Hei! minä olen härkä ja rapu käy yhteen vähän riitoja nimittäin minulla ja ravulla on vain pikku kinasteluja ei muita vikoja härän paras puoliso on siis rapu valitse rapu! vaikka tuntuu vaikelta tuntea minut ja monimutkaiset ongelmani ja aina olen selvinnyt rakkaan rapuni kanssa mutta aina ei kannata luottaa nimittäin se rapu on pettänyt minua jo 4 kertaaa mutta mitäs siinä ei voi mitään nyt hän ei enää petä minua jos pettää niin minä jätän hänet elikkä tutustu minuun paremmin kiltit ihmiset kiitos jos luitte tämän vastatkaa kuitenkin minulle kiitos kiitos kiitos terveiset kaikille jotka lukivat tämän!
härkä ja rapu käyvät yhteen
14
1022
Vastaukset
- kaurisN
Hän on pettänyt sinua 4 kertaa???!!!Miten olet voinut antaa anteeksi?
Kyllähän rapu on ihan jeesmerkki, mutta tosi oikukas. Itselläni on härkäkumppani ja olen kauris, myös meillä on oikein harmonista ja hyvää yhteiseloa, paljon rakkautta jne. Hänellä on ollut suhde mm. vaakaan, kaksosiin ja skorpioniin, mutta sanoo itsekin, ettei kaurista parempaa voisi löytyä;)ja meillä ei todellakaan ole ollut noita uskottomuusjuttuja tuolla tahdilla.
Siinä mielessä olen samaa mieltä, ettei koskaan kannata luottaa 100%:sti. Oma kehu haisee, mutta et ole kokeillut kaurista? Vaatii vähän hommia, että kauris avautuu ja oppii luottamaan, mutta kauriista voi tulla todella sopiva kumppani härälle;)- Raputypy
oli ainakin uskoton..valehteli..ja hyvin itsekäs..en kehuisi kaurista!!
- härkänainen
härkänaisena sanoisin että ravut ovat mahtavan kiehtovia ihmisiä härille...mutta ne on kyllä niitä pahimpia aina vaan paremman etsijöitä joihin ei todellakaan voi luottaa...olen todennut itse tuon ja samalla todennut, että neitsyet voivat olla ne täydellisemmät härän seurustelukumppanit.
lisäksi sanon pettävistä miehistä..mitä semmoisia katsoo enää..tuskin ne lopettaa sitä pettämistä, jos noin useasti on sinulle käynyt tuommoista...jätä se mies ja pian..se ei ole todellakaan härkänaisen arvoinen mies..sydän sinulla vaan särkyy tuosta ...älä ole liian sinisilmäinen ravun löpinöihin...vaikka ne niin ihanilta kuulostaakin..=o) - The Star
olet aivan oikeassa että härkä ja rapu käyvät tosiaan yhteen!! Olin poikaystäväni kanssa*joka oli rapu*10kk mutta suhde loppui kun"innostus"ei riittänyt..hän petti minua kahdesti mutta annoin anteeksi en kylläkään täysin jäljet jäivät minuun petetyksi tulleeseen siten että minusta tuli mustasukkainen..mustasukkaisempi kuin ennen kun en enää luottanut häneen sekin oli yksi suhteemme loppumisen syy?..Tuntui että häntä parempaa ei ole olemassakaan,mutta toisin on käynyt Olen nimittäin löytänyt uuden ravun joka on yhtä kultainen kun exäni mutta emme ole vielä yhdessä.Jutustamme on aikaa melk.vuosi enkä ole päässyt hänestä yli..ja aina kun nään hänet uuden kanssa,mustasukkaisuus puskee lävitseni uudelleen..! Kertokaa mitä voin tehdä että pääsisin hänestä yli!? kiitos jos jaksoit lukea tämän läpi..:)
- rapu
Kokemusta vuosien takaa härän kanssa seurustelusta ja nyt umpilätkässä toiseen härkään.
Puolustelen vähän rapuja omalta osaltani: en voisi koskaan pettää toista, enkä hyväksy asiaa millään muotoa.....poikkeuksiakin siis löytyy : ) - The Star
rapu kirjoitti:
Kokemusta vuosien takaa härän kanssa seurustelusta ja nyt umpilätkässä toiseen härkään.
Puolustelen vähän rapuja omalta osaltani: en voisi koskaan pettää toista, enkä hyväksy asiaa millään muotoa.....poikkeuksiakin siis löytyy : )on hyvä etteivät kaikki ravut ole onnettomia pettäjiä..??naisravut tuskin pettävät yhtä helposti kuin miehet jotka tosiaan haikailevat paremman perään vaikka vannovat rakastavansa ja sanovat etteivät koskaan enää petä*ensimmäisen pettämisen jälkeen* ja uskoin häneen,mutta toisin kävi minunkin kohdallani..='( Siksi menetin luottamukseni suurinpiirtein kaikkiin..että naisravut ovat luotettavampia kuin miehet..sanon minä..
