Naiset

Millainen tapa on vapaa ajalla joillakin naisilla jotka voivat varsinkin toisen naisen miestä tulla jukisesti halailemaan saadakseen huomion osakseen.varsinkin hieman maistissa koettu asia jälleen ihan selvinpäin ollessa, joten tässä nieman pappa jorisee jotta nyt kirjoittelija joka "pappoja "haukuit hieman vastinetta.MK

84

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äö94

Nyt meni yli ymmärryksen?Mikä se on nieman pappa?
      Enkä oikein muutenkaan jutun juonta tajunnut.

• öröm öö

Välimerkit piste ja plus.

• Piruuttani kysyn ja kyllä lähti asiat menemään pisteisiin ja Plussiin pistänkö p ja l paikalle n kirjaimen ei muka ymmärretä mutta toisinpäin kyllä osataan miehiä parjata.
        Mutta millaista käyttäytymistä todella myöskin naisilla on kun ollaan maistissa,ensinnäkin siinä on tekemistä miten saada humaltunut nainen lähtemään pois häiriökäyttäytymisen vuoksi, ettei joudu (poistaja) syytteeseen.
        Mutta pitäisikö asiasta vaijeta? nytkö meni sitten ymmärrys kun mies kokee häirintää ja varsinkin kun on oma kunppani mukana niin se on kiusantekoa jopa, mitä tähän paljon tietävä ex sexterapeutti toteaa.MK

• Tri Gr Gras
        markkukorpinen kirjoitti:

Piruuttani kysyn ja kyllä lähti asiat menemään pisteisiin ja Plussiin pistänkö p ja l paikalle n kirjaimen ei muka ymmärretä mutta toisinpäin kyllä osataan miehiä parjata.
        Mutta millaista käyttäytymistä todella myöskin naisilla on kun ollaan maistissa,ensinnäkin siinä on tekemistä miten saada humaltunut nainen lähtemään pois häiriökäyttäytymisen vuoksi, ettei joudu (poistaja) syytteeseen.
        Mutta pitäisikö asiasta vaijeta? nytkö meni sitten ymmärrys kun mies kokee häirintää ja varsinkin kun on oma kunppani mukana niin se on kiusantekoa jopa, mitä tähän paljon tietävä ex sexterapeutti toteaa.MK

Mikäli tuonkaltaiset unet ovat viikottaisia, suositellaan tyynyn vaihtoa. Myös voi pitää kumisaappaita tai tohveleita nukkuessa. On todettu niiden hoitava vaikutus. Unet muuttu enempi armeijan marssiharjoituksiin.
        Päivänokosten yhteydessä taasen esiintyminen on enempi sääntö kuin poikkeus. Joillakin on todettu tutkimuksissa jopa unien näkyvän kolmiuloitteisina.

• pj smp
        Tri Gr Gras kirjoitti:

Mikäli tuonkaltaiset unet ovat viikottaisia, suositellaan tyynyn vaihtoa. Myös voi pitää kumisaappaita tai tohveleita nukkuessa. On todettu niiden hoitava vaikutus. Unet muuttu enempi armeijan marssiharjoituksiin.
        Päivänokosten yhteydessä taasen esiintyminen on enempi sääntö kuin poikkeus. Joillakin on todettu tutkimuksissa jopa unien näkyvän kolmiuloitteisina.

Mikäli tuo yllämainittu resepti ei auta, kannattaa liittyä SMP:n. Eli Suomen Miehiä Parjataan yhdistykseen. Tarjoaa kellon ympäri tukea ja keskusteluapua. Kerran kuussa on päänslitystä ja lohdutusterapiaa.

• Oskarii7

Voisiko pisteen jälkeen jättää välin ja aloittaa uuden lauseen isolla kirjaimella? Lauseet ja kysymykset voisivat olla tietysti sellaisia, että niistä voisi ymmärtää jotain..... Tietysti voi olla kysymys myös siitä, etten itse ole riittävän älykäs ymmärtääkseni mitä tuossa kysytään?

• örömööö

Tässä varmaan MK tarkoittaa Areenan ihailijoita, jotka esityksen jälkeen tulee fanittamaan. Esim. näitä oikeita kuuluisuksia jotka osaa esiintyä ja laulaa. Vaikka Pelle, Ressu, Sami noin aluksi.
        Tai sitta nieman papalle jäi putki päälle.

• Komee mies :)
        örömööö kirjoitti:

Tässä varmaan MK tarkoittaa Areenan ihailijoita, jotka esityksen jälkeen tulee fanittamaan. Esim. näitä oikeita kuuluisuksia jotka osaa esiintyä ja laulaa. Vaikka Pelle, Ressu, Sami noin aluksi.

Se on ihankii totta, että meillä komeilla miehillä on nuo humalaiset naiset vähän vaikee juttu.
        Itse olen hintelä käpy, mutta nuori ja niin söpö, että itseänikin hirvittää.
        Sitten kun joku pussilakanaan verhoutunut 120 kiloinen ihailija tulee kiinni niin kyllä siinä vähän pelottaa.
        Olenkin sitä varten käynyt noita itsesuojelukursseja.
        Kivaltahan se tuntuu kun nainen vähän likistää, mutta kun väännetään kuin flanellipaitaa pyykkirannassa. Se ei tunnu kivalta kyllä.

• enuskosilmiäni

Ootteko koko porukka pöllykässä vai ootteko saaneet auringonpistoksen tai lämpöhalvauksen.??????
        On niin pehmoiset puheet.

• örömööö kirjoitti:

Minulla on hyvinkin laaja näkö ettei ole putkinäkö onneksi vielä eikä myöskään putki päällä mutta olin selvinpäin ja kokenut tuota lääppimistä, enkä ollut edes terassilla jonne koirat voisivat tulle nuolemaan..MK

• hik pakki

Minulla on hyvinkin laaja näkö ettei ole putkinäkö onneksi vielä eikä myöskään putki päällä mutta olin selvinpäin ja kokenut tuota lääppimistä, enkä ollut edes terassilla jonne koirat voisivat tulle nuolemaan..MK

Mikäli kotioloissa esiintyy vastaavaa ja se tuntuu vastenmieliseltä, voi muuttaa toiseen huoneeseen. Tai lähteä evakkoon, vaikkkapa terassille, baariin tms. Yleensä viikon poissaolo tuo avun mainitunlaiseen.

