Kiitos kun vastasit.Saanko vielä kyysyä? Olin netissä eilen ilalla. Oli semmonen mukavaa mies pohjanmaalta joka on nyt Helsingissä ja haluis tavata. Mun ikäinen hänellä mukana pieni koira mun lempi koira. Mutta varattu. Lähdenkö ulkoilee hänen kanssan? Mitä näet? Kiitos vielä kerran.
cherrykirsikka!
2
129
Vastaukset
Moraalisesti tekisi tietenkin mieli sanoa, että älä mene, kun hän on varattu, mutta sydämessäni en voi näin tehdä, koska ihmisten elämäntilanteet ovat niin erilaisia. Näen hänet hyvin sympaattisena ja hyväsydämisenä miehenä, ja tuo koira voisi olla se näkemäni teitä yhdistävä tekijä - sinunkin kohdallasi lemmikit nousivat voimakkaasti esiin. Lähtemällä ulkoilemaan et menetä mitään, mutta kenties voit saavuttaa paljonkin. Pidä kuitenkin ainakin näin aluksi pääsi kylmänä jos suinkin pystyt, kun kerran varatusta miehestä on kysymys..
- Yh.äiti
Oli tosi ihanaa ulkoilu päivä miehen ja ihanaan koiran kanssa. Mies kiltti ja sympattinen. Ystäviä vain ei muuta. Kiitos sinulle taas. On myös fiksuja miehiä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa914798Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺161805- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121118Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021019- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945