Olen vaalea aikuinen nainen,parisuhteessa tumman,pitkän miehen kanssa.Millaisena näät suhteemme jatkumon,ylä-ja alamäkeä on menty?
Onko taloudessa parempaa tiedossa?
Miten loppuvuosi sujuu=
CHERRYKIRSIKKA -sinulle!
6
238
Vastaukset
Jonkinlaista luottamuspulaa olen aistivinani välillänne. Liekö syy todellinen vai kuviteltu - tuntuuko Sinusta toisinaan kuin miehesi pelaisi jotain peliä eikä heittäytyisi suhteeseenne täysillä, avoimin kortein..? Entä itse, oletko saanut heitetyksi pois kaikki roolit ja naamiot joita elämän varrella on matkaasi kertynyt? Esteitähän on jossain määrin kaikkien pariskuntien tiellä, ja kaikki eivät koskaan täysin tavoita toisiaan lähietäisyydeltä (henkisesti), mutta teillä olisi siihen kaikki mahdollisuudet. Päättyykö suhde piakkoin vai jatkuuko hamaan tulevaisuuteen - tällä hetkellä mahdoton sanoa, tilanne fifty-fifty. Suoraan romukoppaan en kuitenkaan liittoanne heittäisi, teillä olisi vielä paljon annettavaa toisillenne.
Talousasioiden pysyminen hallinnassa vaatii edelleen tiukkaa harkintaa ja huolellisuutta, mutta selviätte siitä kyllä - itse asiassa näkisin hyvän taloudenpidon yhtenä vahvuuksistasi. Varsinaisesti en näe kuitenkaan mitään suurempaa muutosta tällä elämänalalla lähitulevaisuudessa.- vbvhpö
Kirjoitit valtavan pitkästi sanomatta kuitenkaan yhtään mitään ja vielä esittäen lukuisia kysymyksiä vaikka sinun pitäisi olla selvänäkijä!
-"Jonkinlaista luottamuspulaa olen aistivinani välillänne." Olipa yllättävää "aistia" kun aloittaja itse siitä kertoi.
-"Liekö syy todellinen vai kuviteltu" Ympäripyöreää, vastasi aloittaja kummin hyvänsä, siitä tulisi joka tapauksessa voitto sinulle.
-"tuntuuko Sinusta toisinaan kuin miehesi pelaisi jotain peliä eikä heittäytyisi suhteeseenne täysillä, avoimin kortein..? Entä itse, oletko saanut heitetyksi pois kaikki roolit ja naamiot joita elämän varrella on matkaasi kertynyt?" Miksi kysyt vaikka sinun pitäisi olla selvänäkijä!
-"Esteitähän on jossain määrin kaikkien pariskuntien tiellä, ja kaikki eivät koskaan täysin tavoita toisiaan lähietäisyydeltä (henkisesti), mutta teillä olisi siihen kaikki mahdollisuudet." Yleispätevää höpinää, tuon tietävät kaikki.
-"Päättyykö suhde piakkoin vai jatkuuko hamaan tulevaisuuteen - tällä hetkellä mahdoton sanoa, tilanne fifty-fifty." Jälleen kaksi yleispätevää vaihtoehtoa joiden toteutuminen merkitsisi voittoa sinulle tapahtuipa kummin hyvänsä.
-"Suoraan romukoppaan en kuitenkaan liittoanne heittäisi, teillä olisi vielä paljon annettavaa toisillenne." Höpö höpö. Esität yleispätevää roskaa ja käytät kysymyksiä ja win-win tekniikoita ja tässä kohdassa paljastit selvästi sen että olet äärimmäisen epävarma. Mikä käytännössä tarkoittaa sitä, kuten itsekin tiedät, että sinä et nähnyt yhtään mitään vaikka niin yritit esiintyä.
-"Talousasioiden pysyminen hallinnassa vaatii edelleen tiukkaa harkintaa ja huolellisuutta, mutta selviätte siitä kyllä" Jälleen yleispätevää roskaa. Jokainen joka on talouden kanssa pelannut tietää että se vaatii harkintaa ja huolellisuutta ja kun ne on kunnossa, talouskin alkaa selvitä. Sen lisäksi suomen sosiaalitoimi pitää vähintään huolen siitä ettei ketään jätetä tyhjän päälle. Tuon olisi "nähnyt" sokea Reettakin.
