Moi! Minulla on hieman kummallista kysyttävää teiltä. Sain vasta pehmokoiran, ja se on mustavalkoinen. En keksi sille nimeä, ja se on tyttö :P Kuulostaa sekopäiseltä, mutta olen tosissani. Auttakaa ja kiitos jo etukäteen! Olen 10-v! Vastauksia, PLIIS!!
Nimiä... o_ö
8
379
Vastaukset
- ELÄINRAKAS@
Kannattaako teidän mielestä leikkiä esim12-14vuotiaina? KYSYY JOKA AIKOO LEIKKIÄ PITKÄÄN xD!
- Seomoro
Juuuu, mää ainaki leikin
- 50 vuotias
Unto! Se vaan tuli mieleen tuosta otsikostasi O_Ö. Lemmikin nimi vaan tulee ja sitten kun sen on ristinyt ja oppinut käyttämään tiettyä nimeä kullekkin murmelille, niin sehän on itsestään selvä, että tottakait se on sen niminen. Kiva kun nimeät lemmikkisi, niin minäkin, vaikka minulla on myös eläviä eläimiä, alkaen 40 lypsylehmästä, koiriin, kissoihin ja kaneihin. Silti minulla on pehmoeläimillä nimet.
- LeluLaura
Vähä reps ku luin tän x'D
Mutta kuitenkin hyvä se vain on, että leikit vielä 10-vuotiaana, etkä yritä esittää vanhempaa kuin olet :) Kiva nimi joka tulis mieleen ois ehkä miley, jessie tai minna. Ilmoita kun keksit sen nimen, ja äläkä lopeta sitä leikkimistä ;)
Ja onhan ne pehmolelut kyllä joka ikäisen leluja.
- KoiraSkidi
Kiitos vastauksista. Nimeksi päätyi Jessie :D
- d
AIKAMOINEN NIMI! No ihan hyvä kumminki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124263
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042151Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.182143Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341802- 1811584
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261471Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2191226- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331160