Nimiä... o_ö

KoiraSkidi

Moi! Minulla on hieman kummallista kysyttävää teiltä. Sain vasta pehmokoiran, ja se on mustavalkoinen. En keksi sille nimeä, ja se on tyttö :P Kuulostaa sekopäiseltä, mutta olen tosissani. Auttakaa ja kiitos jo etukäteen! Olen 10-v! Vastauksia, PLIIS!!

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELÄINRAKAS@

Kannattaako teidän mielestä leikkiä esim12-14vuotiaina? KYSYY JOKA AIKOO LEIKKIÄ PITKÄÄN xD!

• Seomoro

Juuuu, mää ainaki leikin

• 50 vuotias

Unto! Se vaan tuli mieleen tuosta otsikostasi O_Ö. Lemmikin nimi vaan tulee ja sitten kun sen on ristinyt ja oppinut käyttämään tiettyä nimeä kullekkin murmelille, niin sehän on itsestään selvä, että tottakait se on sen niminen. Kiva kun nimeät lemmikkisi, niin minäkin, vaikka minulla on myös eläviä eläimiä, alkaen 40 lypsylehmästä, koiriin, kissoihin ja kaneihin. Silti minulla on pehmoeläimillä nimet.

• LeluLaura

Vähä reps ku luin tän x'D
        Mutta kuitenkin hyvä se vain on, että leikit vielä 10-vuotiaana, etkä yritä esittää vanhempaa kuin olet :) Kiva nimi joka tulis mieleen ois ehkä miley, jessie tai minna. Ilmoita kun keksit sen nimen, ja äläkä lopeta sitä leikkimistä ;)

Ja onhan ne pehmolelut kyllä joka ikäisen leluja.

• KoiraSkidi

Kiitos vastauksista. Nimeksi päätyi Jessie :D

• d

AIKAMOINEN NIMI! No ihan hyvä kumminki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7209
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3410
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2552
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2346
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2342
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2236
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1799
    Aihe