toivo 2 laulua

viiminen kerta

U2n kotisivuilla on käynnissä äänestys mitkä 2 laulua pitäisi soittaa joita ei soitettu viime 360 astetta kiertueella. Tälläkin palstalla on näintä POP faneja niin käykääpäs nyt äänestämässä Mofo a ja jotain toista.

drowning man olisi kiva, mutta sitä ei ole juurikaan kukaan äänestänyt.

the fly, acrobat, i will follow, ohan noita...gone...

http://www.u2.com/news/title/changing-up

13

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuuuuuuu2

      eiks ne nyt soitakin mofon?

      • ei sit millään

        eikä ne soita pop ilta tai zooropalta muutenkaan mitään. discotequeta oli vähän snipattu crzy tonightin eteen siinä kaikki mitä ne pop ilta soitti.

        u2 häpeää pop ia ja zooropaa, kyllä minusta niissä olisi muutama ihan kelpo biisi soitettavaksi livenäkin.

        U2 I'll Go Crazy Remix/Discothèque, Torino 2010-08-06
        http://www.youtube.com/watch?v=T1ioIPiMdxQ


      • BS alert
        ei sit millään kirjoitti:

        eikä ne soita pop ilta tai zooropalta muutenkaan mitään. discotequeta oli vähän snipattu crzy tonightin eteen siinä kaikki mitä ne pop ilta soitti.

        u2 häpeää pop ia ja zooropaa, kyllä minusta niissä olisi muutama ihan kelpo biisi soitettavaksi livenäkin.

        U2 I'll Go Crazy Remix/Discothèque, Torino 2010-08-06
        http://www.youtube.com/watch?v=T1ioIPiMdxQ

        "u2 häpeää pop ia ja zooropaa,"

        Bullshit alert! U2 ei häpeä noita levyjä. Lähinnä hävettää niiden U2 fanien puolesta jotka ei tajua noiden levyjen mestarillista laatua.


      • holdmethrillmekissme
        BS alert kirjoitti:

        "u2 häpeää pop ia ja zooropaa,"

        Bullshit alert! U2 ei häpeä noita levyjä. Lähinnä hävettää niiden U2 fanien puolesta jotka ei tajua noiden levyjen mestarillista laatua.

        oikein sanottu!! soittavat muuten batmanin =). vaihtelua sekin! ja kaks kokonaan uutta biisiä. onpas taas mitä odotella!


      • breathu2
        holdmethrillmekissme kirjoitti:

        oikein sanottu!! soittavat muuten batmanin =). vaihtelua sekin! ja kaks kokonaan uutta biisiä. onpas taas mitä odotella!

        ja muuten tosi vähän uudelta levyltä. oikeestaan ihan hyvä, mutta breath olisi kyllä voinut olla mukana.


      • Bullshit alert! U2 e
        BS alert kirjoitti:

        "u2 häpeää pop ia ja zooropaa,"

        Bullshit alert! U2 ei häpeä noita levyjä. Lähinnä hävettää niiden U2 fanien puolesta jotka ei tajua noiden levyjen mestarillista laatua.

        u2 päättää mitä soitta ja se todella häpeeää pop ia.


      • jasonninkakkaa
        Bullshit alert! U2 e kirjoitti:

        u2 päättää mitä soitta ja se todella häpeeää pop ia.

        kaikki me uskotaan että sä sen varmasti tiedät. hei ihmiset, älkää nyt tätä tyyppiä epäilkö, sehän on ihan mahtava tietäjä =D. tiedät varmaan mitä mä häpeen??


      • fpopoep
        jasonninkakkaa kirjoitti:

        kaikki me uskotaan että sä sen varmasti tiedät. hei ihmiset, älkää nyt tätä tyyppiä epäilkö, sehän on ihan mahtava tietäjä =D. tiedät varmaan mitä mä häpeen??

        eniten hävettää nää teinit jotka pitää u2n popia ja zooropaa mestaritekosina varmaan naurattaa u2 sta itseäänkin .

        30v päästä u2 on yhtä suosittu kuin dingo nyt, sillä eroituksella että kaikki u2 set on jo mullissa.

