Voisitkohan sinä auttaa myöskin minua?Olen menettänyt uskoni, luottamukseni miehiin .Pienen hetken jo luulin, että olisin löytänyt rinnalleni luotettavan ystävän jonka kanssa voisin ehkä uskaltautua ajattelemaan jotain syvempääkin, sillä hän todellakin kosketti sydäntäni.Mutta kaikki päättyi yllättäen, ilman minkäälaisia hyvästejä.Nyt yritän pyristellä pois tunteiden sekamelskasta ja saada elämäni järjestykseen, mutta vaikeaa on.Miten näin voi tapahtua?Mitä tapahtui?Ja miten jatkuu?
cherrykirsikka
2
121
Vastaukset
Mies on aivan yhtä sekaisin ja peloissaan tunteidensa sekamelskassa kuin sinäkin. Hänellä saattaa olla jotain selvittämättömiä asioita, joista hän ei ole sinulle puhunut, kenties keskeneräinen ero tai päättymässä oleva suhde. Näkisin kuitenkin, että hän ottaa sinuun vielä yhteyttä saatuaan ensin vähän ajatuksiaan ja elämäänsä selväksi. Helppoa tietä en teille lupaa, karikoilta ja kivikoilta tuskin vältytään, olettehan molemmat niin monisärmäisiä ihmisiä, mutta yhteinen tulevaisuus on nähdäkseni vielä mahdollinen.
Varaudu kuitenkin ainakin pari kuukautta elelemään itseksesi, keskity hyviin asioihin elämässäsi, hemmottele itseäsi - sinä olet hyvä ja ihana ihminen, eivätkä miehetkään oikeasti niin pahoja ole...! T. Cherry- orpo sydän
tämä antoi uskoa ja ymmärrystä kaikkeen mitä on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008