Vastailet niin kauniisti, että uskaltaudun kysymään sinulta lähitulevasta.
Olen ollut jo 7v.yksin, ei ole tullut vielä vastaan sitä oikeaa, rehellistä, vapaata miestä. Täytyisi olla ajatukset
ja maailmankatsomus edes suunnilleen samalla aaltopituudella, elämänkokemusta..
Miltä näyttää minun kohdalla kesä?
cherrykirsikka
3
182
Vastaukset
Et ole ehkä niitä kaikkein helpoimmin lähestyttäviä ihmisiä, ja rimasi miesten suhteen on korkealla, mikä ei välttämättä ole ollenkaan huono asia. Yksinolosi on ollut pitkälti omaa valintaasi, vaikket sitä olisi aina edes tiedostanutkaan. Samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista, ja toiveesi löytää kumppani saa ympäröivät energiat väistämättä liikkeelle haluamaasi suuntaan. Kesä ei vielä tuone muutosta tullessaan, mutta syksyn saapuessa näkisin Sinun kohtaavan tumman, hoikan, silmälasipäisen miehen jossain yhdistys- tai harrastustoiminnassa, kenties opintoihin tai uskontoon liittyvässä?
Ole siis edelleen aktiivinen, liiku ihmisten parissa ja suuntaudu niihin asioihin joista pidät ja jotka Sinua todella kiinnostavat. Älä mieti, pitäisikö sinun muuttua saadaksesi kumppanin. Ole vain oma ihana itsesi, ja vastakappaleesi tulee kyllä huomaamaan sinut!- A.H.
Kiittelen katsannostasi näin jälkikäteen, sain nyt vasta toisen toimivan mokkulan käyttöön.
Minä olen enempi sellainen, joka lähestyy toisia, olen seurallinen jousimies :) siksi yksinäisyyskään ei sovi..
En usko että tapaaminen liittyy uskontoon, muut alueet, kuten taide lähempänä.
Tunnenkohan hänet jo ennestään, olisiko joku tuttava, ystävä? Miten maalaaminen, vieläkö se palaa
elämääni? kirjoittaminen? muusa puuttuu.. A.H. kirjoitti:
Kiittelen katsannostasi näin jälkikäteen, sain nyt vasta toisen toimivan mokkulan käyttöön.
Minä olen enempi sellainen, joka lähestyy toisia, olen seurallinen jousimies :) siksi yksinäisyyskään ei sovi..
En usko että tapaaminen liittyy uskontoon, muut alueet, kuten taide lähempänä.
Tunnenkohan hänet jo ennestään, olisiko joku tuttava, ystävä? Miten maalaaminen, vieläkö se palaa
elämääni? kirjoittaminen? muusa puuttuu..Kyllä on hyvin paljon mahdollista, että olet tavannut tämän miehen jo aiemmin, et vain ole kiinnittänyt häneen huomiota sillä silmällä. Luovat puolesi tosiaan uinuvat tällä hetkellä Ruususen untaan, mutta jos vain otat siveltimen tai kynän käteesi, huomaat ihmeitä tapahtuvan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683