pikkug on PARAS

Tanja******

pikkug on paras koko maailmassa tytöt kaikki tykkää siitä ku se on nii ihana

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susa.R

      ainakaan tykkää.

    • HuNaJaPiPaRi

      HAISTA HELVETTI!!KUKAA TUSKIN DIGGAA PIKKU GAYSTA!!!PIKKU GAY ON NIIN VITUSTA KU OLLA JA VOI!!JOS MÄ NÄKISIN PIKKU GAYN KADULLA TAKUUL KÄVISIN SEN KURKKUU KIINNI JA KURISTAISIN,NIIN HOMO SE ON!!!OON KUUNNELLU SEN LEVYN NETIS KOKONAA JA VOIN SANOO ET MEINASIN OKSENTAA SITÄ KUUNNELLESSA!!YHTÄ PASKA RÄBÄÄ SE ON KU RAIMSSIKI!!! RAIMSSI JA PIKKU GAY SAIS MENNÄ NURKAN TAAKSE RUNKKAA YHESSÄ OTTAA SUIHI MUSTIA MUNIAA VUOROTELLEN!!

      • jäätelöpuikko

        ei Raimssil ja Pikku Gaylla oo munaa..ähhähhää..


      • kevät
        jäätelöpuikko kirjoitti:

        ei Raimssil ja Pikku Gaylla oo munaa..ähhähhää..

        Kuules just joo, hoovee... Miten nii kukaa ei "tykkää" pikku g:stä??? Miks sen keikat olis täynnä porukkaa jos ne ei diggais siitä?? Ja, homo SE EI OLE!!!!!!!! Miks sitte vaivauduit kuuntelee sen levyn??? Taidat olla itte vähän ding dong... Sori nyt vaa mutta PIKKU G JYRÄÄ!!!!! (enemmänki kun raimssi)


      • Räyhä
        kevät kirjoitti:

        Kuules just joo, hoovee... Miten nii kukaa ei "tykkää" pikku g:stä??? Miks sen keikat olis täynnä porukkaa jos ne ei diggais siitä?? Ja, homo SE EI OLE!!!!!!!! Miks sitte vaivauduit kuuntelee sen levyn??? Taidat olla itte vähän ding dong... Sori nyt vaa mutta PIKKU G JYRÄÄ!!!!! (enemmänki kun raimssi)

        Pikku G:n keikoilla jonne maksaa sisään on vaan 7-12 vuotiaita pikkutyttöjä yhtään jätkiä ei ole paitsi niitä jotka haluaa pitää hieman hauskaa ja heittää pikku g:tä esineillä taikka vittuilla sille.
        Jos pikku g tulee johonkin festareille niin mä heitän sitä pullolla päähän ja vitusti.


    • PikkuGfani

      mistäs sen tiesit??? Taidat olla iteki fani ku kert noin hyvin tiedät...

    • Räyhä

      7-11 vuotiaat tytöt pitää siitä koska se on täyttä massarahastusta ja tietenkin teihin vetoaa noin yksinkertainen musa. Koska teillä ei vielä ole mitään "paheita" mutta teille tulee ja pikku gee sanoo että se on hyvätapainen nuori mutta kylmä totuus on että se takuulla polttaa tupakkaa kun silmä välttää ja takuulla vetänyt pilvee ja kunnolla sillä rap piireissä ei pärjää ilman ruohoo.
      Tajuatte takuul noi jutut vähän myöhemmin ja vuoden tai kahden päästä kukaan ei muista enää mikä pikku g oli...

      • jäätelöpuikko

        True true...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe