Lyhyesti lainattuna pokeriammattilais Mika "sharkie" Paasosen blogista:
"Ajattelin joskus kirjoittaa kirjan eri saittien softariideistä. Turnauksessa oli jäljellä 21 pelaajaa ja odotettiin käsi kerrallaan että joku tippuu ja rahabubble puhkeaa. Koska toisinkuin livenä, netissä ei voi odotella loputtomiin. Turnauksista tehdään tietyn pituisia, jotta rahat virtaa saitille uuden turnauksen muodossa. Tähän "ongelmaan" softan tekijät ovat tehneet ratkaisun. Luodaan pienelle stackille ja isolle stackille tilanne jossa rahat menevät nopeasti keskelle. Isompi stackki voittaa jaon useasti välittämättä korteista. Turnee pääsee jatkumaan. Tämä is called softariidi. Naurat siellä mutta et voi todistaa tätä vääräksi."
Itse uskon tähän, hirveästi en muualla ole pelannut kuin betssonissa mutta tämän olen huomannut. Enimmäkseen itse pelaan 5 hengen sittareita. (myös turnauksissa) Olen huomannut että kun muutama pelaaja putoaa alkavat kädet parantua, keski ja loppuvaiheessa tulee peräkkäin paljon samankaltaisia taskukortteja pienelle stäkille esim, 22, 44, 77, A5 A9. Paljon pieniä taskupareja ja ässiä, jossain vaiheeissa all-in tilanteeseen on "pakko" mennä jolloin isomman stäkin omaava pelaaja vetää n.80% varmuudella ohi, yleensä runner runner suoralla tai ihme värillä. Ei sillä että olisin katkera, koska itsekkin olen monesti vetännyt värin flopanneesta pienen stäkin pelaajasta all-in tilanteessa turnin ja riverin ansiosta täyskädellä ohitse. Onko tämä sitten vain betssonin ongelma? kertokaa omia havaintoja hieman enemmän muualla pelanneet?
http://www.pokeritieto.fi/kolumnit/mika-paasonen/softariidi-a12752.html Tässä Sharkien koko blogi, suosittelen lukemaan koska on 110% asiaa!
manipuloitua?
softariidit
1
985
Vastaukset
- qagdfkiuöu
jo ON, ON ja ON toisin kuin RAY:n jokeripokeri joka on täysin satunnainen kun RAY ja HeteroGambler on niin sanonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743