jolla halutaan elää jotain roolia, millä ei ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa. Onko arki niin ankeaa?
Hd on lelu
12
943
Vastaukset
- ampus ittesä
Sulla ainakin
- Harley Dude
Hyvä ohje elämiseen on: keskity itse omaan elämääsi ja anna muiden elää omaansa.
Jos joku haluaa elää baikerin elämää, niin se ei ole sinulta pois. Eihän? Arki pakkaa joskus olemaan itse kullakin hitusen ankeaa, ainakin loppusyksystä. Silloin on kiva paeta unelmissaan vaikka Sturgisiin.- erottaa
pojista lelujen hinta.
- american express
erottaa kirjoitti:
pojista lelujen hinta.
Taitaa nuo olla vekselivetoisia, niinkuin kaikki kerskakulutustuotteet. Lopussa häämöttää perintätoimisto.
- 16+15
american express kirjoitti:
Taitaa nuo olla vekselivetoisia, niinkuin kaikki kerskakulutustuotteet. Lopussa häämöttää perintätoimisto.
Jaha - taas yksi älyttömän kateellinen, joka miettii, että hankkisiko neljän donan kulutusluotolla 70-luvun rautapään ja olisi HD:n omistaja vai harmaatuodun jaappanilaisen.
- änkyttämättä
ostin uuden H-D:n, et ei ainakaan mulla vedä vekseli. Pankkisiirtona onnistui loistavasti siirtää yli 53.000€ herra kauppiaan tilille!
- gfgdfg
Käteisellä mulla on ollut tapana Harleykin ostaa.
- Luottotiedot AAA
gfgdfg kirjoitti:
Käteisellä mulla on ollut tapana Harleykin ostaa.
Sain Nightsterista laskun 30 pv netto ja maksoin sen pois.
- paskasta
erottaa kirjoitti:
pojista lelujen hinta.
...........
- ei tarvitse
paskasta kirjoitti:
...........
maksaa mitään, jos et tarkoita Kekkilän kananpaskaa?
- minähän sanoinkin
ei tarvitse kirjoitti:
maksaa mitään, jos et tarkoita Kekkilän kananpaskaa?
että IDIOOTTI maksaa paskasta :)
- mädenzo
juu leluhan se onkin. niitä mulla tallissa viisi.muilla muita leluja, mut mulla nämä. jihuu kun on mukavoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893