• parkaa

Pappa on nyt tainnut viimeisellä viisarin värinällään nähdä märkää päiväunta ja luuli sen
      olevan totta. Herätys herätys, ei siitä ole kukaan kiinnostunut, eikä se mato enää oikeesti
      herää henkiin.
      Juice Leskisen sanoin: mikä oli ennen taikahuilu, on nyt vesiletku.

• Koska on vielä avustettavaa eli että perhepäivähoitajat pääsee lomalle ja nuoremmat töihin ,tätä talkoilua on tullut tehtyä muutama vuosi.

Mutta nyt sitten menoksi jälleen auto on lastattu.MK

• pito x

Koska on vielä avustettavaa eli että perhepäivähoitajat pääsee lomalle ja nuoremmat töihin ,tätä talkoilua on tullut tehtyä muutama vuosi.

Mutta nyt sitten menoksi jälleen auto on lastattu.MK

Otithan sukset mukaan. Meinaan ettei tarviisi välillä tulla niitä hakemaan. Hei hei.

• pito x kirjoitti:

Otithan sukset mukaan. Meinaan ettei tarviisi välillä tulla niitä hakemaan. Hei hei.

Meinaatko että on sukuvika kun sukset ei luista?
        Mutta ainakin Hannulla luisti vaskiyhdistetyn kisaillessa Lieksassa Pielisentiellä.
        Mutta minulla oli sitten toisenlainen kuvio eli iltatori mutta oliko sitten lämpöä ainakin otsasi hiessä sinun talkoita pitää tekemän,MK

• iror isomasu

Mutta ainakin Hannulla luisti vaskiyhdistetyn kisaillessa Lieksassa Pielisentiellä.
        Mutta minulla oli sitten toisenlainen kuvio eli iltatori mutta oliko sitten lämpöä ainakin otsasi hiessä sinun talkoita pitää tekemän,MK

Ne on varmaan keskieuroopan naiset tulleet Uralin kautta hakemaan dna näytettä. Selvittävät varmaan sukututkimuksen puuttuvan lenkin. Siitä lääppimiset ja palleihin tartunnat.

• eturivin "perhe"
        iror isomasu kirjoitti:

Ne on varmaan keskieuroopan naiset tulleet Uralin kautta hakemaan dna näytettä. Selvittävät varmaan sukututkimuksen puuttuvan lenkin. Siitä lääppimiset ja palleihin tartunnat.

ekan kerran näin sinut livenä ja kuulin lauluääntäsi, olet erittäin hyvä laulaja. Ihan sama availeeko sitä ääntä karaokessa vai jossain muualla. Kun osaa laulaa, niin sitten OSAA!!! Ja sekös kateellisia vituttaa tälläkin palstalla. ja hieno asu kieltämättä.

• nämä

Tenat ? Niitä muista ottaa iso pinkka matkaan ja sitten gorega tabseja niin saat
        tekohampaat yöllä puhdistettua. Ei sitten papan henki haise kissan p..alta jos vaikka
        joku vahingossa koittaa lääppiä.

• veljetkeskenään
        eturivin "perhe" kirjoitti:

ekan kerran näin sinut livenä ja kuulin lauluääntäsi, olet erittäin hyvä laulaja. Ihan sama availeeko sitä ääntä karaokessa vai jossain muualla. Kun osaa laulaa, niin sitten OSAA!!! Ja sekös kateellisia vituttaa tälläkin palstalla. ja hieno asu kieltämättä.

Minäkin näin Markun ja mikä pohjalainen-asu,ja niin kallis,että piti hintakin ilmoittaa.
        Ja vaihtui sitten karjalaiseen paitaan...hinta ei tiedossa.
        Mutta laulaa osaat Make. Ja Unkarissakin olet käynyt kertomasi mukaan ja Fylekissä ihan,mistä nämä
        vieraatkin olivat...silleen.

• pikkupuukko
        eturivin "perhe" kirjoitti:

Vau miten komea mies tämä Markku!!!!! Voiko häntä kukaan nainen vastustaa??
        Taitaa olla rikaskin ,kun niin kallis puku päällä.
        Menestystä Markku.

• pin ku viini
        pikkupuukko kirjoitti:

Menestystä Markku.

Joskus ammoin oli täällä pingviiniketju jota lukiessa vedet valu.silmistä. Lopputulos oli kuitenkin, että sama henkilö oli kirjoittanut koko ketjun.

• öröm öö
        pikkupuukko kirjoitti:

Menestystä Markku.

on omaa retostelluu. Meeppä tee ne omat sivusi JO.

• pikkupuukko
        öröm öö kirjoitti:

on omaa retostelluu. Meeppä tee ne omat sivusi JO.

Ehkä teen,ehkä en....vitsi on jo!!! siis sivut!!

• raita mirri
        pikkupuukko kirjoitti:

Ehkä teen,ehkä en....vitsi on jo!!! siis sivut!!

Mee jo facebookiin kehumaan ihteesi. Munannut oot jo ihtesi. Naapurin kissakin jo nauraa noille kehuille.

• veljetkeskenään kirjoitti:

Minäkin näin Markun ja mikä pohjalainen-asu,ja niin kallis,että piti hintakin ilmoittaa.
        Ja vaihtui sitten karjalaiseen paitaan...hinta ei tiedossa.
        Mutta laulaa osaat Make. Ja Unkarissakin olet käynyt kertomasi mukaan ja Fylekissä ihan,mistä nämä
        vieraatkin olivat...silleen.

Tuo karjalainen paita on ostettu Venäjältä Karhumäen pitsitehtaalta maksoi 7 e muistaakseni toisen paidan osti Pentti linja-Auton kuljettaja.Olin venäjällä laulelemassa silloin ja paikalle saapui myös suomalaisia ja kysyivät mistä olen oppinut Suomen kielen ,siksi minun on helppo kulkea siellä turvallisesti kun en erotu joukosta.
        Hattu on hieman suuri sen ostin Ahveniselta mutta totesin jo tanhuajille että jos kusi tulee päähän niin eipä pipo kiristä heti.
        Kengät on Pankakosken kirpparilta sopii asuuun ja maksoi 20,00e ja normaalit valkoiset pellavan näköiset Farkut eli kokonaisuus.
        Mutta tuosta kansalispuvusta helavöineen sopi mielestäni esiintymiseen kun lauloin kansanlauluja pari hintatiedot vuorelman sivustolta ja myöskin milloin sitä pidetään.muualta.
        Puku on isäni peruja ja hän on tanssinut se puku päällä Polkkatanssin Suomen mestaruuteen joten nyt se oli sitten toisen mertarin päällä minä minä MK
        Mutta mielestäni erittäin mukava yleisö oli paikalla.ja ahdistelijat poissa.

