Mihin kirpputoriin kannattaisi mennä Lahdessa? Oma suosikkini on Lanttila, mutta mitäs mieltä te muut olette?
Lahden kirpputorit
6
1142
Vastaukset
- Hannit
Kirpparikierroksella tulee aina käytyä tuolla Lanttilassa, Launeen suurkirppiksellä, Cetorilla ja Femmatorilla. Parhaita ovat nuo kaksi ekaa, Cetoriltakin tekee joskus löytöjä mutta Femmatori on nykyään ihan liian pieni. Ennen muuttoa kun sijaitsi vielä vesijärvenkadulla se oli ihan paras! Tottakai pienestäkin paikasta voi tehdä löytöjä mutta itse pidän noista isommista.
Jos olen autolla niin saatan käydä Holman kirpparilla ja Vääksyssä Kanavan kirpparilla (ihana paikka), joskus tosi harvoin Mukkulan ostarin kirppiksellä, Kontissa, Patinassa ja Kodittomien kissojen kirpparilla. Niin ja Fidan lähetystori launeella tulee käytyä usein koska sijaitsee Suurkirpparin vieressä :)- kirppailija
Löytyy todella hyviä lastenvaatteita. Kirppari tosin pieni, mut kun siellä on pelkästään lastenvaatteita ja -tavaroita, niin käy paikan läpi nopsasti. Vaatteet kyllä enimmäkseen ihan pienille lapsille.
Lanttila ja Cetori myöskin tulee koluttua. Femmatorilta löysin trendikkään Gerry Weberin takin 30 egee..Torin laidalla Kontti-putiikista saattaa tehdä hyviä löytöjä myös, Taifunia ym. merkkivaatteita.
- Toinen kauppapaikka
Onneksi kävin katsomassa paikan ennenkuin päätin viedä tavaraa, koska siellä joku alkoholisoitunut turpatuuri "esiintyy" rämpyttäen kitaraa ja ulisten kazoon kanssa haisten pahalle monen metrin päähän.
Kiva tapa karkoittaa ostavat asiakkaat vai onko olevinaan viihdettä ! - kirppu22
Tässä järjestyksessä: Femmatori, Fida, Kontti, Kontti putiikki, Lanttila, Pelastusarmeija
Muita käymisen arvoisia: Patina, Kissakirppis, Flamingo, Launeen suurkirppis, Holman kirppis - Hennalan asukas.
Cetori ehdotomasti paras jos vähänkin parenpaa tuotetta myytävänä.
kiva pöytä ratkaisu, voi maksaa visa electron kortilla, ja kauppa käy. - - -
Miksi Femmatori muutti vanhoista Vesijärvenkadun tiloistaan niihin pieniin tiloihin? Onko tietoa? Kiinnostais tietää näin kauan muuttamisen jälkeenkin, kun oli suosikkikirppikseni vuosien ajan. Uusi on huono ja vino lattia tekee käymisestä inhottavan tuntuisen jotenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255