- Raputypy
Itse rapunaisena olen pettänyt, mutta nykyistä härkämiestäni en voisi kuvitella pettäväni..tapasimme niin että minulla oli toinen suhde kesken (tai olin päättänyt suhdetta jo pitkään mutta toinen ei ymmärtänyt) ja härkäkultaseni epäilee minua nyt koko ajan..hänessä on todella kaikki mitä tarvitsen eikä muut kiinnosta yhtään mutta sarvipää ei tahdo uskoa (ymmärrän kyllä, huonoja kokemuksia itselläkin). Olemme molemmat vaikeita luonteita ja riitoja on, mutta silti ei missään vaiheessa tule mieleen muut. Kunpa vielä kultani uskoisi..
- Taurus
Raputypy kirjoitti:
Itse rapunaisena olen pettänyt, mutta nykyistä härkämiestäni en voisi kuvitella pettäväni..tapasimme niin että minulla oli toinen suhde kesken (tai olin päättänyt suhdetta jo pitkään mutta toinen ei ymmärtänyt) ja härkäkultaseni epäilee minua nyt koko ajan..hänessä on todella kaikki mitä tarvitsen eikä muut kiinnosta yhtään mutta sarvipää ei tahdo uskoa (ymmärrän kyllä, huonoja kokemuksia itselläkin). Olemme molemmat vaikeita luonteita ja riitoja on, mutta silti ei missään vaiheessa tule mieleen muut. Kunpa vielä kultani uskoisi..
toiseen luottaminen on tosi hankalaa saada takaisin sellaiselta jota on kerran tai useammin*joka on vielä hankalampaa*petetty..se tunne on hirveä..!! Eikä uskalla enää luottaa kehenkään..Hyvä jos itseensä..eli jos aikoo saada luottamuksen takaisin nii ei ainakaa kannata tehä mitään syrjähyppyjä enää IKINÄ ja no me härät kyllä olemme aika itsepäisiä uskomaan ketään..Pitää vain olla vakaa ja luotettava ja pitää lupaukset..:)
- kisu
rapu kirjoitti:
Puolustelen vähän rapuja omalta osaltani: en voisi koskaan pettää toista, enkä hyväksy asiaa millään muotoa.....poikkeuksiakin siis löytyy : )niin, ravuilla on paha taipumus esim. pettää, jos eivät tunne oloaan turvatuksi. rapujen ei myöskään pitäisi sitoutua liian aikaisin. turvattu ja luottava rapu on onnellinen rapu ja uskollinen rapu.
- xxx
Taurus kirjoitti:
toiseen luottaminen on tosi hankalaa saada takaisin sellaiselta jota on kerran tai useammin*joka on vielä hankalampaa*petetty..se tunne on hirveä..!! Eikä uskalla enää luottaa kehenkään..Hyvä jos itseensä..eli jos aikoo saada luottamuksen takaisin nii ei ainakaa kannata tehä mitään syrjähyppyjä enää IKINÄ ja no me härät kyllä olemme aika itsepäisiä uskomaan ketään..Pitää vain olla vakaa ja luotettava ja pitää lupaukset..:)
Ravut ovat aivan ihania ihmisiä, mutta he ovat tunne ihmisiä ja toimivat tunteen vallassa eli saattavat pettää. Ravut ovat taipuvaisia pettämään, mutta jotkut ovat saaneet kytkettyä itsestään sen piirteen pois.
- -Magrath-
xxx kirjoitti:
Ravut ovat aivan ihania ihmisiä, mutta he ovat tunne ihmisiä ja toimivat tunteen vallassa eli saattavat pettää. Ravut ovat taipuvaisia pettämään, mutta jotkut ovat saaneet kytkettyä itsestään sen piirteen pois.
Itse olen juuri alkanut tapailemaan rapumiehen kanssa, ja EN TODELLAKAAN tiennyt tästä ennenkuin olimme yhdessä: Mies oli pettänyt silloista tyttöystäväänsä kanssani, mutta siinä vaiheessa, kun alkoi olla kyse vakavammasta, kertoi tästä tytöstä minulle... Tämä ihminen on todella ihana, olemme kuin yö ja päivä, mutta silti samanlaisia, ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta entä jos minulle käy samoin?
- nainen671
-Magrath- kirjoitti:
Itse olen juuri alkanut tapailemaan rapumiehen kanssa, ja EN TODELLAKAAN tiennyt tästä ennenkuin olimme yhdessä: Mies oli pettänyt silloista tyttöystäväänsä kanssani, mutta siinä vaiheessa, kun alkoi olla kyse vakavammasta, kertoi tästä tytöstä minulle... Tämä ihminen on todella ihana, olemme kuin yö ja päivä, mutta silti samanlaisia, ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta entä jos minulle käy samoin?
Härät ovat pettäjiä.valehtelevat jatkuvasti.
- härkä nainen
nainen671 kirjoitti:
Härät ovat pettäjiä.valehtelevat jatkuvasti.
Eikä ole, itse en voisi pettää toista. Mutta totuushan on se, että jokaisessa merkissä niitä pettäjiä löytyy eli turha yleistää mitään merkkiä.
- poju941
Härät on parhaita!:)
Itselläni on härkätyttöystävä ja ollaan oltu yhdessä 2 vuotta :)
Parempaa naista voi tuskin löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972