Jos minä

teu,

haluan asiaa viedä ylläpidolle , mikä on oikea tie.

12

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuriuros

      .

    • Eiköhän se lähde ihan tuosta linkistä: Ilmoita asiattomasta viestistä.
      En ole sitä paljon käyttänyt, mutta muistelen, että siinä voi perustella asiansa. Se menee tiedoksi sheriffille ja ylläpidolle.

      • teu.

        Mistä sen sitten lähettää kun jos teen sen jostakin , seriffi poistaa sen .
        Ei se oikea osoite ole minusta , vai puuttuuko se kokonaan , ja sanotaan vain
        tehkää valitukset suoraan Ylläpidolle .


      • teu.

        Ja helpoin varmasti .


    • Yllätyshulliu

      Vasen kaista, tollo..

      • teu.

        Toinen


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Toinen

        vasen.


    • Tässä palautelomakkeen linkki: http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

      Täytä se ja perustele valituksesi mahdollisimman seikkaperäisesti. Voit myös käyttää ilmoita asiattomasta viestistä. En pysty poistamaan sitä, koska siitä menee tieto suoraan ylläpidolle. Minulle tulee myös kopio. Josa haluat laittaa viestin ilman että minä saan siitä tiedon, käytä alussa mainitsemaani linkkiä.

      • teu.

        vai pitääkö minun löytää jostain tuon lomakkeen mukainen sivu ?


      • teuta

        löydän linkin ohjeisen sivun .


      • tietysti!!!
        teuta kirjoitti:

        löydän linkin ohjeisen sivun .

        Matt. 28:19 - 20
        Matt. 10:8


    • xcvgb

      oikea tie ei ole väärentää raamatussa olevaa Jeesuksen kastekäskyäkään Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimessä valehdellen!
      Uskonvapautta koskeva Laki ei kiellä ihmisiä palvelemasta Jumalaa ja Jeesusta.

      Sinulla on uskovapauden Lain nojalla oikeus palvella jumalanasi vaikka navetan nurkkaa mutta olet Lain rikkoja jos palvelet sitä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä toisia harhauttaen.
      "Älä anna väärää todistusta"

      VT
      5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
      UT
      Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

      ---------------------

      teutan kastekäsky: (poistetussa keskustelussa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8472908/thread )
      "Lähetyskäskyssään Kristus kehottaa tekemään kaikki kansat Hänen
      opetuslapsikseen Kastamalla ja opettamalla . Kaste toimitetaan kolmiyhteisen Jumalan nimeen . Pappi valaa kastettavan päähän vettä kolme kertaa ja lausuu " Minä kastan sinut Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ". Jumalan nimeen vetoaminen osoittaa , että kaste on JUMALAN TYÖ, josta meidän ei tarvitse ansaita ."

      Jeesuksen kastekäsky:
      Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään KAIKKI, mitä minä olen käskenyt TEIDÄN PITÄÄ. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2174
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      1953
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1721
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      166
      1264
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1252
    6. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1171
    7. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1104
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      920
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      886
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      68
      838
    Aihe