Vastailet niin kauniisti, että uskaltaudun kysymään sinulta lähitulevasta.
Olen ollut jo 7v.yksin, ei ole tullut vielä vastaan sitä oikeaa, rehellistä, vapaata miestä. Täytyisi olla ajatukset
ja maailmankatsomus edes suunnilleen samalla aaltopituudella, elämänkokemusta..
Miltä näyttää minun kohdalla kesä?
cherrykirsikka
3
162
Vastaukset
Et ole ehkä niitä kaikkein helpoimmin lähestyttäviä ihmisiä, ja rimasi miesten suhteen on korkealla, mikä ei välttämättä ole ollenkaan huono asia. Yksinolosi on ollut pitkälti omaa valintaasi, vaikket sitä olisi aina edes tiedostanutkaan. Samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista, ja toiveesi löytää kumppani saa ympäröivät energiat väistämättä liikkeelle haluamaasi suuntaan. Kesä ei vielä tuone muutosta tullessaan, mutta syksyn saapuessa näkisin Sinun kohtaavan tumman, hoikan, silmälasipäisen miehen jossain yhdistys- tai harrastustoiminnassa, kenties opintoihin tai uskontoon liittyvässä?
Ole siis edelleen aktiivinen, liiku ihmisten parissa ja suuntaudu niihin asioihin joista pidät ja jotka Sinua todella kiinnostavat. Älä mieti, pitäisikö sinun muuttua saadaksesi kumppanin. Ole vain oma ihana itsesi, ja vastakappaleesi tulee kyllä huomaamaan sinut!- A.H.
Kiittelen katsannostasi näin jälkikäteen, sain nyt vasta toisen toimivan mokkulan käyttöön.
Minä olen enempi sellainen, joka lähestyy toisia, olen seurallinen jousimies :) siksi yksinäisyyskään ei sovi..
En usko että tapaaminen liittyy uskontoon, muut alueet, kuten taide lähempänä.
Tunnenkohan hänet jo ennestään, olisiko joku tuttava, ystävä? Miten maalaaminen, vieläkö se palaa
elämääni? kirjoittaminen? muusa puuttuu.. A.H. kirjoitti:
Kiittelen katsannostasi näin jälkikäteen, sain nyt vasta toisen toimivan mokkulan käyttöön.
Minä olen enempi sellainen, joka lähestyy toisia, olen seurallinen jousimies :) siksi yksinäisyyskään ei sovi..
En usko että tapaaminen liittyy uskontoon, muut alueet, kuten taide lähempänä.
Tunnenkohan hänet jo ennestään, olisiko joku tuttava, ystävä? Miten maalaaminen, vieläkö se palaa
elämääni? kirjoittaminen? muusa puuttuu..Kyllä on hyvin paljon mahdollista, että olet tavannut tämän miehen jo aiemmin, et vain ole kiinnittänyt häneen huomiota sillä silmällä. Luovat puolesi tosiaan uinuvat tällä hetkellä Ruususen untaan, mutta jos vain otat siveltimen tai kynän käteesi, huomaat ihmeitä tapahtuvan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741