• ikorir

Tuo karjalainen paita on ostettu Venäjältä Karhumäen pitsitehtaalta maksoi 7 e muistaakseni toisen paidan osti Pentti linja-Auton kuljettaja.Olin venäjällä laulelemassa silloin ja paikalle saapui myös suomalaisia ja kysyivät mistä olen oppinut Suomen kielen ,siksi minun on helppo kulkea siellä turvallisesti kun en erotu joukosta.
        Hattu on hieman suuri sen ostin Ahveniselta mutta totesin jo tanhuajille että jos kusi tulee päähän niin eipä pipo kiristä heti.
        Kengät on Pankakosken kirpparilta sopii asuuun ja maksoi 20,00e ja normaalit valkoiset pellavan näköiset Farkut eli kokonaisuus.
        Mutta tuosta kansalispuvusta helavöineen sopi mielestäni esiintymiseen kun lauloin kansanlauluja pari hintatiedot vuorelman sivustolta ja myöskin milloin sitä pidetään.muualta.
        Puku on isäni peruja ja hän on tanssinut se puku päällä Polkkatanssin Suomen mestaruuteen joten nyt se oli sitten toisen mertarin päällä minä minä MK

Opetteleppa tämä. Pukee parhaiten. Laulappa vaikka iltatorilla.
        http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk

• KYYKKYYN

No mun edellinen esiintymisasu ensimmäiseen settiin oli Pradan 8 cm koroilla mustat pitkät saappaat.
        Nahkahousut ja Lauri Tähkän lahjoittama helavyö, koska ne soitti lämpprinä. Yläosassa tietysti madonnatoppi, taisi olla huutokaupassa jotain 450 ekeä, ja hius-/ kysnistailaus Helsingin kynsistudiolta,
        ne laitteli Brittish Hairlines.
        Toiseen settiin sitten piti panostaa enenpi niin että Victoria Beckhamin kanssa kun aiemmin shoppailtiin
        niin hankin 1100 egen , tai jotain sinneppäin , liaanihameen, yläosana pelkkä nahka-nyöritoppi , oisko
        se mulle maksanut vaan kolmisen sataa. Kaikkihan ne minä minä minän tuntee.

Ei ollut mitään järjestyshäiriöitä, joku tena pappa koitti kuolata stagen suuntaan joku ääliömäinen hattu
        ja mummon pitsiliina päällä mutta mun turvajussi Keanu Reeves mulkaisi sinneppäin
        ja pappa oli juossut pöksyjään pidellen ja vessapaperia anellen puskaan.

• ikorir kirjoitti:

Opetteleppa tämä. Pukee parhaiten. Laulappa vaikka iltatorilla.
        http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk

Tiedän mitä ajattelet mutta sanomasi on tuota kateellisuutta ja tyypillistä kaunaisuutta taas jälleen kerran kohtaani .Muistutan edelleen asiasta että tuon tyyliset kirjoittelut eivät kehitä ketään,sekä on myöskin ohjeiden vastaisia jopa taas tarkoituksena saada ihminen halveksinnan kohteeksi, joten mieti hieman asiaa uudelleen.
        Kaiken lisäksi pyrin siihen että pyrin myös tulkitsemaan lauluni ja juuri olin maanantaina Joensuussa asti koulutuksessa alan asiantuntioiden taholta.
        Mutta kuitenkin kukin taaplaa tyylillään olen kuitenkin tuonut esiin sen seikan, että myöskin miehiin voinee kohdistua häirintää mutta nyt se on kohdistunut nettikiusaamiseksi eli puukottamiseksi seläntakaa,kuitenkin Lieksassakin on esimerkkejä,että asiat voidaan selvittää ja mitä toisaalla kuotta on maininnut niin sellainenkin asia voidaan muualla viranomaisportaassa selvittää onko kirjoituksesi totuudenmukainen mitä sanot poliisiviranomaisista mitä he ajattelevat meikeläisestä tuon seikan on aikaisemmin poliisipäällikkö esimiehenä kiistänyt ja olen pyrkinyt luottamaan sanaan eri muodoissa.eli tältä osin olen luottavaisella mielellä esivaltaa kunnioittavana mutta toden totta olen siitä joskus sanonut mutta rauha on saatu siltä osin.MK

• Joko korvista lorii

se kusihan on jo tullut päähän täydellä voimalla. No onneks on hatussa kokoa koska varmaan se kusi siellä päässä ei ainakaan vähene.

• raita mirri kirjoitti:

Mee jo facebookiin kehumaan ihteesi. Munannut oot jo ihtesi. Naapurin kissakin jo nauraa noille kehuille.

Annetaan mirrin nauraa eiköhän joku kolli hoida asian kunnan pysyy omalla maalla ja meilläpäin sentään on asiat kohdallaan, mutta on olemassa aina joitakin kiertolaisia niin ihmisiä kuin eläimiä joiden hoito voinee olla leväperäistä.
        Korostan kuitenkin sitä seikkaa,ettei kohdalleni ole sattunut ihmistä naapuria etteikö toimeen tulisi kanssani, vaikka noita epäilyksenvarjoja taitamattomilta tulee näissä keskusteluissa.MK

• Sinä minä sinä myö

Tiedän mitä ajattelet mutta sanomasi on tuota kateellisuutta ja tyypillistä kaunaisuutta taas jälleen kerran kohtaani .Muistutan edelleen asiasta että tuon tyyliset kirjoittelut eivät kehitä ketään,sekä on myöskin ohjeiden vastaisia jopa taas tarkoituksena saada ihminen halveksinnan kohteeksi, joten mieti hieman asiaa uudelleen.
        Kaiken lisäksi pyrin siihen että pyrin myös tulkitsemaan lauluni ja juuri olin maanantaina Joensuussa asti koulutuksessa alan asiantuntioiden taholta.
        Mutta kuitenkin kukin taaplaa tyylillään olen kuitenkin tuonut esiin sen seikan, että myöskin miehiin voinee kohdistua häirintää mutta nyt se on kohdistunut nettikiusaamiseksi eli puukottamiseksi seläntakaa,kuitenkin Lieksassakin on esimerkkejä,että asiat voidaan selvittää ja mitä toisaalla kuotta on maininnut niin sellainenkin asia voidaan muualla viranomaisportaassa selvittää onko kirjoituksesi totuudenmukainen mitä sanot poliisiviranomaisista mitä he ajattelevat meikeläisestä tuon seikan on aikaisemmin poliisipäällikkö esimiehenä kiistänyt ja olen pyrkinyt luottamaan sanaan eri muodoissa.eli tältä osin olen luottavaisella mielellä esivaltaa kunnioittavana mutta toden totta olen siitä joskus sanonut mutta rauha on saatu siltä osin.MK

voi hyväntähen tuommoista sekajoriaa tuo kirjoituksesi taas on. Otappa siitä sitten selko.

• sater

Annetaan mirrin nauraa eiköhän joku kolli hoida asian kunnan pysyy omalla maalla ja meilläpäin sentään on asiat kohdallaan, mutta on olemassa aina joitakin kiertolaisia niin ihmisiä kuin eläimiä joiden hoito voinee olla leväperäistä.
        Korostan kuitenkin sitä seikkaa,ettei kohdalleni ole sattunut ihmistä naapuria etteikö toimeen tulisi kanssani, vaikka noita epäilyksenvarjoja taitamattomilta tulee näissä keskusteluissa.MK

No tuliks sää toimeen sen kaa joka Jormaa kii kävi. Entäs tämä macho mirriMummo joka viikolla hyökkäs suhun lääppiin kii.Kuis niin kaa.

• mielipidettäään
        Sinä minä sinä myö kirjoitti:

voi hyväntähen tuommoista sekajoriaa tuo kirjoituksesi taas on. Otappa siitä sitten selko.

Ensinnäkin. Näille palstoille ei tarvitse, eikä myöskään ohjeiden, joita jatkuvasti esiin tuot, pidä tuoda omaakehua. Tämä ei ole MK S-"4. Kun on tarvetta tuoda itseään esille , jopa pakonomaisesti, avaa omaketju sivusto Facebookiin. Sinun lauluharrastuksesi ei kuulu tänne. Eikä myös muut tilpehöörit.
        Toinen älytön uhoaminen on tuo viranomaisiin turvautumisen tarve. Joten mietis vähän.

• Pölly Pekka
        mielipidettäään kirjoitti:

Ensinnäkin. Näille palstoille ei tarvitse, eikä myöskään ohjeiden, joita jatkuvasti esiin tuot, pidä tuoda omaakehua. Tämä ei ole MK S-"4. Kun on tarvetta tuoda itseään esille , jopa pakonomaisesti, avaa omaketju sivusto Facebookiin. Sinun lauluharrastuksesi ei kuulu tänne. Eikä myös muut tilpehöörit.
        Toinen älytön uhoaminen on tuo viranomaisiin turvautumisen tarve. Joten mietis vähän.

Se on sama kuin huume ,Koukku mikä koukku ?

• nämä kirjoitti:

Tenat ? Niitä muista ottaa iso pinkka matkaan ja sitten gorega tabseja niin saat
        tekohampaat yöllä puhdistettua. Ei sitten papan henki haise kissan p..alta jos vaikka
        joku vahingossa koittaa lääppiä.

Nuo asiat eivät kosketa minua henkilökohtaisesti koska on omat hampaat.

Mutta joskus voinee olla niinkin että sokea voi tervehtiä kalakaupan kohdalla päivää tytöt.

Mutta elämässä on erilaisia asioita joista voidaan keskustella ja ilman henkilöön menemistä.MK

• Haukotuttaa

Nuo asiat eivät kosketa minua henkilökohtaisesti koska on omat hampaat.

Mutta joskus voinee olla niinkin että sokea voi tervehtiä kalakaupan kohdalla päivää tytöt.

Mutta elämässä on erilaisia asioita joista voidaan keskustella ja ilman henkilöön menemistä.MK

keskustella siis ASIOISTA. Mutta valitettavasti "minä minä" tuo joka asiaan sen laulunloilotuksensa kehut, ja luottamustoimissa olonsa ym... Vaikka eivät kyseiset jutut keskusteluaiheeseen mitenkään kuuluisi.

• Paappameininki

seuraavan kerran keikalla niin me hutikkamummot tullaan oikein joukolla sua ihailemaan ja halailemaan. Oot sä niin ihana KAROOKEPAAPPA. Pus, pus pusipusi.

• Asiallisuutta ja ilman häirintää yleensä ollaa jukisissa paikoissa jossa on järjestyksenvalvojat ja jos meinataan pitää anniskeluoikeudet sen verran tiedän asiasta,ettei kaikkea kannata sietää ja nuo "hutikkamummot " kyllä poistetaan jos meinataan pitää ohjeista kiinni.
        Olen näet niissäkin asioissa toiminut eli järjestyksenvalvoja kortti ja myös päihdetarkkailu valtakunnallinen organisaatio.MK

• Ota huikka

Asiallisuutta ja ilman häirintää yleensä ollaa jukisissa paikoissa jossa on järjestyksenvalvojat ja jos meinataan pitää anniskeluoikeudet sen verran tiedän asiasta,ettei kaikkea kannata sietää ja nuo "hutikkamummot " kyllä poistetaan jos meinataan pitää ohjeista kiinni.
        Olen näet niissäkin asioissa toiminut eli järjestyksenvalvoja kortti ja myös päihdetarkkailu valtakunnallinen organisaatio.MK

nythän sie taas oikein kehua retostat. Ootko sie akentti "päihdetarkkailu valtakunnallinen organisaatio"
        Nyt varmaan niitä kaljapöhnäsiä Ihailijamuorijasi alakaa pelottaan. Outoa meininkiä, ensin oikein myyvään ja tarjotaan juomia ja sitten ei sais tulla hutikkaan. Helekutti kun se viina kuitenkin on just siihen tarkotettu.

• jo vaen ..
        Ota huikka kirjoitti:

nythän sie taas oikein kehua retostat. Ootko sie akentti "päihdetarkkailu valtakunnallinen organisaatio"
        Nyt varmaan niitä kaljapöhnäsiä Ihailijamuorijasi alakaa pelottaan. Outoa meininkiä, ensin oikein myyvään ja tarjotaan juomia ja sitten ei sais tulla hutikkaan. Helekutti kun se viina kuitenkin on just siihen tarkotettu.

Hai!

Vanaha tottuus on se että siitä puhe mistä puute!
        Ketjun alotushan oli naiset joten...

Seksuaalisuuttaan ei tule hävetä oli sitten uskovainen tai pakanapiru tms !
        Miekin näin melkein pappismiehenä, nain yleensä kerran päivässä ja jos oikeen otillaan on naisenliha lähettyvillä, niin 3-4 varvia tulee pruukattua menemään!

Tv:
        Kuotta: Naimisesta nauttiva kansanvalistusseurojen pääpuheenjohtaja ja yliaktuelli aktuaari.

• Varvaajat
        jo vaen .. kirjoitti:

Hai!

Miekin näin melkein pappismiehenä, nain yleensä kerran päivässä ja jos oikeen otillaan on naisenliha lähettyvillä, niin 3-4 varvia tulee pruukattua menemään!

Tv:
        Kuotta: Naimisesta nauttiva kansanvalistusseurojen pääpuheenjohtaja ja yliaktuelli aktuaari.

Oot sie Karjalan mahti sonni, Mikä on vaimosi mielipide asiasta
        Laskepa se nettiin turisemaan ?

• se vaemoke?
        Varvaajat kirjoitti:

Oot sie Karjalan mahti sonni, Mikä on vaimosi mielipide asiasta
        Laskepa se nettiin turisemaan ?

Hai!

Ka ei miul oo vaimoo ja naimisiin meinasin kerran joutua, mutta onneksi morsian tuli häissä hulluksi!

Tv: Kuotta, maahanmuuttoviraston yli ja keskiaktuaari, kulttuuriantropologian sekä sekslogian maisteri ja yhä alivaltiosihteeri, ihmisoikeusaktivisti.

• Ota huikka kirjoitti:

Mutta asiallista toimintaa oli missä kävin.MK

• jo vaen .. kirjoitti:

Hai!

Tv:

Oli keskustella siitä asiasta onko oikein että jos luo silmäyksen naiseen niin se on ahdistelua?
        Mutta kun nainen käy jopa kylmiltään käsiksi ilman esileikkiä mieheen, siitä ei saa puhua.
        Savolaisen esileikkihän on toteamus "kiännyhän"
        Mitä tulee sitten seksuaalisuuteen niin pakanat ne vasta.... eivät syö vihaneksia.
        Mutta asia asiana.MK

• ei ikinä sinne

Mutta asiallista toimintaa oli missä kävin.MK

Jepjep,kävin lieksassa ihan vaan katselemassa paikallisten touhuja ja tuntuu siltä ettei naisilta saa edes hymyä ilman rahaa,ovat kuin zombielauma keskiyöllä.

• nii kerro

Oli keskustella siitä asiasta onko oikein että jos luo silmäyksen naiseen niin se on ahdistelua?
        Mutta kun nainen käy jopa kylmiltään käsiksi ilman esileikkiä mieheen, siitä ei saa puhua.
        Savolaisen esileikkihän on toteamus "kiännyhän"
        Mitä tulee sitten seksuaalisuuteen niin pakanat ne vasta.... eivät syö vihaneksia.
        Mutta asia asiana.MK

Tuosta Korpisen alotus horinasta puuttuu fagtat.Kun en usko koko äijän horinaa. Unta nähny koko ukko. Vai kiinni käynyt, siihen hihitykset,,,,

• nii kerro kirjoitti:

Tuosta Korpisen alotus horinasta puuttuu fagtat.Kun en usko koko äijän horinaa. Unta nähny koko ukko. Vai kiinni käynyt, siihen hihitykset,,,,

Olen elämäni aikana kokenut asioita jotka on totta, joten en ole oppinut vielä tuottamaan noita horinoita enkä varastamaan.
        Olen tuonut esiin seikan että myöskin on asioita joista jotenkin vaietaan ja on myöskin asennekysymys kuten voimme nähdä näistä kirjoituksista kohtaani nähdä, moniko sitten voi asiaa tuoda esiin ainakaan omalla persoonalla.kestäen kaiken sen mitä tulee silmille näin raadollisia olemme ihmiset olemme kuin kotkia" missä raato on sinne kotkat kokoontuvat" sanoo jo isokirja.MK

• ei ikinä sinne kirjoitti:

Jepjep,kävin lieksassa ihan vaan katselemassa paikallisten touhuja ja tuntuu siltä ettei naisilta saa edes hymyä ilman rahaa,ovat kuin zombielauma keskiyöllä.

Nyt on aika sanoa stop Lieksalaiset naiset eivät ole voodoon uskonnon harjoittajia, että noita olisi heidät kuolleista herättänyt ja siten olisi heidän vallassa ja siten olisi katatoninen skitsofrenia.
        Kyllä täällä on aivan terveitä ihmisiä yleisesti, olen vaan tuonut jonkun poikkeuksen esiin tarkoittaen aivan muuta mutta en mitään tämän kaltaista joten kirjoitus on mielikuvituksen tuotetta.MK

• Prry Hotter

Nyt on aika sanoa stop Lieksalaiset naiset eivät ole voodoon uskonnon harjoittajia, että noita olisi heidät kuolleista herättänyt ja siten olisi heidän vallassa ja siten olisi katatoninen skitsofrenia.
        Kyllä täällä on aivan terveitä ihmisiä yleisesti, olen vaan tuonut jonkun poikkeuksen esiin tarkoittaen aivan muuta mutta en mitään tämän kaltaista joten kirjoitus on mielikuvituksen tuotetta.MK

Kukas se kirjoitti harry potterin. Samasia mielikuvitus kirjottajia näkys olevan Lieksassa.

• Prry Hotter kirjoitti:

Kukas se kirjoitti harry potterin. Samasia mielikuvitus kirjottajia näkys olevan Lieksassa.

Kyllä sitten on paljon "kersoja" ja aikuisuuteen pitkä matka, olen ilmeisesti aika kalkkis kun en lähde niin innolla noihin tarinoihin katsoin aikanaan kuvan ja se alko kovasti pitkästyttämään, sellaiseen utopiaanko alkaa elämä perustumaan.
        Mutta kukin taaplaa tyylillään.
        Mutta noita kauhuolentoja en sentään kuitenkaan ole Lieksan kadulla tavannut vaikka olen jotain maininnut miten myöskin naiset käyttäytyy.
        Mutta osaan se minäkin hieman lirttailla ja katson että elämässä saa olla huumoria jos ei heti peitonalle ja se olisi siinä, elämässä kuitenkin on arvoja.
        Joten eiköhän asia ole jo selvä.MK

Keskustellaan elokuvista toisessa osiossa

• mielikuvitusta paljo

Kyllä sitten on paljon "kersoja" ja aikuisuuteen pitkä matka, olen ilmeisesti aika kalkkis kun en lähde niin innolla noihin tarinoihin katsoin aikanaan kuvan ja se alko kovasti pitkästyttämään, sellaiseen utopiaanko alkaa elämä perustumaan.
        Mutta noita kauhuolentoja en sentään kuitenkaan ole Lieksan kadulla tavannut vaikka olen jotain maininnut miten myöskin naiset käyttäytyy.
        Mutta osaan se minäkin hieman lirttailla ja katson että elämässä saa olla huumoria jos ei heti peitonalle ja se olisi siinä, elämässä kuitenkin on arvoja.

Laidasta laitaan, kuin kännisen kulku areenalta pois. Ainoo mikä on kertomatta koko jutussa, on tosiasiat. Eli mitä, missä ja milloin.

• näpit IRTI

Jouduin yhden tuommoisen yököttävän vanhan lirttailijan taluttelemaan vähän syrjemmälle
        lienetkö ollut sinä, todennäköisesti.
        Seuraavaan kerran kun käyt naisen tekstiiliin käsiksi en enää lupaa olla niinkään hellä,
        tämä oli simppeli ranne-kyynärpää- ja olkapäälukko.
        Onnistuu myös naiselta joka on harrastanut itsepuolustusta.
        Eikö vähä nolota ja hävetä, vanha pieru ?

• näpit IRTI kirjoitti:

Jouduin yhden tuommoisen yököttävän vanhan lirttailijan taluttelemaan vähän syrjemmälle
        lienetkö ollut sinä, todennäköisesti.
        Seuraavaan kerran kun käyt naisen tekstiiliin käsiksi en enää lupaa olla niinkään hellä,
        tämä oli simppeli ranne-kyynärpää- ja olkapäälukko.
        Onnistuu myös naiselta joka on harrastanut itsepuolustusta.
        Eikö vähä nolota ja hävetä, vanha pieru ?

Saat ihan rauhassa oksennella ja päästellä suustasi mitä vain sen verran sanon jotta minun ei tarvitse niitä akkojen tekstiiliä ollut koskaan repimässä vaikka jotakin naisellisuutta on hävinnytkin kun tuli nuo sukkahousut.sen asian totesi jopa Sulo Aittoniemi joten kun sukkanauhat katosi ja ennen saumoissa oli sen salaisuus ja nyt sitten verkkosukissa poseeraa puoluejohtaja joten onko sitten paluu tulossa?
        On kuitenkin hyvä, että sinulla on puollustustaito mutta tiedäthän,että jokainen pohjalainen mies on aikanaan paininut ja niska tahtoo olla paksumpi kuin pää.

Mutta sinulla on näköjään taito kirjoitella hyvinkin solvaavasti oletko se porkkanapää joten siten tunnistettavissa.aikaisempien kirjoitusten perusteella ja vierailusta sivustollani.MK

• huikeaa

Saat ihan rauhassa oksennella ja päästellä suustasi mitä vain sen verran sanon jotta minun ei tarvitse niitä akkojen tekstiiliä ollut koskaan repimässä vaikka jotakin naisellisuutta on hävinnytkin kun tuli nuo sukkahousut.sen asian totesi jopa Sulo Aittoniemi joten kun sukkanauhat katosi ja ennen saumoissa oli sen salaisuus ja nyt sitten verkkosukissa poseeraa puoluejohtaja joten onko sitten paluu tulossa?
        On kuitenkin hyvä, että sinulla on puollustustaito mutta tiedäthän,että jokainen pohjalainen mies on aikanaan paininut ja niska tahtoo olla paksumpi kuin pää.

Mutta sinulla on näköjään taito kirjoitella hyvinkin solvaavasti oletko se porkkanapää joten siten tunnistettavissa.aikaisempien kirjoitusten perusteella ja vierailusta sivustollani.MK

( ei akat ) Tässäpä kaikille hurmureille.
        http://www.youtube.com/watch?v=-OGQqmhMk6Q&feature=related

• parempaa on

• aikanaan saa

• paree olla

Parempihan se on olla sukkahousut jalassa, kuin rautapallo. Ei kannattas kepulien paljo irvii sukista tai housuista. Eihän tuolle poispotkitulle pääministerillekkään löytynyt sopivia raappahousuja, kun piti ja pittää hypätä jokaisen hametta kantavan niskaa puremaan. KePupuolue piti saaha nousuun vaan taisi olla elmeri joka ainoostaan nousi.
        Ja mikäs sotku se tällä nykysellä pääministerillä on selvittämättä. Olikos se 60.000 euroa puoluetukea saanut jota ei ole ilmoittanut. Höh.

• vasepok

Ookkos sie avannu oman sivuston vai meinaakko tätä sivustoo. Kuis olikaan.

• Häät oli holömölän

peittonalle. Opettele hyvä mies kirjoittamaan Suomen kieltä oikein ,vaikka oletkin myöhäisiän kiihkoissasi. Ja mistä löytyy se sinun oma sivustosi. Onko oikein "naamakirjassa?"

• apuahan hän kaipaa

siansaksasta ei ota erkkikään selvää.
        Miten nämä Aittoniemet, sukkahousut ja pohjalaisten niskat liittyy mihinkään aiempaan mainituun, ei mitenkään .
        Latvasta laho koko tyyppi, ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.
        Jos hänen sukulaiset tai tuttavat lukee viestiketjua niin käykääpäs tsekkaamassa
        onko raappahousut muistettu laittaa keltainen eteen, ruskea taakse sen viimekertaisen
        kääntämisen jälkeen.
        Heittäkää ne välillä pesuun vaikka salaa, vanhusten kanssa töitä tehneenä tiedän että
        veden luullaan edelleen olevan kortilla ja peseytyminen on joskus työn ja tuskan takana.
        Ja yleensä alkavan dementian / alzheimerin ensimmäisiä oireita on puheen ja ajatusten sekavuus, asioiden
        unohtaminen ja tietynlainen "aggressiivio".

• hei hulinaa
        Häät oli holömölän kirjoitti:

peittonalle. Opettele hyvä mies kirjoittamaan Suomen kieltä oikein ,vaikka oletkin myöhäisiän kiihkoissasi. Ja mistä löytyy se sinun oma sivustosi. Onko oikein "naamakirjassa?"

Tästäpä lisää iskurepliikkejä ja opastusta.

http://www.youtube.com/watch?v=uEfhOWtUfWY&feature=related

• apuahan hän kaipaa kirjoitti:

siansaksasta ei ota erkkikään selvää.
        Miten nämä Aittoniemet, sukkahousut ja pohjalaisten niskat liittyy mihinkään aiempaan mainituun, ei mitenkään .
        Latvasta laho koko tyyppi, ei todellakaan kannata ottaa vakavasti.
        Jos hänen sukulaiset tai tuttavat lukee viestiketjua niin käykääpäs tsekkaamassa
        onko raappahousut muistettu laittaa keltainen eteen, ruskea taakse sen viimekertaisen
        kääntämisen jälkeen.
        Heittäkää ne välillä pesuun vaikka salaa, vanhusten kanssa töitä tehneenä tiedän että
        veden luullaan edelleen olevan kortilla ja peseytyminen on joskus työn ja tuskan takana.
        Ja yleensä alkavan dementian / alzheimerin ensimmäisiä oireita on puheen ja ajatusten sekavuus, asioiden
        unohtaminen ja tietynlainen "aggressiivio".

Apua taidat tarvita melkoista kieltä ja mukamas teet työtä vanhusten kanssa.Kyllä hieman asiaa ajattelen millainen peijooni on kyseessä?
        Mutta jos todella olet tuota mieltä niin helevetti taidan rykästä kunnon paskat ja viikoon en aja partaa enkä vaihda kalsareita ja saavun luoksesi katotaan millainen hoitaja siellä on rakennekynsineen ja korkokenkineen.
        Muuten on se hyvä kun olen aikanaan sanottu puupääksi myös niin pysyypähän kuitenkin pinnalla paremmin.

Mutta kuitenkin olisi sinun alettava hieman myös käyttäytymään toisin.
        Mita tulee tuohon pohjalaiseen niskaan vastasin tuohon itsepuollustusasiaan.
        Mitä tulee sitten kysymykseen "peitonalle" niin kyllä sitten et tiedä asioista mitään silloin vedetään peitto päälle kun "vilu kapajaa" MK

• Shanso pasko

Apua taidat tarvita melkoista kieltä ja mukamas teet työtä vanhusten kanssa.Kyllä hieman asiaa ajattelen millainen peijooni on kyseessä?
        Mutta jos todella olet tuota mieltä niin helevetti taidan rykästä kunnon paskat ja viikoon en aja partaa enkä vaihda kalsareita ja saavun luoksesi katotaan millainen hoitaja siellä on rakennekynsineen ja korkokenkineen.
        Muuten on se hyvä kun olen aikanaan sanottu puupääksi myös niin pysyypähän kuitenkin pinnalla paremmin.

Mutta kuitenkin olisi sinun alettava hieman myös käyttäytymään toisin.
        Mita tulee tuohon pohjalaiseen niskaan vastasin tuohon itsepuollustusasiaan.
        Mitä tulee sitten kysymykseen "peitonalle" niin kyllä sitten et tiedä asioista mitään silloin vedetään peitto päälle kun "vilu kapajaa" MK

Ketjun aloittaja taitaa käydä sotaa,Tuulimyllyjä vastaan kuten se kuuluisa
        Don Cuitto vai mikä piru se oli aseen kantajineen joskus tarustossa.

• Shanso pasko kirjoitti:

Nyt on tuulet tulossa joten voinee tulla sähkökatkoja ihan oikeasti. joten miten sitten nämä tuulimyllyt pyörii taitaa käydä niin jotta lavat irtoo tai pitää situa kiinni.

Muuten olen elämäni aikana tavnnut oikeita ihmisiä ja vertaisiani ja sellaisia piruja vaikka peräseinään heittäisi kynsistään roikkuisi ja sieltä irvistelisi vielä ja räkyttäisi, joten ei kaikki ole elämässä sellaista miltä se voinee näyttää.

Muuten olen sen verran noita mylysäkkiä ainakin kakarana joutunut kantamaan jotta säkinsuu piti itte sitoa jottei se matkalla aukia, ettei voi syyttää siitä akkaa kun ei vielä ollut kuin entinen mies joka tuumasi"akka sito niin huonosti myllysäkin suun jotta piti seittämänkertaa situa välillä" MK

• propa kanta
        Shanso pasko kirjoitti:

Eiköhän tuo esillä olo kohdistu syksyn kirkollisvaaleihin. On senverran aktiivista mainontaa.

• propa kanta kirjoitti:

Eiköhän tuo esillä olo kohdistu syksyn kirkollisvaaleihin. On senverran aktiivista mainontaa.

Joko niin on pullat hyvin uunissa ei pala eikä paistu?
        Olen aina esittänyt mielipiteeni ja hieman asioita penkonut ja hieman saanut jopa vipinää mutta tähän tullessa ei ole kuitenkaan ehdokkuutta kohdaltani ja vastustustajat ovat liikkeellä kun ovat yli Jumalan.
        Kuitenkin olen kyllä tällä hetkellä niisäkin piireissä pyörinyt ja muutaman kerran jopa"ripitetty " eli kotona ja kirkossa eli olen toiminut isosena ja myöskin seurakunnan nuorisotyössä hoitaen vielä kirkkoherran virastoa, joten sillä tavalla rippikoulu useamman kerran ja seurakuntaelämä elämää on siis muuallakin kuin "saarnastuolin vieressä virsikirja kainalossa ja toisen kylän tytöt/ pojat mieles" laulussa kerrotaan
        Elämä ja kuolema on läheisten kohdalla tapahtunut viime vuosina, joten sitä ei tarvitse opiskella.
        Itse olen jatkoajalla parin sydän pysähdyksen jälkeen pari vuotta sitten leikkauksessa pumpattiin lääkettä liikaa ,ajateltiin ukon tokenevan.
        Jotta tässä sitten sitä mainosta ilman ehdokkuutta.MK

• naamakirjaan

Joko niin on pullat hyvin uunissa ei pala eikä paistu?
        Olen aina esittänyt mielipiteeni ja hieman asioita penkonut ja hieman saanut jopa vipinää mutta tähän tullessa ei ole kuitenkaan ehdokkuutta kohdaltani ja vastustustajat ovat liikkeellä kun ovat yli Jumalan.
        Kuitenkin olen kyllä tällä hetkellä niisäkin piireissä pyörinyt ja muutaman kerran jopa"ripitetty " eli kotona ja kirkossa eli olen toiminut isosena ja myöskin seurakunnan nuorisotyössä hoitaen vielä kirkkoherran virastoa, joten sillä tavalla rippikoulu useamman kerran ja seurakuntaelämä elämää on siis muuallakin kuin "saarnastuolin vieressä virsikirja kainalossa ja toisen kylän tytöt/ pojat mieles" laulussa kerrotaan
        Elämä ja kuolema on läheisten kohdalla tapahtunut viime vuosina, joten sitä ei tarvitse opiskella.
        Itse olen jatkoajalla parin sydän pysähdyksen jälkeen pari vuotta sitten leikkauksessa pumpattiin lääkettä liikaa ,ajateltiin ukon tokenevan.
        Jotta tässä sitten sitä mainosta ilman ehdokkuutta.MK

kuuluu kokonaan muualle. Eli sinne omalle sivustollesi. Ei tänne.

" aikaisempien kirjoitusten perusteella ja vierailusta sivustollani.MK". Lainaus.

• naamakirjaan kirjoitti:

kuuluu kokonaan muualle. Eli sinne omalle sivustollesi. Ei tänne.

" aikaisempien kirjoitusten perusteella ja vierailusta sivustollani.MK". Lainaus.

Ei aihetta porkkanapää, joten hapankaali on parempaa ja vatsa pysyy kunnossa jopa papallakin, joten ei liene sinulla pelkoa sitten ,että liri pääsee.
        Mitä mainostaisin? MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Ei aihetta porkkanapää, joten hapankaali on parempaa ja vatsa pysyy kunnossa jopa papallakin, joten ei liene sinulla pelkoa sitten ,että liri pääsee.
        Mitä mainostaisin? MK

Pahoittelen nyt kovasti mutta taidat haukkua totaalisesti väärää puuta.
        Kävin aiemmin katsomassa sivua joka näkyy nimimerkillä markkukor....
        (lähestulkoon ex-mieheni nimi, vaikutti myös Lieksassa, Lieksan Hurtissa pelatessaan)
        ja totesin että eipä paljon kannata näitä Lieksan sivuja kummemmin seurailla
        vaikka siellä tuttuja onkin ja ovat välillä näissä keskusteluissa mukana.

Itse en ole edes paikkakunnalta, joten teidän menemisistä en tiedä tuon taivaallista
        kun tänä kesänä ei ole ehtinyt edes vierailla siellä.

Tänään sadetta odotellessa luin mielenkiinnolla tuota viestiketjua sieltä
        täältä ja huomasin että nimimerkkini on mainittu.
        Johtuen varmaan siitä että sinäkin olit käynyt profiilissani ja epäilet jotain sieltä kautta ?

Jos on asiaa, voi ottaa yhteyttä ihan suoraan.

• hkaali

Mitä mainostaisin? MK

Mainostat Markku Korpista. Ja ne ei kuulu tänne.

• hkaali kirjoitti:

Kirjoitit palstalle koiranelämää siitä yhteenveto ja sopi ainakin harrastusten puolesta kirjoittajaan. joten olet nimimerkki minä todellinen henkilö.MK

• hkaali kirjoitti:

Mitä palveluja olen tässä kohdaltani markkinoinut "naisille" ja en ole vielä mikään ehdokas edes.mihinkään vaaleihin joten se siitä MK

• simsala pim

Mitä palveluja olen tässä kohdaltani markkinoinut "naisille" ja en ole vielä mikään ehdokas edes.mihinkään vaaleihin joten se siitä MK

Suhan piti pitää tauko tänne kirjailusta. Jokos muisti pätkii, vai. Isoon ääneen ihan ketjun aloitit eilen. Nyjjö jo roikkuu.

• Kirkkovaalit kilkkaa
        simsala pim kirjoitti:

Suhan piti pitää tauko tänne kirjailusta. Jokos muisti pätkii, vai. Isoon ääneen ihan ketjun aloitit eilen. Nyjjö jo roikkuu.

Karaokevaari kännissä ja hutiikapäissään uhoillu jättävänsä kirjoittelun. Pää kun selvis niin kirjoitushimot heräs taas. Ei sille minkään voi, ei ees se emannuus.

• Kirkkovaalit kilkkaa kirjoitti:

Karaokevaari kännissä ja hutiikapäissään uhoillu jättävänsä kirjoittelun. Pää kun selvis niin kirjoitushimot heräs taas. Ei sille minkään voi, ei ees se emannuus.

Mutta lähtiessäni katsoin mitä vielä mutta sama jankutus vain jatkuu.
        Lähdin sitten ajelemaan ja siten en ole ollut hutikkapäissä ja noissa kisoissa joissa olen ollut mukana ei voi menestyä finaaliin saakka jos töppäilee hutikkapäissä eli silloin ei pääse lavalle laulamaan ymmärrä asia.Toisaalla kerrottu missä asiassa sinä olet vahvoilla varmaan sinulla on jokin lahja joten älä kadehdi minulla oma selviytymistarina ja lahja sinulla voinee olla omasi.MK

• ei saa

Ei kai yksin naiset miehetkin ova viellä pahempia humalassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11525
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4931
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4387
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      465
      2315
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2220
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1754
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1451
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1293
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1196
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1185
    Aihe