        AJATTELPA ITE , IHAN OMILLA AIVOILLA AJATTELE : jos u2 pitäis pop ia ja zooropaa jotenkin merkittävinä levyinään niin ne soittaisi niitä biisejä myös keikoillaan =)))


        hahahh...


      • emmämilläänpahalla
        fpopoep kirjoitti:

        eniten hävettää nää teinit jotka pitää u2n popia ja zooropaa mestaritekosina varmaan naurattaa u2 sta itseäänkin .

        30v päästä u2 on yhtä suosittu kuin dingo nyt, sillä eroituksella että kaikki u2 set on jo mullissa.

        AJATTELPA ITE , IHAN OMILLA AIVOILLA AJATTELE : jos u2 pitäis pop ia ja zooropaa jotenkin merkittävinä levyinään niin ne soittaisi niitä biisejä myös keikoillaan =)))


        hahahh...

        kauheeta pop ja zooropa vastasuutta sulla. mä olen niin yksinkertainen etten oikeen ymmärrä mitä sä niistä jauhat. mä olen yli neljäkymppinen ja olen sitä mieltä että noista levyistä löytyy todella hienoja biisejä esim just Mofo, Stay, Angels, Gone, Please, Staring at the sun...siis jessus kun noita levyjä miettii niin eihän niissä monta huonoa ole. mä lasken huonoiksi Playboyn, Velvetin, Baby Face ja monesta noista muista, ei niin hyvistä, on tehty ihan kelpo mixejä...vaikken mä niistä yleensä pidäkään. Onhan noista ainakin Gone, Please , Sun, Stay ja Mofo esitetty monellakin keikalla. Mutta mä olen varmasti väärässä ja sä oikeassa, joten kaikki hyvin, eiks?
        Vähiten noita levyjä kyllä olen itekin kuunnellut, mutta nyt tarvii varmaan laittaa soimaan...


      • EI OO MUN PÄNDI
        emmämilläänpahalla kirjoitti:

        kauheeta pop ja zooropa vastasuutta sulla. mä olen niin yksinkertainen etten oikeen ymmärrä mitä sä niistä jauhat. mä olen yli neljäkymppinen ja olen sitä mieltä että noista levyistä löytyy todella hienoja biisejä esim just Mofo, Stay, Angels, Gone, Please, Staring at the sun...siis jessus kun noita levyjä miettii niin eihän niissä monta huonoa ole. mä lasken huonoiksi Playboyn, Velvetin, Baby Face ja monesta noista muista, ei niin hyvistä, on tehty ihan kelpo mixejä...vaikken mä niistä yleensä pidäkään. Onhan noista ainakin Gone, Please , Sun, Stay ja Mofo esitetty monellakin keikalla. Mutta mä olen varmasti väärässä ja sä oikeassa, joten kaikki hyvin, eiks?
        Vähiten noita levyjä kyllä olen itekin kuunnellut, mutta nyt tarvii varmaan laittaa soimaan...

        ketään ei kiinnosta sun ikäs, u2 ei niitä soita koska ne on niiden mielestä niin huonoja.


        Gone, Please , Sun, Stay ja Mofo esitetty monellakin ... joo popmart keikalla. mutta mitää ikivihreitä ne ei ole koska niitä ei enään soiteta

        ite kuuntelin 30v u2 sta nyt ei enään kiinnosta.

        Mutta mä olen varmasti väärässä ja sä oikeassa, joten kaikki hyvin, eiks? NO SÄ OOT VÄÄRÄSSÄ KOSKA U2 EI NIITÄ ENÄÄN SOITA, SUN JA MUN MIELIPITEILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ U2 LLE


      • oikeessaolet
        EI OO MUN PÄNDI kirjoitti:

        ketään ei kiinnosta sun ikäs, u2 ei niitä soita koska ne on niiden mielestä niin huonoja.


        Gone, Please , Sun, Stay ja Mofo esitetty monellakin ... joo popmart keikalla. mutta mitää ikivihreitä ne ei ole koska niitä ei enään soiteta

        ite kuuntelin 30v u2 sta nyt ei enään kiinnosta.

