Huh kun tekisi mieli kysyä näkyykö minulle, joku rakkauskertomus? Vai onko se mahdottomuus minun irtautua tästä jäykkyydestä. En jaksaisi itse näyttää hei olen sinusta kiinnostunut. Haluaisin että tosimies kiinnoustuisi minusta ja todella yrittäisi minua? Ei kai se ole minun tehtävä olla silmät tarkkana aina katsellen josko hän;-)
Eli tulisiko sitä tosi välittämistä minuakin kohtaan, kun silti itse todella tiiän mitä se pitäisi olla liikaa pyytämättä. Kiitos cherylkirsikka jos katsoisit hieman jo mataksi muuntautunutta elämääni. Olen jo viiteenkymmeneen päässyt tumma ja syksyä kohden syntynyt aamuihminen.
Cherylkirsikka
2
162
Vastaukset
Voi, voi kun voisinkin sinulle rakkauskertomuksen kirjoittaa muttei se olisi aivan totta... Energia on aina kahdensuuntaista eikä sinua valitettavasti tule kukaan sieltä kotiovelta noutamaan ja vokottelemaan. Itse pitäisi lähteä maailman tuuliin, laittaa vähän punaa huuliin ja saalia hartioille ja hymyilläkin herttaisesti, käydä paikoissa joissa ihmisiä liikkuu. Näin muuttuisi mattakin värikkäämmäksi ja elo risaisemmaksi.
Pyylevän, hillityn herrasmiehen huomaan sinua katselevan tilassa, jossa on paljon ihmisiä (olisiko joku sukujuhla tai vastaava kokoontuminen), mutta kyllä se nyt vaan sinun harteillesi taitaa tässäkin tapauksessa jäädä se aloitteen teko ja juttusille meno... Rehdin kumppanin voisit kuitenkin tästä miehestä löytää!- toivoatäynnä....
Vitsi kun alkoi hymyilyttää tuo kuvaus. Justiinsa tulin oven eteen autollani taloyhteisön jossa 3kerrostaloa. Auna paljon ihmisiä liikkuu.
Aiva mahassa kutkuttaa sinun kuvaus, kun parina päivänä on pitkä erittäin pyylevä herrasmies huh todella siis sanoisinko erittäin tanakka mutta timmi...:-) katsonut, ja tervehtynyt katsellen erilailla kuin normaali tervehtijä, ja hänen kasvonsa aivan loistaa elämäniloa painostaan huolimatta miellyin hänen iloiseen varmaan esiintymiseen vaikka itse olen tälläinen pitkä hoikkä urheileva nuorekas nainen,,,, heh pidän todella just hieman tanakoista pitkistä miehistä...
Jään tänne hymyilemään cherylkirsikan näkyä... KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511