Koskituulen jäätelökioski

Pettynyt asiakas

Kuinka hyvää palvelua olette saaneet Koskituulen vieressä olevassa jäätelökioskissa?
Tietääkö joku mihin kioskin henkilökunnasta voi antaa palautetta?

40

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheenkanssaparkis

      Mukavan oloinen likka. Jos olet se juoppo jota seurailin autosta samalla kun se nuori neiti yritti saada ampiaisen pois sieltä kioskista niin vedä tumppuus. Koita pitää kieli suussa jatkossa. Jos myyjä itse lukee tätä, niin älä välitä. Nätti nuori neito saa välittömästi tätä palautetta, ellei ole "ylimukava" sedille.

      • Pettynyt asiakas

        En ole mikään juoppo!
        Myyjänä oli nuori poika, jolta puuttui asiakaspalvelutaidot täysin. Ymmärrän, että helteellä ei työnteko maistu, mutta täytyykö se asiakkaalle sanoa päin naamaa?
        Oli viimeinen kerta kun kannan rahani siihen jäätelökioskiin. Terveisiä omistajalle!


      • Ihan sama
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        En ole mikään juoppo!
        Myyjänä oli nuori poika, jolta puuttui asiakaspalvelutaidot täysin. Ymmärrän, että helteellä ei työnteko maistu, mutta täytyykö se asiakkaalle sanoa päin naamaa?
        Oli viimeinen kerta kun kannan rahani siihen jäätelökioskiin. Terveisiä omistajalle!

        Mitä siinä mariset, isket eurot tiskiin otat tötterös ja häivyt ,mitä se jäätelömyyjän sielunelämä sinua liikuttaa, muutaman euron tuntipalkalla tarvi paljon innostua.


      • jäätelöpoika
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        En ole mikään juoppo!
        Myyjänä oli nuori poika, jolta puuttui asiakaspalvelutaidot täysin. Ymmärrän, että helteellä ei työnteko maistu, mutta täytyykö se asiakkaalle sanoa päin naamaa?
        Oli viimeinen kerta kun kannan rahani siihen jäätelökioskiin. Terveisiä omistajalle!

        tässä on se VITTUMAINEN jäätelönmyyjä voin sanoo et työt loppu hyvin ja on tullu aina hyvää palautetta et voin sanoo et tuu ite pyörittää niit vitun palloja ennenku tuut valittaa ja se kioski on ku sauna nii iha turha tulla aukomaa päätänsä mieti ennenku avaat suus


      • pedofile.
        jäätelöpoika kirjoitti:

        tässä on se VITTUMAINEN jäätelönmyyjä voin sanoo et työt loppu hyvin ja on tullu aina hyvää palautetta et voin sanoo et tuu ite pyörittää niit vitun palloja ennenku tuut valittaa ja se kioski on ku sauna nii iha turha tulla aukomaa päätänsä mieti ennenku avaat suus

        pidä sinä teinipoika pääs kiinni ja mene sinne ulos hyppimään yöhön niiden muiden apinoiden kanssa.
        muista huutaa kiekuvalla äänellä sitten kun se viina käy päähän.
        ps. ostiko isi jo uuden auton ?


      • erggo.
        pedofile. kirjoitti:

        pidä sinä teinipoika pääs kiinni ja mene sinne ulos hyppimään yöhön niiden muiden apinoiden kanssa.
        muista huutaa kiekuvalla äänellä sitten kun se viina käy päähän.
        ps. ostiko isi jo uuden auton ?

        "Nätti nuori neito saa välittömästi tätä palautetta, ellei ole "ylimukava" sedille. "

        Yleensä hemmoteltu isin pikku enkeli jota ei saa katsella ettei vaan tule raiskaussyytettä.
        ps. muista vaihtaa tamponi!

        pps. aloittaja hei..... jos pidät kiskan tyttöä nättinä niin suosittelen kääntymään 30v naisten
        puoleen, niillä sitä seksiä riittää ja naisekkuutta. 20v tyttösillä kun on vielä lapsen kasvot ja
        rinnatkin on kuin possun saparot.. elämä alkaa kolmikymppisenä.


      • Alkuper.
        erggo. kirjoitti:

        "Nätti nuori neito saa välittömästi tätä palautetta, ellei ole "ylimukava" sedille. "

        Yleensä hemmoteltu isin pikku enkeli jota ei saa katsella ettei vaan tule raiskaussyytettä.
        ps. muista vaihtaa tamponi!

        pps. aloittaja hei..... jos pidät kiskan tyttöä nättinä niin suosittelen kääntymään 30v naisten
        puoleen, niillä sitä seksiä riittää ja naisekkuutta. 20v tyttösillä kun on vielä lapsen kasvot ja
        rinnatkin on kuin possun saparot.. elämä alkaa kolmikymppisenä.

