cherrykirsikka!

Kiitos kun vastasit.Saanko vielä kyysyä? Olin netissä eilen ilalla. Oli semmonen mukavaa mies pohjanmaalta joka on nyt Helsingissä ja haluis tavata. Mun ikäinen hänellä mukana pieni koira mun lempi koira. Mutta varattu. Lähdenkö ulkoilee hänen kanssan? Mitä näet? Kiitos vielä kerran.
2151
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Moraalisesti tekisi tietenkin mieli sanoa, että älä mene, kun hän on varattu, mutta sydämessäni en voi näin tehdä, koska ihmisten elämäntilanteet ovat niin erilaisia. Näen hänet hyvin sympaattisena ja hyväsydämisenä miehenä, ja tuo koira voisi olla se näkemäni teitä yhdistävä tekijä - sinunkin kohdallasi lemmikit nousivat voimakkaasti esiin. Lähtemällä ulkoilemaan et menetä mitään, mutta kenties voit saavuttaa paljonkin. Pidä kuitenkin ainakin näin aluksi pääsi kylmänä jos suinkin pystyt, kun kerran varatusta miehestä on kysymys..

Äänestä
  • Oli tosi ihanaa ulkoilu päivä miehen ja ihanaan koiran kanssa. Mies kiltti ja sympattinen. Ystäviä vain ei muuta. Kiitos sinulle taas. On myös fiksuja miehiä netissä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Yksinäinen yh äiti1 kirjoitti:

Kiitos kun vastasit.Saanko vielä kyysyä? Olin netissä eilen ilalla. Oli semmonen mukavaa mies pohjanmaalta joka on nyt Helsingissä ja haluis tavata. Mun ikäinen hänellä mukana pieni koira mun lempi koira. Mutta varattu. Lähdenkö ulkoilee hänen kanssan? Mitä näet? Kiitos vielä kerran.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu