On ihmetyttänyt koko ajan, että S-Pankin Visa Credit-laskua ei voi liittää suoraveloitukseen, vaan lasku on aina joka kerta maksettava verkkopankin kautta. Suoraveloitus on muiden laskujen maksamisessa kylläkin mahdollista.
Mikä moiseen on syynä? Onko minkään muun pankin kautta saaduilla korttilaskuilla ko. "ominaisuuutta"? Mihin S-pankki tuollaisella touhulla oikein pyrkii?
S-Pankin Visa-lasku ja suoraveloitus
6
1299
Vastaukset
- öläöläöål
Itsellä menee ainakin OPssä e-laskuna suoraan tililtä.
- debiili kretiini
Olen myös kysellyt Visa-laskun suoraveloitusta, mutta kun ei käy niin ei käy. Tuskin on tulossakaan, ei ainakaan ole lupailtu.
- 1910
Itselläni on S-Pankin Visa Credit/Debit kortti. En käytä korttia kuin S-ryhmän paikoissa ja silloinkin aina creditiä. Täytyy kerätä maksutapaedut talteen.
Tuntuu hankalalta varsinaiselta pankkitililtäni toisesta pankista aina siirtää Visa-laskun verran rahaa ennen eräpäivää S-Pankin tilille, josta sitten verkkopankista eräpäivänä maksaminen.
Voinko maksaa tuolta toisen pankin tililtäni suoraan S-Pankin Visa-laskun eräpäivänä? Tällöin jäisi rahan kierrätys S-Pankin tilini kautta pois turhauttavana toimenpiteenä. S-Pankki saisi ilmeisesti rahan vasta yhden pankkipäivän jälkeen eräpäivästä. Onkohan hommasta joitakin klausuuleja S-Pankilla? Tässäkin olisi tietysti eduksi, jos saisi S-Pankin Visa-laskun suoraveloitukseen tuolle toisen pankin tililleni. - Jepulis!0812
1910 kirjoitti:
Itselläni on S-Pankin Visa Credit/Debit kortti. En käytä korttia kuin S-ryhmän paikoissa ja silloinkin aina creditiä. Täytyy kerätä maksutapaedut talteen.
Tuntuu hankalalta varsinaiselta pankkitililtäni toisesta pankista aina siirtää Visa-laskun verran rahaa ennen eräpäivää S-Pankin tilille, josta sitten verkkopankista eräpäivänä maksaminen.
Voinko maksaa tuolta toisen pankin tililtäni suoraan S-Pankin Visa-laskun eräpäivänä? Tällöin jäisi rahan kierrätys S-Pankin tilini kautta pois turhauttavana toimenpiteenä. S-Pankki saisi ilmeisesti rahan vasta yhden pankkipäivän jälkeen eräpäivästä. Onkohan hommasta joitakin klausuuleja S-Pankilla? Tässäkin olisi tietysti eduksi, jos saisi S-Pankin Visa-laskun suoraveloitukseen tuolle toisen pankin tililleni.Aina olen näin toiminut ja koskaan ei ole tullut mitään noottia eli maksan OP-tililtä S-pankin VISA-maksun eräpäivänä (joka on mun palkkapäivä).
- suoraveloitus
Viimeisintä S-Pankin Visa-laskua S-Pankin verkkopankissa maksaessani tuli ruudulle ilmoitus, että tämän laskun voi laittaa suoraveloitettavaksi. Ja kyllä, uusimpaan laskuun on tosiaan ilmestynyt suoraveloituksen palvelutunnus.
Vihdoin S-Pankin Visa-laskun saa suoraveloitukseen! Viimeinkin!
Kiitos, S-Pankki.- ap
Taitavat S-Pankissa lukea näitä viestejä. :)
Laitoin heti S-Pankin Visa-laskut suoraveloitukseen toisen pankin käyttötililtäni, koska S-Pankin tililläni ei tapahdu normaalisti muuta kuin bonusten keruu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809