        Mutta mä olen varmasti väärässä ja sä oikeassa, joten kaikki hyvin, eiks? NO SÄ OOT VÄÄRÄSSÄ KOSKA U2 EI NIITÄ ENÄÄN SOITA, SUN JA MUN MIELIPITEILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ U2 LLE

        Ok, asia selvä. Mulla olis yksi lippu myytävänä hyvältä paikalta lauantain konserttiin, haluuks ostaa =D =D


      • BS alert
        fpopoep kirjoitti:

        eniten hävettää nää teinit jotka pitää u2n popia ja zooropaa mestaritekosina varmaan naurattaa u2 sta itseäänkin .

        30v päästä u2 on yhtä suosittu kuin dingo nyt, sillä eroituksella että kaikki u2 set on jo mullissa.

        AJATTELPA ITE , IHAN OMILLA AIVOILLA AJATTELE : jos u2 pitäis pop ia ja zooropaa jotenkin merkittävinä levyinään niin ne soittaisi niitä biisejä myös keikoillaan =)))


        hahahh...

        "AJATTELPA ITE , IHAN OMILLA AIVOILLA AJATTELE : jos u2 pitäis pop ia ja zooropaa jotenkin merkittävinä levyinään niin ne soittaisi niitä biisejä myös keikoillaan =)))"

        Outo logiikka. Bändi ei soita jonkun levyn biisejä = bändi häpeää kyseistä levyä?

        Se että U2 ei soita Popin tai Zooropan kappaleita keikoilla ei tarkoita että bändi häpeää niitä. Siihen miksi bändi ei niitä soita on kaupallinen syy:

        Popin ja Zooropan biiseistä ei tullu ikivihreitä, ne ei hirveästi soi radiossa tai tv-kanavilla. U2 pelaa nykyään keikoilla (liikaa) varman päälle eikä soita mitään harvemmin kuultua materiaalia koska haluaa (liikaa) miellyttää suurta stadionyleisöä; soittavat pelkkiä klassikoita ja tuttuja renkutuksia. Hyvä esimerkki tästä nähtiin viime kiertueella kun yhtye soitti keikan aikana Vertigon kahteen kertaan! Kelpo biisihän se on mutta miks helvetissä kahdesti? Senkin ajan olis voinu käyttää soittamalla jotain omaperäisempää ja harvemmin kuultua matskua esim 90-luvulta.

        U2:n keikat on nykyään suuria massatapahtumia, niissä käy fanien lisäksi paljon niitä jotka tietää U2:n tuotannosta vain muutaman biisin Joshua Treeltä, Achtung Babylta ja ATYCLB:lta. Iso massa ei joko tykkää Zooropasta tai Popista tai ei ole edes kuullutkaan noista levyistä, koska ne on paljon moniulotteisempaa ja persoonallisempaa musaa mitä 2000-luvun U2 pääasiassa on ollu.


      • BS alert
        EI OO MUN PÄNDI kirjoitti:

        ketään ei kiinnosta sun ikäs, u2 ei niitä soita koska ne on niiden mielestä niin huonoja.


        Gone, Please , Sun, Stay ja Mofo esitetty monellakin ... joo popmart keikalla. mutta mitää ikivihreitä ne ei ole koska niitä ei enään soiteta

        ite kuuntelin 30v u2 sta nyt ei enään kiinnosta.

        Mutta mä olen varmasti väärässä ja sä oikeassa, joten kaikki hyvin, eiks? NO SÄ OOT VÄÄRÄSSÄ KOSKA U2 EI NIITÄ ENÄÄN SOITA, SUN JA MUN MIELIPITEILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ U2 LLE

        "u2 ei niitä soita koska ne on niiden mielestä niin huonoja."

        Pop ja Zooropa hakkaa 2000-luvun U2:n mennen tullen ja myös osan bändin aiemmasta tuotannosta. Musiikin laadusta kun puhutaan, täytyy keskittyä sisältöön eikä myyntilukuihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe