http://www.iltalehti.fi/digi/2010072612094728_du.shtml
Tuntuu olevan hauskaa tuo maalla asustelu, heh heh.
Olkaa järkeviä ja muuttakaa kaupunkiin.
Oikea meininki
4
253
Vastaukset
- LAAAAKAISTA
"Olkaa järkeviä ja muuttakaa kaupunkiin."
Kylläpä oli järkevästi sanottu,joukossa tyhmyys tiivistyy sanon minä.....- Mobira Cityman
landella todellakaan ole pakko asua jos siltä tuntuu.
- Minchel
Itsekin katselin tuota ja pistää huvittamaan kuinka porukka ihan pokkana kirkassilmin maksaa liittymästään ylihintaa meikä saa sellaiset 20 megaa alle 20e kuussa. Tyhmyydestä sakotetaan kätevästi kuukausimaksun ohessa :)
- riutuva veronmaksaja
No onko ihan pakko asua hevonperseessä, muuttaisivat ihmisten ilmoille. Ei tuolla Utsjoella ole mitään syytä asua, keräisivät kamansa ja muuttaisivat pois, muun Suomen veronmaksajat kustantavat näiden muutaman tuhannen asukkaan kulut omissa veroissaan. Utsjoen verotase on -80% eli kunnan käyttämistä varoista 80 prosenttia tulee muualta kuin kuntalaisten veroista, mm. valtiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868