-"itse asiassa näkisin hyvän taloudenpidon yhtenä vahvuuksistasi." Silkkaa ruskeakielisyyttä jolla hivellään talousvaikeuksissa kierineen ihmisen itsetuntoa ja yritetään saad aikaan luottamus "osaavaan näkijään". Tuo ei kerro mitään muuta näkijänkyvyistäsi kuin sen että niitä ei ole.
-"Varsinaisesti en näe kuitenkaan mitään suurempaa muutosta tällä elämänalalla lähitulevaisuudessa." Ja aivan kuten osoitit edellisenkin kappaleen lopussa epävarmuutesi siitä olitko varmasti puhunut tarpeeksi ympäripyöreitä, olivatko win win vaihtoehdot varmasti toimivia, aivan yhtä varmasti osoitit epävarmuutesi tämänkin kappaleen lopussa.
Epävarman esittäminen tarkoittaa myös sitä että yrität koota kaikki antamasi vaihtoehdot win win tilanteen alle. Sen lisäksi yrität sen avulla yrität saada huijaamaasi asiakasta auttamaan sinua, eli kertomaan enemmän itsestään. - ymärtäjä...
vbvhpö kirjoitti:
Kirjoitit valtavan pitkästi sanomatta kuitenkaan yhtään mitään ja vielä esittäen lukuisia kysymyksiä vaikka sinun pitäisi olla selvänäkijä!
-"Jonkinlaista luottamuspulaa olen aistivinani välillänne." Olipa yllättävää "aistia" kun aloittaja itse siitä kertoi.
-"Liekö syy todellinen vai kuviteltu" Ympäripyöreää, vastasi aloittaja kummin hyvänsä, siitä tulisi joka tapauksessa voitto sinulle.
-"tuntuuko Sinusta toisinaan kuin miehesi pelaisi jotain peliä eikä heittäytyisi suhteeseenne täysillä, avoimin kortein..? Entä itse, oletko saanut heitetyksi pois kaikki roolit ja naamiot joita elämän varrella on matkaasi kertynyt?" Miksi kysyt vaikka sinun pitäisi olla selvänäkijä!
-"Esteitähän on jossain määrin kaikkien pariskuntien tiellä, ja kaikki eivät koskaan täysin tavoita toisiaan lähietäisyydeltä (henkisesti), mutta teillä olisi siihen kaikki mahdollisuudet." Yleispätevää höpinää, tuon tietävät kaikki.
-"Päättyykö suhde piakkoin vai jatkuuko hamaan tulevaisuuteen - tällä hetkellä mahdoton sanoa, tilanne fifty-fifty." Jälleen kaksi yleispätevää vaihtoehtoa joiden toteutuminen merkitsisi voittoa sinulle tapahtuipa kummin hyvänsä.
-"Suoraan romukoppaan en kuitenkaan liittoanne heittäisi, teillä olisi vielä paljon annettavaa toisillenne." Höpö höpö. Esität yleispätevää roskaa ja käytät kysymyksiä ja win-win tekniikoita ja tässä kohdassa paljastit selvästi sen että olet äärimmäisen epävarma. Mikä käytännössä tarkoittaa sitä, kuten itsekin tiedät, että sinä et nähnyt yhtään mitään vaikka niin yritit esiintyä.
-"Talousasioiden pysyminen hallinnassa vaatii edelleen tiukkaa harkintaa ja huolellisuutta, mutta selviätte siitä kyllä" Jälleen yleispätevää roskaa. Jokainen joka on talouden kanssa pelannut tietää että se vaatii harkintaa ja huolellisuutta ja kun ne on kunnossa, talouskin alkaa selvitä. Sen lisäksi suomen sosiaalitoimi pitää vähintään huolen siitä ettei ketään jätetä tyhjän päälle. Tuon olisi "nähnyt" sokea Reettakin.
-"itse asiassa näkisin hyvän taloudenpidon yhtenä vahvuuksistasi." Silkkaa ruskeakielisyyttä jolla hivellään talousvaikeuksissa kierineen ihmisen itsetuntoa ja yritetään saad aikaan luottamus "osaavaan näkijään". Tuo ei kerro mitään muuta näkijänkyvyistäsi kuin sen että niitä ei ole.
-"Varsinaisesti en näe kuitenkaan mitään suurempaa muutosta tällä elämänalalla lähitulevaisuudessa." Ja aivan kuten osoitit edellisenkin kappaleen lopussa epävarmuutesi siitä olitko varmasti puhunut tarpeeksi ympäripyöreitä, olivatko win win vaihtoehdot varmasti toimivia, aivan yhtä varmasti osoitit epävarmuutesi tämänkin kappaleen lopussa.
Epävarman esittäminen tarkoittaa myös sitä että yrität koota kaikki antamasi vaihtoehdot win win tilanteen alle. Sen lisäksi yrität sen avulla yrität saada huijaamaasi asiakasta auttamaan sinua, eli kertomaan enemmän itsestään.Oh hoh ei ole ihme jos suhteesi menossa pelolle, kun et tajunnu näkijän vastausta????
Olet pettynyt kun hän ei heittänyt näkyä jossa kaikki paranee vain sormia napsauttamalla???
Koitappa lukea uudestaan ja myönnä itsellesi kyllä tässä vain on näkijän näky mitä tapahtuu jos et itse tee näitä mitä hän näkee ja ohjasi.
Näkijä sanoo jos asiat muuttuu ja tulee parempaa uusi mies sun muuta. Sun kohdalla hän näki näin ja antoi ohjeet millä pitäisit tuon rentun vielä itelläsi.
Suoraan sanoen minä luin tämän niin että jos et itse yritä todella loppuu suhde mieheesi.
Valittavanasi on joka teet kuten han neivoi tai lähet pois liitosta.
Hän olisi voinut sano sulle vain LOPPU! Mutta antoi mahdollisuuden vielä.
Sinä todella itse toivoit että hän sanois saat lottovoiton ja oven taa tulee prinssi....
Sun luonteella siihen vielä pitkä matka.... - AP Tiinuska))
ymärtäjä... kirjoitti:
Oh hoh ei ole ihme jos suhteesi menossa pelolle, kun et tajunnu näkijän vastausta????
Olet pettynyt kun hän ei heittänyt näkyä jossa kaikki paranee vain sormia napsauttamalla???
Koitappa lukea uudestaan ja myönnä itsellesi kyllä tässä vain on näkijän näky mitä tapahtuu jos et itse tee näitä mitä hän näkee ja ohjasi.
Näkijä sanoo jos asiat muuttuu ja tulee parempaa uusi mies sun muuta. Sun kohdalla hän näki näin ja antoi ohjeet millä pitäisit tuon rentun vielä itelläsi.
Suoraan sanoen minä luin tämän niin että jos et itse yritä todella loppuu suhde mieheesi.
Sinä todella itse toivoit että hän sanois saat lottovoiton ja oven taa tulee prinssi....
Sun luonteella siihen vielä pitkä matka....Minulle ei ole mitään tekemistä tuon arvostelu kirjoituksen kanssa!!!!!!!
Kiittelen kovasti näkijää,hyvin katsoit ja näit suhteemme.
Alkuperäinen Tiinuska - vbvhpö
ymärtäjä... kirjoitti:
Oh hoh ei ole ihme jos suhteesi menossa pelolle, kun et tajunnu näkijän vastausta????
Sun luonteella siihen vielä pitkä matka....Hohoho.
Tunnusta se itsellesi että sinun näkijänkyvyillä on kuule mahdotonta nähdä yhtään mitään kun et edes kirjoittajaa erottanut. EIkös nyt olekin niin että käytit nyt toista nimimerkkiä ja muuttelit riviväliä ja sanojen muotoja että voisit myöhemmin väittää että olit toinen henkilö jos vahingossa sekoittaisit minut aloittajaan?
Aloittajalle sen verran että minä olen viidentoista vuoden ajan tehnyt samaa huijaamista kuin cherrykirsikka ja se ääliö joka tässä sekoitti minut sinuun. Rahaa en ole sillä tehnyt ja jälkeenpäin olen aina huijaukseni paljastanut huijattavalle esimerkkinä siitä kuinka helposti ihmistä voi huijata.
