Laitan minäkin vielä tämän pyyntöni sinulle, vaikka kamalan paljon on sinulla kyllä jo nyt noita kysymyksiä, joihin sinun pitäisi vastata.
Olen neljä vuotta sitten eronnut kahden lapsen yh-äiti ja elämäni rullaa muuten ihan mukavasti, mutta sitä uutta elämänkumppania minäkin vierelleni jo kovasti kaipaisin. Onkohan sellaista näkyvissäkään vielä vai täytyykö vielä vaan jatkaa tätä odotusta?
Millaisen miehen näet tulevaksi jos sellaisen näet?
Talousasiaakin jos vähän katsoisit sillä nyt on kyllä aika tiukalla tämä elämä kaikkine laskuineen vaikka töissä olenkin.
Kiitos!
Cherrykirsikalle
2
126
Vastaukset
Sellaisen mielikuvan sain, että tuonne pikkujouluaikaan täytyisi sinun jaksaa odotella miestä saapuvaksi elämääsi. Tapaamiseenne liittyy vahvasti musiikki, ehkä karaoke tai sitten mies on musiikin ammattilainen tai harrastaja. Hänellä on hieman taipumusta tuhlaavaisuuteen ja huoleton elämänasenne, joten skarpata täytyy jos yhdessä aiotte elellä..
Näin kesälomaaikaan olette huomaamattanne hieman eläneet yli varojenne, ja nyt se kostautuu laskujen muodossa. Ota rohkeasti yhteyttä laskuttaviin tahoihin, ainakin johonkin niistä, ja pyydä lisää maksuaikaa, niin saatte taas taloutenne tasapainoon - luotettavana maksajana sitä sinulle varmastikin myönnetään! Ja sitten taas vaan kukkaronnyörejä vähäksi aikaa tiukemmalle, uusia suurempia tulonlähteitä kun ei liene näköpiirissä..- Hellemekko
Kiitos vastauksestasi ja hyvää kesän jatkoa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797