Onko nyt näin että tiger 955i on väännötön kierroskone? I-N-H-O-A-N S-Y-V-Ä-S-T-I väännöttömiä koneita koko ikäni 46v. Autotkin ostan juuri jatkuva vääntöisisä malleja ne on helppoja ajella. Onku kirjoittajalla jokin ensisarjan kone ja ruiskun säädöt pielessä vai mikä vialla? olen hankkimassa juuri 955i tigeriä ja en ole koeajanut vielä yhtään joten meni maku koko pyörään.
Triumph merkkiin olen tykästynyt koska noita hondia ja sutsukeita on joka paikka täynnä tahtoo enmpi erilaisen. Niinpä niin uutta 1050 en nyt lähde ostamaan koska se maksaa minulle liikaa ,reilusti alta 10k€ täytyy saada pyörä laukkuineen. Voiko noita ohjelmoida paremmiksi?
Ja jutun linkki on tuossa:http://www.motopalsta.com/koeajot/Triumph Triumph Tiger %22Kaikkiruokainen kilometrinsy%F6j%E4%22/50
Väännötön tiger? mitä vit...
tigerille niskalauka
1
967
Vastaukset
- tuo on
Eikä mikään "oikea" testi/koeajo, ensimmäisen kerran kuulen Triumphin tripleä sanottavan väännöttömäksi.
Käy ihmeessä itse koeajolla ja muodosta oma käsitys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263078
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135756