Harrasteet

Mees tänavalt

Olen aina ollut kiinnostunut monista asioista. Mainittakoon laitesukelleus, matkailu, kotiseudun historia, melonta, hiihto, psykologia, jääpurjehdus, luonnossa retkeily m.m. Toivoisin että voisin jakaa ainakin osan näistä kiinnostuksista lasteni (18 ja 21 v) kanssa. Mutta heidän mielestään olen täysi kahjo ja tekemäni asiat ovat ihan perseestä. Onko muilla samoin?

13

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Meitsi kun tällanen joka-asian asiantuntija ja yleisnero. Siis omasta mielestäni. Eip ole ihan helppoa elo läheskään aina ollut. Hitto kun joutuu sivistymättömien ja tyhmien ihmisten kanssa kinaamaan jostain yksinkertaisesta asiasta, mistä muilla on tietoa lähinnä serkkupojan puheitten mukaan ja ite on lukenut hyllymetreittäin kirjoja aiheesta :DDDD

      Kun minä pölvästi tein silleen, että aattelin, että tieto on valtaa. Ja oon tutustunut, opiskellut, perehtynyt vaikka mihin. Mutta eipä siitä mitään hyötyä ole ollut ikinä. Hyvin harvoin tapaa ihmisiä, joitten kanssa voi omista mietteistään edes keskustella. Moni sanonut tän legendaarisen "En tajua sanaakaan mistä sä puhut"- lausahduksen :DDD

      Mainittakoon, oli sunkin litaniassa monia juttuja, mihin olen edes jonkinverran koittanut perehtyä. Hetk.

      Luin litanian uudellee. Ainoa asia, mistä en paljoakaan tiedä on toi Jääpurjehdus. Tiedän mitä se on ja miten se tapahtuu, ei vaan itteä ole ikinä kiinnostanut ollenkaan. Mut just jokin melonta... Mä en ikinä ole istunut kanootissa, hyvä kun osaan soutaa. Mutta sattuu yks edesmennyt kaveri olleen sm- tason koskimeloja :DDDD Tiedetään, mitä tarkoittaa stoppari ja miten pitäisi tehdä intiaanikäännös :DDD

      Vitunko hyötyä mulle tuostakaan tiedosta ikinä on oillut? No ei kerrassaan mitään.

      On meitä aika paljon. Jotka ei tee numeroa itestään. Ne on ne kapea-alaiset yhden asian tyypit, jotka keuhkoo itestään ja saa kunniaa ja mainetta. Mainitaan nyt sitten vaikka kuka tahansa huippu-urheilia. Se osaa urheilla, mutta mitäs sitten kun ura on ohi? Kysele Myllylältä tai Nykäseltä. Kusessa ne on olleet uran loputtua. Kun eivät tajua mistään muuta kuin jostain vitun suksista.

      Katkera tilitystä. No tokikin. Mutta tällaista tää elämä on :DDDD

      =DW=

      • Olisit nyt vähän edes.:-D))))))))))


    • AVKT

      Asialla on kaksi puolta, sillä lapsilla on toinen puoli, kyllä se on varmaan aivan kaikilla niin.

    • RIMMIR

      luontaisesti ole kiinnostuneita vanhempiensa harrastuksista. Eivätkä todellakaan harrastamaan yhdessä vanhempiensa kanssa samoja lajeja. Aivan eri asia harrastaa noitakin yllämainitsemiasi lajeja oman kaveriporukan kanssa.

      • ...

        Parikin asiaa. Yks sun kirjoitukseesi liittyvä, toinen mikä liittyy mun kirjoitukseeni.

        Siis sun kirjoitus.Mistä asti psykolokia tai historia on olleet jotain urheilulajeja? Nehän on ihan eri asia, samatenkin kuin luonnossa vaeltelu tai matkailu :DD

        Ja sen mun juttu siitä, että kapean-alan ihmiset on kapea-alaisia. Tää jotenkin liittyy muuten tohon vähän vanhempaan ketjuu, missä ihmeteltiin miksi vanhat miehet haisee, Ja siihen toiseen ketjuun, missä ihmeteltiin ihmisten kultaista eläkeikää :DDD No kato nyt tota tyyppiä ja mieti sen haastattelua:

        http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2010/07/1160428

        Mä meen tupakille, nätti ilta.

        =DW=


    • Sama juttu, ei yhteisiä harrastuksia jälkipolven kanssa. En tosin niitä sille tyrkytäkään.

    • DDD?????????????

      DDDDDDD,
      joka paikassa törmää....
      Huuli pyöreenä? Naurua?
      Mitä?

      T: vanhus

      • ...

        Elikkäs hymiö. Toi :DD tarkoittaa röhönaurua. ;D on jotain kiusantekoa tai kaveeraamista nauru suussa jonkun kans, leikillään.

        Tää on nettislangia. Alunperin kuvat ei oikein liikkuneet netissä, käytettiin kaikenlaisia näppikseltä saatavia symbooleja tai yhdistelmiä. On ne vieläkin käytössä. LOL= nauraa kurkkusuorana, alunperin englantia... KVG= kato vittu googlesta, WTF on sellainen alatyylinilmaus, lyhennys englantilaisista sanoista :DDDD

        Ja sitten on kaikenlaista muuta, on tageja ja sellaisia. Mulla oli aikanaan tagina tää: >:/ Nyt on =DW= jne. Toikin mun nykyinen kuittaus tuli aikanaan täällä, kun valopäät otti ja muutti kaikki kirjautumissääntönsä. Ennen mulla oli nimmarina =Dreamweaver=, sitten kielsivät erikoismerkkien käytön On mulla edelleen olemassa rekisteröity nimmati Dreamweaver, en käytä sitä juuri koskaan missään yhteydessä. Kuittaan jos kuittaan, muttas jos kuittaan se on sitten =DW=.

        Tää on omanlaistaan murretta, kaikkea ei voi tietää.

        Laitan parit linkit, ehkä selventää (tai sotkee) asioita:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hymiö

        http://addons.miranda-im.org/files/screenshot/84-1-1180815744-preview.png

        http://fi.wikipedia.org/wiki/LOL

        Jnejne. Hyvää illanjatkoa :DD


        =DW=


      • se jolle vastasit
        ... kirjoitti:

        Elikkäs hymiö. Toi :DD tarkoittaa röhönaurua. ;D on jotain kiusantekoa tai kaveeraamista nauru suussa jonkun kans, leikillään.

        Tää on nettislangia. Alunperin kuvat ei oikein liikkuneet netissä, käytettiin kaikenlaisia näppikseltä saatavia symbooleja tai yhdistelmiä. On ne vieläkin käytössä. LOL= nauraa kurkkusuorana, alunperin englantia... KVG= kato vittu googlesta, WTF on sellainen alatyylinilmaus, lyhennys englantilaisista sanoista :DDDD

        Ja sitten on kaikenlaista muuta, on tageja ja sellaisia. Mulla oli aikanaan tagina tää: >:/ Nyt on =DW= jne. Toikin mun nykyinen kuittaus tuli aikanaan täällä, kun valopäät otti ja muutti kaikki kirjautumissääntönsä. Ennen mulla oli nimmarina =Dreamweaver=, sitten kielsivät erikoismerkkien käytön On mulla edelleen olemassa rekisteröity nimmati Dreamweaver, en käytä sitä juuri koskaan missään yhteydessä. Kuittaan jos kuittaan, muttas jos kuittaan se on sitten =DW=.

        Tää on omanlaistaan murretta, kaikkea ei voi tietää.

        Laitan parit linkit, ehkä selventää (tai sotkee) asioita:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hymiö

        http://addons.miranda-im.org/files/screenshot/84-1-1180815744-preview.png

        http://fi.wikipedia.org/wiki/LOL

        Jnejne. Hyvää illanjatkoa :DD


        =DW=

        kiitos sinulle
        sukulaissielu

        mites se meni ;DD


    • samilja

      muksuja eikä puksuja, joten saan vapaasti harrastaa, tai olla harrastamatta.

      Mutta, tuskinpa tämän ikäisten ihmisten lapsien tarviikaan vielä harrastaa vaikkapa ruumisarkunvuolentaa, joka tuntuu olevan muodissa.

    • LO)(/JH

      No eix noi nyt aika perseestä ookkin. Treenaisit mieluummin skedee ja Kampin nuorisotalolla lorvimista.

    • Kolkytvuotiaan kanssa voi jo sitä kotipaikkakuntaa, retkeilyä luonnossa ja matkailua harrastaakin yhdessä, mutta ehkä siinä kahdenkymmenen ässä kiinnostaa vielä muut asiat. Odottele rauhassa sitten kun tulee lastenlapsia, niin kyllä sä sitä harrastusseuraa kotipaikkakunnan matkailuun ja retkille tuut niistä lapsista ja lapsenlapsista saamaan. Mutta siihen saa kyllä varautua, että itse hoitaa matkakustannukset, joten kannattaa alkaa jo säästämään sitä matkakassaa.

    • k/k

      Miehestä moneksi,kokeileppa joskus savusukelusta simulaattorissa on aika kiinostavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe