Miten näet työ ja taloudellinen tila? Velkoja paljon.
Ihmissuhteet?
cherrykirsikka
2
126
Vastaukset
Hei,
olet näemmä ollut ahkera sillä aikaa, kun jotkut meistä on tehneet "oikeita" töitä: löytyy varoitusta huijari@gmaileista, testiviesti HUIJARIN paljastamiseksi (tämä tässä) ja kovasti olet ehtinyt analysoida minun liian ympäripyöreää vastaustani kysyjälle... Harmi vaan ettet toimi samoin puhtain paperein kuin minä eli rekisteröityneenä. Tuohon allaolevaan ketjuun olin siis itse kirjoittanut vain yhden viestin, ja minun osaltani tämä keskustelu loppuu tähän.
Mitähän me "huijarit" siis voitetaan käyttämällä täällä vapaa-aikaamme...?!?! Hyvän mielen, kyllä! Kokeilepa sinäkin joskus kuunnella lähimmäistäsi ihan puhtain mielin ja hyvällä sydämellä, ja jos tällainen nettilähestymistapa on sinusta vääränlainen, apua ja tukea tarvitsevia lähimmäisiä löytyy ihan ympäriltäsikin.
Tiedän että jaksaisit jatkaa tätä juupas-eipäs -keskustelua loputtomiin, mutta minä käytän mieluummin vähäisen vapaa-aikani vastaamalla omalla ympäripyöreällä ;-) tavallani esitettyihin TODELLISIIN kysymyksiin. Jotkut meistä uskoo tarokkeihin, jotkut intuitioon, jotkut jopa Jumalaan ;-) - mutta miksi yrittää vääntää kättä skeptikon kanssa? Näkökulma on ja pysyy erilaisena...
Koska toimit tuolla tavoin nimimerkittömänä, tulet nyt tietysti seuraavaksi valittamaan, kun hätääsi ei oteta vakavasti. Menen nyt kuitenkin jatkamaan sarkaani tuonne jonon alapäähän... Kaunista loppukesää Sinulle t. cherry- Onneton huolissan
Nostan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453