Apinan-naama. Jouduitko lopettamaan Armeijan kesken? Meillä oli veikkaus kavereiden kanssa ettet jaksa kuukautta pidempään, et tainnut olla viikkoa pidempään. Maitojuna toi pojun takas, joka ei tule sopeutumaan tähän yhteiskuntaan mitenkään, nyt jo tottunut sossun hyysäykseen. Hävettääkö? Olitkin kyllä helvetin surkea tapaus, tollasia harvoin näkee. Nyt me pojat ollaan lomilla, missä sinä?
Hahaa
Öbis 2/10
2
462
Vastaukset
- sghhhhhhhhhhhhhhh
Ja sossu on kivasti hyysännyt jo kohta puoli vuotta :) Ei tarvitse mitään tehdä ennen opintojen alkua. Jos melkein 40 prosenttia miehistä ei enää armeijaa käy, mahtuu siihen jo aika paljon viisaampiakin kuin suurin osa siitä 60 prosentista jotka vielä siellä käyvät turhautumassa. Huomaan että aloittajaakin vituttaa, ei se mitään. Sama se on kaikilla siellä.
- Sivari:)))
Vuosi 6-18
vai
Vuosi 8-16 Oma pehmeä sänky
Viisas valitsee viisaammin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358