Hei Cherrykirsikka! Katsoisitko työelämääni miten se menee olen 50v tumma nainen näkyykö sielä työssäni hyvinvointia? Kovasti yritän olla hyvä työntekijä.
Mites jättääkö työpaikallani,, ne pari ilkeää naista tummaa minut rauhaan jo? Eli ovatko huomanneet olen voimistunut heidän kiusoja ja tyhjänpäiväisiä juoruja vastaan. , koska olen huomannut se on vain karehtimista. Kiitos jos katsoisit tällaista elämästäni. Menisin töihin nyt lomaltani hieman luottavaisempana. Se lohduttaisi kovasti jos katsoisit. Näytät olevan todella hyvä auttaja, ja katsoja.
Cherrykirsikka
2
148
Vastaukset
Hei ja kiitos kannustuksesta, kovasti tässä yritetään avuksi olla parhaan kykyni mukaan...
Mahdat itsekin olla melkoisen intuitiivinen ihminen, osaat aistia energioita ympärilläsi ja analysoida itseäsi ja tilanteita. Työpaikalla ollaan Sinuun kovasti tyytyväisiä, eivätkä nuo "juoruakat" loputtomiin jaksa jauhaa kun huomaavat ettei heidän sanomisensa ja tekemisensä Sinua enää juuri hetkauta. Näyttäisi siltä, että työyhteisöönne tulee syksymmällä uusi työntekijä, joka sitten ikävä kyllä joutuu näiden samojen naisten hampaisiin. Kateutta se vaan on ja oman pahan olon purkamista, niin kuin olit asian oivaltanutkin. Pää pystyssä ja luottavaisin mielin vaan takaisin töihin!- vaahteranlehti......
Kiitos! Taidanpa olla tuollainen. joskus unessakin näen tulevia selvästi muille enimäkseen, mutta joskus varotetaan minuakin.
Pidänpä silmällä sitä uuden työntekijän hyvinvointia. Todella tulossa joku tyhjään huoneeseen vuoden loppua kohden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497