Cherrykirsikka

vaahteranlehti..

Hei Cherrykirsikka! Katsoisitko työelämääni miten se menee olen 50v tumma nainen näkyykö sielä työssäni hyvinvointia? Kovasti yritän olla hyvä työntekijä.
Mites jättääkö työpaikallani,, ne pari ilkeää naista tummaa minut rauhaan jo? Eli ovatko huomanneet olen voimistunut heidän kiusoja ja tyhjänpäiväisiä juoruja vastaan. , koska olen huomannut se on vain karehtimista. Kiitos jos katsoisit tällaista elämästäni. Menisin töihin nyt lomaltani hieman luottavaisempana. Se lohduttaisi kovasti jos katsoisit. Näytät olevan todella hyvä auttaja, ja katsoja.

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja kiitos kannustuksesta, kovasti tässä yritetään avuksi olla parhaan kykyni mukaan...

Mahdat itsekin olla melkoisen intuitiivinen ihminen, osaat aistia energioita ympärilläsi ja analysoida itseäsi ja tilanteita. Työpaikalla ollaan Sinuun kovasti tyytyväisiä, eivätkä nuo "juoruakat" loputtomiin jaksa jauhaa kun huomaavat ettei heidän sanomisensa ja tekemisensä Sinua enää juuri hetkauta. Näyttäisi siltä, että työyhteisöönne tulee syksymmällä uusi työntekijä, joka sitten ikävä kyllä joutuu näiden samojen naisten hampaisiin. Kateutta se vaan on ja oman pahan olon purkamista, niin kuin olit asian oivaltanutkin. Pää pystyssä ja luottavaisin mielin vaan takaisin töihin!

• vaahteranlehti......

Kiitos! Taidanpa olla tuollainen. joskus unessakin näen tulevia selvästi muille enimäkseen, mutta joskus varotetaan minuakin.

Pidänpä silmällä sitä uuden työntekijän hyvinvointia. Todella tulossa joku tyhjään huoneeseen vuoden loppua kohden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe