Oletteko nyrt ylpeitä itsestänne?

Johanna Tukkiainen

Te saitte pilkanteollann ne minut juomaan ja harkinta kykyni petti ja jäin kiinni ratista. Onneksi mitään onnettomuutta ei ehtinyt sattua. Olen jo tehnytr rikosilmoituksen tästäkin palkstasta, ja ystäväni joka on huippujuristina lontoossa ja milanossa, sanoi että korvaussumma jonka joudutte maksamaan kunnianloukkauksesta on vähintäänkin satojatuhansia. Se että olen julkisuuden henkilö ei anna teille minkäänlaista oiukeutta pilkantentekoon ja solvaamiseen. Oikeiudessa tavataan!

12

1128

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ei pelaa joka pel

Onko se lothar taas mollaamassa muita ja pitämässä markkina puheitaan täällä joko on virossa käyty joko vehkeet pelaa.

• Valoista viemäriin

Kirjoittelu loppuu, kuin seinään, kun hankkiudut eroon negatiivisesta julkisuudesta ja kohdallasi tämä tarkoittaa, että poistut julkisuudesta kokonaan. Nyt kun käry kävi ratista, niin ratkaisu ei ole, että myyt jutun yksityisoikeudella roskalehdelle, jossa tilität tapausta. Jokainen suomalainen tietää, että poliisin käytös esimerkiksi rattistapauksissa määräytyy ihan asiakkaan käytöksen mukaan, oli julkisuuden henkilö tai ei.
      Sinuna hankkiutuisin normaaliin työelämään julkisuuden ulkopuolelle ja laittaisin päihdeongelmat aisoihin, A-klinikan tai yksityisten palveluntarjoajien avulla.

• 18 + 14

mulle mitä työtä kouluttamaton, yli 30 ikänen, aiempaa työkokemusta omaamaton henkilö voi saada?? En oiken usko Tussu alkais siivoamaan tai jotain aamulehteä jakelemaan???
        Tällä hetkellä helpoin tapa (kai) ansaita on tyrkyttää itteään roskalehtien palstoille tai sitten jatkaa stripparin uraa. Kylläkai Hymy tost rattikärystä muutman satkun, tai ees skumppaputelin on maksanut. Yksinpikeudella, vain Hymyssä, Tussun itse kertomana... heh ,, joo...

• helpotti...

hävi v ... n tältä palstalta.

• evvk man

häivy julkisuudesta ja anna meille rauha

• knfdklfdkldfkldfklf

• Heeeebo

Juu olen ylpeä itsestäni. Mua et saa mistään vastuuseen ja sekös sua vituttaa. En ole tehnyt mitään Suomen lakien mukaan laitonta joten poliisit eivät ota tutkiakseen. HA HA HA!!! Vituttaako?

Voi tätä riemua.

• Johanna Tukkiiainen

Kyllä vaan olette syyllistyneet kunnianloukkaukseen. Aion lähtea huilaamaan como järvelle, Geaorge Clooney sanoi että olen tervetullut milloin vain hänen huvilalleen. Aioin itsekin ostaa sieltä villan, teiltä saamani korvaukset menevä käsitrahaksi.

• pon-tikka

Heko heko ettei vaan olisi kuitenkin ollut Gary Grant? Tuolla blogissa on ihan hysteerisen hauskoja kirjotuksia, olen nauranut huutonaurua maha kipeenä tuntikausia niille päättömille ja keskenään ristiriidassa oleville jutuille.

hei, koita nyt jo päättää

-mielestäsi suomalainen mies on moukka, tylsä ja huonokäytöksinen, seuraavassa lauseessa ylistät suomalaista miestä ylivertaiseksi ja haikailet kaikkia entisiä suomalaismiehiäsi takaisin

-Miami on kuulemma kolmas kotikaupunkisi, kuitenkin vähintään joka toisessa blogimerkinnässäsi kerrot että olet totaalisen kyllästynyt koko Miamiin. Silti jankutat koko ajan mokomasta turistirysästä jossa läskit amerikkalaiset eläkeläiset tekevät hidasta kuolemaa. Lässytät jostain merenranta-luksushuvilasta, tajuamatta että niitä saa vuokrattua halvalla sesongin ulkopuolella, siinä ei ole mitään glamuuria. Et kai luule ettei kukaan muu ole käynyt ulkomailla, ha ha!!

Nyt kun olet päättänyt nostaa syytteen, luvassa on pitkiä oikeusprosesseja, joita lakimiehet odottelevat jo vesi kielellään.

• totuuden torvi

Koska niitä haasteita oikeuteen rupee tulemaan? Meinaan on sen verran paljon ylimääräistä tällä hetkellä tilillä että syytä olis vähän alimpia seteleitä ainakin penkoa jotteivät ihan homeeseen vedä kaikki.

Missäs se como-järvi on? Onko se jenkeissä vai joudutaanko menemään ihan Maiamiin asti?

• Äikänmaikka____

Sullako eximia äidinkielestä, salli mun nauraa! Blogissa on niin hirveitä kirjoitusvirheitä että hävettää ihan sun puolesta. Miksi kaikki lukusanat kirjoitetaan 3-kymppinen, 5-tanssijaa, 2-kuukautta, mikä helvetin väliviiva joka lukusanassa?

• on?

puhutte tukiaisen nimissä eikös se oli rikollista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      752
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    4. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      661
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. Ketä haluaisit suudella?

🤣
      Ikävä
      47
      580
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe