Cherrykirsikka

Sydänenergiaa

Cherrykirsikka hyvä, voisitko katsoa, mitä syksy tuo elämääni, ja pidemmällekin, jos jotain nousee.

Elämä kotona on paikallaanoloa ja hiljaiseloa. Arkirutiineja tehdään hyvässä sovussa, mutta halipula alkaa vaivata. Mikä miestäni vaivaa? Pelkääkö hän jotain, vai mitä hän miettii? Olen pyrkinyt hoitamaan kotia ja suhdettamme voimieni mukaan. Mitä vielä voisin tehdä asioiden parantamiseksi. (Pieni epäluulo on pitänyt minua varpaillaan pari vuotta, vaikka pahimman yli olen jo päässyt.) Olemme ristiverisiä, minulla on vaaleahkot hiukset, mies on vähähiuksinen ja urheilullisen hoikka.

Työasiatkin jännittävät, työyhteisömme jäsenet ovat vaihtumassa. Toisaalta tekisi mieleni vaihtaa koko työpaikkaa lähemmäksi kotiani, mutta olen jo iäkäs, ja tunnen oloni varsin turvalliseksi nykyisessä paikassa. Olenko eläkeikääni saakka matkatöissä?

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehesi ajatukset tuntuvat olevan jossain muualla kuin Sinussa, hänellä lienee romanttisia ajatuksia erästä naista kohtaan, joka kuuluu teidän molempien ystävä-/tuttavapiiriin. Mitään konkreettista ei ole tapahtunut eikä tuskin yritystäkään, mutta se saa miehesi poissaolevan tuntuiseksi. Älä syytä itseäsi asiasta, eihän se niin voi olla että sinä tekisit kaiken mahdollisen suhteen hoivaamiseksi, kyllä se vaatii myös miehesi vastaantuloa. Kyse ei ole niinkään rakkauden liekin sammumisesta kuin sen pienenemisestä. Kokeilepa vielä kuitenkin ihan rohkeaa leikillisen eroottista lähestymistapaa joku ilta, paljosta ei olisi kiinni että kipinä roihahtaisi uudelleen liekeiksi.

Näkisin Sinun kaikesta huolimatta jatkavan edelleen nykyisessä työssäsi, et ole sitä tyyppiä joka "vanhoilla päivillään" enää lähtisi uusille urille. Eläkkeelle tai osa-aikaeläkkeelle näen sinun kuitenkin jäävän hieman tavanomaista aiemmin omasta tahdostasi.

• Sydänenergia

Kiitos ajastasi. Vastaus ei yllättänyt, jotain tuollaista ounastelinkin, en vain osaa nimetä onko kohde pieni ja tumma vai punertava hiuksinen. Toisaalta arkisen jakson katkaisi eilen lähes täydellinen päivä. En oikein tykkää teennäisistä romantiikan virittelyistä, tilanteiden pitää syntyä luontevasti.

Hyvää loppukesää ja mukavaa elämää Sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5409
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3542
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2745
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2586
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      133
      1946
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1743
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      164
      1521
    8. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      108
      1440
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1427
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1327
    Aihe