Jaksaisitko katsoa minullekin? Mitäköhän pahaa olen edellisissä elämässäni tehnyt, kun tuntuu, että kaikki toiveeni valuvat aina hiekkaan, enkä ikinä saa sitä mitä haluan tai toivon? Mitä karmaa maksan ja kauanko vielä tämä velkavankeus kestää? Olen keski-ikäinen, ristiverinen nainen.
CherryKirsikka
4
208
Vastaukset
Olet valinnut vaikean elämän tällä kertaa - olet siis itse päättänyt ennen syntymääsi ottaa tällaiset elämänläksyt opeteltaviksesi, kuin nyt olet joutunut läpikäymään. Se, että olet vielä hengissä ja kaikesta huolimatta täysissä sielun ja ruumiin voimissa, todistaa ettet ole valinnut väärin - henkesi on vahva. Rahan kanssa olet varmastikin puljannut jossain aiemmassa elämässäsi, veikkaisin koronkiskontaa, jonkinlaista toisten ihmisten pettämistä, ja sen takia sielusi on päättänyt käydä läpi tässä elämässä sen, miltä tuntuu, kun rahaa ei ole ja asiat epäonnistuvat.
Itseäni ainakin on helpottanut tiedostaa tuo asia, että kaikki tämän elämäni vaikeuteni olen itse valinnut, päättänyt ennen syntymää ottaa kannettavikseni - kyllä siis selviänkin niistä. Ala voimauttaa itseäsi toistamalla ääneen tai mielessäsi niin usein kuin hyvältä tuntuu "Olen vahva. Selviän tästä." Vuoden päästä asiat ovat jo paljon paremmin. Voimia Sinulle t. cherry- Karman lakiko?
Kiitos Cherry vastauksesta. Jotain tuon suuntaista itsekin olen miettinyt, kun olen kahlannut näitä elämän epäonnistumisia lävitse. Rahassa en tosiaan ole tässä elämässä rypenyt, mutta tällä hetkellä se ei ole murheistani se suurin - vihdoinkin olen päässyt sen asian suhteen jonkinlaiseen tasapainoon. Karman velka lienee siltä osin ainakin toistaiseksi maksettu :) Tiedän olevani vahva ja tiedän selviäväni - sen on kokemus minulle jo osoittanut monta kertaa. Jos vielä ehdit ja jaksat niin kerrotko vähän tarkemmin, että millä lailla elämäni on vuoden päästä paremmin?
Karman lakiko? kirjoitti:
Kiitos Cherry vastauksesta. Jotain tuon suuntaista itsekin olen miettinyt, kun olen kahlannut näitä elämän epäonnistumisia lävitse. Rahassa en tosiaan ole tässä elämässä rypenyt, mutta tällä hetkellä se ei ole murheistani se suurin - vihdoinkin olen päässyt sen asian suhteen jonkinlaiseen tasapainoon. Karman velka lienee siltä osin ainakin toistaiseksi maksettu :) Tiedän olevani vahva ja tiedän selviäväni - sen on kokemus minulle jo osoittanut monta kertaa. Jos vielä ehdit ja jaksat niin kerrotko vähän tarkemmin, että millä lailla elämäni on vuoden päästä paremmin?
Taloudellinen tilanteesi parantuu sen myötä, että asemasi työelämässä kohentuu - näin asian näin :-)
- Karman lakiko?
cherrykirsikka kirjoitti:
Taloudellinen tilanteesi parantuu sen myötä, että asemasi työelämässä kohentuu - näin asian näin :-)
Ok kiitos :) Tilanne on itse asiassa jo parantunut, mutta ainahan se voi kohentua lisää :) Kovin oli rahapainotteinen viesti, mutta ei kai minulle sitten muuta kuin näitä "kovia arvoja" ole tarjolla. Kiitos todella, kun käytit aikaasi minulle katsomiseen. Voimia auttamistyöhösi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1945700Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035604Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1884597Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514033Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613910Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313556En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181405Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301340- 171018
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960