CherryKirsikka

Karman lakiko?

Jaksaisitko katsoa minullekin? Mitäköhän pahaa olen edellisissä elämässäni tehnyt, kun tuntuu, että kaikki toiveeni valuvat aina hiekkaan, enkä ikinä saa sitä mitä haluan tai toivon? Mitä karmaa maksan ja kauanko vielä tämä velkavankeus kestää? Olen keski-ikäinen, ristiverinen nainen.

4

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet valinnut vaikean elämän tällä kertaa - olet siis itse päättänyt ennen syntymääsi ottaa tällaiset elämänläksyt opeteltaviksesi, kuin nyt olet joutunut läpikäymään. Se, että olet vielä hengissä ja kaikesta huolimatta täysissä sielun ja ruumiin voimissa, todistaa ettet ole valinnut väärin - henkesi on vahva. Rahan kanssa olet varmastikin puljannut jossain aiemmassa elämässäsi, veikkaisin koronkiskontaa, jonkinlaista toisten ihmisten pettämistä, ja sen takia sielusi on päättänyt käydä läpi tässä elämässä sen, miltä tuntuu, kun rahaa ei ole ja asiat epäonnistuvat.

      Itseäni ainakin on helpottanut tiedostaa tuo asia, että kaikki tämän elämäni vaikeuteni olen itse valinnut, päättänyt ennen syntymää ottaa kannettavikseni - kyllä siis selviänkin niistä. Ala voimauttaa itseäsi toistamalla ääneen tai mielessäsi niin usein kuin hyvältä tuntuu "Olen vahva. Selviän tästä." Vuoden päästä asiat ovat jo paljon paremmin. Voimia Sinulle t. cherry

      • Karman lakiko?

        Kiitos Cherry vastauksesta. Jotain tuon suuntaista itsekin olen miettinyt, kun olen kahlannut näitä elämän epäonnistumisia lävitse. Rahassa en tosiaan ole tässä elämässä rypenyt, mutta tällä hetkellä se ei ole murheistani se suurin - vihdoinkin olen päässyt sen asian suhteen jonkinlaiseen tasapainoon. Karman velka lienee siltä osin ainakin toistaiseksi maksettu :) Tiedän olevani vahva ja tiedän selviäväni - sen on kokemus minulle jo osoittanut monta kertaa. Jos vielä ehdit ja jaksat niin kerrotko vähän tarkemmin, että millä lailla elämäni on vuoden päästä paremmin?


      • Karman lakiko? kirjoitti:

        Kiitos Cherry vastauksesta. Jotain tuon suuntaista itsekin olen miettinyt, kun olen kahlannut näitä elämän epäonnistumisia lävitse. Rahassa en tosiaan ole tässä elämässä rypenyt, mutta tällä hetkellä se ei ole murheistani se suurin - vihdoinkin olen päässyt sen asian suhteen jonkinlaiseen tasapainoon. Karman velka lienee siltä osin ainakin toistaiseksi maksettu :) Tiedän olevani vahva ja tiedän selviäväni - sen on kokemus minulle jo osoittanut monta kertaa. Jos vielä ehdit ja jaksat niin kerrotko vähän tarkemmin, että millä lailla elämäni on vuoden päästä paremmin?

        Taloudellinen tilanteesi parantuu sen myötä, että asemasi työelämässä kohentuu - näin asian näin :-)


      • Karman lakiko?
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Taloudellinen tilanteesi parantuu sen myötä, että asemasi työelämässä kohentuu - näin asian näin :-)

        Ok kiitos :) Tilanne on itse asiassa jo parantunut, mutta ainahan se voi kohentua lisää :) Kovin oli rahapainotteinen viesti, mutta ei kai minulle sitten muuta kuin näitä "kovia arvoja" ole tarjolla. Kiitos todella, kun käytit aikaasi minulle katsomiseen. Voimia auttamistyöhösi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe