Miten näet työ ja taloudellinen tila? Velkoja paljon.
Ihmissuhteet?
cherrykirsikka
2
101
Vastaukset
Hei,
olet näemmä ollut ahkera sillä aikaa, kun jotkut meistä on tehneet "oikeita" töitä: löytyy varoitusta huijari@gmaileista, testiviesti HUIJARIN paljastamiseksi (tämä tässä) ja kovasti olet ehtinyt analysoida minun liian ympäripyöreää vastaustani kysyjälle... Harmi vaan ettet toimi samoin puhtain paperein kuin minä eli rekisteröityneenä. Tuohon allaolevaan ketjuun olin siis itse kirjoittanut vain yhden viestin, ja minun osaltani tämä keskustelu loppuu tähän.
Mitähän me "huijarit" siis voitetaan käyttämällä täällä vapaa-aikaamme...?!?! Hyvän mielen, kyllä! Kokeilepa sinäkin joskus kuunnella lähimmäistäsi ihan puhtain mielin ja hyvällä sydämellä, ja jos tällainen nettilähestymistapa on sinusta vääränlainen, apua ja tukea tarvitsevia lähimmäisiä löytyy ihan ympäriltäsikin.
Tiedän että jaksaisit jatkaa tätä juupas-eipäs -keskustelua loputtomiin, mutta minä käytän mieluummin vähäisen vapaa-aikani vastaamalla omalla ympäripyöreällä ;-) tavallani esitettyihin TODELLISIIN kysymyksiin. Jotkut meistä uskoo tarokkeihin, jotkut intuitioon, jotkut jopa Jumalaan ;-) - mutta miksi yrittää vääntää kättä skeptikon kanssa? Näkökulma on ja pysyy erilaisena...
Koska toimit tuolla tavoin nimimerkittömänä, tulet nyt tietysti seuraavaksi valittamaan, kun hätääsi ei oteta vakavasti. Menen nyt kuitenkin jatkamaan sarkaani tuonne jonon alapäähän... Kaunista loppukesää Sinulle t. cherry- Onneton huolissan
Nostan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978