        Tämän viestiketjun aloittaja on parikymppinen nainen. Ei mikään juoppo eikä pedofiili.
        Halusin vain antaa palautetta saamastani asiakaspalvelusta.
        Eikö teidän myyjien kuuluisi valittaa kioskin pitäjälle eikä asiakkaille? Kioskin olisi voinut esimerkiksi sijoittaa varjoiseen paikkaan.
        En ole sanonut sinua vittumaiseksi, mutta olisit voinut käyttäytyä hieman asiakasystävällisemmin.
        Onneksi työsi ovat loppuneet. Tuskin enää ensi kesänä näen sinua pyörittämässä palloja.


      • näreet.
        Alkuper. kirjoitti:

        Tämän viestiketjun aloittaja on parikymppinen nainen. Ei mikään juoppo eikä pedofiili.
        Halusin vain antaa palautetta saamastani asiakaspalvelusta.
        Eikö teidän myyjien kuuluisi valittaa kioskin pitäjälle eikä asiakkaille? Kioskin olisi voinut esimerkiksi sijoittaa varjoiseen paikkaan.
        En ole sanonut sinua vittumaiseksi, mutta olisit voinut käyttäytyä hieman asiakasystävällisemmin.
        Onneksi työsi ovat loppuneet. Tuskin enää ensi kesänä näen sinua pyörittämässä palloja.

        parikymppinen on vielä teini eikä mikään nainen, hehe.


      • Kuuma mimmi
        näreet. kirjoitti:

        parikymppinen on vielä teini eikä mikään nainen, hehe.

        No sitä mieltähän kaikki katkeroituneet ja rupsahtaneet eukot ovat!


      • kuuma mimmi 29v.
        Kuuma mimmi kirjoitti:

        No sitä mieltähän kaikki katkeroituneet ja rupsahtaneet eukot ovat!

        "Kuuma mimmi". laiha ja lapsenkasvoinen.
        Eiköhän se selvä ole että 30v naiset ovat sua kauniimpia ja osaavat
        seksihommatkin paremmin ja niille löytyy vientiä. Sinä olet pelkkä
        kakara. Vasta äsken olit 16v lapsukainen ja nyt 4 vuotta ja sitä ollaan
        "kuumaa mimmiä". aika lähellä vielä sakkolihaa koko likka.


      • kuuma mimmi 29v.
        kuuma mimmi 29v. kirjoitti:

        "Kuuma mimmi". laiha ja lapsenkasvoinen.
        Eiköhän se selvä ole että 30v naiset ovat sua kauniimpia ja osaavat
        seksihommatkin paremmin ja niille löytyy vientiä. Sinä olet pelkkä
        kakara. Vasta äsken olit 16v lapsukainen ja nyt 4 vuotta ja sitä ollaan
        "kuumaa mimmiä". aika lähellä vielä sakkolihaa koko likka.

        on se kumma kun täällä internetin piilossa jotkut teinit on alkaneet
        huudella ja isotella vanhemmilleen. Kyllä te olette alimmassa kastissa
        ja teitä kyykytetään. muija on vasta päässyt 2 vuotta sitten ravintolaan
        ja nyt esitetään kuumaa mimmiä.
        katopa peiliin niin näet ettet ole aikuinen, et siis nainen. olet teini.

        ja katopa ympärilles niin näet että sua vanhemmat on paremmin vietävissä.
        että mene sinä vaan ajelemaan sillä vanhempien maksamalla autollasi ja
        kasva aikuiseksi. typerä teiniuho näkyy selvästi.
        voin sanoa että turhaan esität kuumaa mimmiä kun sua kauniimpia löytyy kenestä
        tahansa 30 tienoilla ja 40-50 olevasta naisista. mikä sinä olet siinä esittämään?
        typerä idiootti kuvittelee olevansa parhaassa iässä, mutta väärin luulet. vientiä
        riittää enemmän sua vanhemmilla ja siihen sulla menee vielä jokunen vuosi.

        anna sen poikakaveris vaan viedä sua isin maksamalla autollaan ympäri kyliä,
        muuhun siitä ei ole eikä ole sinustakaan. teinit ovat typeriä ja sen tietää kaikki.

        20 vuotiaat pojatkin katselee mieluiten 30v naisia, otapa ihan selvää.