Sen voin sanoa suoraan että älä usko tuota cherrykirsikan höpinää koska kuten perusteluista voit lukea, hän ei nähnyt sinulle yhtään mitään mitä hän ei olisi joko voinut yleistyksillä kattaa, mitä ei olisi voinut kertomuksestasi päätellä, tai mitä ei olisi vastakohdilla voinut asetella sellaiseksi että oli tilanne sinulla mikä hyvänsä, hän voittaisi sillä sinun luottamuksesi kun hän muka "näki oikein". Ja sen lisäksi kysyhän itseltäsi että miksi näkijän tarvitsee sinulta kysyä koskaan yhtään mitään? Hänhän on näkijä, näkijän pitäisi vain luetella sen minkä näyssään näkee eikä kysellä tyhmiä ja sillä tavalla paljastaa olevansa huijari.
Aito näkijä ei kysele, koska ei maalaustakaan katsova ihminen kysele yhtään mitään silloin kun hän sokealle selittää mitä taulussa näkyy! Sinä olet tietenkin tässä se sokea koska et kykene näkyjä saamaan (paitsi kohta cherrykirsikka tulee selittämään kuinka aistii sinussa tiettyä herkkyyttä ja ymmärrystä yliluonnollisille asioille, minkä tarkoituksena on tietenkin sinun mielistely), ja cherrykirsikka on tietenkin se taulun kuvan selittäjä.
Cherrykirsikka käytti tyypillisimpiä näkijöiden huijaustekniikoita ja jos haluat tutustua niihin perusteellisemmin kuin mitä itse selitin, niitä on nimittäin aika älyttömän paljon, niin tässä on sinulle äärimmäisen helppolukuinen kirja jossa selitetään kansantajuisesti miten näkijät huijaustekniikoitaan käyttävät. Kirja on selkeää psykologiaa, mutta kaikenlaiset tieteelliset termit ja muut sellaiset psykologien käyttämät sanat on jätetty pois ja kirjassa on paneuduttu mentalismiin.
Ian Rowland The full facts book of cold reading
Kirja on kirjoitettu helpolla englannilla ja siinä käydään kohta kohdalta läpi erilaiset perushuijaustekniikat joita voit käyttää vaikka omiin ystäviisi ja todeta itse niiden tehokkuuden. Aloittaja, älä alistu siihen että näkijä oli sinulle ystävällinen ja minä olin hänelle mulkku ja hän yritti kääntää että olisin muka sinua vastaan. Koska muista aina se että vaikka autokauppias on sinulle ystävällinen ja mielinkielin yrittää tehdä sinun olosi mukavaksi, se ei tarkoita missään tapauksessa sitä että hän olisi sinun ystäväsi. Autokauppias yrittää vain hankkia sinun luottamuksesi ja sitten viedä sinun rahasi.
Sen lisäksi sinä olet utelias ihminen. Haluat tietää miksi ihmiset käyttäytyvät niinkuin käyttäytyvät. Sinua kiehtoo kaikki uudet asiat ja näkökulmat ja haluat tietää sellaisista asioista ensimmäisenä mistä muut eivät vielä tiedä. Miksi et siis tutustuisi siihen maailmaan ja edes vilkaisisi tuota kirjaa?
Ehkäpä Cherrykirsikka on oikea näkijä, mutta sen kirjan lukemalla voisit ainakin jälkeenpäin erottaa selkeät huijarinäkijät oikeista näkijöistä. Kuka siinä tilanteessa voittaa jos luet tuon kirjan, näkijäkö vai sinä kun et enää sortuisi huijareiden valheisiin ja oppisit tunnistamaan huijaukset joita huijarinäkijät käyttävät? Jos Cherrykirsikka on sinun puolellasi ja hän on aito oikea rehellinen näkijä, hän ymmärtää sinun parastasi ja kehottaa itsekin sinua lukemaan tuon kirjan. - vbvhpö
AP Tiinuska)) kirjoitti:
Minulle ei ole mitään tekemistä tuon arvostelu kirjoituksen kanssa!!!!!!!
Kiittelen kovasti näkijää,hyvin katsoit ja näit suhteemme.
Alkuperäinen TiinuskaTässä sinulle muutama mielenkiintoinen linkki katsottavaksi edeltävän kirjavinkin lisäksi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9117877
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2171474- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41128Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171096Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38796Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780