Soneran asetukset MWconn:iin

Elikkä hakussessa olisi tiedot, jotka pitää MWconnissa laittaa "Network"-kohdassa oleviin kenttiin. Soneralta ei saanut tarvittavia tietoja ymmärrettävässä muodossa. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku ne viitsisi tänne laittaa.
1922
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

kivaa että suomalaisetkin käyttää mxconnia, itse olen saksalainen muuten en olisi varmaan löytänyt sitä...

sun pitää tietää mikä verkko on vahvin tai edes saattavilla sun alueella. GPRS on vanhempi ja hidas, se on yleensä saattavilla kun uudempi UMTS ei toimi enää.
se on siis sen network-tabin eka kenttä, mutta se on vain testi jonka perusteella itse päätät mikä ohjelma sopii sinulle parhaiten:
UMTS.exe käyttää vain sitä. jos asut jonkun kaupungin keskustassa se on yleensä paras vaihtoehto.
UMTSGPRS.exe käyttää mieluiten UMTS mutta vaihtaa tarvittaessa GPRSiin. sitä minä käytän. pilvisinä päivinä voi olla että se vaihtaa koko ajan. hankala, varsinkin mun utorrentin kanssa. lopputulos voi olla parempi jos käyttää silti vain UMTS.exe.
GPRS.exe käyttää sitten vain GPRStä - sen kanssa mulla ei ole kokemusta. aika hidas varmaan.

sitten

network selection: automatic, all networks.

APN: tämä on tärkein! riippuu sun verkosta. joskus vain "internet", mutta mulla on tällä hetkellä "internet.saunalahti" - kokeile "internet.sonera" tai "sonera.internet". jos kumpaakaan ei toimi soita tekniseen asiakaspalveluun ja kysy sun APNtä.

kaikki muut kentät ei käytetä.

jos on vielä kysyttävää, lähetä mule s-postin (en yleensä käytä tätä foorumia) daniterb (ät) gmail (piste) com

PS: mwconn ei asenna ajureita! ne voi asentaa käsin mutta helpoin ratkaisu on jos asennat jonkun toisen mokkulaohjelman, esim mobile parner, ja sitten vaan et käytä sitä mutta mwconnia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

viera808 kirjoitti:

Elikkä hakussessa olisi tiedot, jotka pitää MWconnissa laittaa "Network"-kohdassa oleviin kenttiin. Soneralta ei saanut tarvittavia tietoja ymmärrettävässä muodossa. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku ne viitsisi tänne laittaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu