Voisitkohan sinä auttaa myöskin minua?Olen menettänyt uskoni, luottamukseni miehiin .Pienen hetken jo luulin, että olisin löytänyt rinnalleni luotettavan ystävän jonka kanssa voisin ehkä uskaltautua ajattelemaan jotain syvempääkin, sillä hän todellakin kosketti sydäntäni.Mutta kaikki päättyi yllättäen, ilman minkäälaisia hyvästejä.Nyt yritän pyristellä pois tunteiden sekamelskasta ja saada elämäni järjestykseen, mutta vaikeaa on.Miten näin voi tapahtua?Mitä tapahtui?Ja miten jatkuu?
cherrykirsikka
2
140
Vastaukset
Mies on aivan yhtä sekaisin ja peloissaan tunteidensa sekamelskassa kuin sinäkin. Hänellä saattaa olla jotain selvittämättömiä asioita, joista hän ei ole sinulle puhunut, kenties keskeneräinen ero tai päättymässä oleva suhde. Näkisin kuitenkin, että hän ottaa sinuun vielä yhteyttä saatuaan ensin vähän ajatuksiaan ja elämäänsä selväksi. Helppoa tietä en teille lupaa, karikoilta ja kivikoilta tuskin vältytään, olettehan molemmat niin monisärmäisiä ihmisiä, mutta yhteinen tulevaisuus on nähdäkseni vielä mahdollinen.
Varaudu kuitenkin ainakin pari kuukautta elelemään itseksesi, keskity hyviin asioihin elämässäsi, hemmottele itseäsi - sinä olet hyvä ja ihana ihminen, eivätkä miehetkään oikeasti niin pahoja ole...! T. Cherry- orpo sydän
tämä antoi uskoa ja ymmärrystä kaikkeen mitä on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429