      • .............
        kuuma mimmi 29v. kirjoitti:

        on se kumma kun täällä internetin piilossa jotkut teinit on alkaneet
        huudella ja isotella vanhemmilleen. Kyllä te olette alimmassa kastissa
        ja teitä kyykytetään. muija on vasta päässyt 2 vuotta sitten ravintolaan
        ja nyt esitetään kuumaa mimmiä.
        katopa peiliin niin näet ettet ole aikuinen, et siis nainen. olet teini.

        ja katopa ympärilles niin näet että sua vanhemmat on paremmin vietävissä.
        että mene sinä vaan ajelemaan sillä vanhempien maksamalla autollasi ja
        kasva aikuiseksi. typerä teiniuho näkyy selvästi.
        voin sanoa että turhaan esität kuumaa mimmiä kun sua kauniimpia löytyy kenestä
        tahansa 30 tienoilla ja 40-50 olevasta naisista. mikä sinä olet siinä esittämään?
        typerä idiootti kuvittelee olevansa parhaassa iässä, mutta väärin luulet. vientiä
        riittää enemmän sua vanhemmilla ja siihen sulla menee vielä jokunen vuosi.

        anna sen poikakaveris vaan viedä sua isin maksamalla autollaan ympäri kyliä,
        muuhun siitä ei ole eikä ole sinustakaan. teinit ovat typeriä ja sen tietää kaikki.

        20 vuotiaat pojatkin katselee mieluiten 30v naisia, otapa ihan selvää.

        alkaa jo vituttamaan tuo 20vuotiaiden teinien kutsuminen naisiksi.

        joten painuisitko teini vittuun täältä lässyttämästä kun ei ketään kiinnosta
        lukea jonkun 20v tytön lässytyksiä jostain vitun jäätelökioskista vitun pälli!


      • vanhatakathautaan
        ............. kirjoitti:

        alkaa jo vituttamaan tuo 20vuotiaiden teinien kutsuminen naisiksi.

        joten painuisitko teini vittuun täältä lässyttämästä kun ei ketään kiinnosta
        lukea jonkun 20v tytön lässytyksiä jostain vitun jäätelökioskista vitun pälli!

        Onkohan sinulla jonkinlainen itsetunto ongelma? Olitko nuoruutesi väärissä naimisissa vai eikö vanhemmat laskeneet ulos? Oletko nyt jätetty, alkoholisoitunut ja ruma 40v ämmä jonka ääni on kuin raakaarskan?

        Ei voi kuin ihmetellä moisen kotkan lausuntoja. Läpi näkee että eukko on niin saatanan huonolla itsetunnolla varustettu ettei edes ulos kehtaa mennä. Olen reilusti yli 30v mies ja mieluummin minä 20v neitoa katson kun sinua. Sunlaisia vanhoja akkoja pidetään vain kodinylläpitäjinä samalla kun ajatetaan nuorta naista autolla. Hups! Kävikö sulle just näin kun kerran katkeroiduit?

        Paljonko on tullut kaljasta painoa?


      • asdasdasdhah
        kuuma mimmi 29v. kirjoitti:

        "Kuuma mimmi". laiha ja lapsenkasvoinen.
        Eiköhän se selvä ole että 30v naiset ovat sua kauniimpia ja osaavat
        seksihommatkin paremmin ja niille löytyy vientiä. Sinä olet pelkkä
        kakara. Vasta äsken olit 16v lapsukainen ja nyt 4 vuotta ja sitä ollaan
        "kuumaa mimmiä". aika lähellä vielä sakkolihaa koko likka.

        "Laiha ja lapsenkasvoinen" kommenttisi kuulostaa siltä että sulla on tullut pari kiloa extraa ja nuoruus on vain muisto kasvoissa. Rööki ja viina, se auttaa.


      • 35v mies tässä.
        vanhatakathautaan kirjoitti:

        Onkohan sinulla jonkinlainen itsetunto ongelma? Olitko nuoruutesi väärissä naimisissa vai eikö vanhemmat laskeneet ulos? Oletko nyt jätetty, alkoholisoitunut ja ruma 40v ämmä jonka ääni on kuin raakaarskan?

        Ei voi kuin ihmetellä moisen kotkan lausuntoja. Läpi näkee että eukko on niin saatanan huonolla itsetunnolla varustettu ettei edes ulos kehtaa mennä. Olen reilusti yli 30v mies ja mieluummin minä 20v neitoa katson kun sinua. Sunlaisia vanhoja akkoja pidetään vain kodinylläpitäjinä samalla kun ajatetaan nuorta naista autolla. Hups! Kävikö sulle just näin kun kerran katkeroiduit?

        Paljonko on tullut kaljasta painoa?

        kerronko sulle yhden asian 30v mies... Minä olen 35v mies ja minä sanon sulle että toi sun loanheittos on ihan turhaa löpinää. Puhut paskaa koska näyttelet olevasi mies, sen sijaan olet se sama 20v teini joka yrittää nyt itsetuntoaan tuoda esiin kun sitä vituttaa kun muut aikuiset naiset kahmii miehiä ja tyttö itse on vielä jäätelökioskissa kesätöissä, HAH HAH HAH!
        mua vaan naurattaa nämä teinilikat kun ne on niin olevinaan ja samalla murrosikä hyppii silmille vielä. Eiköhän olis 20v teinin parempi vaan kasvaa aikuiseksi vielä niin ei tarvitsisi täällä ruikuttaa kuten murkut tekee ja todistella mitään?

        se on aika paljon ulkonäöstä kiinni, aika harva 20vuotias on naisellinen ja kaunis kuten 30-50 vuotiaat, kyllä sen tietää kaikki aikamiehet ja tietää tyttö itsekin.
        suurin osa 20v pikkulikoista on liian laihoja tai muuten vaan tavallisia naapurintyttöjä, niin älä tule tänne lätisemään vaan kasva aikuiseksi niin löytyy sinullekin miestä joskus. nyt olet vielä köyhä opiskelija ja pikku siippa.

        ai niin mitä vielä? kaljasta painoa? kattelepa ympärilles. jos paino noin vakava asia sinulle on, niin eiköhän se vaihtele aika paljon eri ikäisillä ihmisillä. Taas näkee että sama likka asialla kirjottelemassa, vittu että on nolo tapaus. säälittävää.
        kuka nyt välittää jostain kaljapainosta, eiköhän sitä ole jokaisella. näen kuusankoskella jatkuvasti autolla ajaessa ja liikkuessa naisia ja tyttöjä. katselen itse aina 30-50v naisia, en mitään 20v lapsia.

        ja eikö tämän "30v miehen" mukaan 20v ole omaa autoa että joku 20v pikkupoika kuljettelee? hahhah! no siitähän sen näkee että surkeita vätyksiä ovat. ollaan kioskissa kesätöissä ja opiskellaan ja autoa kuljettaa pikku apinat. voi lässyn lässyn.

        aina näitä massaan hukkujia täällä riittää. joku vitun teinipariskunta... haha.

        mene sinne teinipalstalle purkamaan onnetonta kiukkuasi niin me muut miehet lähdetään kuljettelemaan meidän 30-50v naisia ja monilla sellaisilla on jo omat autot.

        ja jos tuo äskeinen kirjoittaja olisi ollut mies niin vitun surkea tapaus sellaiseksi. Haukkuu naiset puihin ja ylistää jotain teiniä. tota kun huutelet kaupungilla niin näät pian tähtiä.


      • ...............
        asdasdasdhah kirjoitti:

        "Laiha ja lapsenkasvoinen" kommenttisi kuulostaa siltä että sulla on tullut pari kiloa extraa ja nuoruus on vain muisto kasvoissa. Rööki ja viina, se auttaa.

        mikä vitun nuoruus? missään vaiheessa en ole väittänyt olevani nainen. olen mies. Olen koko ajan vastaillut tälle 20 likalle. tarkista vaikka IP:ni poliisin kautta, saat sen tehdä, ole hyvä niin sitten tiedät etten ollut nainen.
        ja muut ovat sitten vanhoja kurppia jos ei olla 20v? just just.

        taitaa olla taas joku kuusaan baariperse huutelemassa hävyttömyyksiään. mene pedofiili vaan ettimään niitä 20v teinejä, me muut äijät katellaan aikuisia naisia eikä mitään pikkutyttöjä. niitä on Big Brotherkin ihan täynnä. parempia naisia kuten vappu pimiä ja monet muut on uhkeampia.

        surkea jätkä olet jos et muka se likka ole. mikäs sinä itse olet niin? minä ainakin olen komea mutta en katsele mitään 20v pikkutyttöjä, vaan mun naisihanteet lähtee vähän alta kolmestakympistä ylöspäin.
        että siinä sulle komean miehen kommenttia. nyt tietää pikkulikatkin ettei niitä komeat äijät kattele vaan pitää olla oikeasti aikuisempi.


      • vanhatakathautaan
        35v mies tässä. kirjoitti:

        kerronko sulle yhden asian 30v mies... Minä olen 35v mies ja minä sanon sulle että toi sun loanheittos on ihan turhaa löpinää. Puhut paskaa koska näyttelet olevasi mies, sen sijaan olet se sama 20v teini joka yrittää nyt itsetuntoaan tuoda esiin kun sitä vituttaa kun muut aikuiset naiset kahmii miehiä ja tyttö itse on vielä jäätelökioskissa kesätöissä, HAH HAH HAH!
        mua vaan naurattaa nämä teinilikat kun ne on niin olevinaan ja samalla murrosikä hyppii silmille vielä. Eiköhän olis 20v teinin parempi vaan kasvaa aikuiseksi vielä niin ei tarvitsisi täällä ruikuttaa kuten murkut tekee ja todistella mitään?

        se on aika paljon ulkonäöstä kiinni, aika harva 20vuotias on naisellinen ja kaunis kuten 30-50 vuotiaat, kyllä sen tietää kaikki aikamiehet ja tietää tyttö itsekin.
        suurin osa 20v pikkulikoista on liian laihoja tai muuten vaan tavallisia naapurintyttöjä, niin älä tule tänne lätisemään vaan kasva aikuiseksi niin löytyy sinullekin miestä joskus. nyt olet vielä köyhä opiskelija ja pikku siippa.

        ai niin mitä vielä? kaljasta painoa? kattelepa ympärilles. jos paino noin vakava asia sinulle on, niin eiköhän se vaihtele aika paljon eri ikäisillä ihmisillä. Taas näkee että sama likka asialla kirjottelemassa, vittu että on nolo tapaus. säälittävää.
        kuka nyt välittää jostain kaljapainosta, eiköhän sitä ole jokaisella. näen kuusankoskella jatkuvasti autolla ajaessa ja liikkuessa naisia ja tyttöjä. katselen itse aina 30-50v naisia, en mitään 20v lapsia.

        ja eikö tämän "30v miehen" mukaan 20v ole omaa autoa että joku 20v pikkupoika kuljettelee? hahhah! no siitähän sen näkee että surkeita vätyksiä ovat. ollaan kioskissa kesätöissä ja opiskellaan ja autoa kuljettaa pikku apinat. voi lässyn lässyn.

        aina näitä massaan hukkujia täällä riittää. joku vitun teinipariskunta... haha.

        mene sinne teinipalstalle purkamaan onnetonta kiukkuasi niin me muut miehet lähdetään kuljettelemaan meidän 30-50v naisia ja monilla sellaisilla on jo omat autot.

        ja jos tuo äskeinen kirjoittaja olisi ollut mies niin vitun surkea tapaus sellaiseksi. Haukkuu naiset puihin ja ylistää jotain teiniä. tota kun huutelet kaupungilla niin näät pian tähtiä.

        Puhut ihan liikaa, en jaksanut lukea.

        Siitä varmaan ollaan samaa mieltä että menetettyä nuoruuden ulkonäköäsi et enää takaisin saa. Se sinua harmittaa, ehkä syystäkin. Ei ehkä olisi pitänyt juoda niin paljoa, olisit nyt vielä normaalin näköinen ja ääninen.

        Mulla ei ole kuin uusi omakotitalo, uusi auto ja mökki. Tietty pari yritystä, mutta kuka näitä laskee. Vaimo on edustuskelpoinen hyvinkin, mutta ainahan niitä nuoria neitosia kattelee ;) vai mitä.


      • vanhatakathautaan
        ............... kirjoitti:

        mikä vitun nuoruus? missään vaiheessa en ole väittänyt olevani nainen. olen mies. Olen koko ajan vastaillut tälle 20 likalle. tarkista vaikka IP:ni poliisin kautta, saat sen tehdä, ole hyvä niin sitten tiedät etten ollut nainen.
        ja muut ovat sitten vanhoja kurppia jos ei olla 20v? just just.

        taitaa olla taas joku kuusaan baariperse huutelemassa hävyttömyyksiään. mene pedofiili vaan ettimään niitä 20v teinejä, me muut äijät katellaan aikuisia naisia eikä mitään pikkutyttöjä. niitä on Big Brotherkin ihan täynnä. parempia naisia kuten vappu pimiä ja monet muut on uhkeampia.

        surkea jätkä olet jos et muka se likka ole. mikäs sinä itse olet niin? minä ainakin olen komea mutta en katsele mitään 20v pikkutyttöjä, vaan mun naisihanteet lähtee vähän alta kolmestakympistä ylöspäin.
        että siinä sulle komean miehen kommenttia. nyt tietää pikkulikatkin ettei niitä komeat äijät kattele vaan pitää olla oikeasti aikuisempi.

        Puhut kännissä ihan liikaa!

        Olet siis nainen ja juot paljon? Se on selvä, mutta miksi miehet ei katso sinua?


      • ..........
        vanhatakathautaan kirjoitti:

        Puhut kännissä ihan liikaa!

        Olet siis nainen ja juot paljon? Se on selvä, mutta miksi miehet ei katso sinua?

        opettele lukemaan vitun pässi. olen mies.
        ei kukaan aikuinen nainen vaivaudu jollekin teinille vastaamaan. mene sinne
        kaveries seuraan leikkimään aikuista.


      • ..............
        vanhatakathautaan kirjoitti:

        Puhut ihan liikaa, en jaksanut lukea.

        Siitä varmaan ollaan samaa mieltä että menetettyä nuoruuden ulkonäköäsi et enää takaisin saa. Se sinua harmittaa, ehkä syystäkin. Ei ehkä olisi pitänyt juoda niin paljoa, olisit nyt vielä normaalin näköinen ja ääninen.

        Mulla ei ole kuin uusi omakotitalo, uusi auto ja mökki. Tietty pari yritystä, mutta kuka näitä laskee. Vaimo on edustuskelpoinen hyvinkin, mutta ainahan niitä nuoria neitosia kattelee ;) vai mitä.

        et jaksanut lukea? no turhaan sulle sitten mitään vastailenkaan.

