Voisko Cerrykirsikka tai joku katsoa minulle tulevaan, että miten käy tuossa työasiassa jaksanko olla siellä tai olenko tuon 2 kuukautta vielä siellä. Masentaa jotenkin.
Jotenkin on ahdistavat työolot siellä. Löydänkö elämääni lähiaikoina jotain iloista ja miten pärjään taloudelllisesti. Löytyykö vielä miesystävää elämääni. Olen kypsempi nainen.
Cerrykirsikalle tai kuka oletkin
3
186
Vastaukset
- joutaisitko katsomaa
nostaa ylöspäin
Vastaan nyt Sinulle näin jonon ohi, kun huomaan, että Sinulla on kova hätä. Ymmärräthän, että me auttajat olemme täällä palstalla vapaaehtoisesti ja muun elämämme ohessa, ja joskus vastausta joutuu hieman odottamaan..
Ehkä olet jo tehnytkin ratkaisusi tuon työasian suhteen - usein siinä vaiheessa kun täällä ehtii vastaamaan, kysyjä on jo ratkaissut itse akuutin asiansa ja hyvä niin :-) Tämä työpaikka ei selvästikään tee hyvää sinulle eikä ole ainoa työpaikka maailmassa - mielenterveytesi uhalla Sinun on turha jäädä sinne roikkumaan. Iloa löydät elämääsi avaamalla silmäsi ja katselemalla maailmaa uusin silmin; Suomen kesäistä luontoa, lasten leikkiä... Koska viimeksi olet pysähtynyt kuuntelemaan linnun laulua tai haistamaan ruusun tuoksua?
Taloudellisesti on toki tiukkaa, mutta "tarkan markan" ihmisenä pärjäät kyllä. Ja se miesystäväkin tallustaa vastaasi ehkä jo piankin, kun lähdet liikkeelle etkä jää nurkkiisi kyhjöttämään. Kokeilepa pitkiä kävelylenkkejä - voit toki aloittaa ensin vähän lyhyemmälläkin -, näkisin ristiverisen kävelyä harrastavan mieshenkilön, hieman pyöreän (siinä syy miksi kävelyä harrastaa) kiinnostuvan Sinusta lenkkipolun varrella alkusyksyn maisemissa...
T. Cherry- joutaisitko katsomaa
Kiitos cherry vastauksestasi. Kaikkea hyvää elämääsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401913Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041623Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491583Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101291Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61191Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224875- 60832
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32797En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648