One Thousand Lakes Rally,

HTZA

Jyväskylän Suurajot,
nykyään Neste Ralli.

Tykkääks kukaan muu siitä?
Viivatiina taitaa hoidella siellä kyrsät.

Anjaniinalle ja muille aroille, herkille runotyttösille ja muillekin ihmisille joidenka rakennekynnet vapisevat kännykännäppäimistöllä, soittaisko vai ei, mustakyntiset puusepät, muutkin sepät, itsensäpaljastavat V-miehet, Hayabusa ja muut luotaimet, tiedoksi: Jokusen tunnin päästä katoan ja epämääräisen ajan päästä palaan jos luojat suovat.

Siellä mihin minä menen on ankarat säännöt. jos siellä, vähänkään, on syytä epäillä että mies vastaa naisten soittoon, joutuu ostamaan kolmen vartin pullon Kossua, joka kerta, onneksi ei per ukko, meitä taitaa kertyä, joku 12 äijää.

Tekstareita saa näpytellä mutta saa myös kuunnella irvistelyä ja pilkkaa.
Minä kestän kyllä, joten saa seks.. tekstailla.

Tätä kirjoittaessani soitti G.J ja kertoi uudistuneesta tyttö-hömpästä.
Horoskooppi on, kuulema horjahtanut. Lohdutti kuitenkin että Jousimies on sama kuin ennenkin ja puhui puolituntia, kertoen kaiken minusta.
Joten menkääs nyt kaikki tutustumaan HTZA: n, siellä hömpässä on, kerrankin totuus.
:)

Olkoon tämä sitten tämän viikon Perjantaialoitus.


Lomalainen
H.

137

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän ei saa vastata ennen ensi perjantaita. Ei senpuoleen, en mitään rallista ymmärräkään.

      • HTZA

        Tää on sit, niinku, ennenaikainen synnytys, kemat on siivottava ja taputettava selkään että huutoa tulee.
        Aloitus pitää, myös, kietoa lämpöiseen huopaan ja leperrellä omituisia.
        Perjantaina saa sitten havahtua todellisuuteen: Ei heevetti, tää on ikuinen riesa! Ei olis pitäny!!
        Nyt mä tajuan miks mutsi ja faija muutti Sevettijärvelle..
        :)
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Tää on sit, niinku, ennenaikainen synnytys, kemat on siivottava ja taputettava selkään että huutoa tulee.
        Aloitus pitää, myös, kietoa lämpöiseen huopaan ja leperrellä omituisia.
        Perjantaina saa sitten havahtua todellisuuteen: Ei heevetti, tää on ikuinen riesa! Ei olis pitäny!!
        Nyt mä tajuan miks mutsi ja faija muutti Sevettijärvelle..
        :)
        H.

        Jaskankin kivi lipsahti jo eilen järveen, ennen aikojaan ja sentakia syksy on tänä vuonna peruttu. Intiaanikesä kestää talveen asti ja wishyä kuluu.
        Muista sitten juoda riittävästi ettei hukka peri !


      • HTZA
        PupuPuskasta kirjoitti:

        Jaskankin kivi lipsahti jo eilen järveen, ennen aikojaan ja sentakia syksy on tänä vuonna peruttu. Intiaanikesä kestää talveen asti ja wishyä kuluu.
        Muista sitten juoda riittävästi ettei hukka peri !

        se on, oikein kirjoitettuna.
        1964 on rallipenkkiurheilijanura alkanut.
        Ja vielä käs käyp näppäimistöllä.
        Jotain taidan osata?
        Ja tuo känny, on vielä auki.

        H.


      • HTZA kirjoitti:

        se on, oikein kirjoitettuna.
        1964 on rallipenkkiurheilijanura alkanut.
        Ja vielä käs käyp näppäimistöllä.
        Jotain taidan osata?
        Ja tuo känny, on vielä auki.

        H.

        numeron näkyviin. Kaikki halukkaat voisivat sitten soitella Sinulle. Ja lähetellä hempeitä tekstareita myöhemmin.


      • HTZA
        PupuPuskasta kirjoitti:

        numeron näkyviin. Kaikki halukkaat voisivat sitten soitella Sinulle. Ja lähetellä hempeitä tekstareita myöhemmin.

        ja kivaahan se on, töpöhäntä on, ihan varmaan, kirjoittanut sen ylös, niin usein sitä olen jaellut.
        Noh, toivossa on hyvä elää, niin ku kaupallkin.

        0408738085

        Kyllä taas hihitellään.
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        ja kivaahan se on, töpöhäntä on, ihan varmaan, kirjoittanut sen ylös, niin usein sitä olen jaellut.
        Noh, toivossa on hyvä elää, niin ku kaupallkin.

        0408738085

        Kyllä taas hihitellään.
        H.

        Nyt ylläoleva numero talteen ja äkkiä.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Nyt ylläoleva numero talteen ja äkkiä.

        tippaakaan tuohon mieheen.


      • Anceli kirjoitti:

        tippaakaan tuohon mieheen.

        Minäkään en soita numeroihin, joita numerotiedustelu ei tunne. Omani kun löytyy luettelosta nimelläni.
        Ajattelin, jos joku muu "uhrautuisi" soittamaan. Onko tuo numero edes oikea?


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Minäkään en soita numeroihin, joita numerotiedustelu ei tunne. Omani kun löytyy luettelosta nimelläni.
        Ajattelin, jos joku muu "uhrautuisi" soittamaan. Onko tuo numero edes oikea?

        soita vaan, mutta varaudu kaikkeen, myös pettymyksiin.
        Äläkä luota liikaa, minä luotin.


      • Anceli kirjoitti:

        soita vaan, mutta varaudu kaikkeen, myös pettymyksiin.
        Äläkä luota liikaa, minä luotin.

        Enhän minä Hatsasta ole kiinnostunut.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Enhän minä Hatsasta ole kiinnostunut.

        mutta olen tottunut luottamaan ihmisten puheisiin, siinä tuli pettymys.


      • Sol57
        Anceli kirjoitti:

        mutta olen tottunut luottamaan ihmisten puheisiin, siinä tuli pettymys.

        Hatsa kyllä edelleen Hatsa...siis ainakin minulle. Ihmisenä. Aina:))) Toivon mukaan tämä ystävyys myös säilyy..

        Vahinko jos, näin käynyt.

        tsau:Friidu


    • Meriläinen

      Sorry vaan jotkut jouskarit pysyy samana. Mutta on meitä joita uudistetaan ja jotka hypätään askel taakse päin skorpioneiksi.
      Jos ennen saikin varoa tämän tyttösen jousta niin nyt sitten on se skorpionin piikki joka on vaarallinen.

      Olen paljon joskus ollut kyydissä niissä mutkissa joissa jyväskylän ajot ajetaan ja exäni oli aika kova kaahaamaan ja meillä soi autossa kunnon rokki. Olihan siinä menoakin jos sitten joskus jotain muutakin.
      Nauti nyt niistä ajoista minä menen huomenna töihin, kuumuuteen ulkokuumuudesta. Huh huh hikeä pukkaa jo pelkkä ajatus.

      • HTZA

        säilyvät hyvin, lempparinaisteni hömppämerkit.
        Jopa inhottavat Hirvikärpäsnaaraantyyppiset, jotka orista oriin hyppivät. ;)
        Tyttöjousimiehet pitäisi lähettää Kiinaan, siellä tietävät mitä levottomille naisille pitää tehdä.

        Muuten, on kiva kuulla että rallikärpänen on, sinuakin, pistellyt!
        :)
        Anteeksi nyt, mutta edelleen lomalainen.
        H.


      • Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

        säilyvät hyvin, lempparinaisteni hömppämerkit.
        Jopa inhottavat Hirvikärpäsnaaraantyyppiset, jotka orista oriin hyppivät. ;)
        Tyttöjousimiehet pitäisi lähettää Kiinaan, siellä tietävät mitä levottomille naisille pitää tehdä.

        Muuten, on kiva kuulla että rallikärpänen on, sinuakin, pistellyt!
        :)
        Anteeksi nyt, mutta edelleen lomalainen.
        H.

        Noo, silloin kun yhdessä ollaan niin vähän sitten harasstellaan sen toisenkin juttuja. Rallia ja jääkiekkoa.
        Mutta vähän vaan, kummallakin saa ja pitääkin olla omaia harrasteita.
        Sitä kait se on yhdessäolo että jaetaan(kin).
        Minun lomastani vasta viimeinen viikko tuntui hyvältä, sen verran kuitenkin vei aikaa palautua muutosta ja monesta muusta vastoinkäymisestä. Mutta tosi tyytyväinen olen kun olen tässä ja nyt.
        Sinulla loma jatkuu, olen puolestasi onnellinen.


      • HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

        Noo, silloin kun yhdessä ollaan niin vähän sitten harasstellaan sen toisenkin juttuja. Rallia ja jääkiekkoa.
        Mutta vähän vaan, kummallakin saa ja pitääkin olla omaia harrasteita.
        Sitä kait se on yhdessäolo että jaetaan(kin).
        Minun lomastani vasta viimeinen viikko tuntui hyvältä, sen verran kuitenkin vei aikaa palautua muutosta ja monesta muusta vastoinkäymisestä. Mutta tosi tyytyväinen olen kun olen tässä ja nyt.
        Sinulla loma jatkuu, olen puolestasi onnellinen.

        kommenttini saa sinut kylmäksi!!
        Ja että sait nauttia lomastasi.

        Rallikärpänen pistää mutta lämäri lähtee ylämummoon.
        Helppo se on jakaa yhteiset harrastukset.
        :)

        H.


    • Heikunkeikku

      No jos minä menen tutustumaan, mimmonen Jousimies on, niin menetkö sinä sitten tutustumaan, mimmonen Kalat on? Näet ja nimittäin, minäkin olen horjumaton, enkä ole horjuskellut mihinkään toiseen merkkiin. Vakaasti kalana uiskentelen, pyrstöllä ohjailen ihtiäni minne milloinkin.

      Lomalaisen on nyt sitten mukava lähteä Jyväskylään Suurajoihin, kun nuo säätkin ovat päättäneet hemmotella oikein olan takaa. Passaa kossupullo kouras istahtaa ojan pientareelle ja kattella autojen kaahailuja. Nieleskellä pöläjävän tien pöllähdyksiä kurkkuunsa ja jos pitää suunsa apposen ammolla, niin kurkunperä kuivuu sen verran koppuraksi, että on hyvä syy kulauttaa kosken korvaa. Ne jotka ei koske kosken korvaan, voi koskea korvaan.:) Ei autojen äänet ainakaan korvissa pauku.

      • GloriaJoy

        kalojakin on näköjään luonteeltaan hyvin erilaisia niinkuin oinaitakin, miupa on sellainen pehmonen siika, kuulemma


      • HTZA

        raastavan puuduttavasti, jatkoi lörpöttelyään ja kertoi Kaloista, sellainen kun, kuulema, on.
        Oletin hänen olevan Siika, pehmytlihainen, mutta tuhdistisuolattava.
        Parempi leivällä kuin Lohi.
        Heikusta tulee mieleen Merihevonen, pystyasennossa lerputteleva, keinulaudannaruista kiinnipitävä.
        Rintapuoli ylväänä.

        H.


      • Heikunkeikku
        GloriaJoy kirjoitti:

        kalojakin on näköjään luonteeltaan hyvin erilaisia niinkuin oinaitakin, miupa on sellainen pehmonen siika, kuulemma

        Niinpä niitä taitaa olla, erimoisia kaloja. Minä oon se, jota eniten kehutaan. heh :)
        Oon Kultakala. Näin mun poika sanoi minusta, kun oli pieni poika.
        Siika kyllä kuulostaa hyvältä kalalta, luulen kuuluvan ihan parhaimmistoon.
        Olkaamme iloisia hyvästä kalaisuudestamme, niit' on kuulemma semmosia Simppujakin.
        Yäk, ku olis kauheeta olla piikikäs Simppu.


      • Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Niinpä niitä taitaa olla, erimoisia kaloja. Minä oon se, jota eniten kehutaan. heh :)
        Oon Kultakala. Näin mun poika sanoi minusta, kun oli pieni poika.
        Siika kyllä kuulostaa hyvältä kalalta, luulen kuuluvan ihan parhaimmistoon.
        Olkaamme iloisia hyvästä kalaisuudestamme, niit' on kuulemma semmosia Simppujakin.
        Yäk, ku olis kauheeta olla piikikäs Simppu.

        En muista oonko kertonut mun isän tekemästä simppu sopasta saaressa.
        Pisti kaikki kalan päätkin keittoon ja ne oli hurjia kun siellä katteli.
        Se oli pappavainaan huumoria ja lapsesta kyllä hauskaa.
        En muista kunnolla miltä maistui mutta kyllä sekin keitto syötiin.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        raastavan puuduttavasti, jatkoi lörpöttelyään ja kertoi Kaloista, sellainen kun, kuulema, on.
        Oletin hänen olevan Siika, pehmytlihainen, mutta tuhdistisuolattava.
        Parempi leivällä kuin Lohi.
        Heikusta tulee mieleen Merihevonen, pystyasennossa lerputteleva, keinulaudannaruista kiinnipitävä.
        Rintapuoli ylväänä.

        H.

        Niinhän tuo (G.J.) kuului olevan. Siikana lötköttää. Ihan yes-sortin kala on.
        Merihevosista oon kyllä aina tykännyt. Ovat jotenkin humoristisen hellyyttäviä otuksia, jotka tuntuu olevan ihan väärässä paikassa. Tarkoitan, kun ovat vedessä.

        Minä pitäydyn vain ihastuksissani ihailemaan näitä merihevosia, ei en tahdo ryhtyä merihevostelemaan.
        Olen kuitenkin iloinen, että tulit valinneeksi merihevosen, olis ollut inhottavaa, jos olisit sanonut merimursu.
        Mursu olis jotenkin loukannut minun hyvin herkkää mieltäni. Ai niin, jaa, onks toi mursu ylipäätään kala, hmmmm.... no ainakin silläkin on rinta rottinkimaisesti ylähä, ku istuu ryhdikkäästi ja veteen senkin mieli halajaa.

        Lapsilleni olen Kultakala, siitä en tingi. Muuten voin olla vaikkapa kotoinen Silakka. Ei siinäkää uijassa mitään vikaa ole.


      • Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

        En muista oonko kertonut mun isän tekemästä simppu sopasta saaressa.
        Pisti kaikki kalan päätkin keittoon ja ne oli hurjia kun siellä katteli.
        Se oli pappavainaan huumoria ja lapsesta kyllä hauskaa.
        En muista kunnolla miltä maistui mutta kyllä sekin keitto syötiin.

        He heeeeeee, et kyllä ole maininnut. Voin kyllä sielun silmin ajatella Simppu soppaa.
        Tota noin, öh, en tahdo mitenkään pappavainaan mieltä pahoittaa, joten en nyt sitten taida osata kirjoittaa sanaakaan :)

        Simppuja on ihan HirrRRRrrrvee saada verkoista pois. Takertuvat kertakaikkiaan kertakaikkisen tiukasti kiinni.
        Koirille keitettiin ruokaa isolla kattilalla laittamalla siihen mitä kalaa nyt milloinkin, mutta simppuja ei laitettu, ettei koirien huulimättäille ja kurkkuun olis tullut pipi :)
        Isoimmat ruodot noukittiin pois, kuten hauen leuat ja muut terävät piikit.


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        He heeeeeee, et kyllä ole maininnut. Voin kyllä sielun silmin ajatella Simppu soppaa.
        Tota noin, öh, en tahdo mitenkään pappavainaan mieltä pahoittaa, joten en nyt sitten taida osata kirjoittaa sanaakaan :)

        Simppuja on ihan HirrRRRrrrvee saada verkoista pois. Takertuvat kertakaikkiaan kertakaikkisen tiukasti kiinni.
        Koirille keitettiin ruokaa isolla kattilalla laittamalla siihen mitä kalaa nyt milloinkin, mutta simppuja ei laitettu, ettei koirien huulimättäille ja kurkkuun olis tullut pipi :)
        Isoimmat ruodot noukittiin pois, kuten hauen leuat ja muut terävät piikit.

        roskakalaan sotkeutunut verkonpohja pantiin kiehuvaan pataan, parin tunnin päästä nostettiin pois, lisättiin Perunat, Sipulit ja Suola.
        Tänäpäivänäkin pitäisi asiaa harrastaa, ostaa sideharsopalanen, sinne pikkusintit jne.


      • Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

        He heeeeeee, et kyllä ole maininnut. Voin kyllä sielun silmin ajatella Simppu soppaa.
        Tota noin, öh, en tahdo mitenkään pappavainaan mieltä pahoittaa, joten en nyt sitten taida osata kirjoittaa sanaakaan :)

        Simppuja on ihan HirrRRRrrrvee saada verkoista pois. Takertuvat kertakaikkiaan kertakaikkisen tiukasti kiinni.
        Koirille keitettiin ruokaa isolla kattilalla laittamalla siihen mitä kalaa nyt milloinkin, mutta simppuja ei laitettu, ettei koirien huulimättäille ja kurkkuun olis tullut pipi :)
        Isoimmat ruodot noukittiin pois, kuten hauen leuat ja muut terävät piikit.

        Niin ne ei todellakaan ole mukavia kaloja verkoissa.
        Mutta niinhän se on ettei voi valita mitä niihin verkkoihin uiskentelee, enkä ite koskaan tehnyt simpuista keittoa.
        Parasta on yhä edelleen jostain syystä matikka keitto.
        Koirille en ole koskaan ruokaa tehnyt kun en sellaista ole omistanut, ja meillä oli Max susikoira, joskus silloin kun mua ei vielä ollutkaan. Kuvan siitä näin.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        roskakalaan sotkeutunut verkonpohja pantiin kiehuvaan pataan, parin tunnin päästä nostettiin pois, lisättiin Perunat, Sipulit ja Suola.
        Tänäpäivänäkin pitäisi asiaa harrastaa, ostaa sideharsopalanen, sinne pikkusintit jne.

        Uskon tuon, mitä kirjoitit. On varmasti noin tehty.

        Eipä tuokaan niin huono idea olisi, että johonkin sideharsopalaseen kääräisisi pikkusintit.
        Kalan Liemistä pidän, ylipäätään keittojen liemistä. Jos pikkusinteistä tekis kunnon, maukkaan liemen ja siihen sitten lisäis isompaa kalaa, niin meikäläiselle tulis tunne, että "napostelempahan poskeeni."

        Simput ovat vaan NIIN pöyristyttävän näköisiä, että jotta että jotta että ei tekis mieli tehdä niistä mitään.
        Krunskorvi (en tiedä muuta nimeä) on kans semmonen pöyristyttävyys, että meikäläinen juoksee kauas semmosen nähtyä. Newfoundlandinkoiramme suorastaan Rakasti Kronskorvia. Joskus verkoissa oli niin täynnä näitä inhottavuuksia, että rapaji maahan. Niitä tää meidän koira ahmi kuolan valuessa suupielistä. Ne olivat hänen Juhlaruokaa saaressa.


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Uskon tuon, mitä kirjoitit. On varmasti noin tehty.

        Eipä tuokaan niin huono idea olisi, että johonkin sideharsopalaseen kääräisisi pikkusintit.
        Kalan Liemistä pidän, ylipäätään keittojen liemistä. Jos pikkusinteistä tekis kunnon, maukkaan liemen ja siihen sitten lisäis isompaa kalaa, niin meikäläiselle tulis tunne, että "napostelempahan poskeeni."

        Simput ovat vaan NIIN pöyristyttävän näköisiä, että jotta että jotta että ei tekis mieli tehdä niistä mitään.
        Krunskorvi (en tiedä muuta nimeä) on kans semmonen pöyristyttävyys, että meikäläinen juoksee kauas semmosen nähtyä. Newfoundlandinkoiramme suorastaan Rakasti Kronskorvia. Joskus verkoissa oli niin täynnä näitä inhottavuuksia, että rapaji maahan. Niitä tää meidän koira ahmi kuolan valuessa suupielistä. Ne olivat hänen Juhlaruokaa saaressa.

        tunnut viisastuvan.
        Anteeksi nyt, mutta taidat olla ollut Kiiski, maailman mahtavin liemikala.
        SItä ei siivota, vaan keitetetään silleen.
        Lusikalla kun hörppää lientä, on kuin nauttisi Vaasalaisista huulista.
        H.


      • GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

        raastavan puuduttavasti, jatkoi lörpöttelyään ja kertoi Kaloista, sellainen kun, kuulema, on.
        Oletin hänen olevan Siika, pehmytlihainen, mutta tuhdistisuolattava.
        Parempi leivällä kuin Lohi.
        Heikusta tulee mieleen Merihevonen, pystyasennossa lerputteleva, keinulaudannaruista kiinnipitävä.
        Rintapuoli ylväänä.

        H.

        etköhän siä jo o saanu immeiset riittävästi kihelmöimään ja kohta on siun puh rähjähtämispisteessä :-DD ja siu menettää yöunes kun kiihyt liikaa ja siun rallikumppanit aattelee et tuota se ikä teettää ku siun liivin taskus surisee jatkuvastti ja poskes on täplillä ja silmänaluset mustilla renkailla: älä ny missaa ralleja


      • GloriaJoy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Niinpä niitä taitaa olla, erimoisia kaloja. Minä oon se, jota eniten kehutaan. heh :)
        Oon Kultakala. Näin mun poika sanoi minusta, kun oli pieni poika.
        Siika kyllä kuulostaa hyvältä kalalta, luulen kuuluvan ihan parhaimmistoon.
        Olkaamme iloisia hyvästä kalaisuudestamme, niit' on kuulemma semmosia Simppujakin.
        Yäk, ku olis kauheeta olla piikikäs Simppu.

        kotivesil ku ei ollu mitään jokia joiden vastavirtaan ois saanu harjoitella kuduittain, oli vaan Suomen kaunein, ihanin ja paras järvi missä ei ollu muuta vikaa kuin liian suuret havet joita sai pelätä ;-)


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        tunnut viisastuvan.
        Anteeksi nyt, mutta taidat olla ollut Kiiski, maailman mahtavin liemikala.
        SItä ei siivota, vaan keitetetään silleen.
        Lusikalla kun hörppää lientä, on kuin nauttisi Vaasalaisista huulista.
        H.

        No joo, kyllä se mulle käyp. Alan sitten olloskelemaan Kiiskinä.
        Passaa minulle senkin puoleen, koska kalana itsekin eri liemissä olen ollut.
        Nykyään tosin haukon kuivalla maalla.
        Ja toden totta, todellakin pidän liemistä. Kuten myös kastikkeista.
        Eikä nuo vaasalaiset huultenkaan nauttimiset kuulosta vieraalta, näin olen ymmärtänyt. Muinoin.


      • Heikunkeikku
        GloriaJoy kirjoitti:

        kotivesil ku ei ollu mitään jokia joiden vastavirtaan ois saanu harjoitella kuduittain, oli vaan Suomen kaunein, ihanin ja paras järvi missä ei ollu muuta vikaa kuin liian suuret havet joita sai pelätä ;-)

        Missäs se Suomen kaunein, ihanin ja paras järvi mojuskelee?
        Minä tykkään ensisijaisesti Merestä, mutta onhan toki niitä aivan tavattoman kauniita järviäkin nähty.
        Oikeastaan merestä ja järvistä ei voi puhua vertailemalla, koska ne ovat Niin erilaisia luonteeltaan ja tuoksultaan ja sitä rataa. Ainoa yhteneväisyys on, että jos niihin pulahtaa, niin kastuu :)

        Suuret hauet ovat ikäviä. Niitä ollaan kalastettu paljon. Mitä suurempi hauki, sitä kuivempaa ja puumaisempaa.
        Ne oli hyviä koirille keittää. Tosin vähän pienemmistä hauista tehtiin juustotahnaa. Ah, niin hyvää. Savustettiin haukea ja lihamyllyn läpitte maustamatonta sulatejuustoa ja sitten tuota savustettua haukea.
        Tosi hyvää. Kantsii tehdä. Namskistarallaa :)


      • GloriaJoy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Missäs se Suomen kaunein, ihanin ja paras järvi mojuskelee?
        Minä tykkään ensisijaisesti Merestä, mutta onhan toki niitä aivan tavattoman kauniita järviäkin nähty.
        Oikeastaan merestä ja järvistä ei voi puhua vertailemalla, koska ne ovat Niin erilaisia luonteeltaan ja tuoksultaan ja sitä rataa. Ainoa yhteneväisyys on, että jos niihin pulahtaa, niin kastuu :)

        Suuret hauet ovat ikäviä. Niitä ollaan kalastettu paljon. Mitä suurempi hauki, sitä kuivempaa ja puumaisempaa.
        Ne oli hyviä koirille keittää. Tosin vähän pienemmistä hauista tehtiin juustotahnaa. Ah, niin hyvää. Savustettiin haukea ja lihamyllyn läpitte maustamatonta sulatejuustoa ja sitten tuota savustettua haukea.
        Tosi hyvää. Kantsii tehdä. Namskistarallaa :)

        on Saimaa kaikkine norppineen joista miun tuo iso kaveri ei oo yhtään innostunu vaan hettuilee.


      • Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

        Niin ne ei todellakaan ole mukavia kaloja verkoissa.
        Mutta niinhän se on ettei voi valita mitä niihin verkkoihin uiskentelee, enkä ite koskaan tehnyt simpuista keittoa.
        Parasta on yhä edelleen jostain syystä matikka keitto.
        Koirille en ole koskaan ruokaa tehnyt kun en sellaista ole omistanut, ja meillä oli Max susikoira, joskus silloin kun mua ei vielä ollutkaan. Kuvan siitä näin.

        Saattaahan ollakin, että Simpuista tulis hyvä keitto. Siivilöittis ne ruodot veks.
        En tiedä miksi ja mistä tullut semmonen käsitys, että simpusta tulis tosi huonoa makua ja siksi niitä ei ole mihinkään käytetty. Tuli nyt vaan mieleen, että oon tainnut erehtyä pahan kerran. Tokko sun paappas olis simppukeittoa tehnyt, jos se maistuis jollekin yli-älyttömän pahalle.


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Missäs se Suomen kaunein, ihanin ja paras järvi mojuskelee?
        Minä tykkään ensisijaisesti Merestä, mutta onhan toki niitä aivan tavattoman kauniita järviäkin nähty.
        Oikeastaan merestä ja järvistä ei voi puhua vertailemalla, koska ne ovat Niin erilaisia luonteeltaan ja tuoksultaan ja sitä rataa. Ainoa yhteneväisyys on, että jos niihin pulahtaa, niin kastuu :)

        Suuret hauet ovat ikäviä. Niitä ollaan kalastettu paljon. Mitä suurempi hauki, sitä kuivempaa ja puumaisempaa.
        Ne oli hyviä koirille keittää. Tosin vähän pienemmistä hauista tehtiin juustotahnaa. Ah, niin hyvää. Savustettiin haukea ja lihamyllyn läpitte maustamatonta sulatejuustoa ja sitten tuota savustettua haukea.
        Tosi hyvää. Kantsii tehdä. Namskistarallaa :)

        se on elinkeino.
        Ja Hauesta ei voi tehdä Juustotahnaa.
        Totta on että merilimaisen liha pitää sotkea johonkin, sitruunaan tms. sitä makua ei kestä kukaan sisäsuomalainen, Järvihaukea 1-1,5 kg., kyllä, ihan pelkällä Voilla.

        Meren alltoihin heittäydytään, kieriskellään holtittomasti, mihin mätälevävesi vie.
        Sasus, Anceli, Viivatiina..mitä näitä nyt onkaan, osaisivat näyttää sinulle, miten veteen "laskeudutaan", kuten alabasteinvärinenjumalatar, heidän esiäideistään on Rubens maalannut paljon kuvia, Gallen-Kallelakin on Kymenlaaksossa pokennut, katso vaikka Väinämöistä ja tyttöä, Ancelin eisiäiti se on.
        H:


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Saattaahan ollakin, että Simpuista tulis hyvä keitto. Siivilöittis ne ruodot veks.
        En tiedä miksi ja mistä tullut semmonen käsitys, että simpusta tulis tosi huonoa makua ja siksi niitä ei ole mihinkään käytetty. Tuli nyt vaan mieleen, että oon tainnut erehtyä pahan kerran. Tokko sun paappas olis simppukeittoa tehnyt, jos se maistuis jollekin yli-älyttömän pahalle.

        kirjoitellaan, ihan ku ei ois mun tarinoita kuulllukkaan?
        :)
        H.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        se on elinkeino.
        Ja Hauesta ei voi tehdä Juustotahnaa.
        Totta on että merilimaisen liha pitää sotkea johonkin, sitruunaan tms. sitä makua ei kestä kukaan sisäsuomalainen, Järvihaukea 1-1,5 kg., kyllä, ihan pelkällä Voilla.

        Meren alltoihin heittäydytään, kieriskellään holtittomasti, mihin mätälevävesi vie.
        Sasus, Anceli, Viivatiina..mitä näitä nyt onkaan, osaisivat näyttää sinulle, miten veteen "laskeudutaan", kuten alabasteinvärinenjumalatar, heidän esiäideistään on Rubens maalannut paljon kuvia, Gallen-Kallelakin on Kymenlaaksossa pokennut, katso vaikka Väinämöistä ja tyttöä, Ancelin eisiäiti se on.
        H:

        Hyvin voin kuvitella näiden naisten veteen laskeutumista, sen verran hyvin asian selitit :)
        Minähän Sanoin, että järvistä ja merestä ei voi puhua samanaikaisesti. Tekis heevetti mieleni pistää sulle LINKKI, omasta vastauksestani.:) (Paaaaaaljon naurua, vatsan pohjasta asti pulppuavaa)

        Sanot, että Hauesta ei voi tehdä juustotahnaa.
        Tiedätkö, Miksi niin sanot ?
        Siksi, että et ole eläessäs maistanut semmosta hauesta tehtyä juustotahnaa.
        Mistä tiedän?
        Siitä, että et ilikiäisi kirjoittaa tuon kaltaista potaskaa.

        Merilimainen.
        Jaha, vain niin.
        Keskity sinä nyt vain järvikaloihin ja jätä merikalat niille, jotka niistä jotakin ymmärtävät.

        Ja aina sun kanssa tulee väittelyitä. Inhoittavaa :( Ymmärtäisit nyt vain keskittyä sellaisiin asioihin, joista jotakin ymmärrät. Vaikkapa perhon nakkeluun, joilla kalastellaan semmosia pikkuruisia kaloja. Semmosia, joita voit sitten käärästä harsoon ja keittää. :))


      • Heikunkeikkuu
        HTZA kirjoitti:

        kirjoitellaan, ihan ku ei ois mun tarinoita kuulllukkaan?
        :)
        H.

        Aivan niin.
        :)
        H.


      • GloriaJoy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Niinpä niitä taitaa olla, erimoisia kaloja. Minä oon se, jota eniten kehutaan. heh :)
        Oon Kultakala. Näin mun poika sanoi minusta, kun oli pieni poika.
        Siika kyllä kuulostaa hyvältä kalalta, luulen kuuluvan ihan parhaimmistoon.
        Olkaamme iloisia hyvästä kalaisuudestamme, niit' on kuulemma semmosia Simppujakin.
        Yäk, ku olis kauheeta olla piikikäs Simppu.

        muuten se siun kuvalinkki siun kalahymystä vaikuttavan näköinen, hyvä löytö kuvamailmasta


      • Heikunkeikku
        GloriaJoy kirjoitti:

        muuten se siun kuvalinkki siun kalahymystä vaikuttavan näköinen, hyvä löytö kuvamailmasta

        Noh (häpeilevä katseen luominen alas), ei se nyt niin onnistunut ollut. Minä katsos olen aina mieluummin kameran takana, kuin edessä. Tuokin minusta otettu kuva otettiin vain sen takia, kun olin juuri ostanut Lumenen uuden huulipunapuikon nr.124, summer pink.
        Olisihan minulla ollut joitakin muitakin kuvia, mutta en rohjennut niitä laittaa, koska olin niissä hivenen verran vihaisempi ja epäilin vahvasti, että se aiheuttaisi sen, että jos näkisitte minun suu-auki-kuvan, niin sen jälkeen en saisi palstalla ainoatakaan vastausta. Tästä johtuen päädyin tähän valokuvaani. Mutta ei se nyt niin hyvä ole, nenän vierustalla näkyi toki useampi ryppy. :)

        Viime kesänä ollessani kesälomareissulla, ystäväni (kalat hänkin horoskoopiltaan) videokuvasi minua, kun olimme uimarannalla.

        Rohkenen laittaa sen pienoisen pätkän tänne. Tässä videossa olen mielestäni suhteellisen nuoren näköinen, mikä ilahdutti minua tavattomasti, kun katselin videon pätkää ensimmäisen kerran.

        http://www.youtube.com/watch?v=DZKW6gPFauc&feature=related

        :)

        Tässä otoksessa minulla oli huulissani puna nr. 11, joka erittäin vedenpitävää.


      • Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Noh (häpeilevä katseen luominen alas), ei se nyt niin onnistunut ollut. Minä katsos olen aina mieluummin kameran takana, kuin edessä. Tuokin minusta otettu kuva otettiin vain sen takia, kun olin juuri ostanut Lumenen uuden huulipunapuikon nr.124, summer pink.
        Olisihan minulla ollut joitakin muitakin kuvia, mutta en rohjennut niitä laittaa, koska olin niissä hivenen verran vihaisempi ja epäilin vahvasti, että se aiheuttaisi sen, että jos näkisitte minun suu-auki-kuvan, niin sen jälkeen en saisi palstalla ainoatakaan vastausta. Tästä johtuen päädyin tähän valokuvaani. Mutta ei se nyt niin hyvä ole, nenän vierustalla näkyi toki useampi ryppy. :)

        Viime kesänä ollessani kesälomareissulla, ystäväni (kalat hänkin horoskoopiltaan) videokuvasi minua, kun olimme uimarannalla.

        Rohkenen laittaa sen pienoisen pätkän tänne. Tässä videossa olen mielestäni suhteellisen nuoren näköinen, mikä ilahdutti minua tavattomasti, kun katselin videon pätkää ensimmäisen kerran.

        http://www.youtube.com/watch?v=DZKW6gPFauc&feature=related

        :)

        Tässä otoksessa minulla oli huulissani puna nr. 11, joka erittäin vedenpitävää.

        Niin, unohtui sanoa, että minä ja ystäväni, leikkisät kalanaiset, aloimme Leikillämme näin kamalan kamalia juttelemaan. Toki käyttäydyimme tuolloin ja aina yleensäkin, mitä lammasmaisimmin, vailla mitään vääriä syömisiä. Olemme nimittäin herkkävatsaisia, lähinnä kasvissyöjiä.:)


      • GloriaJoy
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Niin, unohtui sanoa, että minä ja ystäväni, leikkisät kalanaiset, aloimme Leikillämme näin kamalan kamalia juttelemaan. Toki käyttäydyimme tuolloin ja aina yleensäkin, mitä lammasmaisimmin, vailla mitään vääriä syömisiä. Olemme nimittäin herkkävatsaisia, lähinnä kasvissyöjiä.:)

        siika aiheuttaa joissakin hyvin alkukantaista elämöintiä :

        http://www.youtube.com/watch?v=SlIw7GiHUkc&feature=related

        .... auts :-(


      • Heikunkeikku
        GloriaJoy kirjoitti:

        siika aiheuttaa joissakin hyvin alkukantaista elämöintiä :

        http://www.youtube.com/watch?v=SlIw7GiHUkc&feature=related

        .... auts :-(

        Olipa hyvä, kun kurvasin palstan kautta, mennessäni solo-pankkiin. Sain alkavalle viikolle mukavat naurahdukset. Olipa siinä heeeeeeevetin iloonen mies. Panit varmaan merkille myös lopputekstin. :)
        Lähinnä "mato"-näyttelijän maininta nakratti :)

        Minä oon menos saareen iltapäivällä. IIIiihanaa.
        Tekstiviestittelyitä lapsenlapsen kanssa ollut koko aamun. On nyt matkalla Turkuun. Siellä kolmen päivän purjehduskoulutusta Kuunari Helenalla. Aivan Mahtava reissu hänellä edessä. Vieraitten ihmisten kanssa lähti, mutta kuulemma yli-makeeta jo pelkästään autossa.

        Googlasin ton aluksen ja tekis mieli ittekin mennä seilaamaan.
        Poika on vasta 11-vuotias, mutta pääsi mukaan, koska on tottunut merelläkävijä.

        Tämmösellä hän lähtee iltapäivällä: http://www.staf.fi/FI/TS_HELENA


        Hieno ilma tulossa, aivan MAHTAVAA.
        Mukavaa päivää sinulle ja kaikille muillekin.:)


    • noita ajoja ny telkkarista kattoo puolella silmällä...Paikan päällä en ole ollut ikinä,vaikkei matkaa ny ihan mahottomasti tulis..:)

      Ihan täs alkoi kiinnostamaan,että mihkä oot oikeen menossa...Eka tuli linna mieleen,mut ei kai siel kossuja ostella..;)

      • HTZA

        on korvenkeskellä, vaan ei Korvenkukalla, vaikka onkin tullut mieleen.
        Vain 50 kilsaa Jyskälästä.
        Linnoissa viihtyvät vain valkopukuiset, entiset hiihtäjät ja löpölöpöttäjät.
        Ja Formulakuskit.
        Tiäts ne kundit, kun möhlii ja ajautuu hiekalle, ottavat kypärän päästään ja paiskaavat sen hielkalle, kävelevät kadun yli, Monacon asuntoonsa, muijan lohduteltavaksi.

        Rallikuski kun möhlii, miehenpaksuisten puiden välissä, 200 kilsaa lasissa, net viedään sairaalaan.
        Tässä on miesten ero.
        H.


    • Yxitypy

      Eipäs kiinnosta katsoa pöllyäviä autoja.

      Mulla on tähtäimessä Venetsialaiset, jonne olis tarkoitus lähtee 6 naisen voimin. Ne vasta hauskoja reissuja ovat :=))

      Kuules hatsa. Minähän en soittele, vaan mulle soitellaan. Sellasia me leijonat ollaan, vaikka tuo uus horoskooppi muuttikin mut Ravuksi. En kyllä ole vielä itsessäni rapua tunnistanut :=))

      Hyvää lomaa sinulle. Mulla se loppui nyt.

      • sit varmaan tulla meidän nurkille?? ;)


      • Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

        sit varmaan tulla meidän nurkille?? ;)

        muutettu paikkaa. Parina vuonna oltu Kalajoella, ja parina Kokkolassa.
        Nyt mennään vaihteeksi Rukalle :=))

        Mistäpäin sä oot?


      • Yxitypy kirjoitti:

        muutettu paikkaa. Parina vuonna oltu Kalajoella, ja parina Kokkolassa.
        Nyt mennään vaihteeksi Rukalle :=))

        Mistäpäin sä oot?

        Rukallaki Venetsialaiset???? Mä oon toisessa noista kahesta..:DDD


      • Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

        Rukallaki Venetsialaiset???? Mä oon toisessa noista kahesta..:DDD

        on nykyään keksitty pitää vähän joka paikassa, vaikka mun mielestä ne kyllä kuuluu veden äärellä pidettäväksi.

        En kyllä tiedä, millaset ne siellä on, mutta joku sanoi että niitä sielläkin vietetään.
        Oikeestaan mennään Rukalle siksi, kun yks kavereista sai ammattiliitolta ison, ja aika hienon mökin halvalla viikonlopuksi.
        Kait me ennemmin patikoidaan siellä, kuin vietetään Venetsialaisia. Termospullossa tietenkin matkaeväänä kuumaa kaakaota ja rommia :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        muutettu paikkaa. Parina vuonna oltu Kalajoella, ja parina Kokkolassa.
        Nyt mennään vaihteeksi Rukalle :=))

        Mistäpäin sä oot?

        aina ole ollu Kokkolassa ja jos niitä on joku siirtänyt ne on väärennöksiä.


      • Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

        aina ole ollu Kokkolassa ja jos niitä on joku siirtänyt ne on väärennöksiä.

        niitä varmaan ekaks on alettu pitämään.

        minustakin on pilattu koko juttu, kun niitä on alettu pitämään vähän joka paikassa. Vaikka Venetsilaisethan ovat mökkiläisten veneily-, ja mökkeilykauden päätösjuhla, niin saahan niitä tietenkin pitää kuka tahansa.
        Minäkin pidän, vaikka en omista mökkiä, enkä venettä. Oon vaan hengessä mukana :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        niitä varmaan ekaks on alettu pitämään.

        minustakin on pilattu koko juttu, kun niitä on alettu pitämään vähän joka paikassa. Vaikka Venetsilaisethan ovat mökkiläisten veneily-, ja mökkeilykauden päätösjuhla, niin saahan niitä tietenkin pitää kuka tahansa.
        Minäkin pidän, vaikka en omista mökkiä, enkä venettä. Oon vaan hengessä mukana :=)))

        mutta saisivat keksiä ihan oman nimen niille päättäjäisilleen. :))


      • Yxitypy kirjoitti:

        on nykyään keksitty pitää vähän joka paikassa, vaikka mun mielestä ne kyllä kuuluu veden äärellä pidettäväksi.

        En kyllä tiedä, millaset ne siellä on, mutta joku sanoi että niitä sielläkin vietetään.
        Oikeestaan mennään Rukalle siksi, kun yks kavereista sai ammattiliitolta ison, ja aika hienon mökin halvalla viikonlopuksi.
        Kait me ennemmin patikoidaan siellä, kuin vietetään Venetsialaisia. Termospullossa tietenkin matkaeväänä kuumaa kaakaota ja rommia :=)))

        on tosi kaunis näky,kun huviloillekkin on laitettu rannat täyteen kynttilöitä..:)

        Älkääs sitten eksykö siel patikoidessa,kun on kerta rommiaki mukana..;))


      • Nittaminax kirjoitti:

        aina ole ollu Kokkolassa ja jos niitä on joku siirtänyt ne on väärennöksiä.

        perin ne on ollu vaan Kokkolassa,mut kaippa ne on nii kivat juhlat,että muutkin haluaa viettää..:))


    • sanon suoraan ja epäsuorasti.

      • sanon minäkin, voi paskat.


      • Yxitypy
        Anceli kirjoitti:

        sanon minäkin, voi paskat.

        nyt muuta sanomista keksineet? :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        nyt muuta sanomista keksineet? :=))

        ainakaan, ku alotus vaan tuntu ihan...no olkoon sanomata. Sanon kuitenkin..ihan paskalta.


      • Yxitypy kirjoitti:

        nyt muuta sanomista keksineet? :=))

        tullut muuta mieleen.


      • Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

        ainakaan, ku alotus vaan tuntu ihan...no olkoon sanomata. Sanon kuitenkin..ihan paskalta.

        nyt ei kyllä hatsa tykkää teidän sanomisista. Hän varmaan loukkaantui verisesti :=)))


      • HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

        nyt muuta sanomista keksineet? :=))

        Ei ralli aina kulje siellä missä he odottavat.
        Ja sit, se on kundien juttu, vaikka seisoisin (jaloillani) tyttöjen tontin pientareella, en voisi poiketa kuitenkaan. Naisten kikuttelua sietää hyvin, mutta ei miesten halveksuntaa.
        H.


      • Yxitypy kirjoitti:

        nyt ei kyllä hatsa tykkää teidän sanomisista. Hän varmaan loukkaantui verisesti :=)))

        mistään voi suuttua. Itehän se ensin haukkuu muita ja järkevän järjettömänä se kyllä tajuaa mistä on kyse. Eihän tollanen palstan lutunen mistään suutu. :)))) Vielä vähemmän muitten. :)))


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        mistään voi suuttua. Itehän se ensin haukkuu muita ja järkevän järjettömänä se kyllä tajuaa mistä on kyse. Eihän tollanen palstan lutunen mistään suutu. :)))) Vielä vähemmän muitten. :)))

        Minä ketään epäile, mutta ihan kuin ois anjaniinan kaveri?
        :)
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Minä ketään epäile, mutta ihan kuin ois anjaniinan kaveri?
        :)
        H.

        Minäkö? Ja mitä sit vaikka olisinkin, mutta totuus on ihan toinen. Minua ei vaan kiinnosta pahemmin sun yltiöpäiset lässytykset joissa yks jos toinenkin akka käy vastailemassa päättömiä ja joista vielä kehut kuka soittanut tai muuten ottanut yhteyttä. Voi vitsi..Tyrkytät ittees ku pahanen gigolo aurinkorannoilla. Akat kilpaa kehuu.....


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        Minäkö? Ja mitä sit vaikka olisinkin, mutta totuus on ihan toinen. Minua ei vaan kiinnosta pahemmin sun yltiöpäiset lässytykset joissa yks jos toinenkin akka käy vastailemassa päättömiä ja joista vielä kehut kuka soittanut tai muuten ottanut yhteyttä. Voi vitsi..Tyrkytät ittees ku pahanen gigolo aurinkorannoilla. Akat kilpaa kehuu.....

        älä nyt vakuuta minua.
        Tyrkytän? Kysy tältä tyttöporukalta, kaikki kun soittelee, kannattavat sinua, HTZA on kauhea tyrkky.
        Mutta ykskään ei tunnu nololta, ujolta kyllä.
        Joka kerta, kun uusi ihailija soittaa, tunnen miten hänen silmänsä kirkastuvat, ei tarvikaan heti mennä sänkyyn tai ollenkaan, voi jutellakin, Ihana mies.
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        älä nyt vakuuta minua.
        Tyrkytän? Kysy tältä tyttöporukalta, kaikki kun soittelee, kannattavat sinua, HTZA on kauhea tyrkky.
        Mutta ykskään ei tunnu nololta, ujolta kyllä.
        Joka kerta, kun uusi ihailija soittaa, tunnen miten hänen silmänsä kirkastuvat, ei tarvikaan heti mennä sänkyyn tai ollenkaan, voi jutellakin, Ihana mies.
        H.

        eikä minusta koskaan sellaista tule. Nyt itse nostelet aloitustasi mitättömillä vastauksilla.
        Jossain joku sanoi että olet kuin Ajomies ja se todellakin pitää paikkansa.
        Mene nukkumaan tai jotain, ukkopaha.


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        eikä minusta koskaan sellaista tule. Nyt itse nostelet aloitustasi mitättömillä vastauksilla.
        Jossain joku sanoi että olet kuin Ajomies ja se todellakin pitää paikkansa.
        Mene nukkumaan tai jotain, ukkopaha.

        Mutta en puutu Ajomieheen, hän hoitakoon oman palstansa.
        Minä en koskaan käytä muita nimimerkkejä kuin omaani: HTZA.
        Ukkopaha olen, jo 60v. mutta sen kanssa on elettävä, näihin vuosiin yltävät kaikki aikanaan.
        Toivottavasti elän niin pitkään, että 50 porukasta tulee 60 tai 70
        Vanheneminen ei ole kivaa, väistämätöntä se on.
        Ajattele, 1964 olin rääväsuu Hippi, hippi olen vieläkin ja vähän rääväsuukin, mutta viisaus vaimentaa ja elämänkokemus.
        Toivon että sinusta tulee vanhana minunkaltaiseni besserwisser. Kaunotar joka viittaa, jo kuolleen, HTZA: n juttuihin.
        Kultasesi
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Mutta en puutu Ajomieheen, hän hoitakoon oman palstansa.
        Minä en koskaan käytä muita nimimerkkejä kuin omaani: HTZA.
        Ukkopaha olen, jo 60v. mutta sen kanssa on elettävä, näihin vuosiin yltävät kaikki aikanaan.
        Toivottavasti elän niin pitkään, että 50 porukasta tulee 60 tai 70
        Vanheneminen ei ole kivaa, väistämätöntä se on.
        Ajattele, 1964 olin rääväsuu Hippi, hippi olen vieläkin ja vähän rääväsuukin, mutta viisaus vaimentaa ja elämänkokemus.
        Toivon että sinusta tulee vanhana minunkaltaiseni besserwisser. Kaunotar joka viittaa, jo kuolleen, HTZA: n juttuihin.
        Kultasesi
        H.

        Mainittakoon että vuonna 1964 kukaan missään päin maailmaa ei vielä puhunut hipeistä mitään. Sellaiset keksittiin vasta pari, kolme vuotta myöhemmin ja täällä Suomessa sitäkin myöhemmin.

        Rääväsuita on aina ollut, mutta ei niitä hölöihin ole koskaan sekoitettu. Hölö on hölö eikä mikään rääväsuu.


    • Sol57

      ottaa nyt kaiken irti lomastaan..Hmmmh...vain on Hatsa Jousimies;)))) nooh...parempi ettei Friidu tähän kirjoita yleisesti minkälainen PERSOONA Jousimies Friidun mielestä on...;))) sillee lempeesti sitte joskus vaa kuiskaa Hatsan karvaiseen korvaan...ehkä;))) ja saattaa jopa pusun antaa sellaisen ranskalais- tyyliseen karhealle ja parrakkaalle Hatsalle... Hyviä keliä sinne Keski-Suomeen;))) ja hyvää matkaa..ajajan turvallisesti..

      tsau:Friidu

    • Pari työkaveria on jotka tuolla ovat aina käyneet, toinen on sieltä päin kotoisin ja insinööri niin kiinnostaa seurata kun autoilla mennään kovaa ja toinen taas poliisi joten silläkin taitaa olla sama kiinnostuksen aihe.

      Autourheilu ei minua kiinnosta, ainoa tapaus mitä olen seuraillut ja mihin olen osallistunutkin monesti on linturalli. Niissä tosin pärjää parhaiten kun osaa ajaa riittävän vähän ja viettää oikeilla paikoilla maastossa mahdollisimman kauan. Ekosarjojakin on missä liikutaan joko lihasvoimin tai julkisilla mutta meidän porukka on sen verran varttunutta että autoa on katsottu tarvittavan.

      • Heikunkeikku

        Suothan anteeksi, suothan?
        Siis, kun tähän vastaukseesi sekaantuilen.

        -No mitä nyt?
        -No sitä vaan, että parhaiten Linturallissa pärjäis, jos osais lentää :)
        -Niin?
        -Niin, että miten yöhuuhkaja on pärjännyt linturallissa. Eikö teikäläisen siivet räpiköi aika voimalliseen tahtiin?


      • HTZA

        jotkut miehet, joku Teuvo Lohman.
        Osa hyppii lavoillakin, bumtsii bumpuillaan.
        Linturalli kuulostaa hyvältä.
        :)
        H.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Suothan anteeksi, suothan?
        Siis, kun tähän vastaukseesi sekaantuilen.

        -No mitä nyt?
        -No sitä vaan, että parhaiten Linturallissa pärjäis, jos osais lentää :)
        -Niin?
        -Niin, että miten yöhuuhkaja on pärjännyt linturallissa. Eikö teikäläisen siivet räpiköi aika voimalliseen tahtiin?

        Tärkeintä on yleensä ollut jalo kilpa eli suorituspaineita ei kauheasti ole ollut. Tuolla Kuusamossa porukkamme on ollut toistakymmentä viime kertaa kärkikymmenikössä, tavallisesti siinä puolenvälin vaiheilla. Paras kerta jolloin olen ollut mukana oli kun tulimme kolmansiksi. Sama taso muissakin ralleissa.

        Hyvähän se rallissa olisi että linnut lentäisivät, ei tarvitsisi itse niitä esille kaivaa. Linnut ovat kuitenkin lintuja eikä niille kai ole tiedotettu noista ralleista ollenkaan.


    • tykkään rallista, enemmän kyl kiinnostaa formulat, kisa päätty just, ei kyllä menny ihan putkeen.

      Se ei kiinnosta yhtään, että loma loppuu, tiistaina töihin, huokaus.

      Lomailkoon ja ralleilkoon ne onnelliset joiden loma vielä jatkuu.

    • Hopia*

      lomalaiselle !
      Älä jää auton alle ja treenaa lirkutteluelimet entistä ehompaan kuntoon kassaneitien yms. kanssa siellä JKL:ssä ;)

      • HTZA

        on Galleriassa.
        Neito on hyvä ja hulaantuu siellä.


      • Sol57

        ihan mielenkiinnolla kyselesin mitkä ovat lirkutteluelimet? En ole koskaan kuullut moisista;)))) Friiduhan itse ei koskaan lirkuttele eikä lärkyttely tällä palstalle kenelläkään;))) On muutenkin aina...öhöh..sillee järkevästi käyttäytyvä....ja erittäin asiallinen.

        tsau:Friidu


      • HTZA
        Sol57 kirjoitti:

        ihan mielenkiinnolla kyselesin mitkä ovat lirkutteluelimet? En ole koskaan kuullut moisista;)))) Friiduhan itse ei koskaan lirkuttele eikä lärkyttely tällä palstalle kenelläkään;))) On muutenkin aina...öhöh..sillee järkevästi käyttäytyvä....ja erittäin asiallinen.

        tsau:Friidu

        Hänellä ei ole harmainta haisuakaan siitä miten Hollantilaiset syövät Matjessillin.
        H.


      • Hopia
        Sol57 kirjoitti:

        ihan mielenkiinnolla kyselesin mitkä ovat lirkutteluelimet? En ole koskaan kuullut moisista;)))) Friiduhan itse ei koskaan lirkuttele eikä lärkyttely tällä palstalle kenelläkään;))) On muutenkin aina...öhöh..sillee järkevästi käyttäytyvä....ja erittäin asiallinen.

        tsau:Friidu

        kielenkannat ietty ;)))


      • Hopia
        Hopia kirjoitti:

        kielenkannat ietty ;)))

        Tietty eikä ietty...


      • Sol57
        HTZA kirjoitti:

        Hänellä ei ole harmainta haisuakaan siitä miten Hollantilaiset syövät Matjessillin.
        H.

        *Friidua, koska Friidu muutenkin on herkkä jolle tulee itku helposti...silmään...Hatsahan tietää että, Friidu haluaa vain olla positiivinen eikä mikään itkusilmäinen hölmö....Siis Friiduhan ei itke...potkaisee mieluummin...Stadilaisena ei näytä niitä syvempiä tunteitaan....helposti kenelläkään muutakuin ...;))) Pitäisihän Hatsan jo se tsennata...että syrjintää Friidu ei siedä;)))

        tsau:Friidu


      • Sol57
        Hopia kirjoitti:

        Tietty eikä ietty...

        ja nyt vasta mulle se kerrotaan tääki...;))) Hitsi vie....nooh...parempi tietää nyt kun ei koskaan...osaan olla hiljaa..ehkä...

        tsau:Friidu


      • Hopia
        Sol57 kirjoitti:

        ja nyt vasta mulle se kerrotaan tääki...;))) Hitsi vie....nooh...parempi tietää nyt kun ei koskaan...osaan olla hiljaa..ehkä...

        tsau:Friidu

        päivä tuo tullessaan jotain uutta, niin vanhaksi ei tulekaan ettei toisi. Isoa tai pientä, viis siitä, kunhan tuo.

        Äläkä sinä vaikene, anna tulla vaan. Kivahan sun juttuja on lueskella. Tykkään positiivisista ihmisistä :)


    • ketjusi ylös, kun siellä ei uskalla omaan ketjuunsa koskea, kun tulee kuraa silmille vanhojen ketjujen nostosta. Ei eilen aloitettu ketju ole mielestäni vanha. Niitä tosi vanhoja ketjuja joku kiusankappale on joskus nostellut, mutta itse en osallistu niihin nostoihin, jos olet sattunut huomaamaan.

      • HTZA

        milloin minun ketjujani olisi ollut tarvetta nostaa.
        Ovat niin napakoiota että turhanpäiväistä lä'ssytystä ei esiiinny.
        H.


      • Sol57
        HTZA kirjoitti:

        milloin minun ketjujani olisi ollut tarvetta nostaa.
        Ovat niin napakoiota että turhanpäiväistä lä'ssytystä ei esiiinny.
        H.

        minä jo pelästyin...että, taas joku moittii lässytyksestä....vain sen takia että, joku nimeltämainitsematon Härkänaispersoona on kovin innokas..ja innovatiivinen ja osallistuva;))))

        tsau:Friidu


      • HTZA
        Sol57 kirjoitti:

        minä jo pelästyin...että, taas joku moittii lässytyksestä....vain sen takia että, joku nimeltämainitsematon Härkänaispersoona on kovin innokas..ja innovatiivinen ja osallistuva;))))

        tsau:Friidu

        joku merkki silläkin on.
        :)
        H.


      • Sol57
        HTZA kirjoitti:

        joku merkki silläkin on.
        :)
        H.

        koska viisaasti ei paljasta...Kuitenkin sellainen aavistus....että, tuo Kaksosmerkki sopisi jotenkin Teoon....sellainen kovin innokas ja tiedonhaluainen ja ei paikallaan pysyvä;))) aina menossa. Kokemusta kun minullakin kaksoismiehestä...hänen kanssaan oli todella hauskaa;))) Emme viihtyneet koskaan himassa...tosin ei lapsiakaan. vielä silloin.....Eilen en ottanut selvää oliko Teolla mikä PUPU-tyttö siellä himassaan...vai ei...Yritin kuitenkin varoittaa ettei innostuisi POMPPIMAAN itse sängyssään koska on vielä varsin villi...mutta tiedä sitten...

        tsau:Friidu


      • Sol57 kirjoitti:

        koska viisaasti ei paljasta...Kuitenkin sellainen aavistus....että, tuo Kaksosmerkki sopisi jotenkin Teoon....sellainen kovin innokas ja tiedonhaluainen ja ei paikallaan pysyvä;))) aina menossa. Kokemusta kun minullakin kaksoismiehestä...hänen kanssaan oli todella hauskaa;))) Emme viihtyneet koskaan himassa...tosin ei lapsiakaan. vielä silloin.....Eilen en ottanut selvää oliko Teolla mikä PUPU-tyttö siellä himassaan...vai ei...Yritin kuitenkin varoittaa ettei innostuisi POMPPIMAAN itse sängyssään koska on vielä varsin villi...mutta tiedä sitten...

        tsau:Friidu

        kuten Hatsakin. Mitä siihen jänikseen tulee, ei jänis ollut tällä kertaa minun luonani, vaan minä jäniksen.


      • Sol57 kirjoitti:

        koska viisaasti ei paljasta...Kuitenkin sellainen aavistus....että, tuo Kaksosmerkki sopisi jotenkin Teoon....sellainen kovin innokas ja tiedonhaluainen ja ei paikallaan pysyvä;))) aina menossa. Kokemusta kun minullakin kaksoismiehestä...hänen kanssaan oli todella hauskaa;))) Emme viihtyneet koskaan himassa...tosin ei lapsiakaan. vielä silloin.....Eilen en ottanut selvää oliko Teolla mikä PUPU-tyttö siellä himassaan...vai ei...Yritin kuitenkin varoittaa ettei innostuisi POMPPIMAAN itse sängyssään koska on vielä varsin villi...mutta tiedä sitten...

        tsau:Friidu

        mikä Teo on horoskoopissa, mutta en kerro :)


      • Teotwawki kirjoitti:

        kuten Hatsakin. Mitä siihen jänikseen tulee, ei jänis ollut tällä kertaa minun luonani, vaan minä jäniksen.

        kerroit, olisin saanut vähän pitää friidua jännityksessä, senkin lörppö.
        Älä syntymävuotta kerro kuitenkaan, senkin tiedän ja syntymäpäivän ;)


      • Anceli kirjoitti:

        kerroit, olisin saanut vähän pitää friidua jännityksessä, senkin lörppö.
        Älä syntymävuotta kerro kuitenkaan, senkin tiedän ja syntymäpäivän ;)

        lörppö.:-D))))


      • Teotwawki kirjoitti:

        lörppö.:-D))))

        joku toinen, esimerkiksi minä :)
        Tai jos mä alan kiristämään sua, mietin sitä ;)


      • Anceli kirjoitti:

        joku toinen, esimerkiksi minä :)
        Tai jos mä alan kiristämään sua, mietin sitä ;)

        minähän suostun ihan mihin vain, jos kiristämisellä uhataan.


      • Teotwawki kirjoitti:

        minähän suostun ihan mihin vain, jos kiristämisellä uhataan.

        voi olla tulevaisuudessa tuolle luvalle käyttöä.


      • Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

        kuten Hatsakin. Mitä siihen jänikseen tulee, ei jänis ollut tällä kertaa minun luonani, vaan minä jäniksen.

        nyt en kyllä VOI millään kertoa mitä ajattelen Jousimiehestä muutakuin ihan pikkuisen...Katsotaan osunko oikeaan....Nooh: Jousimieshän on persoona aina joka haluaa valloittaa...mutta, jousimies menettää heti mielenkiintonsa kohteeseen jos, tämä on liian helppo;)) Siis haastetta täytyy olla...mitä enemmän haastetta sen mielenkiintoisempaa se jousimiehestä...ajatuksella: Tämääpä mielenkiintoinen tapaus...Tämä haastellisuus liittyy myös kaikkeen muuhunkin kuin tähän...työ joka on yksitoikkoista ei kiinnosta jousimiespersoonaa, vaihtelua ja haastellisuusta täytyy olla...muuten tylsää...Raha ei ole tärkeä mitta elämässä;)) Mutta ei pahitteeksi...jousimiehellä on usein myös ns. hvyä maku...ja tyylitaju...selkeät ja yksinkertaiset linjat mielyttävät jousimiestä....mutta kovin pariuskollista kumppania tuskin jousimiehestä saa...tämän hänen jatkuvan valloittamishalunsa vuoksi....Ystävänä kuitenkin mitä hurmaavin;))) jousimiehet ovat usein vähän ulkonäöltään myös...hieman traagisia....jotenkin...ja heillä on erittäin sensuelli-ääni....;)) Jousimiehiä on usien myös taiteilijoina...tämän vuoksi...Ovat puoleensa vetäviä ja karsimaattisia myös naiset....menestyvät ammateissa missä ollaan esiintyviä taiteilijoina tai näyttelijöinä ym.....laulajina...

        tsau:Friidu


      • Sol57
        Anceli kirjoitti:

        kerroit, olisin saanut vähän pitää friidua jännityksessä, senkin lörppö.
        Älä syntymävuotta kerro kuitenkaan, senkin tiedän ja syntymäpäivän ;)

        Friidu edelleen pihalla;))) Siis PUPU ilmeisesti kuitenkin naispuolinen. Jolla hyvä tyylitaju...Ei POMPI ilosta Teon sängyssä...sitten tämä ei NUKU samassa pedissä? Syö heinää ja jotain porkkanaa...

        Aivan kummallinen ja erikoinen nainen joka tapauksessa;))) On JÄNIS muttei selvästikkän ole JÄNIS vaan PUPU. Ja nainen on PUPU...joten....ei mitään loogista nyt...Joka tapauksessa pääasia että, Teo ei viihdy liiaks Pressiklubilla....ja että, Pupu hakee tarvittaessa himaan...taxilla..

        tsau:Friidu


      • Sol57 kirjoitti:

        nyt en kyllä VOI millään kertoa mitä ajattelen Jousimiehestä muutakuin ihan pikkuisen...Katsotaan osunko oikeaan....Nooh: Jousimieshän on persoona aina joka haluaa valloittaa...mutta, jousimies menettää heti mielenkiintonsa kohteeseen jos, tämä on liian helppo;)) Siis haastetta täytyy olla...mitä enemmän haastetta sen mielenkiintoisempaa se jousimiehestä...ajatuksella: Tämääpä mielenkiintoinen tapaus...Tämä haastellisuus liittyy myös kaikkeen muuhunkin kuin tähän...työ joka on yksitoikkoista ei kiinnosta jousimiespersoonaa, vaihtelua ja haastellisuusta täytyy olla...muuten tylsää...Raha ei ole tärkeä mitta elämässä;)) Mutta ei pahitteeksi...jousimiehellä on usein myös ns. hvyä maku...ja tyylitaju...selkeät ja yksinkertaiset linjat mielyttävät jousimiestä....mutta kovin pariuskollista kumppania tuskin jousimiehestä saa...tämän hänen jatkuvan valloittamishalunsa vuoksi....Ystävänä kuitenkin mitä hurmaavin;))) jousimiehet ovat usein vähän ulkonäöltään myös...hieman traagisia....jotenkin...ja heillä on erittäin sensuelli-ääni....;)) Jousimiehiä on usien myös taiteilijoina...tämän vuoksi...Ovat puoleensa vetäviä ja karsimaattisia myös naiset....menestyvät ammateissa missä ollaan esiintyviä taiteilijoina tai näyttelijöinä ym.....laulajina...

        tsau:Friidu

        litania. Mutta mitä siihen uskollisuuteen tulee, niin tuota hieman kritisoisin. Omalla kohdallani nimittäin; en petä, enkä juokse muiden naisten perässä ollessani parisuhteessa.


      • Sol57 kirjoitti:

        Friidu edelleen pihalla;))) Siis PUPU ilmeisesti kuitenkin naispuolinen. Jolla hyvä tyylitaju...Ei POMPI ilosta Teon sängyssä...sitten tämä ei NUKU samassa pedissä? Syö heinää ja jotain porkkanaa...

        Aivan kummallinen ja erikoinen nainen joka tapauksessa;))) On JÄNIS muttei selvästikkän ole JÄNIS vaan PUPU. Ja nainen on PUPU...joten....ei mitään loogista nyt...Joka tapauksessa pääasia että, Teo ei viihdy liiaks Pressiklubilla....ja että, Pupu hakee tarvittaessa himaan...taxilla..

        tsau:Friidu

        kyllä se mulle kertoo, kun vähän hiillostan sitä, on se ennenkin kaiken kertonut :)
        Me ollaan niin monen vuoden takaisia ystäviä, että se luottaa minuun.
        Kaikkiin ystäviin kun ei voi luottaa, olen sen tänään huomannut.


      • Anceli kirjoitti:

        kyllä se mulle kertoo, kun vähän hiillostan sitä, on se ennenkin kaiken kertonut :)
        Me ollaan niin monen vuoden takaisia ystäviä, että se luottaa minuun.
        Kaikkiin ystäviin kun ei voi luottaa, olen sen tänään huomannut.

        galleriassa?


      • Teotwawki kirjoitti:

        galleriassa?

        uudestaan, jos siellä on jotain mielenkiintoista.


      • Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

        litania. Mutta mitä siihen uskollisuuteen tulee, niin tuota hieman kritisoisin. Omalla kohdallani nimittäin; en petä, enkä juokse muiden naisten perässä ollessani parisuhteessa.

        tätä et varmasti tee...Härkäpersoona on siinä samanlainen..;))) On kovin uskollinen siinä suhteessa missä kulloinkin on...Härkä on liian rehellinen;))) Tuntee heti huonoa omaa tuntoa...härälle itse pettämisajatuskin myös puolisolta taholta on maailman loppu...Koska turvallisuuden tunne ei saa järkkyä...tai kok maailma järkkyyy;))) mutta flirtti...pitää ainakin tämän härkäpersoonan ikäänkuin positiivimielessä elossa;)) ja elävänä...

        tsau:Friidu


      • Sol57 kirjoitti:

        tätä et varmasti tee...Härkäpersoona on siinä samanlainen..;))) On kovin uskollinen siinä suhteessa missä kulloinkin on...Härkä on liian rehellinen;))) Tuntee heti huonoa omaa tuntoa...härälle itse pettämisajatuskin myös puolisolta taholta on maailman loppu...Koska turvallisuuden tunne ei saa järkkyä...tai kok maailma järkkyyy;))) mutta flirtti...pitää ainakin tämän härkäpersoonan ikäänkuin positiivimielessä elossa;)) ja elävänä...

        tsau:Friidu

        olemme vähän boheemeja ja se näkyy täällä kotona hieman suuripiirteisenä suhtautumisena järjestykseen ja systeemien logiikkaan.:-))


      • Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

        olemme vähän boheemeja ja se näkyy täällä kotona hieman suuripiirteisenä suhtautumisena järjestykseen ja systeemien logiikkaan.:-))

        boheemisuus on kauhistus;))) Joskus haaveilen siitä että, asuimpi yksin...kaikki tavarat olisivat siististi...eilen tosiaan oli kamalaa jälleen todeta mihin kuntoon nämä mieheni saavat aina tuon hyvin järjestyksessä olevan vaate- tai komerohuoneen...En käsitä...

        Mieheni on tyypillinen neitsyt joskus ärsyttävän pikkutarkka....lautaselle kaikki täytyy asettaa oikein esille;))) ja pöytä täytyy olla kauniisti katettu...mielellään tälläisestä hän nauttii todella..nooh...muuten sitten apua;))) silmälasit aina lattialla...sukat missä sattuu...ja millään ei väliä...eikä huomaa mitään...kuhan kädestä johonkin tavara ikäänkuin putoaa...;))) kundi samanlainen...väliin kaikki millilleen...mutta oma huone aina kuin pommi siellä rähjähtänyt....Friidu parka....kulkee sitten korjaamassa näiden jälkiä...koska EI kestä kaaosta....härkänaisena ei sitten...mitenkään...

        tsau:Friidu


    • viivatiina

      menee sinne ihan kutsuvieraana vip telttaan surkeelle pätkälle lounaassa löytyy ja uskon ettei janokaan pääse yllättämään siinä teltassa =))))

      • HTZA

        Piti olla: Viivatiina sit pääsee VIP-telttaan ja hoitaa siellä kyrsät! :)
        Tääkin sit, sillee, hauskasti.

        Nimin: Kauheesti kateellinen.
        Yks lemppareistasi:
        H


      • viivatiina
        HTZA kirjoitti:

        Piti olla: Viivatiina sit pääsee VIP-telttaan ja hoitaa siellä kyrsät! :)
        Tääkin sit, sillee, hauskasti.

        Nimin: Kauheesti kateellinen.
        Yks lemppareistasi:
        H

        voin sit kertoo kannattiko olla kateellinen ;)))


      • HTZA
        viivatiina kirjoitti:

        voin sit kertoo kannattiko olla kateellinen ;)))

        luottamaan autotyttöihin?

        Noh, neito nauttii nyt rallista.
        Iloisena puolestasi, voi että sviduddaa.
        H.


    • galleriassa...Ihan mieheltä näyttää...

    • Avauksesta en ymmärtäny juur mitään.. Jokusen kerran käyny aikanaan katsoon niitä Suurajoja.
      Jos taival oli lähellä, ympäri Suomea en lähtis kiertään.. kivoja muistoja, jostain suht kaukaa
      menneisyydestä!)

      • Sol57

        täytyy antaa anteeksi paljon;))) mieli silloin usein levoton..kun matka edessä. Tässä itselläni parin viikon päästä matka Tallinnaan....siis ihan kahdestaan...ja yö myös....;))) Miten levoton sitä sitten...lie...siis nyt jo tuota reissua odotan...Tuli vähän sellaisena positiivisena ja ylimääräisenä yllätyksenä...tämä;)) joskus mies yllättää...

        tsau:Friidu


    • Juu täällä ollaan rallikaupungissa eikä kiinnosta yhtään. On niin helkkaristi muuta tekemistä, taidan kuolla helteeseen myös.

      Lomalaiselole vaan terveisiä:))

      • Kivoja nuo kirjoitusvirheet :))


        Ja samperi kun ei ole leipää!!


      • Heikunkeikku
        firefox58 kirjoitti:

        Kivoja nuo kirjoitusvirheet :))


        Ja samperi kun ei ole leipää!!

        Älä piittaa mistään kirjoitusvirheistä. Minä ainakin kirjotan välillä ihan valtsun valtsusti virheitä. Yritän niitä sitten korjailla, ennen lähettämistä, mutta aina niitä kuitenkin jää huomaamatta.


        Ei ollut minullakaan leipää. Just tulin kotia leivän hausta ja rasvatonta raejuustoa kans kaapasin joukkoon.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Älä piittaa mistään kirjoitusvirheistä. Minä ainakin kirjotan välillä ihan valtsun valtsusti virheitä. Yritän niitä sitten korjailla, ennen lähettämistä, mutta aina niitä kuitenkin jää huomaamatta.


        Ei ollut minullakaan leipää. Just tulin kotia leivän hausta ja rasvatonta raejuustoa kans kaapasin joukkoon.

        Ookey kun niitä virheitä tuppaa tulemaan. Huomenna haen leipää ja vähän muutakin. Tuo teini 14-v haluaa HIIRIÄ, voi hitsi. On tuonut jo terraarion, ruokakupin, kaikki valmiina. Ja koirakin tulee hoitoon, sääli nyt edes hiukan...koiraa.


      • Heikunkeikku
        firefox58 kirjoitti:

        Ookey kun niitä virheitä tuppaa tulemaan. Huomenna haen leipää ja vähän muutakin. Tuo teini 14-v haluaa HIIRIÄ, voi hitsi. On tuonut jo terraarion, ruokakupin, kaikki valmiina. Ja koirakin tulee hoitoon, sääli nyt edes hiukan...koiraa.

        No minä aattelinkin kysyä, että onko teillä Hiiriä. Näköjään vasta tulossa. Heh :)
        Mulla on kahdella (sisarukset) entisellä oppilaalla lemmikkinä ROTTIA, joiden kanssa kulkevat ympäri Suomea rottanäyttelyissä. Lähettelevät tämän tästä hauskoja sähköposteja, joissa kuvia rotista ja selostuksia näyttelyyn valmistelemisista.
        Kumpainenkin opiskelee Hesassa lääkiksessä ja olen usein meinannut kysyä heiltä, että miten ovat suhtautuneet näihin koe-eläimiin, joita lääkiksessä on. En ole kuitenkaan viitsinyt, koska oon vähän ajatellut sen olleen enemmän tai vähemmän kurja asia tuossa opiskelussa. Ovat tosi eläinrakkaita. Toisella heistä on myös käärme.


        No. älä välitä, jos lapsi haluaa hiiriä. Minäkin meinasin suorastaan kuolla, kun aikanaan nuorin poika rupes inumaan Käärmettä. Ilmoitin oitis, että EI MISSSSSSSSSSÄÄN NIMESSÄ:

        -Mikä oli lopputulos?
        - Se, että hän sitten sai jouluna joululahjaksi käärmeen. Haimme sen mieheni kanssa eläinkaupasta ja koska silloin oli talvi ja kova pakkanen, niin mieheni laittoi tämän käärmeen puseronsa sisään matkan ajaksi, koska näin eläinkauppias ehdotti. Arvaa vaan, miltä tuntui istua miehen vieressä ja kattella silmä kovana, ettei se hirmu-käärme jostakin kauluksen raosta änkee mun niskaani. Huh huh. Kaikkia ne lapset haluaakin.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        No minä aattelinkin kysyä, että onko teillä Hiiriä. Näköjään vasta tulossa. Heh :)
        Mulla on kahdella (sisarukset) entisellä oppilaalla lemmikkinä ROTTIA, joiden kanssa kulkevat ympäri Suomea rottanäyttelyissä. Lähettelevät tämän tästä hauskoja sähköposteja, joissa kuvia rotista ja selostuksia näyttelyyn valmistelemisista.
        Kumpainenkin opiskelee Hesassa lääkiksessä ja olen usein meinannut kysyä heiltä, että miten ovat suhtautuneet näihin koe-eläimiin, joita lääkiksessä on. En ole kuitenkaan viitsinyt, koska oon vähän ajatellut sen olleen enemmän tai vähemmän kurja asia tuossa opiskelussa. Ovat tosi eläinrakkaita. Toisella heistä on myös käärme.


        No. älä välitä, jos lapsi haluaa hiiriä. Minäkin meinasin suorastaan kuolla, kun aikanaan nuorin poika rupes inumaan Käärmettä. Ilmoitin oitis, että EI MISSSSSSSSSSÄÄN NIMESSÄ:

        -Mikä oli lopputulos?
        - Se, että hän sitten sai jouluna joululahjaksi käärmeen. Haimme sen mieheni kanssa eläinkaupasta ja koska silloin oli talvi ja kova pakkanen, niin mieheni laittoi tämän käärmeen puseronsa sisään matkan ajaksi, koska näin eläinkauppias ehdotti. Arvaa vaan, miltä tuntui istua miehen vieressä ja kattella silmä kovana, ettei se hirmu-käärme jostakin kauluksen raosta änkee mun niskaani. Huh huh. Kaikkia ne lapset haluaakin.

        Hyi helkkari, käärme !! Minä olen käärmekammoinen ja saan hepulin aina kun näenkin käärmeen. Säälin nyt sinua. No on mulla ollut kaikkia elikoita muttei vielä hiiriä. Punakorvakilpikonnat ja yksi putosi lattialle, kissoja koiria papukaijoja hamstereita saamari nyt vielä tuo hännänhuippu, no äiti antaa periksi kun tyttö on muuten ihan kiltti...


    • henrjii

      kävele varo varo vasti ettei hajoa se kallis koipi. Mää kyllä näen rallia katsomalla klasista pihalle.
      Kumi paloi, ja naiset kirkui. Vauhtiajot.

    • tippanb

      sinne oon menossa oman "Jyväskylän miehen" kanssa. Onhan meillä siellä paikka missä bunkata koko viikonloppu ;))))))

      • Ahaa, tänne tulee varmaan aika moni muukin. Tätä ennen asuin Kaustisella ja siellähän oli ne festarit. Voi itku. Piti käydä kaupassakin Vetelissä kun ei sietänyt sitä ruuhkaa, taidan olla omituinen ?


      • Sol57

        oli mieheni äidin lapsuuden koti...Kerran sitten kun tuolla päin Jyväskylän suunnalta tultiin käytiin katsomassa näitä maisemia....Edelleen siellä mieheni setä asustaa;)) Tämän nooh...mikä nyt tämä Jyväskyläläinen ralli kuski on...(pahus tämä nimi muisti)...niin tämä hänen nimeään kantava tie lähti siitä aivan läheltä...tuli ajattua vähän matkaa...Olihan rallitie;))) Älkää menkö kaasu pohjassa kuitenkaan...;)) Hatsasta jostain syystä en olisi niinkään varma...

        tsau:Friidu


      • Sol57 kirjoitti:

        oli mieheni äidin lapsuuden koti...Kerran sitten kun tuolla päin Jyväskylän suunnalta tultiin käytiin katsomassa näitä maisemia....Edelleen siellä mieheni setä asustaa;)) Tämän nooh...mikä nyt tämä Jyväskyläläinen ralli kuski on...(pahus tämä nimi muisti)...niin tämä hänen nimeään kantava tie lähti siitä aivan läheltä...tuli ajattua vähän matkaa...Olihan rallitie;))) Älkää menkö kaasu pohjassa kuitenkaan...;)) Hatsasta jostain syystä en olisi niinkään varma...

        tsau:Friidu

        No on menty sitä Ouninpohjan tietä mökille, ei kaasu pohjassa kuiteenkaan. Laukaa on tästä kivenheiton päässä ja se rallikuski oli tai on ...nyt ei tule mieleen, hassua mutta muistan minkä näköinenkin hän on dementia iski.))


      • Heikunkeikku
        firefox58 kirjoitti:

        No on menty sitä Ouninpohjan tietä mökille, ei kaasu pohjassa kuiteenkaan. Laukaa on tästä kivenheiton päässä ja se rallikuski oli tai on ...nyt ei tule mieleen, hassua mutta muistan minkä näköinenkin hän on dementia iski.))

        Voi Kiesus ja Apua. Siinä kaksi dementikkoa keskustelee. Kumpikin mietiskelee, että jaa-mikäs-sen-nimi-nyt-olikaan. :)
        Sanokoot nyt joku tietäväinen, että kenestä on kyse. Täälä yksi viittaa käsi pystyssä ja on vaivaavalla mielellä, kun tottahan nyt tahtoisin kuulla Been, jos Aakin sanotaan.
        Sanokaa ees, että millä hakusanalla googlaisin.
        Tästä lukemisesta ei tuu nyt yhtään mitään.

        :)


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Voi Kiesus ja Apua. Siinä kaksi dementikkoa keskustelee. Kumpikin mietiskelee, että jaa-mikäs-sen-nimi-nyt-olikaan. :)
        Sanokoot nyt joku tietäväinen, että kenestä on kyse. Täälä yksi viittaa käsi pystyssä ja on vaivaavalla mielellä, kun tottahan nyt tahtoisin kuulla Been, jos Aakin sanotaan.
        Sanokaa ees, että millä hakusanalla googlaisin.
        Tästä lukemisesta ei tuu nyt yhtään mitään.

        :)

        NJo kun en tiedä !! Vieläkään ! Ottaa päähän tosissaan mutta minkäs teet tytär tuolla kuivattelee HIIRILLE herkkuja uunissa. Sain muuten tänään mansikoita yhden litran hinnalla kaksi. Oli viimeiset laatikosta mutta hyviä. Niitä on nyt maha täynnä. No niin nyt tähän tuli jono..


      • Sol57
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Voi Kiesus ja Apua. Siinä kaksi dementikkoa keskustelee. Kumpikin mietiskelee, että jaa-mikäs-sen-nimi-nyt-olikaan. :)
        Sanokoot nyt joku tietäväinen, että kenestä on kyse. Täälä yksi viittaa käsi pystyssä ja on vaivaavalla mielellä, kun tottahan nyt tahtoisin kuulla Been, jos Aakin sanotaan.
        Sanokaa ees, että millä hakusanalla googlaisin.
        Tästä lukemisesta ei tuu nyt yhtään mitään.

        :)

        siis tämä naama kyllä minullakin tässä silmieni edessä...nooh sellainen vaalea kaveri;))) joka oli naimisissa jonku lento-emännän kanssa;)))Auttaako tämä tieto mitenkään? Kysyy toiveekkaasti...

        tsau:Friidu


      • Heikunkeikku
        Sol57 kirjoitti:

        siis tämä naama kyllä minullakin tässä silmieni edessä...nooh sellainen vaalea kaveri;))) joka oli naimisissa jonku lento-emännän kanssa;)))Auttaako tämä tieto mitenkään? Kysyy toiveekkaasti...

        tsau:Friidu

        Vaalea kaveri. Tarkoitatko Juha Kankkusta häh?
        Sehän ainaskin on vaalea.


      • Sol57 kirjoitti:

        siis tämä naama kyllä minullakin tässä silmieni edessä...nooh sellainen vaalea kaveri;))) joka oli naimisissa jonku lento-emännän kanssa;)))Auttaako tämä tieto mitenkään? Kysyy toiveekkaasti...

        tsau:Friidu

        No ei valitettavasti, sorge, tällainen kotipaikan tuntija minä olen. Jospa se tulee mieleen niin tästä kerron sitten. Käyn lukemassa Keskarin jo ihan tästä syystä, pakko. Niin kirjastossa.

        Hyväksi yöksi tällainen:

        http://www.youtube.com/watch?v=Km__2Lfvc4U&feature=fvst


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Vaalea kaveri. Tarkoitatko Juha Kankkusta häh?
        Sehän ainaskin on vaalea.

        Ei kun Kankkunen on Laukaasta. Huomenna on pakko tietää tää juttu.


    • Eipä kiinnosta pätkän vertaa, vaikka asun tässä lähellä Paviljonkia. Viikonloppunakin suuntaan jonnekin aivan muualle.

    • ---

      Onko taas identiteettiongelmia. Katsotaan ja luetaan ja ollaan kiinnostuneita siitä mistä ollaan. HTZA:n nimimerkistä kuitenkin vähemmän.

    • HTZA

      tältä vuodelta ja uusi vuosi on edessä.
      Tuonne, toiseen ketjuun, kirjoittelin vähän ja laitan sen tähänkin.

      Ja olipa, taas, hieno ralliviikko. Niin puitteiltaan kun keleiltäänkin.
      Talviturkki tuli heitettyä, vaan laatta ei lentänyt.
      Tosi tuoretta Mustaamakaaraa ja Puolukkahilloa.
      Ja haaleita ralli-grillimakkaroita. Liekö ollut joku, tuttu paistaja, säästi kaasusta.
      Saas nähdä, mitä vaimonsa kertoo rallijuhlasta, ihan VIP kun oli.
      Kelit suosivat naisellista pukeutumista joten kamerassa kului kaksi satsia paristoja.
      Ralliauton kuviakin on pari.

      Muistaakohan kukaan muu, kuin Lauantain toivotut-Mehiläinen (juu, laitoin hoon tahallani), sellaiset rallaajat kuten: Helena Eeva ja Kerttu Mustonen?

      Hopia oli, lukemma, vetistellyt, kun lapset oppivat lentämään. Mekin itkua väänneettiin ja aaltoja tehtiin kun Kankkunen lensi ohi. Kertoi, vanha kunnon rallari, että käy kalliiksi yöhuuhkajalle, joutuu mies ostamaan jokusen kirjan, uuden painoksen, hyllyynsä, jossa on päivitykset J.K: n pistemääriin ja saavutuksiin. Yölentäjä kun on kertonut että on hyllynsä täynnä vanhaa tarinaa.

      Tässä Kankkusen lentävä lause: B-ryhmän autothan tehtiin miehille, ja ne niitä ajoivat.
      Nykyiset ovat ovat tehty poikien leluiksi, niille, jotka niitä nyt ajavat.
      Ystävällisesti ja humoristisesti
      Parroittunut ja, osittain, ruskettunut punanaama:
      H.

      :)

      • viivatiina

        makkarat vip teltassa härkä vaan oli sisältä niin punasta ettei tehny mieli edes maistaa ja muutenkin oli tarjolla ykkösluokan sapuskaa ja juomaa joka lähtöön mennen ja tullen ja paikanpäällä surkee oli kumminkin paikka mutta minkäs sille voi ;)))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe