Onko kenelläkään tietoa historiasta siitä ovatko talletuskorkoprosentit olleet inflaatioprosenttia korkeampia. Vai onko ollut niin ettei talletuksilla ole saanut rahoille edes inflaatiosuojaa.
Mikä on ollut pitkän aikavälin reaalituotto talletuksille.
Inflaatiosuojako
2
744
Vastaukset
- 5
"talletuskorkoprosentit olleet inflaatioprosenttia korkeampia"
on monta inflaatiota, elinkustannus, rakennus,
yms.
koskaan ei ole pankissa ihan oikeasti saanut sitä kun oikea inflaatio on,
järjestelmä ei voisi nii toimiakaan, aina kellä on ylimääräistä jota makuuttaa, siitä pitää ottaa. - aölsdkfjöaljfdöal
Tällä hetkellä talletuskorot ovat alhaiset. Itselläni on asuntolainaa ja laskeskelin, että on parempi maksaa sitä enemmän pois kuin yrittää säästää rahaa, koska talletuskorot ovat huonoja. Tilille jäi säästöjä vain pahan päivän varalle se niin sanottu puskurirahasto ja loput säästöt lainan lyhennyksiin. Jossain vaiheessa oli kannattavaa säästää, kun talletuskorot olivat jossain viiden prosentin paremmalla puolella välillä. Nyt ylletään hätäisesti kahteen prosenttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838