Missä vuosimallissa se ruisku toimii kuin ajatus? Pitää saada reissu sora pikkupolku enduro ja samaan pyörään joten ostan tuon triumphin tässä syksyllä. Mikä vuosimalli on se josta etiäpäin kaikki toimii triumphissa? Olen lukenut että ruisku toimii joissainekoisa versioissa alaarvoisesti eikä voi muuntaa järjelliseen hintaan hyväksi.
Ajan paljon pikkukierroksilla joten sen alueen pitää olla ehdotoman nöyrää ja tasaista. Ns tuppi nurin en aja ollenkaan vaan rauhallisesti herrasmiesmäisesti.
Tigerin ruisku
3
668
Vastaukset
- lienetlukenut
" Olen lukenut että ruisku toimii joissainekoisa versioissa alaarvoisesti eikä voi muuntaa järjelliseen hintaan hyväksi."
En ole ikinä kuullutkaan mistään tuommosesta, Ja olen seurannut Triumphi keskusteluja ympäri maailmaa.
8- vuotta Triumphilla- R-3
Mikäs se jupina niiden ruiskuista sitten on? Onko joku vuosi malli mistä eteenpäin tigerit on jotenkin paremmin tehty paremmista osista?
- lienetlukenut
R-3 kirjoitti:
Mikäs se jupina niiden ruiskuista sitten on? Onko joku vuosi malli mistä eteenpäin tigerit on jotenkin paremmin tehty paremmista osista?
ole kuullut mitään jupinaa ruiskuista,
Esson baarissa en tosin ole ollut Triumphi(enkä muissakaan) keskusteluissa;-)
Tigerit on tietysti kehittynyt aikojen mukana vaan en ole kuullutkaan mistään tyyppivioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918