        Mitä vittua oikein selität täällä koko ajan? mitä vittua kukaan iälleen mitään mahtaa?
        Olen ite ihan tyytyväinen omaan ikääni eikä ulkonäössä ole sen kummemmin valittamista. teininä en ainakaan ollut komea, en lähellekään, olin vain pikkupoika mutta en enää.
        mihin se ulkonäkö sulla on sitten lähtenyt? tietääkseni 30-50v ikäisillä on ulkonäköä hyvin vaihtelevasti, lapset on lapsia ja aikuiset aikuisia.

        Talo on minullakin ja 2 autoa, mökillä tulee käytyä kyllä mutta ei omalla. Senkin saan joskus, mutta mulla menee nyt hyvin eikä mulla ole mikään kiire omaan mökkiin.
        vaimosi on edustuskelpoinen? no mikä sitten mättää? Katselet pikkutyttöjä ja olet naimisissa. Mitä sinä näet niissä pikkulehmissä? pienet tissit, vittumainen luonne niinkun kissoilla, oikullinen ja kun selän kääntää niin tapahtuu. Typeriä murrosikäisiä vitun ärsyttävällä luonteella. Saa kai tässä oman mielipiteen sanoa?

        arvaas mitä? aikuinen itsestään huolehtiva 30-50v nainen pesee heti kättelyssä jokaisen teinitytön. Siinä ei ole paljon teinillä varaa huudella. katsopa noita aikuisia naisia joilla on tiukat puolihameet, värikkäät paidat ja hyvin hoidetut hiukset niin kyllä rupeaa housuissa heti tapahtumaan.
        missä sinä näet vastaavia opiskelijatyttöjä jotka saa yhtä tehokkaasti vaistot heräämään? en minä näe niitä missään. Kaikkihan täällä vaatteillaan koittaa koreilla, mutta kun ei niitä tyttöjä väkisinkään nussia voi niin kannattaa sunkin pysytellä niissä omissa vaimoissasi, niissä sitä naisellisuutta oikeasti löytyy.
        pikkulikoilla on vielä kehitys kesken ja kusta päässä.


      • vanhatakathautaan
        .......... kirjoitti:

        opettele lukemaan vitun pässi. olen mies.
        ei kukaan aikuinen nainen vaivaudu jollekin teinille vastaamaan. mene sinne
        kaveries seuraan leikkimään aikuista.

        Vaikka sanoit olevasi kuumamimmi29.

        Taidat olla niitä miehiä. No mikä minä olen tuomitsemaan.


      • -.- huoh
        Alkuper. kirjoitti:

        Tämän viestiketjun aloittaja on parikymppinen nainen. Ei mikään juoppo eikä pedofiili.
        Halusin vain antaa palautetta saamastani asiakaspalvelusta.
        Eikö teidän myyjien kuuluisi valittaa kioskin pitäjälle eikä asiakkaille? Kioskin olisi voinut esimerkiksi sijoittaa varjoiseen paikkaan.
        En ole sanonut sinua vittumaiseksi, mutta olisit voinut käyttäytyä hieman asiakasystävällisemmin.
        Onneksi työsi ovat loppuneet. Tuskin enää ensi kesänä näen sinua pyörittämässä palloja.

        no ei sitä kioskia voi laittaa minne lystää.. sille on määrätyt paikat!


    • .k.k.k

      poika vain yritti tehdä työtänsä ja siitä tullaan valittamaan voisin sanoa että ihmiset kokeilisi samaa työtä samassa lämpötilassa niin voi mielipiteet muuttua...

    • 26v mieshenkilö.

      Mie taas en jaksa käsittää tässä ketjussa olevaa ukkoa että miten se viitsii sanoa 40 vuotiasta naista rupsahtaneeksi? taitaa kuulua taas niihin onnettomiin ja surkuhupaisiin raksapoikiin jotka ei ole naista nähneetkään-
      on suuret puheet mutta ei mitään muuta.

      jos puhutaan rupsahtaneista niin ne on kyllä ihan tuolla yli 50v maastossa ja ei sieltäkään kaikki jos yhtään piittaa itestään.

      moni 40v on kyllä parempaa kamaa kuin nuorempansa. suurin osa nuoremmista on tikkulaihoja jotka ei osaa edes pukeutuu ja aika lapsekkaita naamaltaankin.

    • hmmm.....

      Päät kiinni nyt "aikuiset" ihmiset

    • Pedojenvihaaja

      Onkos Kuusaan pedofiili ollut Voikkaalla päin lähipäivinä :D

    • - se sama -.

      "Samaa mieltä olen. Pirun hyvän näkösiä nuoret parikymppiset muijat! "


      Pelkkiä teinityttöjä vielä.
      Pirun hyvännäköisiä ovat 28 . Niillä on jo naisen kroppa täydessä kuosissaan.
      Pedofiilit kattelee jotain 20v pikkutyttöjä. Ei itseä ainakaan vois vähempää kiinnostaa jotkut ruikkutissit ja finninaamaiset jotka epätoivoisesti yrittää peitellä kalpeita kasvojaan kaikenlaisilla voiteilla jne.

      taitaa parikymppinen fläsäteini puolustella itseään vaan kun on kateellinen oikeille aikuisille naisille. voi voi.

      • pedo-.

        "Onkos Kuusaan pedofiili ollut Voikkaalla päin lähipäivinä :D "

        Kyllä. Ei tällä kertaa tullut saalista.


      • tällaista..
        pedo-. kirjoitti:

        "Onkos Kuusaan pedofiili ollut Voikkaalla päin lähipäivinä :D "

        Kyllä. Ei tällä kertaa tullut saalista.

        parikymppiset yrittää aina olla niin naista mutta näkee päältäpäin ettei ne ole.

        pelkkiä pikkulikkoja jotka luulee olevansa kauniita mutta totuus on tuolla jossain.

        Jos verrataa kolme ja nelikymppistä normaalia naista joka osaa laittautua niin nää 20v pissuliisat häviää mennentullen tullessa ja mennessä.

        Mitä näkemistä on jossain pillifarkuissa ja amismuijissa? 20v poikasetkin kattelee ennemmin kolmekymppisiä muijia, mutta eivät ne niiltä saa kun ne taas kattelee aikuisia komeita miehiä.

        hajotkaa pikkutytöt itteenne ja kasvakaa naisiksi. Vain nainen voi olla kaunis, tyttö voi olla korkeintaan nätti.

        goottinaiset on kaikista kauniimpia.


      • sesama
        tällaista.. kirjoitti:

        parikymppiset yrittää aina olla niin naista mutta näkee päältäpäin ettei ne ole.

        pelkkiä pikkulikkoja jotka luulee olevansa kauniita mutta totuus on tuolla jossain.

        Jos verrataa kolme ja nelikymppistä normaalia naista joka osaa laittautua niin nää 20v pissuliisat häviää mennentullen tullessa ja mennessä.

        Mitä näkemistä on jossain pillifarkuissa ja amismuijissa? 20v poikasetkin kattelee ennemmin kolmekymppisiä muijia, mutta eivät ne niiltä saa kun ne taas kattelee aikuisia komeita miehiä.

        hajotkaa pikkutytöt itteenne ja kasvakaa naisiksi. Vain nainen voi olla kaunis, tyttö voi olla korkeintaan nätti.

        goottinaiset on kaikista kauniimpia.

        Jopas taas pedoa harmittaa. Kävitkö kattelees pikkupoikia?


    • Hookoon nakit.

      Kävin tsiikailemas prinssinakkeja :D

    • asian vierestä

      miksei nelikymmppisillä miehillä enää seiso kunnolla?

    • Hyvin seisoo.

      Johtuisiko siitä että olet niin ruma?
      Yleensähän nelikymppisillä seisoo paremmin kuin pikkupojilla mutta
      sinä et vain myönnä totuutta :) Varmaan ottaa aivoon vai mitä?

      Voihan tietysti olla että luulit nelikymppistä kuusikymppiseksi tai sitten
      sulla on muuten vaan päässä vikaa ja isälläskin viiraa?

      Miehellä seisoo, pojilla ei.

    • vitunärsyttävä

      Eli väität että 40 v seisoo sama kun nuorilla kolleilla? Ite pystyin hakkaamaan vaikka nauloja tuossa aikuistumisen kynnyksellä. Nyt pitää kaivaa jo vasara pakista. Tekee sillä kyntöhommat, mutta taitaa olla trolli jos väittää että vanhana seisos paremmin. Eikun sinähän oletkin taas se vanhus joka etsii lohtua pedofiliaansa yrittämättä provosoida netissä. Olitkos se sinä joka olet lihava? ;)

      Oletko jo lopettanut naisten hakkaamisen?

    • sua karskimpi

      Väitän että 40 vuotiaalla miehellä seisoo paremmin kuin nuorilla 20-30v poikasilla. Aivan varma asia. Mihinkä seisokki muka häipyisi nelikymppisellä miehellä eli mitä sinä tulet tänne p*skaa heittämään ? Puhuisit ennemmin kuuskymppisistä vaareista, monella 40 vuotiaalla normaalilla aikuisella miehellä seisoo todellakin jykevänä kulli. En tiedä mikä nysäkulli itse olet mutta näin on asiat.
      Olen itse ollut poikakin joskus ja mitään ihmeellistä en ole todennut sen aikaisessa elämässä, nuori on nuori ja mies on mies. Mitä sinä alat pikkujätkiä vertaamaan aikuisiin miehiin.
      Pikkujätkä saa turpaansa lihavalta sedältä niin että näkö tummuu viikoiksi ja lähtee kuin leppäkeihäs.
      Mitä ihmeen puolustamista alat siinä pitämään itsestäänselvää asiaa vastaan. yritätkö väitellä kumpi on kovempi, poika vai mies? hoh hoh hoo!
      Kumpikohan!?

