S-Pankin Visa-lasku ja suoraveloitus

oudoksuttaa

On ihmetyttänyt koko ajan, että S-Pankin Visa Credit-laskua ei voi liittää suoraveloitukseen, vaan lasku on aina joka kerta maksettava verkkopankin kautta. Suoraveloitus on muiden laskujen maksamisessa kylläkin mahdollista.

Mikä moiseen on syynä? Onko minkään muun pankin kautta saaduilla korttilaskuilla ko. "ominaisuuutta"? Mihin S-pankki tuollaisella touhulla oikein pyrkii?

6

1299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öläöläöål

Itsellä menee ainakin OPssä e-laskuna suoraan tililtä.

• debiili kretiini

Olen myös kysellyt Visa-laskun suoraveloitusta, mutta kun ei käy niin ei käy. Tuskin on tulossakaan, ei ainakaan ole lupailtu.

• 1910

Itselläni on S-Pankin Visa Credit/Debit kortti. En käytä korttia kuin S-ryhmän paikoissa ja silloinkin aina creditiä. Täytyy kerätä maksutapaedut talteen.

Tuntuu hankalalta varsinaiselta pankkitililtäni toisesta pankista aina siirtää Visa-laskun verran rahaa ennen eräpäivää S-Pankin tilille, josta sitten verkkopankista eräpäivänä maksaminen.

Voinko maksaa tuolta toisen pankin tililtäni suoraan S-Pankin Visa-laskun eräpäivänä? Tällöin jäisi rahan kierrätys S-Pankin tilini kautta pois turhauttavana toimenpiteenä. S-Pankki saisi ilmeisesti rahan vasta yhden pankkipäivän jälkeen eräpäivästä. Onkohan hommasta joitakin klausuuleja S-Pankilla? Tässäkin olisi tietysti eduksi, jos saisi S-Pankin Visa-laskun suoraveloitukseen tuolle toisen pankin tililleni.

• Jepulis!0812
        1910 kirjoitti:

Itselläni on S-Pankin Visa Credit/Debit kortti. En käytä korttia kuin S-ryhmän paikoissa ja silloinkin aina creditiä. Täytyy kerätä maksutapaedut talteen.

Tuntuu hankalalta varsinaiselta pankkitililtäni toisesta pankista aina siirtää Visa-laskun verran rahaa ennen eräpäivää S-Pankin tilille, josta sitten verkkopankista eräpäivänä maksaminen.

Voinko maksaa tuolta toisen pankin tililtäni suoraan S-Pankin Visa-laskun eräpäivänä? Tällöin jäisi rahan kierrätys S-Pankin tilini kautta pois turhauttavana toimenpiteenä. S-Pankki saisi ilmeisesti rahan vasta yhden pankkipäivän jälkeen eräpäivästä. Onkohan hommasta joitakin klausuuleja S-Pankilla? Tässäkin olisi tietysti eduksi, jos saisi S-Pankin Visa-laskun suoraveloitukseen tuolle toisen pankin tililleni.

Aina olen näin toiminut ja koskaan ei ole tullut mitään noottia eli maksan OP-tililtä S-pankin VISA-maksun eräpäivänä (joka on mun palkkapäivä).

• suoraveloitus

Viimeisintä S-Pankin Visa-laskua S-Pankin verkkopankissa maksaessani tuli ruudulle ilmoitus, että tämän laskun voi laittaa suoraveloitettavaksi. Ja kyllä, uusimpaan laskuun on tosiaan ilmestynyt suoraveloituksen palvelutunnus.

Vihdoin S-Pankin Visa-laskun saa suoraveloitukseen! Viimeinkin!

Kiitos, S-Pankki.

• ap

Taitavat S-Pankissa lukea näitä viestejä. :)

Laitoin heti S-Pankin Visa-laskut suoraveloitukseen toisen pankin käyttötililtäni, koska S-Pankin tililläni ei tapahdu normaalisti muuta kuin bonusten keruu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe