Miksi osa jää välistä?
CHERRYKIRSIKKA
1
99
Vastaukset
Olen kyllä pyrkinyt vastaamaan kysyjille aivan aikajärjestyksessä, mutta kun vastattu ketju pomppaa sivun ylimmäiseksi, järjestys ei säily ja näyttää siltä että joku olisi jäänyt välistä.. Inhimillisiä erehdyksiä toki tapahtuu, joten olen pahoillani jos Sinun kysymyksesi on jäänyt vaille vastausta!
Nyt on kertynyt kysymyksiä tosi paljon eikä minulla ole mahdollisuutta olla tässä koneella koko päivää, joten pyydän teiltä kaikilta kärsivällisyyttä, vaikkette heti vastausta saisikaan. En myöskään ole edes ehtinyt avata viestejä, jotka eivät ole nimelläni minulle osoitettuja, joten toivon teidän auttavan toisianne ja vastailevan ihan arkikokemuksennekin perusteella apua pyytäville ja hädänalaisille. Ja jos palstalla käy muita näkijöitä / intuitikkoja, please keventäkää ihmeessä kuormaani ja vastailkaa tekin kysyjille!
Kiitos kaikille minua kannustaneille ja puolustaneille! Täällä on ollut erään skeptikon hyökkäystä, olen lähetellyt hänelle rakkauden punaista ja vaaleanpunaista energiaa, jospa hänen olonsa hieman helpottaisi...
Joudun nyt poistumaan joksikin aikaa mutta pyrin taas illalla vastailemaan aloittaen tuolta jonon loppupäästä t. cherry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960