      Äijä puhuu täällä vanhoista ja esiintyy kuin mikäkin nettityttö :) Puhu siis vaareista sitten, älä nelikymppisistä vai vanhenetko sä jo kolmikymppisenä? :)

      Etköhän sinä itse ole se päätänsä aukova teini tai joku v*tun horo jolla ei ole elämää muuta kuin se viinapullo ja muistot siitä kun isä vei neitsyyden? tunnistan kyllä sun tyylis joten en yhtään ihmettele. Olet pedoja vastaan, se on hyvä mutta toi sun pakkomielle on jo sairasta.

      Haukut 40 vuotiaita isämiehiä munattomiksi.
      Kuulehan neiti.... ota vähän pilleriä ja mene a-klinikalle hoitoon. Sieltä ne ohjaa sut valkotakkisten setien luo ja painaa sulle rauhottavaa peppuun.

      Kyllä tässä taistelussa kuule pojat häviää ja isät antaa turpaan. Aikuinen mies saa naisia, poika ei saa edes äidiltään. Kehtaat vielä aliarvioida panokykyä.
      Oletko niin ruma ettet saa seuraa ja siksi uikutat täällä?
      Uikutas muualla niin pian näät tähtiä. Kyllä täällä akatkin turpiinsa saa jos suutansa menee väärään baariin soittamaan, tiedät sen itekin. Ei täällä kuusaalla rääväsuita kukaan k uuntele.

      • hahha...

        "Ite pystyin hakkaamaan vaikka nauloja tuossa aikuistumisen kynnyksellä."


        Kylläpä olit kova supermies. Miksi nämä murkkuikäiset sitten ovat niin hinteliä laiheliineja kaikki? Ei niistä panomiestä tehdä vielä hamavuosiin, buhaha ;)

        Tyyppi jauhaa jostain aikuistumisen kynnyksellä olevista laiheliineista joilla just alkaneet munakarvat kasvamaan... oletko vähän säälittävä pelle, oletko?
        Tulehan tänne imaisemaan kunnon makkaraa jos kerma maittaa, tuletkos?

        Likka ei ole tainnut saada munaa kuin isiltään niin siksi ollaan niin katkeria ja huudellaan aikusille ukoille täällä :) aja lampeen ja huku.


    • eikö käy flaksi? :)

      Sinulle "vitun ärsyttävä".

      Eikös hinarit yleensä toru itseään ja nöyristele? en taida ihan uskoa
      että olet 40 jos tuollaisia loruja itsestäsi päästelet :) eihän nyt kukaan
      itseään ala impotentiksi haukkumaan ja vielä 40vee.

      Sulla on vaan jotain miehiä vastaan. Olet katkera muija ja käytät
      sitä nimimerkkiä "sesama".

      Osui ja upposi, hahaa!!

    • mikä pallinaama..

      Ihan ymmärrettävää on että 25 vuotiaaksi asti pojalla ei ole miehekkyyttä. 40 vuotias on mies ja sen huomaa. Onko nämä lippalakkipojat sun mielestä miehekkäitä? :D

      Ihan turhaan joku teini mekastaa saavansa naisen, kun niitä naisia saa aikuiset äijät ja en tarkoita todellakaan mitään keskenkasvuisia amiksesta päässeitä pellejä.

      Jos on mies niin pitää olla miehen ikä ja raameja, sekä itsetunto ja kunnioitus eri asioita kohtaan jämpti, josta ei poiketa.
      Tulee aina mieleen nämä itkupillit sun kirjoituksista sä joka haukut 40 vuotiaita. voi voi voi...

    • P.--

      "Sunlaisia vanhoja akkoja pidetään vain kodinylläpitäjinä samalla kun ajatetaan nuorta naista autolla. Hups! Kävikö sulle just näin kun kerran katkeroiduit?"


      Hieman yleissivistystä sinulle:
      1. "vanha akka" on ruma nimitys ja ei sovellu alle 70 vuotiaisiin yleensä
      2. Jos ajatetaan naista autolla, niin nainen on köyhä jolla ei ole varaa omaan autoon.
      3. Nuori nainen on vähintään 27 vuotias ja sen alla menevät ovat teinityttöjä.
      4. Se johon kalikka kalahtaa, käyttää rumaa lapsellista kieltä jolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa, eli katkera olet kai sitten itse jostain syystä mitä en vaan tiedä.

      Terveisin oikea psykiatri

    • vitunärsyttävä

      Kylläpäs taas läski juoppo suuttui. Kännissä taitaa olla aika veltto? Ja kun olet kokoajan kännissä niin... :D

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe