteydestä ja hyväksikäyttää. Sitten on huvittavaa nähdä heidän ilmeensä ja reaktionsa, kun se "kiltti Kala" sanoo, et eihän tää kuule mene ollenkaan näin!! ;))) . . . Kiltteydellä voi saada ahneet ihmiset ansaan, jossa he näyttävät todellisen luonteensa, ennen kuin edes itse sitä huomaavatkaan!! ;))) . . . . Aurinkoista kesänjatkoa ja kaikkea hyvää sinulle -yksi fisu- ;)))

        kertoo jo paljon... todellakin oot hullu kun rakastat kala miestä hyi hyi hyi... miten voit rakastua tommoseen epämääräiseen ihmiseen!! ei kalat miestä voi rakastaa koska se ei osaa ottaa vastaan eikä arvosta sun rakkauttasi. kokemukseni mukaan neuvosin sua pysy kaukana kalat herroista:-) ei se tee sut onnelliseksi ihan varmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasti. se tuhoa sua ja tee susta aivan nolla.
        onnea matkaa vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe