Hei.
Voisitko katsoo minullekkin?
Olen -66 vuonna syntynyt ,ruskeahiuksinen nainen.Olen eronnut 4v sitten ja elämä on ollut raskasta sen jälkeen.Otan vastaan mitä minulle tuodaan vaikka en aina ymmärrä miksi?Kaipaan rakkautta,tunnetta,turvallisuutta.Onko minun tarkoitettu kulkea pitkäänkin vielä yksin?On ollut kokeiluja kylläkin,mutta huonolla menestyksellä.En kyllä enää jaksaisi tätä vaan kaipaan jo ihmistä rinnalleni.Entä työ ,olen haaveillut muuttoa toiselle paikkakunnalle jos töitä saisin.Täällä minulla on vakituinen työpaikka mutta en viihdy paikkakunnalla.
Kiitos ,jos jaksat vastata vielä minullekkin..
CherryKirsikka
2
144
Vastaukset
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, ettei aivan lähitulevaisuudessa suuria muutoksia olisi tiedossa, ja rakkauselämäsikin tuntuu vielä jonkin aikaa uinuvan talviuntaan. Mutta kuten muillekin olen sanonut, energiat ympärillämme muuntuvat koko ajan, ja muutat niitä itsekin tiedostamattasi pitämällä toivetta uudesta ihmissuhteesta kirkkaana mielessäsi.
Elämänasenteesi ollessa terveellä pohjalla et kovin helposti vaivu synkkyyteen vaikkei kaikki aina niin valoisalta näytäkään. Pidä yllä positiivisuuttasi ja elämänuskoasi kaikesta huolimatta - yksinolosi ei tule olemaan lopullista, mutta ihan tämän vuoden puolelle en ainakaan minä uskaltaisi lähteä lupaamaan mitään suurta rakkautta...
Kaunista loppukesää t. cherry- tuulahdus....
Hei!Kiitos vastauksestasi.
Näillä eväillä mennään enkä voi muuta.Se on tosi etten enää usko mihinkään enkä siihen että saisin rakkautta.Kokemukset ovat olleet raastavia.
Hyvää loppukesää sinullekkin,Cherry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453